Het gaat hier niet over Cheney, maar OK stel dat. Dat betekent niet dat Cheney in het complot zit, maar het betekent zeker dat hij dan verdacht is, lijkt mij. Het gaat hier niet alleen om connecties tussen bepaalde personen, het gaat hier vooral om de Amerikaanse steun aan de ISI. Het is overduidelijk dat de ISI nauw verwant is aan Al Qaeda. De VS weet dit natuurlijk ook en toch blijven ze de ISI steunen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:11 schreef Ericr het volgende:
En nee, ik ben er nog niet uit wie de terroristen gefinancieerd heeft en eerlijk gezegd boeit het me ook weinig. Meneer A was in de USA, meneer A kent Mo Atta, meneer is ontslagen, meneer A kent Cheney. Conclusie Cheney zit in het complot. Zulke theorieen heb je echt weinig aan. Als je maar goed zoekt vind je tussen bijna iedere wereldburger wel een band, de 'six degrees of separation' theorie.
Ja en... ????quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:01 schreef Ericr het volgende:
Ik noemde maar wat namen en wat de USA betreft, daarvan is bekend dat ze regelmatig geldelijke steun geven aan foute instellingen. Diverse coup pogingen sinds 1945 zijn mede gefinancieerd door de USA. Die er overigens weinig moeite voor deden om dat te verbergen.
Stond van de week wel iets over in Trouw.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:27 schreef huupia34 het volgende:
niets op het nieuws gezien en ook niets in de krant. de media zwijgt weer eens![]()
Financierde inderdaad, want de ISI is ook uitgemest na 11 september. Zullen heus nog wel radicale invloeden te vinden zijn in die gelederen. Dat de USA daar geldelijke steun aan geeft is laakbaar, maar dat maakt ze nog geen onderdeel van een complot. USA heeft in die regio veel invloed willen creeeren als tegenhanger tegen wat toen nog de dreiging was uit de toenmalige Sovjet Unie. USA staat er wat dat betreft niet echt bekend om dat ze oude banden verbreken zo lang het regime op hun hand blijft.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:46 schreef 6833-228 het volgende:
[..]
Ja en... ????
De CIA is de grootste financier van de ISI. De ISI is de grootste financier van Al Qaeda.
De CIA financiert dus indirect Al Qaeda.
Precies. Zie daarin hun standpunt over Azerbeidjan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:05 schreef Ericr het volgende:
[..]
Financierde inderdaad, want de ISI is ook uitgemest na 11 september. Zullen heus nog wel radicale invloeden te vinden zijn in die gelederen. Dat de USA daar geldelijke steun aan geeft is laakbaar, maar dat maakt ze nog geen onderdeel van een complot. USA heeft in die regio veel invloed willen creeeren als tegenhanger tegen wat toen nog de dreiging was uit de toenmalige Sovjet Unie. USA staat er wat dat betreft niet echt bekend om dat ze oude banden verbreken zo lang het regime op hun hand blijft.
Hele stukje hier.quote:I think some kind of corruption of the highest level ... and the poor people suffer, look at Africa, Darfur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |