Goede whiskey heeft ook lang nodig om te rijpen. Geef de doerak een kans.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Helaas rijpt 'ie niet. De doerak.
M. is meer een hol vat.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Goede whiskey heeft ook lang nodig om te rijpen. Geef de doerak een kans.
In dat geval kan je wachten op het rijpen totdat je een ons weegt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:18 schreef Johan_de_With het volgende:
M. is meer een hol vat.
Nee, dat was erg onheus van mij.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In dat geval kan je wachten op het rijpen totdat je een ons weegt.
lunch was het toch?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Girls just want to have fat.
Spekjes in rrrrrrrroomboter graagquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Girls just want to have fat.
Queen - Fat Bottom Girlsquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:18 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
* pberends is playing Cyndi Lauper - Girls Just Want To Have Fun
quote:175 tt-EEN 175 do 18 mei 15:48:02
buitenland ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
DE BRUG VAN BERLUSCONI KOMT ER NIET
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Het controversi๋le project van de
regering-Berlusconi om een brug te
bouwen over de Straat van Messina,
tussen het Italiaanse vasteland en
Sicili๋, is geschrapt.
"Het is het meest onnuttige en meest
schadelijke (kunst)werk dat de laatste
jaren in Itali๋ op stapel heeft
gestaan", zegt de nieuwe minister van
Verkeer, Alessandro Bianchi. Ook
minister van Milieu Alfonso Pecoraro
Scanio zegt dat de brug er niet zal
komen.
De brug over de Straat van Messina zou
zes miljard euro kosten, 3.690 meter
lang zijn en 64 meter boven de
zeespiegel hangen.
Metropolis and Hinterland al uit, allesweter?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:34 schreef MrX1982 het volgende:
Of de tiran van Syracuse.
Heel slim, wat heeft Italie nog aan zo'n grote onzin brug, heeft echt nauwelijks nut zo'n prestige project. En die 6 miljard, wat een bedrag zegquote:
Nee, Beginnings of Rome ondertussen al wel uit. Ik lees nu Stad in Marmer gids voor het antieke Rome.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Metropolis and Hinterland al uit, allesweter?
Dat mag ik hopen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee, Beginnings of Rome ondertussen al wel uit.
Machtig mooi boekquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat mag ik hopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |