een keer of 1000quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:17 schreef Ole het volgende:
Het wordt nog wel herhaald hoor Youssef
Daarom is het ook een persconferentiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:19 schreef skiczukie het volgende:
Wat een belachelijk interview eigenlijk.
Die opsomming van haar voorvaderen doet denken aan een oud-testamentisch geslachtsregister. Interessant waarom ze voor dit soort retoriek heeft gekozen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mijn naam is Verbal, zoon van Pietje Puk, die weer de oom is van Hendrik Jan de Tuinman.
V.
Ik wil graag weten wat het buitenland over de Nederlandse politiek vinden. Of willen weten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:18 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
in Nederland praten we Nederlands, ja
je koestert emotionele wrok tegen AHA?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Als Verdonk het voor elkaar krijgt dat de aasgier uit Somalie/Kenia statenloos wordt, dan ga ik op haar stemmen.
Die kenkerhoer had gewoon bij deze persconferentie moeten zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Als Verdonk het voor elkaar krijgt dat de aasgier uit Somalie/Kenia statenloos wordt, dan ga ik op haar stemmen.
Omdat voornaam-achternaam aanduiding niet overal in de wereld even gewoon is, en dat de naam Ayaan Hirsi Ali gewoon háár naam is evenals Ayaan Hirsi Magan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:20 schreef OllieA het volgende:
[..]
Die opsomming van haar voorvaderen doet denken aan een oud-testamentisch geslachtsregister. Interessant waarom ze voor dit soort retoriek heeft gekozen.
Die mag inderdaad ook wel toelichten waarom ze zo van de hak op de tak springt..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die kenkerhoer had gewoon bij deze persconferentie moeten zijn.
Weinig. Op CNN text staat niets over de kwestie, maar wel over het aapje dat hier in een dierenpark door een beer te grazen is genomen. De prioriteiten zijn helder...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik wil graag weten wat het buitenland over de Nederlandse politiek vinden. Of willen weten.
Dat is waar, ben benieuwd of ze ook naar dat vraagstuk gaan kijken. Misschien horen we hier nog wat over van Nawijn, ook al is hij op dit moment bezig naar de mogelijkheden te kijken voor de uitzetting van Karimi, GL-kamerlid.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
moet ze nou ook de kosten voor de beveiliging, salaris van de kamer en de onkostenvergoedingen terug gaan betalen?
zou niet meer dan terecht zijn!
Maar het is onzin om de huidige winst in de peilingen enig werkelijk belang toe te kennen ... dat is korte termijnswinst, die waarschijnlijk snel genoeg verdroogt... een paar weken terug stond de PVDA op ruim 60 zetels en hadden PVDA en SP een kamermeerderheid, en stond de VVD op 25 zetels met moeite.... ze zijn dan wel snel 10 zetels gestegen en de tweede partij geworden, maar of die winst houdbaar is, valt sterk te betwijfelenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:51 schreef Chewie het volgende:
Ja en laat daar nu net de peilingen voor verantwoordelijk zijn geweest.
Een Verdonk die met grote meerderheid verkozen wordt op een 'hard' beleid en die niet ter discussie staat, zou een grote, zeer grote invloed krijgen, ook op het gekozen beleid en de gekozen lijn tijdens de campagne ...quote:Nogmaals dit is nogal een paardemiddel waar geen enkele partij baat bij heeft. Overigens ga jij er nog steeds vanuit blijkbaar dat de lijsttrekker het beleid en de kandidaten bepaalt en dan kan ik je denkwijze wel begrijpen.
cnn tt heeft nooit iets voorgesteld moet ik zeggen hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Weinig. Op CNN text staat niets over de kwestie, maar wel over het aapje dat hier in een dierenpark door een beer te grazen is genomen. De prioriteiten zijn helder...
V.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Weinig. Op CNN text staat niets over de kwestie, maar wel over het aapje dat hier in een dierenpark door een beer te grazen is genomen. De prioriteiten zijn helder...
V.
Wat is hier dan wereldnieuws aan eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Omdat voornaam-achternaam aanduiding niet overal in de wereld even gewoon is, ga je dus een lijst voorvaderen tot in het tiende of twintigste geslacht opnoemen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:22 schreef nikk het volgende:
[..]
Omdat voornaam-achternaam aanduiding niet overal in de wereld even gewoon is, en dat de naam Ayaan Hirsi Ali gewoon háár naam is evenals Ayaan Hirsi Magan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |