quote:Lijkenpikkers
Volgens het Duitse dagblad Die Welt hebben de Nederlanders Hirsi Ali 'murw gemaakt' met wat de krant noemt 'een uitgesproken hatelijk politiek debat'. Eerst was er de door de rechter toegewezen klacht van omwonenden over de overlast van haar beveiligde woning. Daarna volgde de televisie-uitzending van Zembla die als nieuws bracht wat bij haar eigen partij allang bekend was en wat zij zelf ook al meermalen had toegegeven - dat zij heeft gelogen om Nederland binnen te komen.
Volgens Die Welt waart nu door Nederland de wraak van de mensen die Hirsi Ali tegen zich in het harnas heeft gejaagd. 'Maar voor alles kunnen afgunstigen en tegenstanders zich nu met bijna wellustige ijver op de kwetsbare, nog altijd jonge vrouw storten'.
Vechtend
De Britse krant The Times beschrijft het vertrek van Hirsi Ali als een 'verbanning' naar aanleiding van publiciteit rond de leugens over haar asielaanvraag die allang bekend waren. Volgens The Guardian symboliseert Ayaan Hirsi Ali 'de moeizame relatie van Nederland met de islam'.
Je realiseert je wel dat Verdonk degene is die AHA het zwijgen oplegt?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:49 schreef Napalm het volgende:
Mooie column @ Elsevier http://www.elsevier.nl/op(...)tnr/98786/index.html
Mohammed Bouyeri kan tevreden zijn. Na Pim Fortuyn en Theo van Gogh is met Ayaan Hirsi Ali de derde die de euvele moed had om de islam te kritiseren het zwijgen opgelegd
Toen het Openbaar Ministerie vorig jaar eiste dat Mohammed Bouyeri, de islamitisch-fundamentalistische moordenaar van Theo van Gogh, ook het actieve en passieve kiesrecht zou verliezen, oordeelde de rechter dat Bouyeri zijn kiesrecht moest kunnen blijven uitoefenen. Mohammed Bouyeri beschikt nog altijd over de Nederlandse en de Marokkaanse nationaliteit en kan kiezen en gekozen worden....................
Ja, van de belasting die je dat spaart kun je toch wel minstens 2 druppels bier meer kopen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:53 schreef -scorpione- het volgende:
En terecht. Paspoort afnemen en ook salaris stopzetten en die veel te dure beveiliging.
Waar het omgaat is dat de marokaanse moordenaar Mohammed B (die eigenlijk AHA wilde pakken ipv TvG) meer rechten heeft dan AHA. Dat het afpakken van zijn Nederlandse nationaliteit niet kan, en men dat normaal vind, terwijl het wel makkelijk kan bij AHA.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je realiseert je wel dat Verdonk degene is die AHA het zwijgen oplegt?
ach jah, laat hem ook populistisch dom doenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:56 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, van de belasting die je dat spaart kun je toch wel minstens 2 druppels bier meer kopen.![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:56 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, van de belasting die je dat spaart kun je toch wel minstens 2 druppels bier meer kopen.![]()
Och gut.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach jah, laat hem ook populistisch dom doen.
ik snap ook werkelijk niet waarom iedereen NU struiktelt over hirsi, terwijl het allang bekend zou zijn. het is allemaal zo hatelijk, snel, dom en het gaat nergens over. eerst dit, dan opeens toch maar dat, verdonk lijkt geen keuze te kunnen maken, maar wordt wel geprezen als ze zogenaamd rechtlijnig is. man ze draait overal omheen en als ze zelf wordt gepakt, jankt ze als een klein kind dat mensen onaardig over haar zijn! en dan nu weer met hirsi.
ik vertrouw dit alles gewoon voor geen meter, er wordt een vies spelletje gespeeld...
Wuhuhuhu keihard aanpakku.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:02 schreef -scorpione- het volgende:
Staat er bij dat ik dit zie als de oplossing voor de staatsschuld en de vergrijzing? Ze moet op staande voet worden ontslagen en het land worden uitgeschopt, klaar.
ik ben van mening dat we vooral eens moeten gaan kijken of Verdonkie wel zo geschikt is voor haar functie. Ze misbruikt hem namelijk nogal om haar imago hoog te houden. Daar is AHA slachtoffer van. En als ik je post zo lees zie jij dat ook zo.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:58 schreef Napalm het volgende:
[..]
Waar het omgaat is dat de marokaanse moordenaar Mohammed B (die eigenlijk AHA wilde pakken ipv TvG) meer rechten heeft dan AHA. Dat het afpakken van zijn Nederlandse nationaliteit niet kan, en men dat normaal vind, terwijl het wel makkelijk kan bij AHA.
Ik ben van mening dat als we AHA zo makkelijk kunnen pakken dat we dan ook moeten zorgen dat gasten als Samir A. en Mohammed B. en hun vriendjes ook het land uit geschopt kunnen worden.
Wat een kul, ze hebben hun handen vol aan de huidige stroom asielzoekers. En als er destijds zoveel liegende asielzoekers door de procedure zijn gekomen, kan de hele IND in zijn huidige vorm wel op de schop, in ieder geval grondig hervormd. Alsof ze die fouten nu nog zouden toegeven... Get real.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:49 schreef Gia het volgende:
Och, hoeveel asielzoekers hebben de laatste jaren gelogen over afkomst, zogenaamd papieren kwijt, niemand weet welke taal ze spreken, dus valt niets te achterhalen.
Ama's die bij onderzoek ouder blijken te zijn dan ze zeggen. En noem maar op.
Ik verwacht dat de beerput open gaat nu. Verdonk heeft nu vrij spel. Links kan niks meer inbrengen als er ik weet niet hoeveel gezinnen uitgezet gaan zetten, die ten onrechte de Nederlandse nationaliteit of zelfs maar een verblijfsvergunning hebben gekregen. Iedereen die van zichzelf weet dat hij gelogen heeft bij de asielaanvraag, zal niet meer rustig slapen.
Tja, we moeten hard zijn, hè.
Nee hoor, gewoon volgens de regels en proberen de normen en waarden een beetje in stand te houden. Waarom mag die hirsi de heleboel bij elkaar liegen en een beetje rotzooi schoppen in het parlement wat dure beveiliging kost en vervolgens overal maar mee wegkomen? Ik vind het prima hoor, maar dan mag ook gewoon alles wat mij betreft.quote:
En jij niet?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:03 schreef -scorpione- het volgende:
Daarnaast heeft ze de samenleving al veel teveel geld gekost.
Iedereen liegt in de asielprocedure. Het opgeven van een foutieve naam is zelfs standaard. Wat mij doet concluderen dat er iets mis is met het Nederlandse asielbeleid.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:01 schreef dVTB het volgende:
[..]
Op mijn beurt erger ik me weer kapot aan al die mensen die nu wijzen op de zogeheten hypocriete linkse kliek. Ook stoort het mij dat mensen naar aanleiding van deze kwestie weer beginnnen aan de beroemde links-rechts polarisatie. Je moet gewoon naar de FEITEN kijken: Hirsi Ali is onder valse voorwendselen dit land binnengekomen. Nu dat naar buiten komt, dient ze dus ook te worden behandeld als ieder ander, anders zou je namelijk discrimineren. Politici die logen over hun verleden (zoals die LPF-staatssecretaris Bijlhout die al na 1 dag aftrad), ruimden het veld. Net als mensen als Taida Pazic, die (terecht) worden uitgezet.
Hirsi Ali heeft een overtreding begaan door glashard te liegen over haar situatie, naam en geboortedatum. En ook al was een belangrijk deel van kritiek op de islam terecht, ook al heeft ze veel nuttigs gedaan, het is gewoon terecht dat ze wordt bestraft. Overigens mag van mij ook de VVD worden vervolgd. Die heeft namelijk willens en wetens een niet-Nederlandse in de Tweede Kamer laten plaatsnemen.
Ver daarna, van 11 nov 2005.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:57 schreef gronk het volgende:
Van wanneer is die uitspraak van de hoge raad eigenlijk? Van voor of na AHA's 'leugens'?
Hé, je bent recht door zee of je bent het nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:06 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Wat een kul, ze hebben hun handen vol aan de huidige stroom asielzoekers. En als er destijds zoveel liegende asielzoekers door de procedure zijn gekomen, kan de hele IND in zijn huidige vorm wel op de schop, in ieder geval grondig hervormd. Alsof ze die fouten nu nog zouden toegeven... Get real.
Heb je gestudeerd?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:08 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee, ik gedraag me netjes en draag alleen bij![]()
ze heeft godver nog meer voor dit land gedaan dan jij met je zogenaamde hard aanpakkuhHhHh... terwijl jij hier op FOK telkens je zoutloze, argumentloze kritiek geeft, heeft zij de islam aan de kaka gesteld zoals ie niet hoort te zijn in dit land. en zij teveel geld gekost? zullen we om die reden dan bakellende ook meteen wegdoen? en zalm? en verdonk? etc? die zijn nota bene duurder dan die hele hirshi...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:03 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Och gut.![]()
Ze heeft zelf een graf gegraven en mag van geluk spreken dat het zo lang heeft geduurd voor er actie tegen haar is genomen. Ze heeft de consequenties van haar gedrag maar te dragen. Daarnaast heeft ze de samenleving al veel teveel geld gekost.
Omdat we in een democratisch land leven, en niet in een of ander natie-grote BV waar alles wat niet efficiënt, doelmatig of nuttig is wordt afgeslankt, verwijderd en opgeruimd, voorzover de kosten daarvan bij iemand in rekening kunnen worden gebracht?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:06 schreef -scorpione- het volgende:
Nee hoor, gewoon volgens de regels en proberen de normen en waarden een beetje in stand te houden. Waarom mag die hirsi de heleboel bij elkaar liegen en een beetje rotzooi schoppen in het parlement wat dure beveiliging kost en vervolgens overal maar mee wegkomen?
Je weet toch wat er gebeurt als je alsmaar recht-door-zee blijft lopen, hè?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hé, je bent recht door zee of je bent het niet![]()
Allemaal eruit. Geen uitzonderingen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Iedereen liegt in de asielprocedure. Het opgeven van een foutieve naam is zelfs standaard.
Toepasselijke typoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
.. heeft zij de islam aan de kaka gesteld..
Ja, dan val je van de wereld af zodra je 't platte gedeelte voorbij bent.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:12 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Je weet toch wat er gebeurt als je alsmaar recht-door-zee blijft lopen, hè?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |