Sorry, maar ik kan geen inzending van je vinden op die vraagquote:Op maandag 15 mei 2006 10:05 schreef ranja het volgende:
He, ik had toch ook die van Captain ingestuurd?
Ik heb 'm nog een keer gestuurd danquote:Op maandag 15 mei 2006 10:07 schreef Mark het volgende:
Sorry, maar ik kan geen inzending van je vinden op die vraag
Die heb ik idd welquote:Op maandag 15 mei 2006 10:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog een keer gestuurd danHeb je mijn antwoord op Timbob wel? Die is iets van een uur later verstuurd op 7 mei.
Nu heb ik spijt dat ik die niet heb ingestuurdquote:
Zo vaak gezegd; ALTIJD insturen!quote:Op maandag 15 mei 2006 10:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nu heb ik spijt dat ik die niet heb ingestuurd![]()
Jawel, is een copy/paste van jouw mail.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:20 schreef peaceman het volgende:
Huh ? Waarom staan sommige albumtitel bij mijn inzending van Ranja dubbel? Dat heb ik zo toch niet ingestuurd?
Vreemd... Nou ja, Ranja zal wel weten dat die toevoeging er niet bijhoort neem ik aan.quote:
Oke, ik edit hier later de antwoorden bij. Nu alvast de uitslag:quote:
MARKquote:Op maandag 15 mei 2006 10:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mag ik van deze gelegenheid gebruik maken Mark alvast heel hartelijk te danken voor het puike werk dat hij verricht heeft?
[afbeelding]
Was de puntenverdeling niet 'Eén punt per goed geraden plaatje.' zoals je bij je vraag schreef?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oke, ik edit hier later de antwoorden bij. Nu alvast de uitslag:
Captain: 5 goed
Madmaster: 4 goed
Peaceman: 4 goed
Ranja: 7 goed
GLO: 8 goed
GLO+3
Ranja+2
Captain Redbeard+1
Bij mij ook jaquote:Op maandag 15 mei 2006 10:32 schreef MadMaster het volgende:
Aha, het muntje valt nu eindelijk bij deze vraag...
TSE is met afstand de beste met 10 goede antwoorden, zelfs mijn instinker om Robb Flynn met zijn oude band neer te zetten had ze doorquote:Op maandag 15 mei 2006 10:06 schreef Mark het volgende:
Antwoorden op de vraag van * MARK
TSE:
Deel 1
1. Venom - Black Metal
2. Exodus - Bonded by blood
3. Slayer - Show no mercy
4. Celtic Frost - To Mega therion
6. Iron Maiden - Number of the beast
9. OST - South Park: bigger, longer and uncut
Deel 2
2. Meshuggah
5. Kreator
7. Violence
9. Candlemass
MadMaster:
Deel 1:
6. Iron maiden - Number Of the Beast
GLO:
Hoezen
1. Venom - Black Metal
2. Van Halen?
Bands
5. Danzig?
Dan was jij buiten de boot gevallen, omdat je inzending later was dan van Cafcaquote:Op maandag 15 mei 2006 11:15 schreef peaceman het volgende:
Was de volgorde van de punten dan anders geweest TSE?
Ik doelde op dat andere punt wat TSE maakt.... fouten ipv goeden...quote:Op maandag 15 mei 2006 11:16 schreef Mark het volgende:
[..]
Dan was jij buiten de boot gevallen, omdat je inzending later was dan van Cafca
Wat Mark zegt.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:16 schreef Mark het volgende:
[..]
Dan was jij buiten de boot gevallen, omdat je inzending later was dan van Cafca
Bedoel 1 punt voor het totaalklassement? Dat doen we niet omdat we dan het totaalklassement totaal door de war gegooit wordt en das niet eerlijk. Zoals ik nou gedaan heb is zoals we het altijd doen bij jubilea (toch?)quote:Op maandag 15 mei 2006 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was de puntenverdeling niet 'Eén punt per goed geraden plaatje.' zoals je bij je vraag schreef?
Ech wel.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:41 schreef peaceman het volgende:
plaatje 8 is niet Courtney Love... No way!
Nogmaalsquote:
Linkje?quote:
Ik wou het net zeggen...quote:Op maandag 15 mei 2006 11:41 schreef peaceman het volgende:
plaatje 8 is niet Courtney Love... No way!
Ha, ik wist er 2. Blijkbaar de rest feilloos fout weten te gokken/beredeneren.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:30 schreef Captain_Redbeard het volgende:
ranja: 2
Ik denk dat ik hem hier vandaan heb. En als je vergelijkt met andere recente foto's lijkt het me toch duidelijk Courtney. Bovendien ziet Gala er volgens mij heel anders uit, maar ik kan zo snel geen foto googlen...quote:Op maandag 15 mei 2006 11:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Linkje?
Volgens mij is het wel Gala....
Die is het sowieso niet hoor.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Linkje?
Volgens mij is het wel Gala....
Ongelofelijk hoe die veranderd is zeg....Ik geloof het nog steeds nietquote:Op maandag 15 mei 2006 12:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem hier vandaan heb. En als je vergelijkt met andere recente foto's lijkt het me toch duidelijk Courtney. Bovendien ziet Gala er volgens mij heel anders uit, maar ik kan zo snel geen foto googlen...
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe die veranderd is zeg....Ik geloof het nog steeds niet![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 10:30 schreef Mark het volgende:
Antwoorden op de vraag van * TIMBOB
GLO:
Orbital - ?
Ha, nee, was geen gok. Die divan, of hoe heet zo'n canapé, dat is 'm. Ik wist dat 't een album was uit zo'n serie als DJ-Kicks, maar niet meer de naam.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:42 schreef timbob het volgende:
[..]![]()
goeie gok, zit je altijd wel goed natuurlijk
ik zal ze snel nakijken.
Oh, maar die punten heb je wel gekregen, ik heb alleen naar de antwoorden gekeken, niet de nummering (behalve bij ranja die NIN op de verkeerde plek had staan)quote:Op maandag 15 mei 2006 17:00 schreef peaceman het volgende:
Fuck ik zie dat in mijn antwoord iets verkeerd staat... Oplossing 12 van mij moet eigenlijk 14 zijn...![]()
Bij de vraag van Berkery
Ah oke... GP eerder ingestuurd, stomme tijdgebrek!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:04 schreef Berkery het volgende:
[..]
Oh, maar die punten heb je wel gekregen, ik heb alleen naar de antwoorden gekeken, niet de nummering (behalve bij ranja die NIN op de verkeerde plek had staan)
Ik vond ze er al niet echt op lijkenquote:
Is het zendingswerk van Mark ("Altijd insturen") niet voor niets geweest. Wat trouwens voor al zijn liefdewerk geldtquote:Op maandag 15 mei 2006 21:18 schreef peaceman het volgende:
Wow! En dan te bedenken, GLO, dat ik m bijna niet ingestuurd had, omdat ik dacht dat ik toch te weinig wist
Da's waarquote:Op maandag 15 mei 2006 21:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vond ze er al niet echt op lijkenmaar je moet wat en in bijna elke vraag zat de stones, en he, ik had toch een mooie combi met de ook al niet aanwezige ELO?
En dat ookquote:En ik zat wel te twijfelen over Styx maar het moest bijna wel vanwege de 666-connectie... dat was hier een voordeel.
Ik geloof niet dat ik de vraag goed gelezen heb...quote:Op maandag 15 mei 2006 21:14 schreef GLO het volgende:
De oplossingen van GLO IN THE DARK
En MadMaster stuurde merkwaardig genoeg alleen de twee makkelijkste combinaties in, en liep daarbij punten voor het benoemen van de bijbehorende foto’s en combinatieredenen mis. Niet dat hij daarmee in de prijzen was gevallen, maar toch.
Aha. Dus ter aanvulling op Marks aansporing, voor de volgende keer: altijd insturen, maar eerst goed lezen!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik de vraag goed gelezen heb...![]()
Bij de vraag van Captain Redbeard was het een kwestie van het noemen van combinaties en bij jouw vraag heb ik hetzelfde gedaan zonder de vraag dus goed te lezen.
Was na een uurtje puzzelen op vragen behoorlijk gaar en heb jouw vraag dus snel afgewikkeld, te snel dus...
24 Punten!quote:Captain_Redbeard:
jazzanova - in between
basement jaxx - kish kash ??
1 giant leap - 1 giant leap
johan - pergola
groove armada - love box
air - premieres symptomes
zero 7 - when it falls![]()
stereo mc's - dj kicks
de letters 'tim' doen me denken aan odyssey van fischerspooner, maar die zal wel
te vergezocht zijn
7 Punten!quote:ranja:
Hooverphonic - Jackie Cane
Air - 20 Hz![]()
Johan - Pergola
Boris - ?
15 Punten!quote:TSE:
One Giant Leap - s/t
Johan - Pergola
Hooverphonic - Jackie Cane
Orbital - Back to Mine
Air - Premiers Symptomes
18 Punten!quote:bigshadow:
Hooverphonic - presents Jackie Kane
Zero 7 – when it falls
Johan – Pergola
Orbital – Back to mine
Dj Shadow - Endtroducing...
Unkle - never never land
11 Punten!quote:GLO:
Orbital - ?![]()
Groove Armada – Love Box
Johan – Pergola![]()
Jazzanova – In Between
Ik vind dat jij ook wel in aanmerking komtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:16 schreef bukgeit het volgende:
Mark, ik wil graag een trein naar je vernoemen!
http://www.arriva.nl/page.php?id=871
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |