Ik ben niet van metaal, maar je krijgt me niet kapotquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:39 schreef Zwansen het volgende:
Een aap.
Die snavel is het lastigste ja...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:46 schreef NordicBlue het volgende:
ik dacht iets met een boom , maar die snavel
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:53 schreef Bupatih het volgende:
Whahahahaha!!patty heeft gewoon allemaal losse zinnetjes bij elkaar gepropt en verpakt in een zogenaamd raadseltje!!
Jullie allemaal zo raden van: "Een boom? Een vliegtuig?Een aap?
"
En patty zo van: "Whehehe, gefopt! [afbeelding]"
hahahahquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:53 schreef Bupatih het volgende:
Whahahahaha!!patty heeft gewoon allemaal losse zinnetjes bij elkaar gepropt en verpakt in een zogenaamd raadseltje!!
Jullie allemaal zo raden van: "Een boom? Een vliegtuig?Een aap?
"
En patty zo van: "Whehehe, gefopt! [afbeelding]"
Is het 'I Rub My Penguin'?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:38 schreef patty het volgende:
Ik heb dit raadsel vorige week in een boekje gevonden van me nichtje wat nog op zolder lag, maar het antwoord zat er niet bijWeet iemand het antwoord?
Dit is het raadsel:
Mijn verjaardag viert iedereen, maar niemand kent me
Ik ben niet van metaal, maar je krijgt me niet kapot
Ik kom niet uit de bergen, maar ik kan tot grote hoogtes reiken
Vleugels heb ik niet, wel een snavel
Ik ben zowel zwart als wit, met de seizoenen verander ik
Als ik ziek ben zak ik omlaag, als ik gezond ben stijg ik omhoog
Wat ben ik?
"wel een paar goeie"quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:56 schreef patty het volgende:
[..]
hahahah![]()
:
: D:D
niet dus![]()
Ik heb wel een paar goeie antwoorden voorbij zien komen.![]()
Je wist het antwoord toch nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:56 schreef patty het volgende:
[..]
hahahah![]()
:
: D:D
niet dus![]()
Ik heb wel een paar goeie antwoorden voorbij zien komen.![]()
Ja, daar moest ik ook aan denken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat klopt er niet aan dit plaatje
Jezus heeft toch geen snavelquote:
en als ie er wel een had, moest ie 'm houwen!quote:
Niemand kent hem dus hoe weet je dat ie geen snavel heeftquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:42 schreef IHVK het volgende:
Het antwoord is D66, duidelijk.
Alles klopt zo'n beetje.
ze vingerd al een beetje dus het zal wel de YES zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:22 schreef valentijn101 het volgende:
In welk boekje stond het?????? Okkie, jippo, mensa, libelle?
Phoenix kan nie, omdat hij wel vleugels heeft en er is geen verjaardag van een phoenix. en een phoenix gaat wel kapot (als dood gaan daar onder valt)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:49 schreef Hathor het volgende:
Een phoenix ?
Neequote:Op woensdag 17 mei 2006 10:37 schreef Maisnon het volgende:
Zonnebloem... maar.. die krijg je kapot!
Weet je zeker dat het niet een vertaald raadsel is
drolletrolquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:15 schreef perser het volgende:
Een drol
hoe moeten we nou het antwoord weten als niemand hem kentquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:38 schreef patty het volgende:
Wat ben ik?
of haarquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:06 schreef Aramacil het volgende:
[..]
hoe moeten we nou het antwoord weten als niemand hem kent![]()
Struisvogel ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:38 schreef patty het volgende:
Ik heb dit raadsel vorige week in een boekje gevonden van me nichtje wat nog op zolder lag, maar het antwoord zat er niet bijWeet iemand het antwoord?
Dit is het raadsel:
Wat ben ik?
En je houdt gans Fok! in spanning? Ploert!quote:
Spreekt,of we draaien je tepels aan!quote:
Zwijn met snavel???? Mag ik daar een foto van?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:06 schreef Patje1987 het volgende:
ik denk dat het een zwijn is, om 1 reden en dat is dat zwijnen zulke pientere beestjes zijn dat we hun verjaardag vieren en ook dat ze soms een snavel hebben in sommige seizoenen
neequote:Op donderdag 18 mei 2006 11:08 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Zwijn met snavel???? Mag ik daar een foto van?
Je wordt er al 10 jaar wakker naast één.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:08 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Zwijn met snavel???? Mag ik daar een foto van?
De snavel is het uitsteeksel bovenop de vrucht en komt voor bij o.a. de Kruisbloemenfamilie en de Schermbloemenfamilie.quote:
Nee, Edelweiss komt niet uit de bergen, want het groeit niet lager dan 1800 meter, dus het blijft altijd in de bergen en kan er niet uitkomen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:26 schreef Jane het volgende:
Bovendien komt Edelweiss dus uit de bergen.
Ik vond dat ik toch al een aardig eindje gekomen was.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:03 schreef MrFl0ppY het volgende:
google biedt ook niet echt een uitkomst
true, maar niemand viert een verjaardag van een bloem toch? ennuh echt hard is ie nou ook weer nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik vond dat ik toch al een aardig eindje gekomen was.
Misschien omdat de plant goed kan overleven?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:44 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
true, maar niemand viert een verjaardag van een bloem toch? ennuh echt hard is ie nou ook weer niet
je weet het niet...quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:57 schreef Ciscus het volgende:
mag ik het zeggen?
Ja, dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:48 schreef Ciscus het volgende:
Komop zeg, als je logisch nadenkt! Wat vier je (eventueel meerdere malen per jaar) en heeft een snavel, maar kan niet echt kapot....kan maar 1 ding zijn natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:01 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus ook.Is het een onsterfelijke vogel die meerdere malen per jaar jarig is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:51 schreef Grumpey het volgende:
nieuwe poging:EEN AARDBEI !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
Ja natuurlijk, maar het trachten te oplossen van een onmogelijk raadsel is leuk tijdverdrijf.quote:
Een 'nee' heeft geen snavelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:36 schreef De_Loet het volgende:
de vraag is; weet iemand wat het antwoord is?
het antwoord is; nee.
serieus trouwens
ff goed lezen man, de vraag is "weet iemand het antwoord", en het antwoord op die vraag is "nee". that's all.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:19 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Een 'nee' heeft geen snavel
Uw zoekbewerking - "nee met snavel" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Nee, de vraag is 'weet iemand het antwoord'.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:02 schreef De_Loet het volgende:
[..]
ff goed lezen man, de vraag is "weet iemand het antwoord", en het antwoord op die vraag is "nee". that's all.
een zwart/witte termometer met een snavel?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:38 schreef patty het volgende:
Dit is het raadsel:
Wat ben ik?
De oplossingquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:51 schreef Skeiron het volgende:
Een wolk.
Past overal.
'Wolk van een baby', iedereen viert zijn/haar eigen verjaardag
Wolken kan je niet kapotkrijgen
Spreekt voor zich
Afhankelijk v/d vorm van de wolk
Herfst, winter; donderwolk
Mist. 'nuff said
Amen
was Edelweiss ook niet een man die vroeger veel ontdekte over hygiene in ziekenhuizen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:17 schreef Biancavia het volgende:
Edelweiss.
Edelweiss bloeit van juli tot begin september. Na de bloei verschijnen er kleine, donkerbruin/zwarte, behaarde vruchten.
Op grote schaal werd Edelweiss geplukt omdat het een volksmiddeltje tegen maagpijn is
Edelweiss groeit van nature tot op grote hoogte (4500 meter), maar nauwelijks lager dan op 1800 meter.
2 Euro Cent
Voorzijde:
Keerzijde:
Ontwerp:
Gewicht:
Diameter:
Rand:
Metaal:
De Edelweiss (alphenbloem)
Waarde-aanduiding naast kaart van West-Europa
Prof. Josef Kaiser
3,06 gram
18.75 mm
Gladde rand met fijne richel
Verkoperd staal
[afbeelding]
Geen Piem0lquote:
Alleen die 1e is wat vergezocht...maar ik denk wel dat dit hem is inderdaadquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:51 schreef Skeiron het volgende:
Een wolk.
Past overal.
'Wolk van een baby', iedereen viert zijn/haar eigen verjaardag
Wolken kan je niet kapotkrijgen
Spreekt voor zich
Afhankelijk v/d vorm van de wolk
Herfst, winter; donderwolk
Mist. 'nuff said
Amen
Het zou kunnen, maar die snavel......nee toch nietquote:Op zondag 4 juni 2006 16:58 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Alleen die 1e is wat vergezocht...maar ik denk wel dat dit hem is inderdaad![]()
Snavel? Verjaardag?quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:10 schreef robbeke25 het volgende:
Kwik...opgelost slotje!!
Verjaardag?quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:15 schreef robbeke25 het volgende:
kwik as in die van donald duck..gehehe en kwik as in het spul...
Grote hoogte (kwikdamp)
Kleur van die eend is wit..kwik zelf is soort van zwart...
Krijg ik nu een koelkast????
Er staat dat iedereen het viert. Nou vier jij de verjaardag van die 3 kwakkerts?quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:48 schreef robbeke25 het volgende:
Sinds wanneer kunnen kwik, kwek en kwak niet jarig zijn dan??? Read your comics....and learn...
:p
enlighten usquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:26 schreef Lexie het volgende:
Dit raadsel ken ik! Volgens mij ligt dat boekje bij mijn ouders, zal mijn moeder eens vragen wat het antwoord ook alweer was.
Graag!quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:26 schreef Lexie het volgende:
Dit raadsel ken ik! Volgens mij ligt dat boekje bij mijn ouders, zal mijn moeder eens vragen wat het antwoord ook alweer was.
mongool, we willen het antwoord dus wel wetenquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:57 schreef -Beer- het volgende:
ik weet hem al, maar ik zeg het niet. das lullig![]()
en die verjaardag?quote:Op zondag 11 juni 2006 02:18 schreef Zeurberus het volgende:
Dit na een meeting met eindeloos veel bier:
Het antwoord is Ra
De zonnegod van de egyptenaren:
[afbeelding]
En daar hebben jullie je snavel
edit: mocht een wakkere mod dit nou lullig vinden, edit em dan maar
Maar dat zwart/wit dan?quote:Op zondag 11 juni 2006 02:18 schreef Zeurberus het volgende:
Het antwoord is Ra
[afbeelding]
Iedereen viert toch de zonnewende? Je kunt het Kerstmis noemen, Nieuwjaar, of weet ik wat, maar iedereen viert het.quote:
Spelling voor simpele zielen!quote:Op zondag 11 juni 2006 12:40 schreef releaze het volgende:
Erg nieuwschierig ookzit met helzelfde, snavel, verjaardag....
Zo van Ra Ra Ra, wat is het?quote:Op zondag 11 juni 2006 02:18 schreef Zeurberus het volgende:
Het antwoord is Ra
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 juni 2006 02:18 schreef Zeurberus het volgende:
Het antwoord is Ra
[afbeelding]
Valt hier nog een mouw aan te passen? Want die twee spreken nog niet voor zich.quote:Mijn verjaardag viert iedereen, maar niemand kent me
Ik ben zowel zwart als wit, met de seizoenen verander ik -> dag en nachtquote:Valt hier nog een mouw aan te passen? Want die twee spreken nog niet voor zich.
en je laat snavel geheel buiten beschouwingquote:Op zondag 11 juni 2006 22:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik ben zowel zwart als wit, met de seizoenen verander ik -> dag en nacht
Als ik ziek ben zak ik omlaag, als ik gezond ben stijg ik omhoog -> eeuwige strijd tussen de zonne- en nachtgod. de een verslaat de ander, de verliezer zakt, om later weer te herrijzen
ofzoiets..
Als ik ziek ben zak ik omlaag, als ik gezond ben stijg ik omhoog ->quote:Op zondag 11 juni 2006 22:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik ben zowel zwart als wit, met de seizoenen verander ik -> dag en nacht
Als ik ziek ben zak ik omlaag, als ik gezond ben stijg ik omhoog -> eeuwige strijd tussen de zonne- en nachtgod. de een verslaat de ander, de verliezer zakt, om later weer te herrijzen
ofzoiets..
Hij discrimineert niet, vandaar!quote:Op maandag 12 juni 2006 08:00 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Als ik ziek ben zak ik omlaag, als ik gezond ben stijg ik omhoog ->
Ra has been known by many names and takes many
different forms. This makes him one of the most confusing
gods to understand. At sunrise he is Khepera, represented
by the sacred scarab. Around noon, when the sun is at its full power,
he is Ra. At sunset, when the sun is said to be weak and growing
old, he is Tem or Temu. He travels across the sky with the sun
upon his head in two boats. The boat used in the morning is called
Matet, which means becoming stronger. From midday on he travels
in the Semktet (growing weak) boat. When he has set, he begins
his journey into the underworld or the Duat/Tuat.
bron: http://www.fruitofthenile.com/ra.htm
nu alleen nog dat zwart/wit![]()
Het vreemde is dat het wel allemaal kan met Ra, afgezien van dat zwart/witquote:Op maandag 12 juni 2006 10:37 schreef releaze het volgende:
Sowieso denk ik dat het antwoord veel simpeler is dan "Ra".. Ik heb ook ff geprobeerd het raadseltje te googlen op z'n engels, en daar kwam helemaal niets uit
De snavel doet het hem voor mijquote:Op maandag 12 juni 2006 11:11 schreef Grumpey het volgende:
zeurberus, dat kan ook met:
- edelweiss
- wolken
- maretak
- kwik
- sinterklaas
dus dat maakt het geen argument voor Ra.
Ach ja, Patty he.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
Als ik het goed begrijp wordt hier een raadsel 'opgelost'? Waarvan degene die het opgaf ook niet weet wat het antwoord is?
Dat zwart/wit kan ook voor dag/nacht staan.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:41 schreef Female het volgende:
Ra is ook radium wat weer wit (/zilvergrijs is), nu het zwart nog.
Verder staat ra ook voor de afkorting reumatoïde artritis.
Iemand die veel last hiervan heeft zakt in elkaar en ben je gezond loop je weer rechtop.
Een hele goeie schatquote:Op maandag 12 juni 2006 12:46 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat zwart/wit kan ook voor dag/nacht staan.
En dat radium kan weer terugslaan op het 'ik ben niet van metaal'. Of is radium juist wel metaal?
En dat met die verjaardag, ik zat ook aan 'Hoera, hoera' te denken.
En ra, ra, ra wat ben ik?
Ik ben er vrijwel van overtuigd dat het Ra moet zijn.
Elke week? de zondag?quote:Op maandag 12 juni 2006 13:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
Uhm... hoi Patty... wat voor boekje was dat eigenlijk, waar dit raadsel in stond? Voor welke leeftijdsgroep en zo? En wat stond er nog meer in dat boekje? Was het niet een raadsel dat alleen in de contex van het boekje betekenis had? En nu gewoon totaal uit zijn verband en absurt is?![]()
..bijvoorbeeld: zoveel onbewuste verjaardagen viert de gehele mensheid volgens mij namelijk niet..![]()
![]()
..Denk dat je daarin wel eens gelijk kunt hebben..quote:Op maandag 12 juni 2006 14:02 schreef Agiath het volgende:
[..]
Elke week? de zondag?
Ra is tenslotte de zonnegod![]()
Volgens mij is het ra
Ik weet het niet zeker, want dat omhoog stijgen en omlaag zakken?quote:
ten eerste , lekkere pleonasmequote:Op maandag 12 juni 2006 19:35 schreef patty het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, want dat omhoog stijgen en omlaag zakken?![]()
denk dat Patty het woord pleonasme niet kent, laat staan de betekenis.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:47 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
ten eerste , lekkere pleonasme
ten tweede verwijs ik u door naar deze post die dat stukje oplost: Wie weet het antwoord op dit raadsel?
zij/hij is toch geen dom blondje? (dat is echt de beste pleonasme ooitquote:Op maandag 12 juni 2006 22:50 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
denk dat Patty het woord pleonasme niet kent, laat staan de betekenis.
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:01 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
ze/hij is toch geen dom blondje? (dat is echt de het beste pleonasme ooit)
* ook blont isquote:
Deze is ook erg aannemelijk...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:29 schreef Female het volgende:
[..]
6 verschillende kinderraadsels achter elkaar.
Ja, want iedereen viert de verjaardag van een termometer.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:36 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Wat ben ik?
Een termometer![]()
Hoeft niet persee een verjaardag te zijn xD is mss wel cryptisch enzoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:42 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, want iedereen viert de verjaardag van een termometer.
Termometers kun je niet kapot krijgen.
Elke termometer heeft een snavel.
Jij moet je mond houden, want jij kunt nog niet eens je eigen boterhammen smeren.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:45 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Hoeft niet persee een verjaardag te zijn xD is mss wel cryptisch enzo
En de termometer die zit binnen het glas
En het rode ding wat je in je mond doet dat is de snavel
Cryptisch
Echt welquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:46 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden, want jij kunt nog niet eens je eigen boterhammen smeren.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:56 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Echt wel![]()
en volgens mij ben ik nog ouder dan jou![]()
dan jij.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:56 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Echt wel![]()
en volgens mij ben ik nog ouder dan jou![]()
We zullen het nooit te weten komenquote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 13:37 schreef eQuaL het volgende:
Niet te geloven dan ik de enige ben die er op komt![]()
Het is vandaag de verjaardag van Ra!! En over 7 dagen weer![]()
![]()
quote:
Mongool, en daar ook nog twee posts voor nodig hebben. Er zit een zoekfunctie op je browser. En er zijn er dus waarschijnlijk al tientallen mensen je voor geweest, die wél allemaal gezien hebben dat iemand dit genoemd heeft en hier dus rekening mee houden.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:02 schreef Agiath het volgende:
[..]
Elke week? de zondag?
Ra is tenslotte de zonnegod![]()
Volgens mij is het ra
Van mijn part zijn jullie dan één lange rij van geestelijk minder bedeelden.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:53 schreef eQuaL het volgende:
![]()
En het lijkt er meer op dat niemand dat zag omdat ze die verjaardag niet wisten![]()
Mwa, ergens klopt het welquote:
@ pattyquote:
Het was ook geen kinderboekjequote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
@ patty
Als het niet 'Ra' is, en het zijn niet gewoon 'losse domme kinderraadseltjes'. Lijkt me het toch eens tijd om de aandacht eens te vestigen op het feit dat je ooit eens een nepraadsel op Fok! gezet? Iets met een plaatje, of zo??
Dat boekje heb je zekers niet meer? Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dat boekje niet bestaat..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:28 schreef patty het volgende:
[..]
Het was ook geen kinderboekjeHet was van mijn nichtje maar lag niet voor niets op zolder natuurlijk
Serieusquote:Op zondag 25 juni 2006 13:37 schreef eQuaL het volgende:
Niet te geloven dan ik de enige ben die er op komt![]()
Het is vandaag de verjaardag van Ra!! En over 7 dagen weer![]()
![]()
en die heet toevallig Ra..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:59 schreef imported_sphinx het volgende:
het antwoord is gewoon de kromme fallus van maikuuul's dode oom.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buikpijn van het lachen!
quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:23 schreef patty het volgende:
Mensen ik heb het antwoord gevonden![]()
Ik zal het vanavond even posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:23 schreef patty het volgende:
Mensen ik heb het antwoord gevonden![]()
Ik zal het vanavond even posten
Sure, pat, sure.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kusjes
Buikpijn van het lachen!
Weer trap ik er inquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:28 schreef patty het volgende:
Ok lieverds het antwoord staat hieronder.Als je niet langer meer kan wachten dan kun je de spoiler lezen! Het antwoord is wel ingewikkeld.
Hondendrolletjes.quote:
Je hebt me doorquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:13 schreef kanaiken het volgende:
Patty, geef het nou maar toe. Je verzint een raadsel (alsof niet iedereen dat doorhad) en er wordt een antwoord op verzonnen. Je kunt het gewoon niet hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buikpijn van het lachen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |