ach.. het duurde iig niet zo gruwelijk langquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:20 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Mja, Pim deed het altijd zo goed in TK debatten...
Ja, in Novaquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:20 schreef Type-R het volgende:
is nawijn uberhaupt nog aan het woord geweest
Zit Youssef uit Dokkum in de Tweede Kamer?quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:20 schreef broer het volgende:
Blijft de Kamer ook tot kwart over één 's nachts debatteren als over twee weken blijkt dat Youssef uit Dokkum in werkelijkheid Hakim heet?
Nijpels had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
inderdaad ja.. Zij heeft een halfbakken onderzoek overhaast in de publiciteit gebracht (met als gevolg dit debat), terwijl ze daar nog weken de tijd voor had. De minister heeft zich met dit zoveelste overhaaste besluit in een onmogelijke positie gemanouvreerd en de minister heeft zich overduidelijk niet voorbereid op kritische vragen mbt de bestaande jurisprudentie.
Dat ze nu dit besluit blijft verdedigen is niet een lovenswaardige eigenschap maar een zeldzaam staaltje politieke stupiditeit
Verdonk snapt het niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:21 schreef avonne het volgende:
ben ik nou de enige die hardop durft te zeggen "ik snap geen fluit van die motie"?
Zo'n figuur was nu wel leuk geweest, wat een gedraai en geleuter.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:20 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Mja, Pim deed het altijd zo goed in TK debatten...
Die is er niet. Van Bommel ook niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:21 schreef popolon het volgende:
Is marijnissen al geweest,? ik zit Radio 1 te luisteren dus ik zie niks.
ik schrijf zijn tekstenquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:21 schreef PhatRabbit het volgende:
[..]
Nijpels had het niet beter kunnen verwoorden.
Nee, hij moest helemaal achteraansluiten bij de microfoontjes omdat hij net uit Hilversum is komen aanfietsen.quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:21 schreef Cupra_Inside het volgende:
[..]
Die is er niet. Van Bommel ook niet.
Ik heb Marijnissen niet gezien.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:21 schreef popolon het volgende:
Is marijnissen al geweest,? ik zit Radio 1 te luisteren dus ik zie niks.
Shit, Jan M. zou nou wel van pas gekomen zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:21 schreef Cupra_Inside het volgende:
[..]
Maar er zijn er nu toch al een aantal tussendoor geweest?quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:22 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Nee, hij moest helemaal achteraansluiten bij de microfoontjes omdat hij net uit Hilversum is komen aanfietsen.
Kwart over een? Man, 't wordt zeker half driequote:Op woensdag 17 mei 2006 01:20 schreef broer het volgende:
Blijft de Kamer ook tot kwart over één 's nachts debatteren als over twee weken blijkt dat Youssef uit Dokkum in werkelijkheid Hakim heet?
Agnes Kant ook niet (gelukkig!)quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:21 schreef Cupra_Inside het volgende:
[..]
Ik kan mij niet in jouw conclusie vinden. Haar conclusie is juist en dat zal ook blijken. In het debat is minister Verdonk bewonderingswaardig overeind gebleven.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
inderdaad ja.. Zij heeft een halfbakken onderzoek overhaast in de publiciteit gebracht (met als gevolg dit debat), terwijl ze daar nog weken de tijd voor had. De minister heeft zich met dit zoveelste overhaaste besluit in een onmogelijke positie gemanouvreerd en de minister heeft zich overduidelijk niet voorbereid op kritische vragen mbt de bestaande jurisprudentie.
Dat ze nu dit besluit blijft verdedigen is niet een lovenswaardige eigenschap maar een zeldzaam staaltje politieke stupiditeit
Hij zal wel helemaal aan het eind moeten, ofzo.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar er zijn er nu toch al een aantal tussendoor geweest?
Volgens de motie hoeft Verdonk alleen te onderzoeken of de ruimte er is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:19 schreef Cupra_Inside het volgende:
[..]
Die ruimte is er al volgens Verhagen, Bos, etc.
tvants://www.tvants.com/tvants/?k=c8f6bb43996c2340quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:22 schreef Evil_Jur het volgende:
Iemand een link van het debat?
Niet voor mij, ik kijk morgenochtend wel naar het resultaat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kwart over een? Man, 't wordt zeker half drie![]()
De Witquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:22 schreef Janena het volgende:
[..]
Ik heb Marijnissen niet gezien.
Er is een ander die namens de SP het woord deed (ben zijn naam even kwijt).
Wat is de letterlijke tekst? Iemand enig idee?quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Volgens de motie hoeft Verdonk alleen te onderzoeken of de ruimte er is.
Van As was ook eerder in de kamer dan nawijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:23 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Hij zal wel helemaal aan het eind moeten, ofzo.
Als je zegt dat de minister onjuist handelt dan lijkt mij het goed om haar uitspraken nog eens grondig te analyseren en ook een cursus recht te doen. Toegegeven er zijn enkele punten waarop de minister niet de meest juist redenatie heeft gevolgd maar op de grote lijn zat ze goed. Het is juist de kamer geweest die de afgelopen avond door het ijs is gezakt, er is onvoldoende kennis aanwezig om een arrest van de Hoge Raad goed te kunnen interpreteren en er is onvoldoende debatkunde aanwezig om de redenatie van de minister goed te kunnen volgen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:20 schreef teamlead het volgende:
Zouden die mensen morgenochtend niet hoeven te werken?quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
Kwart over een? Man, 't wordt zeker half drie![]()
Dan klopt er geen kont van die motie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Volgens de motie hoeft Verdonk alleen te onderzoeken of de ruimte er is.
tuurlijk niet, morgen lekker uitslapen net als de rest van de werkende nederlandsquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:24 schreef broer het volgende:
[..]
Zouden die mensen morgenochtend niet hoeven te werken?
Tenminste meningvastquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:24 schreef teamlead het volgende:Ze heeft na al deze uren nog steeds geen mening?
Nee hoor. Oeverloos geouwehoer.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:21 schreef avonne het volgende:
ben ik nou de enige die hardop durft te zeggen "ik snap geen fluit van die motie"?
Hehe, daar heb jij geen zin in op dit uur.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wat is de letterlijke tekst? Iemand enig idee?
weisglas wil naar huisquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:25 schreef popolon het volgende:
omg, die Verdonk, wat een geleuter.
En ze pikken het gewoon lijkt 't wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |