Als ik net naar Den Haag zou zijn gekomen zou ik er ook maar een feest van maken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:21 schreef Reya het volgende:
Het lijkt nu dat de Kamerleden snel een eind aan het debat willen maken.

Straks gaat er nog eentje zingen.quote:

Tuurlijk niet die zit te MSN'enquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:23 schreef NanKing het volgende:
Zou ayaan eigenlijk zitten te kijken nu.

Het is oprotten of oprotten....quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:24 schreef venomsnake het volgende:
Zo, accepteren of oprotten Rita!

Onder welke naam??quote:

Slap? Dit kan niet scherper: Verdonk moét 180 graden draaien.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:24 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Slappe motie, ze hebben er inderdaad geen zin meer in.

He, jouw site is helemaal niet interessantquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:23 schreef NanKing het volgende:
Zou ayaan eigenlijk zitten te kijken nu.

Niet? ohquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:25 schreef doka het volgende:
[..]
He, jouw site is helemaal niet interessant

quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:21 schreef teig het volgende:
wat oen die vier mensen in het midden van de zaal eigenlijk?? Ik bedoel die tafel tussen vragenstellers en antwoorders zeg maar....

Dat accepteert ze dan toch niet? Dat zou tegen haar eerdere opmerkingen in gaan. Ze heeft nooit gezegd dat de conclusie sowieso anders zal zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:24 schreef Hephaistos. het volgende:
Hmm, de optie 'en zo niet, dan een nieuwe procedure tot naturalisatie' is weggelaten. Interessant wat Verdonk hier mee gaat doen, zo zonder uitweg.

quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
AyaAn HirSCHi MaGaN *Hatuh = verlatuh*

Zijn dat niet de schrijvers / stenografen / notulisten ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:26 schreef teig het volgende:
wat oen die vier mensen in het midden van de zaal eigenlijk?? Ik bedoel die tafel tussen vragenstellers en antwoorders zeg maar....

hahaha, hij staat klaar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:27 schreef Type-R het volgende:
Nawijn is er weer

Precies ja. Ofwel ze accepteert de motie en gaat diep, heel diep, door het stof. Of ze verwerpt hem en treedt af.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat accepteert ze dan toch niet? Dat zou tegen haar eerdere opmerkingen in gaan. Ze heeft nooit gezegd dat de conclusie sowieso anders zal zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |