Maar ik ben nog altijd beminnelijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:00 schreef SCH het volgende:
Maar ik vind ook dat de houdbaarheidsdatum van Sidekick verstreken is.
Snel quoten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:07 schreef Chewie het volgende:
Bij de vorige "solicitatieronde" heb ik op verzoek gesolliciteerd.
Heb er opzich ook wel tijd voor, dus als het gevraagd wordt dan denk ik wel dat ik het zou doen.
Hoelang ik het dan volhou is een tweede natuurlijk
Uit principe heb ik een hekel aan modjes, dus doe het nou maar nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:07 schreef Chewie het volgende:
Bij de vorige "solicitatieronde" heb ik op verzoek gesolliciteerd.
Heb er opzich ook wel tijd voor, dus als het gevraagd wordt dan denk ik wel dat ik het zou doen.
Hoelang ik het dan volhou is een tweede natuurlijk
Nee.quote:
zie maar zo SCH, als er nu weer een mod die enigszins centrum-rechts is, kan je straks extra mekkeren benadeeld te worden door de ultra-rechtse moderatie ... én volgende sollicitatieronde vooral ervoor ijveren dat er een flink linkse mod komt (maar die moet je dan wel weer niet de zak laten geven door te gaan lekken, hé) ...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Uit principe heb ik een hekel aan modjes, dus doe het nou maar niet![]()
Ach kom. Ik vroeg: wie wil er meer weten, en jij zei JA. En vervolgens zei je dat ik het maar moest mailen en dat heb ik maar gedaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:14 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb je gevraagd mij die mail door te sturen, níet om er een gedeelte uit te posten.
Was die mail van Tafkahs dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
zie maar zo SCH, als er nu weer een mod die enigszins centrum-rechts is, kan je straks extra mekkeren benadeeld te worden door de ultra-rechtse moderatie ... én volgende sollicitatieronde vooral ervoor ijveren dat er een flink linkse mod komt (maar die moet je dan wel weer niet de zak laten geven door te gaan lekken, hé) ...
Dat moet een prettig vooruitzicht zijn , of niet?
Ik zie chewie straks wel blauw worden.
En nu het bekend is dat er een deel gepost is en door wie...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:14 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb je gevraagd mij die mail door te sturen, níet om er een gedeelte uit te posten.
Dat was gisteren toch meteen al bekend?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En nu het bekend is dat er een deel gepost is en door wie...
Gaan we nu consequent zijn of hand over ons hart strijken ?
Ja vast, maar vandaag heeft het ineens discussiewaarde lijkt het.quote:
Het valt mij zwaar tegen dat je dit dusdanig loopt te draaien alsof ik je gevraagd heb het te posten terwijl dat pertinent onwaar is:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach kom. Ik vroeg: wie wil er meer weten, en jij zei JA. En vervolgens zei je dat ik het maar moest mailen en dat heb ik maar gedaan.
Je hebt niet gezegd dat ik het niet moest posten. Je hebt trouwens mail maar ik heb geloof ik weinig steun aan je en dat valt me zwaar tegen.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het valt mij zwaar tegen dat je dit dusdanig loopt te draaien alsof ik je gevraagd heb het te posten terwijl dat pertinent onwaar is:
Waarom is 'Wat luister je nu' dicht, deel #4
En nu de vermoorde onschuld uithangen, dan heb je bij mij wel al je krediet verspeeld, zeg, wat een naaistreek.
dat weet jij ... je hebt zelf gericht de identificeerbare zaken uit die mail gehaald.... dat kun je enkel doen als je ook ziet waar die identiceerbare IDs in dat document zitten en dus ook ziet welke die zijn ...quote:
En dan nu doen alsof ik je met een geweer tegen je hoofd heb gedwongen er ook stukken uit te plaatsen, ik heb je nota bene nog gezegd:quote:
Allemaal na te lezen.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:40 schreef shmoopy het volgende:
SCH, ik zou het niet meer doen nu.
Pardon???? Ik weet niet van wie die mail was, hoe zou ik dat moeten weten? Maar jij weet het blijkbaar wel en de rest ook. Hulde.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat weet jij ... je hebt zelf gericht de identificeerbare zaken uit die mail gehaald.... dat kun je enkel doen als je ook ziet waar die identiceerbare IDs in dat document zitten en dus ook ziet welke die zijn ...
Jammer dat je nu zit te liegen dat je niet zou weten van wie die was, terwijl je zelf al hebt toegegeven de identificeerbare zaken eruit te hebben gehaald ... je weet zelf verdomd goed van wie die mail was, enkel zit je het nu te ontkennen
[afbeelding]
In mijn afwezigheid liet je dit op mn MSN achter:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik postte uit mijn mail, wat snap je daar niet aan. Ik kan toch helemaal niet checken of die mail die ik had daadwerkelijk een topic uit een afgesloten forum is? Toen ik er een stukje uit plaatste merkte ik aan de opgewonden reacties dat dat blijkbaar het geval was en ik heb er vervolgens ook maar niet meer uit geciteerd. Ook omdat het nogal droge kost was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |