quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nóg leuker zou het zijn geweest als hij al die lachende gastjes ook de neus kapot had geslagen![]()
http://www.showmyip.com/quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:46 schreef vlad het volgende:
ik heb een draadloos netwerkkaartje die het mogelijk maakt om te internetten via het netwerk van de buren. nu ik wil gebruik maken van nieuwsgroepen, maar weet de naam van de server niet. Dus ben nu op zoek naar de provider, zodat ik de newsserver kan zoeken.
Hoe kan ik er makkelijk achterkomen bij welke provider ik zit?
heb al geprobeerd om er achter te komen via m'n IP, maar werkte niet. iemand een idee?![]()
gooi het eens even in de groep, ik weet er wel een dingetje of 2, 3 vanquote:
hoezo kom je niet verder? Als je naar beneden scrollt kom je de provider tegen... altans bij mij wel.quote:
yoooo .. u riep?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:35 schreef Fugie het volgende:
g0000g0l, i need teh webhosting!
gelukt nuquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
gooi het eens even in de groep, ik weet er wel een dingetje of 2, 3 van
Op die site staat onderaan je ISP, wat staat er bij jou dan?
[afbeelding]
Bas!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:14 schreef BazzoS het volgende:
stomme hoeren UPC Digitale tv gratis rommel
dan dus nova.planet.nl invullen als server adres, 3 verbindingen tegelijk zonder wachtwoord verificatiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:04 schreef vlad het volgende:
[..]
gelukt nu![]()
die site die m5 gaf werkt perfectmoest de provider weten om de news server te achterhalen. Maar de site die ik daarna had, gaf de verkeerde servernaam. Maar ben er nu achter. Wist niet dat speed.planet.nl van planet internet was
![]()
nova dusquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan dus nova.planet.nl invullen als server adres, 3 verbindingen tegelijk zonder wachtwoord verificatie
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:18 schreef Fugie het volgende:
planet
maareh bojo, bemoei je er niet mee gekke jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |