abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:03:17 #126
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_37881816
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

ook, maar OOK om de persoon die het dan zonder enige gene in FB plettert.
Ik vind het gewoon niet zo sjiek.
[Bagger] wat draai ik nu
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_37881847
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:03 schreef Cheiron het volgende:

[..]

[Bagger] wat draai ik nu
  Admin dinsdag 16 mei 2006 @ 16:07:44 #128
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37881964
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh, die moederlijke toon

In dit geval ben ik volstrekt open geweest en heb ik gedaan wat me gevraagd werd.

Jullie hebben een probleem in de crew, schuif het nou niet op mij af.
Dat "probleem"hebben we al 6/7 jaar.
Veel "lekkers" vonden altijd wel een user die het gelekte wel in FB pletterde, net zoals jij deed.
Die regel is dan ook niet uit de lucht komen vallen.

Als je open was geweest had je gewoon dat FB topic helemaal achterwege gelaten.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_37882088
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat "probleem"hebben we al 6/7 jaar.
Ik snap niet dat je dat niet oplost.
quote:
Veel "lekkers" vonden altijd wel een user die het gelekte wel in FB pletterde, net zoals jij deed.
Ik pletterde niks lieverd. Ik heb me erg ingehouden, heb nog geen honderdste van het mailtje er in gepletterd. En waarom zeg je niks over de gretigheid van shmoopy die direct JA roept, dat ze het wil lezen. Tuurlijk heeft ze het liever gemaild, heb ik vervolgens ook gedaan.
quote:
Die regel is dan ook niet uit de lucht komen vallen.
De regel deugt niet. Wat ik in mijn mailbox krijg, anoniem, dat kan ik prima op Fok posten. Zo werkt het. Het is aan jullie om te zorgen dat er niet gelekt wordt. Je draait het iets te simpel om allemaal.
quote:
Als je open was geweest had je gewoon dat FB topic helemaal achterwege gelaten.
Omdat dat jou beter uitkomt? Kom op, normaal ben je ook niet vies van een vette rel
  Admin dinsdag 16 mei 2006 @ 16:18:13 #130
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37882283
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:11 schreef SCH het volgende:

Omdat dat jou beter uitkomt? Kom op, normaal ben je ook niet vies van een vette rel
Een rel met enige inhoud ja, niet een waar ik via MSN door je gesommeerd wordt te komen reageren op je posts "want dan hebben we een leuke rel"
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

dinsdag 16 mei 2006 @ 16:19:21 #131
33189 RM-rf
1/998001
pi_37882330
quote:

Ik snap niet dat je dat niet oplost.
wat stel je voor?

Overigens, ik heb daar wel ideeen over, ik ken een ander groot forum, waar dat 'lekken' bv niet tot nauwelijks speelt... dat is niet door op dat punt veel strenger te zijn, eerder gewoon er een stuk ontspannender mee om te gaan ... dat betekent nog altijd dat crewleden een bepaalde eigen verantwoordelijkheid hebben.
Er wordt ook bewust rekening mee gehouden dat ook bij zaken in besloten of crew-fora er een zeker risico meespeelt, dat dingen uitlekken, en dat je dat niet geheel kunt tegengaan, wel het risico daarvan minimaliseren:

bv door ervanuit te gaan dat er in crewfora geen dingen besproken worden 'die niet hardop gezegd mogen worden' ..., discussie hooguit besloten is om de efificientie te vergroten (minder personen die door elkaar heen praten, vanwege bepaalde mogelijk persoonlijke gegevens, die je niet publiek wilt zien, zowel wat betreft users alswel mods; of vanwegde duidelijke en eenkennige uitstraling en sterke authoriteit van de crew.)
Juist de paranoia over dat 'lekken' ... het doen alsof er dingen 'geheim' zijn, maakt het, zeker voor de relnichten en verzuurde FB-hoeren, des te leuker en spannender om die 'geheime' dingen te weten ..., waar normalerwijze niemand er bijzonder veel intersse voor zou hebben.

Alsof het een geheim was dat bepaalde POL-moderatoren de laatste tijd minder goed met elkaar door één deur konden; of dat Tafkahs al langer op de schopstoel zat ..... (en nee, dat krijg je ook wel mee zonder dat daarvoor expliciet gelekt moet worden)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:20:27 #132
16715 Mylene
*schatje*
pi_37882359
quote:

[..]

De regel deugt niet. Wat ik in mijn mailbox krijg, anoniem, dat kan ik prima op Fok posten. Zo werkt het. Het is aan jullie om te zorgen dat er niet gelekt wordt. Je draait het iets te simpel om allemaal.
Nee SCH.
quote:
Privélogs, mails, privegegevens, etc. horen privé te zijn en blijven.
  Admin dinsdag 16 mei 2006 @ 16:22:22 #133
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37882416
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:19 schreef RM-rf het volgende:

[..]

wat stel je voor?

Overigens, ik heb daar wel ideeen over, ik ken een ander groot forum, waar dat 'lekken' bv niet tot nauwelijks speelt... dat is niet door op dat punt veel strenger te zijn, eerder gewoon er een stuk ontspannender mee om te gaan ... dat betekent nog altijd dat crewleden een bepaalde eigen verantwoordelijkheid hebben.
Er wordt ook bewust rekening mee gehouden dat ook bij zaken in besloten of crew-fora er een zeker risico meespeelt, dat dingen uitlekken, en dat je dat niet geheel kunt tegengaan, wel het risico daarvan minimaliseren:

bv door ervanuit te gaan dat er in crewfora geen dingen besproken worden 'die niet hardop gezegd mogen worden' ..., discussie hooguit besloten is om de efificientie te vergroten (minder personen die door elkaar heen praten, vanwege bepaalde mogelijk persoonlijke gegevens, die je niet publiek wilt zien, zowel wat betreft users alswel mods; of vanwegde duidelijke en eenkennige uitstraling en sterke authoriteit van de crew.)
Juist de paranoia over dat 'lekken' ... het doen alsof er dingen 'geheim' zijn, maakt het, zeker voor de relnichten en verzuurde FB-hoeren, des te leuker en spannender om die 'geheime' dingen te weten ..., waar normalerwijze niemand er bijzonder veel intersse voor zou hebben.

Alsof het een geheim was dat bepaalde POL-moderatoren de laatste tijd minder goed met elkaar door één deur konden; of dat Tafkahs al langer op de schopstoel zat ..... (en nee, dat krijg je ook wel mee zonder dat daarvoor expliciet gelekt moet worden)
Bij mijn weten doen we dat al een tijdje

pi_37883764
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:20 schreef schatje het volgende:

[..]

Nee SCH.
[..]
Waarom niet schatje? Op het moment dat het aan mij gestuurd is, is het mijn informatie. Het zijn toch geen staatsgeheimen ofzo? Het is de taak van de crew om die spullen binnenboord te houden, vergelijk het met justitie. En dan ben ik even Peter R. de VrieSCH. Ik krijg dat binnen en ik toon er wat van, doe dat nog heel bescheiden maar wordt er toch over aangevallen. Omgekeerde wereld en best grof eigenlijk.

Misschien leven jullie als crew iets teveel in je eigen wereldje waarvan je denkt dat je je regels kunt maken en dat het dan allemaal vanzelf gaat als in een paradijsje, maar zo werkt het niet. yvonne is zelf keihard af en toe - in de discussie waar het over gaat en ze een topicje opent, gaat het ineens over kneuzen e.d. - ik zou dat soort onmachtig gedrag liever aan de orde stellen dan dat ik iets uit jullie heiligdommen aan de wereld toon. Dan moet je het heiligdom maar beter op slot doen.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 17:04:17 #135
16715 Mylene
*schatje*
pi_37883816
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom niet schatje?
Omdat het privé hoort te zijn en te blijven.
pi_37883929
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:04 schreef schatje het volgende:

[..]

Omdat het privé hoort te zijn en te blijven.
Dat is het niet als het aan mij gestuurd wordt. Je moet bij degene zijn die dat stuurt, niet bij mij.
pi_37883973
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Een rel met enige inhoud ja, niet een waar ik via MSN door je gesommeerd wordt te komen reageren op je posts "want dan hebben we een leuke rel"
Nu doe je hetzelfde als je mij verwijt. Een rel met enige inhoud? Waar je anderen voor kutkneuzen uitmaakt zeker?
pi_37884007
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Bij mijn weten doen we dat al een tijdje
Daar slagen jullie vervolgens niet in en dan reageer je het op anderen af. Ik vind dat je echt beneden de maat acteert vandaag, je hebt de situatie niet in de hand en gaat dan wat om je heen meppen. Doe dat nou niet en reageer eens volwassen
  dinsdag 16 mei 2006 @ 17:10:50 #139
16715 Mylene
*schatje*
pi_37884047
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is het niet als het aan mij gestuurd wordt. Je moet bij degene zijn die dat stuurt, niet bij mij.
Ja, maar je mag het dan vervolgens niet op FOK! plaatsen.
pi_37884185
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:10 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, maar je mag het dan vervolgens niet op FOK! plaatsen.
Dat lijkt me stug. Waarom zou ik een anoniem bericht waarvan ik het waarheidsghalte niet ken niet op Fok zetten (een miniem gedeelte daarvan) - ook als een roze mevrouw dat nog eens aanmoedigt.
pi_37884187
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:15 schreef McCarthy het volgende:
er zijn weer kansen voor McC
kan je al soliciteren?
Kom op zeg, je bent destijds slechter bevonden dan Harry (ik ook btw), dus waarom zou je nu dan wel kans maken?
pi_37884214
Ik blijf het echt ongelooflijk vinden dat jullie mij ineens de schuld geven.

Ik ben er echt wel klaar mee. Hoe hypocriet kun je zijn zeg
  dinsdag 16 mei 2006 @ 17:25:35 #143
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37884459
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:15 schreef Chewie het volgende:

[..]

Kom op zeg, je bent destijds slechter bevonden dan Harry (ik ook btw), dus waarom zou je nu dan wel kans maken?
"Slecht" bevonden door mensen die geen inschattingen kunnen maken. Dat blijkt maar weer want Tafkahs is weg.

Goed, wanneer kunnen we soliciteren.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_37884601
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:15 schreef Chewie het volgende:

[..]

Niks niet! Ánders. En dat lijkt me een voordeel, bij nader inzien.
Ik vond het verbazend uitpakken, Harry for mod, maar ik zou jou wel als mod zien. Al gaat SCH dan compleet over de zeik over het vermeende 'rechts-gehalte' alhier, natuurlijk.
Maar ja, SCH moet nou eenmaal met regelmaat over de zeik gejaagd worden, dus da's geen reden het te laten. Hup Chewie!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 16 mei 2006 @ 17:37:25 #145
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37884722
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik vond het verbazend uitpakken, Harry for mod, maar ik zou jou wel als mod zien. Al gaat SCH dan compleet over de zeik over het vermeende 'rechts-gehalte' alhier, natuurlijk.
Maar ja, SCH moet nou eenmaal met regelmaat over de zeik gejaagd worden, dus da's geen reden het te laten. Hup Chewie! McCarthy
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  dinsdag 16 mei 2006 @ 17:37:30 #146
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_37884724
SCH is een pisnicht, dus hij zeikt wel vaker. Iig, Chewie ook wel nice als mod idd.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 17:56:50 #147
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_37885270
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Op verzoek van shmoopy lieverd
Dan heeft Shmoopy je genaaid en als ze een beetje man is betekent dat een spermban
...euh permban.

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:00:50 #148
16715 Mylene
*schatje*
pi_37885379
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:37 schreef NightH4wk het volgende:
Iig, Chewie ook wel nice als mod idd.
Ja, hij lijkt mij ook wel geschikt. dVTB idem dito.
pi_37885382
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Maar ja, SCH moet nou eenmaal met regelmaat over de zeik gejaagd worden, dus da's geen reden het te laten. Hup Chewie!
Ik zou ook wel voor Chewie zijn.

Maar ik vind ook dat de houdbaarheidsdatum van Sidekick verstreken is.
pi_37885434
ik geniet weer brede steun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')