Hij jou misschien ook wel, hij heeft iig redelijk wat afgepaald.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:17 schreef VrAnKiE het volgende:
ik wil rouvoet
Nee, dat heeft ze idd niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:17 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Jouw reactie. Jij bent dus van mening dat minister Verdonk niet de juiste procedure heeft toegepast:?
Dan zou ik elke dag vragenuurtje kijken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:18 schreef popolon het volgende:
Ik mis Pim ineens.
ik vrees het...quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:18 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Moet ie nu wachten tot iedereen geweest is?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:16 schreef tong80 het volgende:
Nawijn komt zonneschijn.
Of is die grap al eerder gemaakt ?
Dat zal nog wel blijken...quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:18 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ze idd niet.
De hele kamer is het met ons eens. Behalve nawijn en jij![]()
dat is idd a bloody shame.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:18 schreef popolon het volgende:
Ik mis Pim ineens.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:18 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Moet ie nu wachten tot iedereen geweest is?
Die ruimte is er al volgens Verhagen, Bos, etc.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Van Beek: De zes weken moeten gebruikt worden om ruimte te zoeken. Dat zei Verdonk al. Dus er gebeurt gewoon helemaal niks.
inderdaad ja.. Zij heeft een halfbakken onderzoek overhaast in de publiciteit gebracht (met als gevolg dit debat), terwijl ze daar nog weken de tijd voor had. De minister heeft zich met dit zoveelste overhaaste besluit in een onmogelijke positie gemanouvreerd en de minister heeft zich overduidelijk niet voorbereid op kritische vragen mbt de bestaande jurisprudentie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:17 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Jouw reactie. Jij bent dus van mening dat minister Verdonk niet de juiste procedure heeft toegepast:?
Mja, Pim deed het altijd zo goed in TK debatten...quote:
Verdonk van de VVDquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:19 schreef VrAnKiE het volgende:
wie is deze knakker? van welke partij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |