abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38412201
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 15:11 schreef Ericr het volgende:
En nee, ik ben er nog niet uit wie de terroristen gefinancieerd heeft en eerlijk gezegd boeit het me ook weinig. Meneer A was in de USA, meneer A kent Mo Atta, meneer is ontslagen, meneer A kent Cheney. Conclusie Cheney zit in het complot. Zulke theorieen heb je echt weinig aan. Als je maar goed zoekt vind je tussen bijna iedere wereldburger wel een band, de 'six degrees of separation' theorie.
Het gaat hier niet over Cheney, maar OK stel dat. Dat betekent niet dat Cheney in het complot zit, maar het betekent zeker dat hij dan verdacht is, lijkt mij. Het gaat hier niet alleen om connecties tussen bepaalde personen, het gaat hier vooral om de Amerikaanse steun aan de ISI. Het is overduidelijk dat de ISI nauw verwant is aan Al Qaeda. De VS weet dit natuurlijk ook en toch blijven ze de ISI steunen.
Neem nou die dopingzaak in het wielrennen. Het halve peloton is langs de kliniek van Dr. Fuentes geweest waaronder ook S. Botero en J.E. Guttierez. Al deze renners zijn dus verdacht. Er komt een commisie die onderzoek gaat doen naar deze praktijken. Wat zou je ervan vinden als S.Botero en J.E. Guttierez aangewezen zouden worden om in deze 'onafhankelijke' commissie te zetelen?
You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:01:50 #52
40566 Ericr
Livewrong
pi_38412984
Ik noemde maar wat namen en wat de USA betreft, daarvan is bekend dat ze regelmatig geldelijke steun geven aan foute instellingen. Diverse coup pogingen sinds 1945 zijn mede gefinancieerd door de USA. Die er overigens weinig moeite voor deden om dat te verbergen.
pi_38469240
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:01 schreef Ericr het volgende:
Ik noemde maar wat namen en wat de USA betreft, daarvan is bekend dat ze regelmatig geldelijke steun geven aan foute instellingen. Diverse coup pogingen sinds 1945 zijn mede gefinancieerd door de USA. Die er overigens weinig moeite voor deden om dat te verbergen.
Ja en... ????
De CIA is de grootste financier van de ISI. De ISI is de grootste financier van Al Qaeda.
De CIA financiert dus indirect Al Qaeda.
You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
pi_38480947
quote:
Op maandag 29 mei 2006 12:27 schreef huupia34 het volgende:
niets op het nieuws gezien en ook niets in de krant. de media zwijgt weer eens
Stond van de week wel iets over in Trouw.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 17:05:26 #55
40566 Ericr
Livewrong
pi_38506913
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:46 schreef 6833-228 het volgende:

[..]

Ja en... ????
De CIA is de grootste financier van de ISI. De ISI is de grootste financier van Al Qaeda.
De CIA financiert dus indirect Al Qaeda.
Financierde inderdaad, want de ISI is ook uitgemest na 11 september. Zullen heus nog wel radicale invloeden te vinden zijn in die gelederen. Dat de USA daar geldelijke steun aan geeft is laakbaar, maar dat maakt ze nog geen onderdeel van een complot. USA heeft in die regio veel invloed willen creeeren als tegenhanger tegen wat toen nog de dreiging was uit de toenmalige Sovjet Unie. USA staat er wat dat betreft niet echt bekend om dat ze oude banden verbreken zo lang het regime op hun hand blijft.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 18:06:25 #56
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_38508369
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 17:05 schreef Ericr het volgende:

[..]

Financierde inderdaad, want de ISI is ook uitgemest na 11 september. Zullen heus nog wel radicale invloeden te vinden zijn in die gelederen. Dat de USA daar geldelijke steun aan geeft is laakbaar, maar dat maakt ze nog geen onderdeel van een complot. USA heeft in die regio veel invloed willen creeeren als tegenhanger tegen wat toen nog de dreiging was uit de toenmalige Sovjet Unie. USA staat er wat dat betreft niet echt bekend om dat ze oude banden verbreken zo lang het regime op hun hand blijft.
Precies. Zie daarin hun standpunt over Azerbeidjan.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_38522178
Ditkannietwaarzijn.nl op radio 1 & 2

http://www.ditkannietwaarzijn.nl/?p=97

pi_38531441
@TS

Het verbaast mij dat zoveel hoogopgeleide mensen ervoor kiezen om zich zo te laten manipuleren door deze zogenaamde "truthseekers". Misschien zouden jullie eens gedegen onderzoek moeten doen in plaats van niet bestaande verbanden te leggen tussen non-feiten met behulp van mensen die absoluut niet weten waar ze het over hebben. Als jullie zo graag de "waarheid" boven tafel willen hebben zouden jullie eerlijk moeten zijn en de juiste feiten presenteren in plaats van nieuwsberichten, beeldmateriaal en uitspraken op een dusdanige manier te bewerken dat de gemiddelde mens al snel overtuigd raakt van jullie gelijk.

Begrijp me niet verkeerd, het is prima als een burger gezonde argwaan tegenover de overheid heeft. Maar manier waarop de truthmovement of hoe jullie jezelf ook willen noemen de burger "bewust" wil maken van alle "misstanden" is ronduit misleidend. Jullie zouden je diep moeten schamen, op deze manier zijn jullie geen haar beter dan de overheden die (volgens jullie) de burgers misleiden.

Dessalniettemin hoop ik wel dat jullie door gaan met het "onderzoek" om meer "feiten" boven water te halen zodat ik tenminste iets te lachen heb in mijn vrije tijd.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  zondag 4 juni 2006 @ 22:50:12 #59
40566 Ericr
Livewrong
pi_38544827
http://video.google.com/videoplay?docid=1506026976066602012
http://video.google.com/videoplay?docid=1704985757029288892
http://video.google.com/videoplay?docid=8331615143873106815

De maker van de site Screwloosechange die met soms best grappig commentaar de film Loose Change onder vuur neemt. De ditkannietwaarzijn oprichters zijn grote aanhangers van Loose Change, misschien eens goed dat ze kijken naar deze versie van Loose Change.
pi_38554270
Niet dat het nou meteen met 9/11 te maken heeft of dat er meer dingen uit zijn uitspraak zijn te halen door complot theoretici, er wordt niets specifiek gezegd. Het is zeldzaam dat de Dalai Lama een kritische uitspraak doet, in dit geval over de UN:
quote:
I think some kind of corruption of the highest level ... and the poor people suffer, look at Africa, Darfur.
Hele stukje hier.
pi_38839422
Laten we de theorie vooral afdoen omdat 1 persoon hem verkeert uitdraagd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')