Zit er wel een beetje snelheid in FOK!ken via je mobiel of niet...?quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:46 schreef Fugie het volgende:
ja dat doe ik
ik gebruik het heeeeeel af en toe om te kijken of er flitsers zijn of wanneer ik heel iets dringends moet mailen of ontvangen en ik zit net die 1ne keer niet in de buurt van een computerquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:55 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb GPRS echt 5 jaar geleden 1 keer gebruikt en dat was het
[afbeelding]
Had ik niet verwacht, ik vind het iig retetraag gaan eigenlijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:02 schreef Fugie het volgende:
jup gaat wel redelijk snel via gprsplaatjes laden gaat ook vrij snel
![]()
Mail ontvangen kan ook? gewoon pop3 of webbased-email?quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik gebruik het heeeeeel af en toe om te kijken of er flitsers zijn of wanneer ik heel iets dringends moet mailen of ontvangen en ik zit net die 1ne keer niet in de buurt van een computer![]()
vodofone life is volgens mij gewoon hun eigen portal maar daarvoor heb je zowiezo gprs/umts verbinding nodig!quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht, ik vind het iig retetraag gaan eigenlijk
Ik heb Vodafone Live, ik weet niet eens of het daarmee kan... dacht eigenlijk dat ik alleen op het live netwerk kon...?
[..]
Mail ontvangen kan ook? gewoon pop3 of webbased-email?Ook met live?
![]()
En Hugo, waarom hebben ze het topmodel van die nieuwe mac zwart gemaakt?![]()
[afbeelding]
Voor Anne bijvoorbeeld, die wil de zwartequote:Op woensdag 17 mei 2006 09:29 schreef hermandeperman het volgende:
En Hugo, waarom hebben ze het topmodel van die nieuwe mac zwart gemaakt?![]()
[afbeelding]
Naja, ik bekijk het wel eensquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vodofone life is volgens mij gewoon hun eigen portal maar daarvoor heb je zowiezo gprs/umts verbinding nodig!
pop3/webbased alles is mogelijk, ook het ontvangen natuurlijk![]()
Ja maar er is geen keuze, en dat vind ik sucken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Voor Anne bijvoorbeeld, die wil de zwarte![]()
En zo zijn er wel meer mensen die wat matchend's zoeken bij hun zwarte iPod nano of video
quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:03 schreef Alexxxxx het volgende:http://www.citromobile.nl/FOTOOS2006.HTM
De officiele site
achjaquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja maar er is geen keuze, en dat vind ik sucken.
[afbeelding]
Ik heb het over je brommer en autoquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:23 schreef Youp het volgende:
heh?mijn geheugen laat me even in de steek..... ik ga gewoon naar Arnhem hoor
of had je het daar niet over?
Waar doel je op? 23 mei? mein geburtstag?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:15 schreef ijsmeis het volgende:
Jij trakteert toch, Huug?
Allemaal een Appelquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Waar doel je op? 23 mei? mein geburtstag?
[afbeelding]
oooow... auto gaat er waarschijnlijk toch uit... en de motor... ja ik heb te horen gekregen dat ik een fiks bedrag terug krijg... maar ik weet niet voor hoeveel ik hem kan verkopen dus ik denk dat ik er nog maar even mee verder tuf.... totdat ik officieel vol vermogen mag rijden en dan zie ik wel weer verderquote:
Ja maar als je de duurste wil moet je aan de zwartequote:Op woensdag 17 mei 2006 10:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
achjaAls je zwart wilt moet je maar gewoon de duurtste halen eh
[afbeelding]
zit ik nou scheel te kijken of betaal je nou echt ¤200 voor het kleurtje?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja maar als je de duurste wil moet je aan de zwarte
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |