Is verjaard, malloot.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
http://www.justitie.nl/pe(...).asp?file=pb0693.htm
Helemaal onderin.
Ga buiten spelen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
moet ze nou ook de kosten voor de beveiliging, salaris van de kamer en de onkostenvergoedingen terug gaan betalen?
zou niet meer dan terecht zijn!
Waarom?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
moet ze nou ook de kosten voor de beveiliging, salaris van de kamer en de onkostenvergoedingen terug gaan betalen?
Zalm zit z'n eigen hagje te redden, omdat destijds alles bekend was, maar er niets tegen gedaan was, wat tegen het gedachtengoed van de vvd ingaat.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:11 schreef Ole het volgende:
Zalm is zeker geen fan van Verdonk trouwens
Zal hij vast niet willen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, dat is altijd mooi. laten we hem een paspoort geven.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:03 schreef DaveHarris het volgende:
Hoezo is dat schattig? Typisch voorbeeldje van waarom de meeste mensen denken dat moslims een kutvolkje zijn.
Wachtgeld mag ze iig wel vergeten neem ik aan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hoe kom jij op het idee dat ik jou daartoe in staat achtMaar zeik dan op met je irrelevante gezanik.
V.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wachtgeld mag ze iig wel vergeten neem ik aan.
Het stelde geen fok voor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:16 schreef Youssef het volgende:
Godver, tune ik net in bij de laatste vraag. Mis ik weer alle fun.
omdat volgens mij iedereen die onterecht geld krijgt dat moet terug betalen, ze heeft het geld gekregen als lid van de tweede kamer, maar dat had ze dus nooit mogen zijn, krijgt iemand een uitkerening en dat is onterecht dan moeten ze het ook meteen terugbetalenquote:
Dit is een mijlpaal in de Nederlandse Jihad, had het graag opgenomen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:17 schreef skiczukie het volgende:
Het stelde geen fok voor.
in Nederland praten we Nederlands, jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:16 schreef skiczukie het volgende:
Zie je wel .. Geen Engelstalige vragen. Dat vind ik juist interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |