En ik hoef voorlopig niet meer in FB te komen denk ikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
WTF!!!!
Misstique?
Zover zijn Sandra en ik zelfs niet gegaan
Het aanzoek zal al in het echt plaatsgevonden hebben? En dit is alleen om het op fok bekend te maken?quote:
Ik vind het echt zo kansloos via Fok een huwelijks aanzoek, origneel of niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:14 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Het aanzoek zal al in het echt plaatsgevonden hebben? En dit is alleen om het op fok bekend te maken?
Maar hij is lievvquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Wouter BosZoveel puikende PvdA-ers, en precies Woutertje Shell Bos word minister president
Waarom geen Sharon Dijksma, Jeltje van Nieuwenhoven, Anita Andriessen, desnoods Job Cohen of zo... Maar GEEN Wouter Bos
55% van zn stemmers stemd niet op de inhoud van zn hoofd maar de vorm van zn aarschquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar hij is lievv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een graftak is het
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Nee om de vorm van z'n hoofdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
en de andere 45% zal wel dement zijn of zo
Op zich is het wel super orgineel, ik denk niet dat het al vaak is gedaan, maar aan de andere kant is het wel weer wat onpersoonlijker.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, hij kon niet wachten tot hij haar weer echt zag, en dacht, ach laat ik haar vragen waar ik haar ontmoet heb
De meeste mensne neuken meteen na het huwleijksaanzoek, das dan nu wel een beetje jammer jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op zich is het wel super orgineel, ik denk niet dat het al vaak is gedaan, maar aan de andere kant is het wel weer wat onpersoonlijker.
Addictquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:21 schreef BoJo het volgende:
ik ga nog maar een rondje doen voor het slapen
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:22 schreef Fugie het volgende:
ik vind het maar een beetje triest
hoe heb jij haar gevraagd ?
ja ik heb gewoon een topicje geopend.![]()
![]()
Je schaalt die vier serieus hoger in dan opportunist Bos?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Wouter BosZoveel puikende PvdA-ers, en precies Woutertje Shell Bos word minister president
Waarom geen Sharon Dijksma, Jeltje van Nieuwenhoven, Anita Andriessen, desnoods Job Cohen of zo... Maar GEEN Wouter Bos
Ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je schaalt die vier serieus hoger in dan opportunist Bos?
Hugo ging vreemd met Liesbeth in de gymzaalquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Liesbeth? De Matras van Haskerhorne?
heb je geen natte vinger gehaald?quote:
Hoe weet jij dat allemoalquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij deed zijn middelvinger in zijn mond en kietelde daarmee haar clitoris
Is dat al vreemdgaan tegenwoordigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij deed zijn middelvinger in zijn mond en kietelde daarmee haar clitoris
Da hek tog geleze!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat allemoal![]()
![]()
[afbeelding]
quote:En daar midden in het gymlokaal zag Rupert juffrouw Liesbeth helemaal naakt. En ze was niet alleen. Ze was met Hugo.
Nou en Hugo, dat was de grootste en sterkste jongen van de school he. En juffrouw Liesbeth die lag zo achterover op dat ehh dat turninstrument ehh, de kast weejenie, dat bruine ding waar je vroeger zo Pfgroempf tegenaan knalde zo he.
Daar lag zij, achterover lag zij daar op. En die Hugo, die had een hand had ie zo onder d'r hoofd, en met die andere hand ging ie zo heel zachtjes over dat lichaam..... En dan gaf ie d'r zo weejenie van die hele, natte tongzoenen.......
En toen stak ie z'n wijsvinger en zijn middelvinger in zijn mond Schlup, en daar ging ie zo heel zachtjes mee tegen haar ehh clitoris, ja ehh zachtjes he.
http://www.geileverhalen.nl/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |