Mm, Rouvoet is een sterke parlementariër toch.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:04 schreef Autodidact het volgende:
Doe's rustig aan. Niemand kan dit allemaal lezen....
Daarom is dat voorstel van de SGP juist goed om dit soort onduidelijkheden te voorkomenquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:03 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wacht maar af, ik weet zeker dat de rechter haar lijn zal volgen. Ik hoop dat het voor komt. En als ze geen gelijk krijgt, dan is het asielbeleid van Nederland failliet.
Frequin? "Hé! hé! Mevrouw Verdonk, wat bent u nou voor kerel?!"quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:04 schreef SCH het volgende:
Het is allemaal de schuld van Willibrord
Surinaamse tijd.quote:
Ik noem het meer het mes op de keel zetten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze kan de motie niet meer verwerpen omdat ze toenet akkoord is gegaan met de motie en af te wijken van de standpunt die ze de 6 uur daarvoor in het debat had ingenomen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:02 schreef corc het volgende:
Rouvoet net, over de vermeende ommezwaai van Verdonk: "Politiek begrijp ik het wel, maar kunt U het inhoudelijk uitleggen". Oftewel: "Ja, dit debat heeft twee kanten, we spelen een politiek spel en we lullen er alleen wat inhoudelijke crap omheen omdat dat nu eenmaal verwacht wordt."
Ik heb het echt geschoten met die dubbele agenda's van iedereen daar. Iedereen speelt nu alleen nog maar een politiek spel, het gaat allang niet meer over AHA, maar iedereen pist omstebeurt tegen Verdonk omdat ze haar willen zien vallen. Wouter die vanmiddag even tussendoor met slap en gemakkelijk sarcasme tegen D66 uitviel, Loesewies en Femke (de vermoorde onschuld) rond 20:00 met hun pruillipjes "Ja, mevrouw de Minister, een ding is me nu toch niet helemaal duidelijk: ...".
Alsof ze echt te dom waren om het allemaal te snappen, in plaats van dat ze erop uit waren wat inconsistenties uit de mond van Verdonk te horen. Die kutmotie waar ze helemaal niet achterstaan, maar die ze alleen maar 'net sterk genoeg' achtten om wel door Verdonk ondersteunt te worden, zodat ze daarna op de discrepantie met de rest van de avond konden wijzen. Ik kots erop.
Ik vond dat Verdonk haar geloofwaardigheid verloor door de AHA kwestie met zulke grote spoed in het weekend (lees: tijdens het VVD lijsttrekkerstemmen) wilde behandelen, maar al die andere mensen die in een rijtje voor de microfoon staan hebben vanavond ook al mijn achting, respect en geloofwaardigheid verspeeld.
Minister Verdonk is vanaf het begin af aan consequent geweest en heeft de juiste beslissingen genomen. Vandaar dat zij impopulaire beslissing heeft moeten nemen over haar partijgenote. Veel policici die terugverlangen naar deze voor hun 'goede oude politiek correcte tijd' willen haar graag zien verdwijnen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon vanaf het begin een verkeerde beslissing gemaakt en daar zal ze de consequenties van moeten dragen.
Sowieso nog wel tot drie uur denk ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:05 schreef PLAE@ het volgende:
Tot hoe laat zullen ze maximaal door gaan?
Het is tijden geleden dat er tot zo laat vergadert is in de 2e kamer glaub ich hehe.
Hebben 2 van dezelfde threads zin?quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ambtenaren die overwerken, dat moet op TV
Rouvoet (of was het Verhagen, het is ook zo verwarrend na zo'n lang debat) had het inderdaad heel slim gespeeld door Van Beek bij te betrekken en het stellen van die 2 heldere vragen of de motie inhoudt dat er meer ruimte is dan Verdonk had aangegeven. Doordat Van Beek met Ja reageerde, kon Verdonk niets anders dan er in mee te gaan. Zij had geen keuze dan van standpunt te veranderen. En je zou inderdaad kunnen stellen dat deze steeds groter wordende crisis voor een groot deel te danken is aan Willibrord van Beek.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:04 schreef SCH het volgende:
Het is allemaal de schuld van Willibrord
de scherpste van allemaal vandaagquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, Rouvoet is een sterke parlementariër toch.
Zeker, dit is ook niet de eerste keer dat 'ie Verdonk stevig aanpakt. En dat met een stuk minder zetels dan zeurpiet Van Asquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, Rouvoet is een sterke parlementariër toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |