abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:06:16 #161
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_37879869
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:49 schreef Gia het volgende:
Och, hoeveel asielzoekers hebben de laatste jaren gelogen over afkomst, zogenaamd papieren kwijt, niemand weet welke taal ze spreken, dus valt niets te achterhalen.
Ama's die bij onderzoek ouder blijken te zijn dan ze zeggen. En noem maar op.

Ik verwacht dat de beerput open gaat nu. Verdonk heeft nu vrij spel. Links kan niks meer inbrengen als er ik weet niet hoeveel gezinnen uitgezet gaan zetten, die ten onrechte de Nederlandse nationaliteit of zelfs maar een verblijfsvergunning hebben gekregen. Iedereen die van zichzelf weet dat hij gelogen heeft bij de asielaanvraag, zal niet meer rustig slapen.

Tja, we moeten hard zijn, hè.
Wat een kul, ze hebben hun handen vol aan de huidige stroom asielzoekers. En als er destijds zoveel liegende asielzoekers door de procedure zijn gekomen, kan de hele IND in zijn huidige vorm wel op de schop, in ieder geval grondig hervormd. Alsof ze die fouten nu nog zouden toegeven... Get real.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_37879882
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:04 schreef gronk het volgende:

[..]

Wuhuhuhu keihard aanpakku.
Nee hoor, gewoon volgens de regels en proberen de normen en waarden een beetje in stand te houden. Waarom mag die hirsi de heleboel bij elkaar liegen en een beetje rotzooi schoppen in het parlement wat dure beveiliging kost en vervolgens overal maar mee wegkomen? Ik vind het prima hoor, maar dan mag ook gewoon alles wat mij betreft.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:07:14 #163
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37879898
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:03 schreef -scorpione- het volgende:
Daarnaast heeft ze de samenleving al veel teveel geld gekost.
En jij niet?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_37879922
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:07 schreef gronk het volgende:

[..]

En jij niet?
Nee, ik gedraag me netjes en draag alleen bij
pi_37879926
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:01 schreef dVTB het volgende:

[..]

Op mijn beurt erger ik me weer kapot aan al die mensen die nu wijzen op de zogeheten hypocriete linkse kliek. Ook stoort het mij dat mensen naar aanleiding van deze kwestie weer beginnnen aan de beroemde links-rechts polarisatie. Je moet gewoon naar de FEITEN kijken: Hirsi Ali is onder valse voorwendselen dit land binnengekomen. Nu dat naar buiten komt, dient ze dus ook te worden behandeld als ieder ander, anders zou je namelijk discrimineren. Politici die logen over hun verleden (zoals die LPF-staatssecretaris Bijlhout die al na 1 dag aftrad), ruimden het veld. Net als mensen als Taida Pazic, die (terecht) worden uitgezet.

Hirsi Ali heeft een overtreding begaan door glashard te liegen over haar situatie, naam en geboortedatum. En ook al was een belangrijk deel van kritiek op de islam terecht, ook al heeft ze veel nuttigs gedaan, het is gewoon terecht dat ze wordt bestraft. Overigens mag van mij ook de VVD worden vervolgd. Die heeft namelijk willens en wetens een niet-Nederlandse in de Tweede Kamer laten plaatsnemen.
Iedereen liegt in de asielprocedure. Het opgeven van een foutieve naam is zelfs standaard. Wat mij doet concluderen dat er iets mis is met het Nederlandse asielbeleid.
pi_37879955
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:57 schreef gronk het volgende:
Van wanneer is die uitspraak van de hoge raad eigenlijk? Van voor of na AHA's 'leugens'?
Ver daarna, van 11 nov 2005.
pi_37879959
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:06 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Wat een kul, ze hebben hun handen vol aan de huidige stroom asielzoekers. En als er destijds zoveel liegende asielzoekers door de procedure zijn gekomen, kan de hele IND in zijn huidige vorm wel op de schop, in ieder geval grondig hervormd. Alsof ze die fouten nu nog zouden toegeven... Get real.
Hé, je bent recht door zee of je bent het niet
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_37879976
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:08 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Nee, ik gedraag me netjes en draag alleen bij
Heb je gestudeerd?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:09:40 #169
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_37879984
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:03 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Och gut.

Ze heeft zelf een graf gegraven en mag van geluk spreken dat het zo lang heeft geduurd voor er actie tegen haar is genomen. Ze heeft de consequenties van haar gedrag maar te dragen. Daarnaast heeft ze de samenleving al veel teveel geld gekost.
ze heeft godver nog meer voor dit land gedaan dan jij met je zogenaamde hard aanpakkuhHhHh... terwijl jij hier op FOK telkens je zoutloze, argumentloze kritiek geeft, heeft zij de islam aan de kaka gesteld zoals ie niet hoort te zijn in dit land. en zij teveel geld gekost? zullen we om die reden dan bakellende ook meteen wegdoen? en zalm? en verdonk? etc? die zijn nota bene duurder dan die hele hirshi...
als ze hadden moeten ingrijpen op haar leugens dan hadden ze dat toen moeten doen, niet 4-5 jaar later. nawijn had zijn bek toen moeten opentrekken in plaats van nu opeens als een laffe hond mensen aan te wijzen die hij TOEN wel naar binnen liet. waarom het NU moet, op DEZE manier, met de meest wijfelachtige beslissingen, DAT gaat er bij mij niet in, en jij hebt nog geen enkele reden gegeven waarom dit zaakje zo keurig verloopt, behalve dat JIJ vind dat hirshi moet opzouten.
put
your
clothes
on!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:11:28 #170
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37880045
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:06 schreef -scorpione- het volgende:

Nee hoor, gewoon volgens de regels en proberen de normen en waarden een beetje in stand te houden. Waarom mag die hirsi de heleboel bij elkaar liegen en een beetje rotzooi schoppen in het parlement wat dure beveiliging kost en vervolgens overal maar mee wegkomen?
Omdat we in een democratisch land leven, en niet in een of ander natie-grote BV waar alles wat niet efficiënt, doelmatig of nuttig is wordt afgeslankt, verwijderd en opgeruimd, voorzover de kosten daarvan bij iemand in rekening kunnen worden gebracht?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:12:37 #171
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_37880082
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Hé, je bent recht door zee of je bent het niet
Je weet toch wat er gebeurt als je alsmaar recht-door-zee blijft lopen, hè?
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:14:04 #172
3542 Gia
User under construction
pi_37880140
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:08 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Iedereen liegt in de asielprocedure. Het opgeven van een foutieve naam is zelfs standaard.
Allemaal eruit. Geen uitzonderingen.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:14:57 #173
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_37880166
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:09 schreef Jerruh het volgende:

[..]
.. heeft zij de islam aan de kaka gesteld..
Toepasselijke typo
pi_37880186
Die economische vluchtelinge uit Somalie of Kenia heeft niets voor dit land gedaan. Ja, ze heeft 2 tegenover elkaar staande kampen ingericht die er eerst niet waren en nu is het volgende land aan de beurt. Daarbij heeft ze over de rug van velen, waaronder 1 dode door haar toedoen, een fortuin verdiend. Hit and run dus.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:15:41 #175
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37880189
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:12 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Je weet toch wat er gebeurt als je alsmaar recht-door-zee blijft lopen, hè?
Ja, dan val je van de wereld af zodra je 't platte gedeelte voorbij bent.
pi_37880196
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:09 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ze heeft godver nog meer voor dit land gedaan dan jij met je zogenaamde hard aanpakkuhHhHh... terwijl jij hier op FOK telkens je zoutloze, argumentloze kritiek geeft, heeft zij de islam aan de kaka gesteld zoals ie niet hoort te zijn in dit land. en zij teveel geld gekost? zullen we om die reden dan bakellende ook meteen wegdoen? en zalm? en verdonk? etc? die zijn nota bene duurder dan die hele hirshi...
als ze hadden moeten ingrijpen op haar leugens dan hadden ze dat toen moeten doen, niet 4-5 jaar later. nawijn had zijn bek toen moeten opentrekken in plaats van nu opeens als een laffe hond mensen aan te wijzen die hij TOEN wel naar binnen liet. waarom het NU moet, op DEZE manier, met de meest wijfelachtige beslissingen, DAT gaat er bij mij niet in, en jij hebt nog geen enkele reden gegeven waarom dit zaakje zo keurig verloopt, behalve dat JIJ vind dat hirshi moet opzouten.
Ik roep helemaal geen aanpakkuh. Ik zeg gewoon dat dit niet door de beugel kan en dat er tegen opgetreden moet worden anders is het einde zoek.

Maar nogmaals, ik kijk er niet van op dat men dit allemaal maar weer goed praat, dit is gewoon een triest land aan het worden waar je maar gewoon moet doen waar je zin in hebt. Ik ben alleen benieuwd hoe lang dat volgehouden gaat worden totdat het land er aan onder door gaat. Ik ben slechts een aandachtig toeschouwer hierin en geniet met volle teugen.
pi_37880206
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:14 schreef Gia het volgende:

[..]

Allemaal eruit. Geen uitzonderingen.
Meen je dat, of is dat sarcasme?
pi_37880255
Oh ja, en hirsi heeft niets aan dit land toegvoegd en tot nu toe alleen maar schade toegebracht.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:17:36 #179
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_37880269
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:15 schreef gronk het volgende:

[..]

Ja, dan val je van de wereld af zodra je 't platte gedeelte voorbij bent.
Zuurstofgebrek wilt ook nog wel eens een probleem opleveren. Of dat in het geval van verdonk ook geldt, is een tweede natuurlijk....
pi_37880295
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Die economische vluchtelinge uit Somalie of Kenia heeft niets voor dit land gedaan. Ja, ze heeft 2 tegenover elkaar staande kampen ingericht die er eerst niet waren en nu is het volgende land aan de beurt. Daarbij heeft ze over de rug van velen, waaronder 1 dode door haar toedoen, een fortuin verdiend. Hit and run dus.
De dame in kwestie kwam pas in 2002 in het nieuws. Toen waren de US al achter Osama aan het aanrennen. Praat dus geen poep. http://nl.wikipedia.org/wiki/Hirsi_Ali
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')