Is geluktquote:
Heb jij wel eens OOIT gedacht van, had ik die tattoo maar niet laten zetten?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:54 schreef Mukie het volgende:
Niet echt mooi, maar wel 1007
[..]
Is gelukt
[afbeelding]
Ik moet zeggen toen ik die foto zag met mn lege rug voelde ik me echt naakt en leeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb jij wel eens OOIT gedacht van, had ik die tattoo maar niet laten zetten?
Of ben je er elke dag weer helemaal content mee?
Ik hoop het laatste voor je
Als ik dat boek zo doorkijk had ik ook zonder boek wel op examen gekuntquote:
behalve dan die stoomtrein die ik laatst gezien hebquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Allemaal 1 pot nat
trein is een trein![]()
Staat er toch?quote:
ook dat ie van General Electric komt?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het staat er gewoon op
Ik dacht wtf kan hi j dat nou weten![]()
Morgenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:08 schreef BaraCuda het volgende:
hugster ijsmeis, wanneer komt er een kind?(van jullie dus he)
Ze hebben nog vrijwilligers nodigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:05 schreef vlad het volgende:
ik ben jaloers op mukie![]()
ik wil ook op pinkpop werken![]()
Dat ligt aan jouw wipgedragquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zit daar zo'n korte levertijd op dan?
[afbeelding]
Die heb ik niet meerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ga jij nog maar eens even in het biologieboek bladeren van je brugklas[afbeelding]
[afbeelding]
Nurdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel voor je![]()
[afbeelding]
Ohnee, die ligt allang weer bij van Dijks boekehuis in Kampenquote:
En waar moet ik dan op googlen? Bloempje en Bijtje?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ohnee, die ligt allang weer bij van Dijks boekehuis in Kampen
Je kan vast nog wel wat googlen
[afbeelding]
grote kans dat je dan wat vind jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En waar moet ik dan op googlen? Bloempje en Bijtje?
Ja, stel nou, stel nou, stel nou. Zeg gewoon wat je bedoeltquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja maar stel nou dat het eens niet sarcastisch bedoeld is![]()
[afbeelding]
Mr. Positvoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:22 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wil het anders wel ff uitleggen![]()
1. Krikken zonder voorbehoedsmiddelen op het juiste moment.
2. 9 maanden wachten![]()
3. 18 jaar ellende
Nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:22 schreef BaraCuda het volgende:
3. 18 jaar ellende
okay herkansing:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, stel nou, stel nou, stel nou. Zeg gewoon wat je bedoelt
quote:
Oooh die!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet
Wij krijgen leuke kindjesNet zoals die ene
En dan gaan we piratenfeestjes houden!
Hugster ookquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:34 schreef Hugster het volgende:
ijsmeis is verliefd op de kindjes van de Pfaffs![]()
[afbeelding]
Je bent zo wanhopig dat je momenteel met iedereen het bootje induikt?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kunt maar beter accepteren dat je heulemaal niks te vertellen hebt als man![]()
Om die kop van die gast die als laatste in beeld kwam?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:40 schreef BazzoS het volgende:
http://www.break.com/index/irisharm17.html
Ik moest lachen!
Nee maar over 10 jaar misschien welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent zo wanhopig dat je momenteel met iedereen het bootje induikt?
[afbeelding]
Agressief mannetjequote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:40 schreef BazzoS het volgende:
Ik moest lachen!
Nóg leuker zou het zijn geweest als hij al die lachende gastjes ook de neus kapot had geslagenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:40 schreef BazzoS het volgende:
Ik moest lachen!
ik hou het op oefenenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:22 schreef BaraCuda het volgende:
3. 18 jaar ellende
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nóg leuker zou het zijn geweest als hij al die lachende gastjes ook de neus kapot had geslagen![]()
http://www.showmyip.com/quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:46 schreef vlad het volgende:
ik heb een draadloos netwerkkaartje die het mogelijk maakt om te internetten via het netwerk van de buren. nu ik wil gebruik maken van nieuwsgroepen, maar weet de naam van de server niet. Dus ben nu op zoek naar de provider, zodat ik de newsserver kan zoeken.
Hoe kan ik er makkelijk achterkomen bij welke provider ik zit?
heb al geprobeerd om er achter te komen via m'n IP, maar werkte niet. iemand een idee?![]()
gooi het eens even in de groep, ik weet er wel een dingetje of 2, 3 vanquote:
hoezo kom je niet verder? Als je naar beneden scrollt kom je de provider tegen... altans bij mij wel.quote:
yoooo .. u riep?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:35 schreef Fugie het volgende:
g0000g0l, i need teh webhosting!
gelukt nuquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
gooi het eens even in de groep, ik weet er wel een dingetje of 2, 3 van
Op die site staat onderaan je ISP, wat staat er bij jou dan?
[afbeelding]
Bas!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:14 schreef BazzoS het volgende:
stomme hoeren UPC Digitale tv gratis rommel
dan dus nova.planet.nl invullen als server adres, 3 verbindingen tegelijk zonder wachtwoord verificatiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:04 schreef vlad het volgende:
[..]
gelukt nu![]()
die site die m5 gaf werkt perfectmoest de provider weten om de news server te achterhalen. Maar de site die ik daarna had, gaf de verkeerde servernaam. Maar ben er nu achter. Wist niet dat speed.planet.nl van planet internet was
![]()
nova dusquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan dus nova.planet.nl invullen als server adres, 3 verbindingen tegelijk zonder wachtwoord verificatie
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:18 schreef Fugie het volgende:
planet
maareh bojo, bemoei je er niet mee gekke jongen
een nieuwe?quote:
Ho Hoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
je had ook naar www.wacha.nl of www.haaima.com kunnen gaan domme zeeuw![]()
3 danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:53 schreef ook_gek het volgende:
http://www.bright.nl/dossier-helpdesknummer 2
![]()
nummer 5 is ook meesterlijk![]()
![]()
![]()
Zondag ja. Zal er nog wel een tijdje liggen. Is nog niet af.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:28 schreef Fugie het volgende:
van week hebben ze nieuwe marineschip gedoopt eh
no shit, das altijd zoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:29 schreef M5 het volgende:
[..]
Zondag ja. Zal er nog wel een tijdje liggen. Is nog niet af.
Jah. Deze is alleen door sleepboten uit het dok getrokken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
no shit, das altijd zo
dopen gebeurt dacht ik toch bij te water laten ?
Whahahahahquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:54 schreef Mukie het volgende:
Niet echt mooi, maar wel 1007
1009
[..]
Is gelukt
[afbeelding]
Leuk!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Bas!Ik dacht gitser net, goh wat is bas lang weg, hopelijk komt ie snel weer langs
![]()
Vertelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:15 schreef BazzoS het volgende:
Willen de mensen met een PC en drift-liefde een Driftspelletje hebben?
Neh, de rel was gister en eergister in FBquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:14 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Leuk!
Hoe is het hier?Heb ik nog relletjes gemist?
Kleiner, veel dunner, cam in de klep, dual core intel cpu en nu ook in het zwart te krijgenquote:
Je kunt er niet eens mee frituren dusquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kleiner, veel dunner, cam in de klep, dual core intel cpu en nu ook in het zwart te krijgen
En dat voor maar ¤1099
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:58 schreef Fugie het volgende:
ik ken mijn bootjesdingen wel, keek altijd westenwind ofzo
Gaat nog steeds verderquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neh, de rel was gister en eergister in FBeen reeks gestopt, een hoop users over de zeik en een mod er uit geflikkerd, het gebruikelijke zondagavondgebeuren dus
maar nu liep het wat langer door
Lekkerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kleiner, veel dunner, cam in de klep, dual core intel cpu en nu ook in het zwart te krijgen
En dat voor maar ¤1099
[afbeelding]
mod er uit?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neh, de rel was gister en eergister in FBeen reeks gestopt, een hoop users over de zeik en een mod er uit geflikkerd, het gebruikelijke zondagavondgebeuren dus
maar nu liep het wat langer door
Ik kan ook achter de schermen lezen lieverdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:21 schreef hermandeperman het volgende:
Gaat nog steeds verder
Tafkahs bedankt!!!
Jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:21 schreef hermandeperman het volgende:
LekkerEn nu gaan de ibooks en de powerbooks eruit...?
[afbeelding]
Ojaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan ook achter de schermen lezen lieverdAlle smakelijke topics binnen klikbereik.
Lekkerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
JaHij heeft btw 1280x800 op 13"
[afbeelding]
Ja, maar das real lifequote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oja
De rel met Rita-Ayaan is trouwens veel beter momenteel![]()
![]()
Dit is echt prachtige televisiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar das real life
Enniehoe, ik ga mn foto's van vandaag even online knallen. En met eentje ga ik Tjabbo blijmaken
VVD is flink de lul ja, ik vind het bijna zieligquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit is echt prachtige televisie
Alleen jammer dat hiermee de VVD ook onderuit gaat denk ik
De media is zo hoerig links dat Verdonk zwaar afgemaakt gaat worden....
[afbeelding]
dat is serieus.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:03 schreef Fugie het volgende:
maareh, is dat nou een grapje of serieus![]()
niet dat het mij boeit, kansloos forum buiten de reeksen waar ik post
Dat nooitquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
VVD is flink de lul ja, ik vind het bijna zieligstraks Wouter Bos de baas
Iemand die ik chauffeur zei vandaag iets van: "Ik hoop niet dat dat mannetje zonder stropdas de baas van Nederland wordt". tegen een vriend van hemquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
VVD is flink de lul ja, ik vind het bijna zieligstraks Wouter Bos de baas
grapje zeker?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
WTF!!!!
Misstique?
Zover zijn Sandra en ik zelfs niet gegaan
quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2005 22:08 schreef Wouter Bos het volgende:
Het is een schande dat de bejaarden in dit land zo slecht behandled worden!
Ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:08 schreef Wouter Bos het volgende:
AOW kan best 20% omlaag!
En ik hoef voorlopig niet meer in FB te komen denk ikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
WTF!!!!
Misstique?
Zover zijn Sandra en ik zelfs niet gegaan
Het aanzoek zal al in het echt plaatsgevonden hebben? En dit is alleen om het op fok bekend te maken?quote:
Ik vind het echt zo kansloos via Fok een huwelijks aanzoek, origneel of niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:14 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Het aanzoek zal al in het echt plaatsgevonden hebben? En dit is alleen om het op fok bekend te maken?
Maar hij is lievvquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Wouter BosZoveel puikende PvdA-ers, en precies Woutertje Shell Bos word minister president
Waarom geen Sharon Dijksma, Jeltje van Nieuwenhoven, Anita Andriessen, desnoods Job Cohen of zo... Maar GEEN Wouter Bos
55% van zn stemmers stemd niet op de inhoud van zn hoofd maar de vorm van zn aarschquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar hij is lievv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een graftak is het
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Nee om de vorm van z'n hoofdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
en de andere 45% zal wel dement zijn of zo
Op zich is het wel super orgineel, ik denk niet dat het al vaak is gedaan, maar aan de andere kant is het wel weer wat onpersoonlijker.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, hij kon niet wachten tot hij haar weer echt zag, en dacht, ach laat ik haar vragen waar ik haar ontmoet heb
De meeste mensne neuken meteen na het huwleijksaanzoek, das dan nu wel een beetje jammer jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op zich is het wel super orgineel, ik denk niet dat het al vaak is gedaan, maar aan de andere kant is het wel weer wat onpersoonlijker.
Addictquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:21 schreef BoJo het volgende:
ik ga nog maar een rondje doen voor het slapen
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:22 schreef Fugie het volgende:
ik vind het maar een beetje triest
hoe heb jij haar gevraagd ?
ja ik heb gewoon een topicje geopend.![]()
![]()
Je schaalt die vier serieus hoger in dan opportunist Bos?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Wouter BosZoveel puikende PvdA-ers, en precies Woutertje Shell Bos word minister president
Waarom geen Sharon Dijksma, Jeltje van Nieuwenhoven, Anita Andriessen, desnoods Job Cohen of zo... Maar GEEN Wouter Bos
Ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je schaalt die vier serieus hoger in dan opportunist Bos?
Hugo ging vreemd met Liesbeth in de gymzaalquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Liesbeth? De Matras van Haskerhorne?
heb je geen natte vinger gehaald?quote:
Hoe weet jij dat allemoalquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij deed zijn middelvinger in zijn mond en kietelde daarmee haar clitoris
Is dat al vreemdgaan tegenwoordigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij deed zijn middelvinger in zijn mond en kietelde daarmee haar clitoris
Da hek tog geleze!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat allemoal![]()
![]()
[afbeelding]
quote:En daar midden in het gymlokaal zag Rupert juffrouw Liesbeth helemaal naakt. En ze was niet alleen. Ze was met Hugo.
Nou en Hugo, dat was de grootste en sterkste jongen van de school he. En juffrouw Liesbeth die lag zo achterover op dat ehh dat turninstrument ehh, de kast weejenie, dat bruine ding waar je vroeger zo Pfgroempf tegenaan knalde zo he.
Daar lag zij, achterover lag zij daar op. En die Hugo, die had een hand had ie zo onder d'r hoofd, en met die andere hand ging ie zo heel zachtjes over dat lichaam..... En dan gaf ie d'r zo weejenie van die hele, natte tongzoenen.......
En toen stak ie z'n wijsvinger en zijn middelvinger in zijn mond Schlup, en daar ging ie zo heel zachtjes mee tegen haar ehh clitoris, ja ehh zachtjes he.
http://www.geileverhalen.nl/quote:
omg.. het bestaat nog echt ookquote:
tell me about itquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef ijsmeis het volgende:
Je Em Es En doet het niet meer btw
het is te merken aan het niveau hier jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef ijsmeis het volgende:
Je Em Es En doet het niet meer btw
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://groups.msn.com/HansTeeuwen/rupert.msnw
zeiksletquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is te merken aan het niveau hier ja
Auberginesquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:46 schreef Paladijn het volgende:
Mannen van de Radio vind ik dan wel weer cool
Eerlijk gezegd niet nee, ik zit'm nu wat door te bladerenquote:
Stel je niet zo aanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is te merken aan het niveau hier ja
Hier ookquote:
Je MSN mag pas om 0100 aan van Sandra?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
hier is het nog twee uur te vroeg voor MSN
als je eens wat langer wakker zou blijven, zou je weten dat ik vrijwel nooit vóór 1 uur 's nachts online ga met MSNquote:
zit je weer in mn open dir te roeren, nieuwsgierig aagje?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je MSN mag pas om 0100 aan van Sandra?
en omfg,
[afbeelding]
Sorry nee, want ik heb je niet op msn, volgens mijquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je eens wat langer wakker zou blijven, zou je weten dat ik vrijwel nooit vóór 1 uur 's nachts online ga met MSN
echt wel, twee keer zlefs.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry nee, want ik heb je niet op msn, volgens mij
De wachtscenes van het parlementaire debat begon kinda te irriteren, dus ging maar eens rondbladerenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zit je weer in mn open dir te roeren, nieuwsgierig aagje?
Stond bij de Opel dealer nota bene
en Van Sandra mag ik op MSN wanneer ik dat wil![]()
ja hoor, onder de gebruikelijke voorwaardenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:18 schreef Paladijn het volgende:
Waar heb je die Golf eigenlijk gespot Alexxx, en mag ik'm uploaden naar tuning?
geen idee ik ben toch alleen maar online als ze slaaptquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
zou ze je verwijderd hebben?
[afbeelding]
Ik slaap nooitquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee ik ben toch alleen maar online als ze slaapt
valt nog tegen hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee ik ben toch alleen maar online als ze slaapt
2 lukt sowieso wel, 1 is wat moeizamer (ik upload de foto's naar een dir, een php script verkleind de bestanden uit die dir en toont ze)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hoor, onder de gebruikelijke voorwaardenbij elke foto een linkje naar BB, plus mijn naam. Eventueel als combinatie (klikbare naam) BB of alexmiedema.com in de linklijst je levert zo nu en dan ook wat foto's voor BB
punt 3 heb je al, kun je ook voor 1 en 2 zorgen?
Jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik slaap nooitBehalve met wat gekriebel!
Mijn moeder zal blij met je zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
valt nog tegen hoor
Ik leer haar laat opblijven [afbeelding]
[afbeelding]
mja, dat dacht ik al.. mwag, mn naam staat er op, als je zo nu en dan wat leuks voor me op de foto blijft zetten zie ik het voor 1 keer door de vingersquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
2 lukt sowieso wel, 1 is wat moeizamer (ik upload de foto's naar een dir, een php script verkleind de bestanden uit die dir en toont ze)
Ik zal je zo af en toe wel van wat nieuwe foto's voorzienquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, dat dacht ik al.. mwag, mn naam staat er op, als je zo nu en dan wat leuks voor me op de foto blijft zetten zie ik het voor 1 keer door de vingers
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
wel even wachten nog btwik wil niet dat ie op jou site staat voor ie op BB staat
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik zal je zo af en toe wel van wat nieuwe foto's voorzien
Had je al een Opel Monza op de gevoelige plaat vastgelegd?
quote:Er zijn geen resultaten die voldoen aan je zoekopdracht
Leef je uitquote:
Je maakte jezelf wel populair daarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]Altijd leuk, mensne die stoppen voor de foto
Puikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Leef je uit
http://paladijn.nhlrebel.com/fok/IMG_0045.jpg Wiesmann MF roadster
http://paladijn.nhlrebel.com/fok/IMG_0071.jpg Dacia Logan in race trim(heb ook wel interieurfoto als je die wil)
http://paladijn.nhlrebel.com/fok/IMG_0076.jpg Opel Monza
http://paladijn.nhlrebel.com/fok/IMG_0111.jpg Klassieke alfa/bmw
http://paladijn.nhlrebel.com/fok/IMG_0112.jpg Klassieke alfa...
Ze vonden het wel leuk jaquote:
Maken ze daar ook weer eens wat meequote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze vonden het wel leuk jaAch ze zullen me wel kennen denk ik dan. Ik had gister op bouwmachineforum al aangekondigd dat ik foto's zou maken, waarschijnlijk werd ik al verwacht
Zit er wel een beetje snelheid in FOK!ken via je mobiel of niet...?quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:46 schreef Fugie het volgende:
ja dat doe ik
ik gebruik het heeeeeel af en toe om te kijken of er flitsers zijn of wanneer ik heel iets dringends moet mailen of ontvangen en ik zit net die 1ne keer niet in de buurt van een computerquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:55 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb GPRS echt 5 jaar geleden 1 keer gebruikt en dat was het
[afbeelding]
Had ik niet verwacht, ik vind het iig retetraag gaan eigenlijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:02 schreef Fugie het volgende:
jup gaat wel redelijk snel via gprsplaatjes laden gaat ook vrij snel
![]()
Mail ontvangen kan ook? gewoon pop3 of webbased-email?quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik gebruik het heeeeeel af en toe om te kijken of er flitsers zijn of wanneer ik heel iets dringends moet mailen of ontvangen en ik zit net die 1ne keer niet in de buurt van een computer![]()
vodofone life is volgens mij gewoon hun eigen portal maar daarvoor heb je zowiezo gprs/umts verbinding nodig!quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht, ik vind het iig retetraag gaan eigenlijk
Ik heb Vodafone Live, ik weet niet eens of het daarmee kan... dacht eigenlijk dat ik alleen op het live netwerk kon...?
[..]
Mail ontvangen kan ook? gewoon pop3 of webbased-email?Ook met live?
![]()
En Hugo, waarom hebben ze het topmodel van die nieuwe mac zwart gemaakt?![]()
[afbeelding]
Voor Anne bijvoorbeeld, die wil de zwartequote:Op woensdag 17 mei 2006 09:29 schreef hermandeperman het volgende:
En Hugo, waarom hebben ze het topmodel van die nieuwe mac zwart gemaakt?![]()
[afbeelding]
Naja, ik bekijk het wel eensquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vodofone life is volgens mij gewoon hun eigen portal maar daarvoor heb je zowiezo gprs/umts verbinding nodig!
pop3/webbased alles is mogelijk, ook het ontvangen natuurlijk![]()
Ja maar er is geen keuze, en dat vind ik sucken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Voor Anne bijvoorbeeld, die wil de zwarte![]()
En zo zijn er wel meer mensen die wat matchend's zoeken bij hun zwarte iPod nano of video
quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:03 schreef Alexxxxx het volgende:http://www.citromobile.nl/FOTOOS2006.HTM
De officiele site
achjaquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja maar er is geen keuze, en dat vind ik sucken.
[afbeelding]
Ik heb het over je brommer en autoquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:23 schreef Youp het volgende:
heh?mijn geheugen laat me even in de steek..... ik ga gewoon naar Arnhem hoor
of had je het daar niet over?
Waar doel je op? 23 mei? mein geburtstag?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:15 schreef ijsmeis het volgende:
Jij trakteert toch, Huug?
Allemaal een Appelquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Waar doel je op? 23 mei? mein geburtstag?
[afbeelding]
oooow... auto gaat er waarschijnlijk toch uit... en de motor... ja ik heb te horen gekregen dat ik een fiks bedrag terug krijg... maar ik weet niet voor hoeveel ik hem kan verkopen dus ik denk dat ik er nog maar even mee verder tuf.... totdat ik officieel vol vermogen mag rijden en dan zie ik wel weer verderquote:
Ja maar als je de duurste wil moet je aan de zwartequote:Op woensdag 17 mei 2006 10:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
achjaAls je zwart wilt moet je maar gewoon de duurtste halen eh
[afbeelding]
zit ik nou scheel te kijken of betaal je nou echt ¤200 voor het kleurtje?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja maar als je de duurste wil moet je aan de zwarte
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |