HOEEERquote:Op zondag 14 mei 2006 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Kuttopicicons.
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:38 schreef Chowi het volgende:
Kuttopic, slotje.
quote:
Chow bellaquote:
Watch it! Je mag dan wel 18 zijn, maar ik ben nog steeds ouder dan jij, slet.quote:
Je bent moederdag toch niet vergeten hè? Niet nadat ik je eraan heb herinnerd, nee toch?quote:
H0u ju bek eejquote:Op zondag 14 mei 2006 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Watch it! Je mag dan wel 18 zijn, maar ik ben nog steeds ouder dan jij, slet..
Uiteraard niet, ik heb m'n broer een cadeau laten kopen en laten geven. Heb zelf een briefje geschreven en dat door m'n broer laten uitprinten en geven.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent moederdag toch niet vergeten hè? Niet nadat ik je eraan heb herinnerd, nee toch?
Zo schattig!quote:Op zondag 14 mei 2006 19:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uiteraard niet, ik heb m'n broer een cadeau laten kopen en laten geven. Heb zelf een briefje geschreven en dat door m'n broer laten uitprinten en geven.
Ja he? Voelde me opeens weer 12..quote:
Warempel.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:05 schreef Litso het volgende:
Ik speel kolonisten van Catan. Online.
En jullie niet.
Waar!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:05 schreef Litso het volgende:
En jullie niet.
Ooit zal ik het wel leren. Nu niet. Nu wacht ik tot mijn broer ons komt vergezellen. Jippie.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:05 schreef Litso het volgende:
En jullie niet.
Ik speel met mijn borsten.. En jij lekker niet!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:05 schreef Litso het volgende:
En jullie niet.
'Ons'.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ooit zal ik het wel leren. Nu niet. Nu wacht ik tot mijn broer ons komt vergezellen. Jippie.
Ook online?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik speel met mijn borsten.. En jij lekker niet!
Godverdegodverquote:Op zondag 14 mei 2006 20:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Leuk he.. Skype... Maar inderdaad, het leidt af!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:20 schreef Litso het volgende:
Oh, ik raakte afgeleid door dingen. Maar hier dus:
http://www.jsettlers.com
hihi.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, ik speel nogsteeds met mijn.. ehh... telefoon.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zijn jullie nou nog niet verder??
de trilfunctie zeker?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, ik speel nogsteeds met mijn.. ehh... telefoon.
Ik ben toch blij dat je in de loop der tijd wat humorvoller geworden bent in BeF..quote:
neuken?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat je in de loop der tijd wat humorvoller geworden bent in BeF..![]()
Neuhquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nog even doorzetten en je kan het woord uitspreken!
Komt wel, als je wat ouder bent...quote:Op zondag 14 mei 2006 22:17 schreef Janetje het volgende:
[..]Dat woord heb ik irl nou nog nooit kunnen uitspreken
![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Komt wel, als je wat ouder bent...
Fatsoenlijk ben ik nimmer geweestquote:Op zondag 14 mei 2006 22:22 schreef Janetje het volgende:Ik ben al een oud wijf..
Een béétje fatsoenlijke pedo komt niet meer bij me in de buurt hoor....
Vooral niet sinds je op karate hebt gezeten, zeker?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:22 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik ben al een oud wijf..
Een béétje fatsoenlijke pedo komt niet meer bij me in de buurt hoor....
op een mesthoop gezeten hebben is effectiever....quote:Op zondag 14 mei 2006 22:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vooral niet sinds je op karate hebt gezeten, zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |