HOEEERquote:Op zondag 14 mei 2006 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Kuttopicicons.
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:38 schreef Chowi het volgende:
Kuttopic, slotje.
quote:
Chow bellaquote:
Watch it! Je mag dan wel 18 zijn, maar ik ben nog steeds ouder dan jij, slet.quote:
Je bent moederdag toch niet vergeten hè? Niet nadat ik je eraan heb herinnerd, nee toch?quote:
H0u ju bek eejquote:Op zondag 14 mei 2006 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Watch it! Je mag dan wel 18 zijn, maar ik ben nog steeds ouder dan jij, slet..
Uiteraard niet, ik heb m'n broer een cadeau laten kopen en laten geven. Heb zelf een briefje geschreven en dat door m'n broer laten uitprinten en geven.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent moederdag toch niet vergeten hè? Niet nadat ik je eraan heb herinnerd, nee toch?
Zo schattig!quote:Op zondag 14 mei 2006 19:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uiteraard niet, ik heb m'n broer een cadeau laten kopen en laten geven. Heb zelf een briefje geschreven en dat door m'n broer laten uitprinten en geven.
Ja he? Voelde me opeens weer 12..quote:
Warempel.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:05 schreef Litso het volgende:
Ik speel kolonisten van Catan. Online.
En jullie niet.
Waar!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:05 schreef Litso het volgende:
En jullie niet.
Ooit zal ik het wel leren. Nu niet. Nu wacht ik tot mijn broer ons komt vergezellen. Jippie.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:05 schreef Litso het volgende:
En jullie niet.
Ik speel met mijn borsten.. En jij lekker niet!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:05 schreef Litso het volgende:
En jullie niet.
'Ons'.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ooit zal ik het wel leren. Nu niet. Nu wacht ik tot mijn broer ons komt vergezellen. Jippie.
Ook online?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik speel met mijn borsten.. En jij lekker niet!
Godverdegodverquote:Op zondag 14 mei 2006 20:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Leuk he.. Skype... Maar inderdaad, het leidt af!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:20 schreef Litso het volgende:
Oh, ik raakte afgeleid door dingen. Maar hier dus:
http://www.jsettlers.com
hihi.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, ik speel nogsteeds met mijn.. ehh... telefoon.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zijn jullie nou nog niet verder??
de trilfunctie zeker?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, ik speel nogsteeds met mijn.. ehh... telefoon.
Ik ben toch blij dat je in de loop der tijd wat humorvoller geworden bent in BeF..quote:
neuken?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat je in de loop der tijd wat humorvoller geworden bent in BeF..![]()
Neuhquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nog even doorzetten en je kan het woord uitspreken!
Komt wel, als je wat ouder bent...quote:Op zondag 14 mei 2006 22:17 schreef Janetje het volgende:
[..]Dat woord heb ik irl nou nog nooit kunnen uitspreken
![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Komt wel, als je wat ouder bent...
Fatsoenlijk ben ik nimmer geweestquote:Op zondag 14 mei 2006 22:22 schreef Janetje het volgende:Ik ben al een oud wijf..
Een béétje fatsoenlijke pedo komt niet meer bij me in de buurt hoor....
Vooral niet sinds je op karate hebt gezeten, zeker?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:22 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik ben al een oud wijf..
Een béétje fatsoenlijke pedo komt niet meer bij me in de buurt hoor....
op een mesthoop gezeten hebben is effectiever....quote:Op zondag 14 mei 2006 22:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vooral niet sinds je op karate hebt gezeten, zeker?
Oh dat bedoelen ze dus met 'ontplofte mol'quote:Op zondag 14 mei 2006 22:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vooral niet sinds je op een strijker hebt gezeten, zeker?
Egoïst!quote:Op zondag 14 mei 2006 22:40 schreef JDude het volgende:
Niemand neemt me mijn DVD-speler af.
Waarom moet ik bij zulke dingen aan de bever van SaraRaats denken??quote:Op zondag 14 mei 2006 22:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh dat bedoelen ze dus met 'ontplofte mol'
Te veel fok.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij zulke dingen aan de bever van SaraRaats denken??![]()
Ik wou dat ik dood was.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik die foto's nooit had gekregen![]()
Ik heb ze nog nooit gezienquote:Op zondag 14 mei 2006 23:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik wou dat ik die foto's nooit had gekregen![]()
Trust.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:01 schreef ehqo het volgende:
Slapen, zin in. Trust.
hmmz wie bied zich vrijwillig aan ??quote:
Zijn okay. Mits twee. Of een ander even aantal.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Zijn okay. Mits twee. Of een ander even aantal.
Ja kom nou, een oneven aantal is geen gezicht!quote:
quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nooit een terugvind zonnebril post gezien?
quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nooit een terugvind zonnebril post gezien?
quote:
Christus geeft dat meisje dat ding manquote:Op maandag 15 mei 2006 00:50 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb wel een DVD-speler over. Voor 25 is ie van jou. En nee, het is geen baggerding, het is een echte Grundig die ik ooit voor 100 euro gekocht heb![]()
Ik ben ook maar een arme student, en die 25 euro is natuurlijk altijd mooi meegenomenquote:Op maandag 15 mei 2006 00:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Christus geeft dat meisje dat ding man![]()
Die brillen zijn weer in, maar dan is het EMOquote:
Weer dat EMO woordquote:Op maandag 15 mei 2006 01:03 schreef Jos_Tieband het volgende:
[..]
Die brillen zijn weer in, maar dan is het EMO
Mijn bril is niet emoquote:Op maandag 15 mei 2006 01:03 schreef Jos_Tieband het volgende:
[..]
Die brillen zijn weer in, maar dan is het EMO
ik ben bang van welquote:Op maandag 15 mei 2006 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Weer dat EMO woord
Is dat weer een nieuwe stroming voor Goth ofzo?
Ik heb niks met EMOquote:Op maandag 15 mei 2006 01:06 schreef Jos_Tieband het volgende:
[..]
ik ben bang van wel
check www.myspace.com maar, daar noemt iedereen zichzelf EMO
Elmo rocksquote:Op maandag 15 mei 2006 01:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb niks met EMO
Wel met Elmo maar dat staat er los van
Jengel Jostiquote:Op maandag 15 mei 2006 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Van wie ben jij nou weer een kloon Jos?
Ik word gek van die Onzin klonen
25 euroquote:Op maandag 15 mei 2006 00:50 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb wel een DVD-speler over. Voor 25 is ie van jou. En nee, het is geen baggerding, het is een echte Grundig die ik ooit voor 100 euro gekocht heb![]()
Kutmod hij kan dat ding toch weggeven gewoonquote:Op maandag 15 mei 2006 01:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
25 euro. Ik heb 25 cent in m'n zak zitten momenteel. Thanks, but no thanks.
Welkom.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:20 schreef pc-fr34k het volgende:
"yo"
Dank, ik ga zo wel pitten.quote:
Solly.quote:
Biquote:
Bier.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:58 schreef cerror het volgende:
Ik zie door de posts het topic niet meer.
... is een lief mens.quote:
Tietenquote:Op maandag 15 mei 2006 01:58 schreef cerror het volgende:
Ik zie door de posts het topic niet meer.
Ja?quote:Op maandag 15 mei 2006 02:08 schreef Litso het volgende:
Tallie?
quote:
nu ben jij foetsiequote:
Ja dus.quote:
Neequote:
Smooth talking TB.quote:Op maandag 15 mei 2006 03:25 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ben ook weg, ajuus.
Owja, mocht je nog belang bij die DVD-speler hebben C_C dan kom je hem maar persoonlijk halen. Krijg je em gratis van me, opsturen kost me teveel
Mijn mamma zegt dat ik geen dvd-spelers mag aannemen van vreemde mannen.quote:Op maandag 15 mei 2006 03:25 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ben ook weg, ajuus.
Owja, mocht je nog belang bij die DVD-speler hebben C_C dan kom je hem maar persoonlijk halen. Krijg je em gratis van me, opsturen kost me teveel
Ok, moet je het zelf maar wetenquote:Op maandag 15 mei 2006 03:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mijn mamma zegt dat ik geen dvd-spelers mag aannemen van vreemde mannen.
Weet ik niet. Kom zelf uit Groningen en ben verhuist naar Drenthe. Denk dat ik nog een beetje moet wennen enzo. Maargoed, ik woon dus aan de grens van Drenthe (kan het bord zien staan vanaf hier) en er kwamen laatst een paar domme sjappies langs waarvan ik kon horen dat ze 'eindelijk weer frisse lucht' zeidenquote:
Laat dat tuig lekke rin de randstad blijven inderdaadquote:Op maandag 15 mei 2006 03:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Weet ik niet. Kom zelf uit Groningen en ben verhuist naar Drenthe. Denk dat ik nog een beetje moet wennen enzo. Maargoed, ik woon dus aan de grens van Drenthe (kan het bord zien staan vanaf hier) en er kwamen laatst een paar domme sjappies langs waarvan ik kon horen dat ze 'eindelijk weer frisse lucht' zeiden![]()
'Goeie'morgen.quote:
Hoe ken jij mij moeder? Huh, huh, nou, nou?quote:
Mt.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:09 schreef Misstique het volgende:
ehqo
De échte BeFfers liggen nog hun roes uit te slapen.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:19 schreef ehqo het volgende:
[..]
Mt.
Het topic komt nog niet écht op gang he..
aahquote:Op maandag 15 mei 2006 11:17 schreef Stofje het volgende:
Kick. Stelletje homo's, kick! Kick! Posten, jullie, voorzie mij van gezelligheid en tevens een glimlach op mijn verschrompelde huid.
Je weet me te vindenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:48 schreef Bizznitch het volgende:
Sex.
Die natte druppeltjes die neerkomen op je kleding, je klamme huid, je hunkering naar warmte.quote:
Stemt altijd zo somber. Het zijn eigenlijk gewoon te zware wolken. Maar alles kleurt zo depressief.quote:
Nou ik niet.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die natte druppeltjes die neerkomen op je kleding, je klamme huid, je hunkering naar warmte.
Ik word er een beetje opgewonden van.
Tmi, stofje lief, tmi.quote:
Ik keek vanmorgen in de bruine kijkers van mijn geliefde. Mijn humeur is sinds dat moment al vrolijk gestemd.quote:
Daar zal JD je heel dankbaar om zijn denk ik..quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Mt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 15 mei 2006 12:19 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er ook weer even.
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik keek vanmorgen in de bruine kijkers van mijn geliefde. Mijn humeur is sinds dat moment al vrolijk gestemd.
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Mt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Wat een enthousiasmequote:Op maandag 15 mei 2006 12:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Mt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik moest even denken aan dat filmpje die Guitarist.nl even hiervoor postte.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hahaha, bij jou regent het hahahaha, ik gun het je, hahahha.
Wat een onzin!quote:
Stofje! Wakker worden! Je verwart me met je vader.quote:
Mijn vaders penis ruikt niet naar urine. Mijn vaders penis ruikt naar lavendel.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Stofje! Wakker worden! Je verwart me met je vader.
Ik ookquote:Op maandag 15 mei 2006 12:23 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik moest even denken aan dat filmpje die Guitarist.nl even hiervoor postte.
Hoi c_c. Wil je me vasthouden. Stevig. En toch liefdevol.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Wakker.
Jou altijd.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoi c_c. Wil je me vasthouden. Stevig. En toch liefdevol.
Guit! Geile beer van me!quote:Op maandag 15 mei 2006 13:00 schreef guitarist.nl het volgende:
Sorry!quote:Op maandag 15 mei 2006 13:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wat hadden we nou afgesproken, niet in het openbaar!!!
En het vrouwelijk geslacht is liefhebber van jou.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben liefhebber van het vrouwelijke geslacht.
Eensch.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En het vrouwelijk geslacht is liefhebber van jou.
ik ookquote:Op maandag 15 mei 2006 13:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben liefhebber van het vrouwelijke geslacht.
Je hebt wat gemist. Ik heb zelden zo'n gezellige meet meegemaakt. Ik voelde me als herboren afterwards.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Puss! Nog excuses voor zaterdag, het zat er echt niet in. We aten pas om een uur of 9 ofzo.
Hoe kan dat nou, ík was er nietquote:Op maandag 15 mei 2006 13:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist. Ik heb zelden zo'n gezellige meet meegemaakt. Ik voelde me als herboren afterwards.
Paiq?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:16 schreef guitarist.nl het volgende:
Iedereen zit op paiq ?? de slet aan het uithangen
Kijk naar de PI. Ik was sarcastisch.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, ík was er niet.
Ohja. Sorry. Nog niet zo lang wakker. In that case kan je mijn vorige post lezen als: Uiteraard. Ik was er niet.quote:
http://www.paiq.nl/quote:
Beter een goede buur dan een verre fritier.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Buur en Fritier.
nodig je moeder ff uit!quote:Op maandag 15 mei 2006 13:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://www.paiq.nl/
sorry ik geen mannen meer uitnodigen, moet ik eerst weer wat vrouwen uitnodigen![]()
iemand belang bij??
Het zij je vergeven. Nu, hou me wederom vast. Stevig. Doch liefdevol.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja. Sorry. Nog niet zo lang wakker. In that case kan je mijn vorige post lezen als: Uiteraard. Ik was er niet.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Beter een goede buur dan een verre fritier.
Geeft niet, jij had min of meer al gezegd dat je niet kon.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Puss! Nog excuses voor zaterdag, het zat er echt niet in. We aten pas om een uur of 9 ofzo.
Beter een goede buur dan een verre fritier.quote:
quote:
Laat maar, ik heb de bron al gevonden.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Beter een goede buur dan een verre fritier.
Wie ben jij om te oordelen over dat soort sites? Hmm? Altijd maar dat negativisme van jouw kant. Ik word er moederloos van.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:27 schreef ehqo het volgende:
Paiq is gewoon een soort cu2, ofzo?
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wie ben jij om te oordelen over dat soort sites? Hmm? Altijd maar dat negativisme van jouw kant. Ik word er moederloos van.
soort van dating site, je kan (blind) daten!quote:Op maandag 15 mei 2006 13:27 schreef ehqo het volgende:
Paiq is gewoon een soort cu2, ofzo?
neehee! Puss is in de buurt!quote:Op maandag 15 mei 2006 13:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het zij je vergeven. Nu, hou me wederom vast. Stevig. Doch liefdevol.
Nope, ik voorspel een bepaalde leegheid van mijn bankrekening rond die tijdquote:Op maandag 15 mei 2006 13:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geeft niet, jij had min of meer al gezegd dat je niet kon.
Kom je de 26e ook?
Dit is jouw nieuwste aanwinst?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
soort van dating site, je kan (blind) daten!
je krijgt dan een chatvenster, en je zit dan een onduidelijke foto van diegene, hoelanger je chat hoe beter je de foto krijgt te zien-> [afbeelding]
Dus dan doe je er twee uur over om te ontdekken of je met een lelijk mokkel zit te chatten. Dat heet inefficiënt.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
je krijgt dan een chatvenster, en je zit dan een onduidelijke foto van diegene, hoelanger je chat hoe beter je de foto krijgt te zien-> [afbeelding]
en hoe lang duurt het dan voordat je dr tieten ziet?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
je krijgt dan een chatvenster, en je zit dan een onduidelijke foto van diegene, hoelanger je chat hoe beter je de foto krijgt te zien
[[url=http://data.paiq.nl/photos/5x5/91135X36256E.jpg]afbeelding][/url] -> [afbeelding]
Ik hoor er veel over, maar ik ga je uitleg even lezen. Die je vast en zeker hebt neergekwakt in de tijd dat ik reageerquote:Op maandag 15 mei 2006 13:16 schreef guitarist.nl het volgende:
Iedereen zit op paiq ?? de slet aan het uithangen
al 7 minuten geleden, je typt vast erg snel!quote:Op maandag 15 mei 2006 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor er veel over, maar ik ga je uitleg even lezen. Die je vast en zeker hebt neergekwakt in de tijd dat ik reageer
Vraag eens of ze Leffe lust?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:35 schreef guitarist.nl het volgende:
wat ik wel weet dat ze yvonne heet en bij een internet iets werkt ofzo
Tot over 48 uur.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
al 7 minuten geleden, je typt vast erg snel!
maar ehm ik ben weg
Nee, ik vergat de F5 toetsquote:Op maandag 15 mei 2006 13:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
al 7 minuten geleden, je typt vast erg snel!
maar ehm ik ben weg
*check.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ebola.
Venetian Snares.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:33 schreef cerror het volgende:
Boom boom bleep!
Eigenlijk Nagz, maar wat jij zegt mag ook.quote:
Wat nu weer jamai?quote:
Gotta be emo.quote:
Waarom zou je emo willen zijn?quote:
Okee. Ik ga hem 15 juni zien. Kapot.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Eigenlijk Nagz, maar wat jij zegt mag ook.
*reanimeert.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:01 schreef Stofje het volgende:
Dood.
Jij hoopt nu dat ze allerlei sexuele verrichtingen op gaat sommen.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:10 schreef Stofje het volgende:
Je hebt m'n leven gered. Hoe kan ik je ooit bedanken.
Neen. Met Mt. heb ik een spiritueler verhouding.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
Jij hoopt nu dat ze allerlei sexuele verrichtingen op gaat sommen.
Juist. Onze relatie overstijgt carnale lusten.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Neen. Met Mt. heb ik een spiritueler verhouding.
Jeetje. Wat een moeilijke woorden gebruik jij.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Juist. Onze relatie overstijgt carnale lusten..
Dat beaam ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Bwurgh.
Ik haat dat. Kunnen ze je loon niet gewoon neerleggen? Altijd maar dat gehaaste gestort van die banken tegenwoordig.quote:
Ik denk, ik meld het even, immer belangrijk.quote:
Gehaast? GEHAAST?!quote:Op maandag 15 mei 2006 15:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik haat dat. Kunnen ze je loon niet gewoon neerleggen? Altijd maar dat gehaaste gestort van die banken tegenwoordig.
Een zakje gulden dukaten in je hand drukken. Duiten.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik haat dat. Kunnen ze je loon niet gewoon neerleggen? Altijd maar dat gehaaste gestort van die banken tegenwoordig.
Miss!quote:
Ik heb zin in chocola.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Chowi, op de valreep. Jouw 'zijn', zo puur. Jouw melkwitte tanden, zoet en mooi.
Welke valreep, lieverd?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Chowi, op de valreep. Jouw 'zijn', zo puur. Jouw melkwitte tanden, zoet en mooi.
Dus er is al een einde geweest?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Straks is het 565. En dat is het begin van een nieuw einde.
Maar dan is het toch geen "einde"?quote:
Je kreeg er dríé, voel je bevoorrecht.quote:
Hm-hm.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit is deel 564. Dit is niet 1/564e deel. Voel je het verschil?
Straat. Nacht.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Weg. Dag.
Niet van die vuige praat, hè!quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 15:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Straat. Nacht.
![]()
![]()
![]()
Jezuschristus, wat een slechte grap. Zelfs voor mijn doen.
Wat nou weer dan? En waarom doe ik altijd twee keer [enter] na een quote? En waarom heb ik geen schoenen met veters? Nou? Hm?quote:
Jij hier?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |