Nou ja,hij knalt er toch 21 in daar...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:29 schreef devv05 het volgende:
Bovendien maakt hij zichzelf volkomen ongeloofwaardig door eerst te zeggen dat hij niet naar gevestigde namen maar naar vorm kijkt, en dan Huntelaar niet meenemen en van Nistelrooy wel. Zeg zoiets dan niet.
3e keerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:46 schreef peaceman het volgende:
Wanneer is dat EK in Portugal eigenlijk afgelopen?
Dan kan KJH gewoon meequote:
Twee keer aardig ja, maar ook vaak bijzonder matig.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beslissend tegen Monaco, belangrijk tegen Lyon (vorig jaar), gaf een fenomenale assist aan Park. Wat een prutser is die VOH toch ook.
Kan Klaasje niet koppen? Volgens mij zie ik die toch vrij regelmatig met het hoofd scoren hoor, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel beslissend. Dat kan Klaasje nog niet zeggen. En verder kan Klaasje niet koppen en scoort hij minder vaak uit standaardsituaties
valt wel meequote:Op maandag 26 juni 2006 16:11 schreef daaaaan het volgende:
Die man moet NOOIT meer een wedstrijd van oranje coachen.
Tot wanneer zit Scolari bij Portugal?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:13 schreef Suijk het volgende:
Tja, jammer dat het geluk nou net in deze wedstrijd op hield. Ik weet het niet wat we moeten doen...een nieuwe coach zie ik ook niet zo zitten (buiten Hiddink dan)(maar die doet dat niet).
Je zou je eigen clubje wat beter moeten volgen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel beslissend. Dat kan Klaasje nog niet zeggen. En verder kan Klaasje niet koppen en scoort hij minder vaak uit standaardsituaties
Volledig mee eens. Wel wil ik eraan toevoegen dat ik Kuyt ook een zeer slechte voetballer. Hij kan niet aannemen niet passen en kan alleen lomp op doel schieten.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:50 schreef pfaf het volgende:
Lieve SCH,
zoals ik in één of meerdere topics van de 25 voorgaande topics hiervoor heb aangegeven zou ik zo eerlijk zijn, na fouten van v Basten óók hem aan te vallen en te bekritiseren. Dus bij deze: SCH je hebt gelijk gekregen, v Basten was er nog niet klaar voor.
Bij de wedstrijd tegen Portugal werd pijnlijk duidelijk, dat zowel het selectiebeleid als het tactische beleid van Nederland, en dus hoofdverantwoordelijke v Basten, gefaald hebben.
a) Kuyt: Deze man is zo ongeveer in z'n eentje verantwoordelijk voor de uitschakeling van Nederland. De arme drommel loopt als spits de ballen te halen op het middenveld. Dat ze dit in Rotterdam aandoenlijke ijverigheid noemen, laat zien waarom Feyenoord de komende 10 jaar geen kampioen zal worden. Telkens als Kuyt de bal haalde op het middenveld of de flanken, stond er niemand in de punt, waardoor de bal halen nutteloos was. Tevens impliceert dit achterlijke gedraaf dat áls er een goede basl voorkwam ( v Persie 2e helft, strak laag voor het doel langs ) Kuy verkeerd stond en zodoende niet scoorde. Zowel V Nistelrooij ( ook de Ruud uit vorm) als Vennegoor i En met name Huntelaar ! staan wél op de goede plaats.
van Basten hád dit moeten zien en of Kuyt er in de rust uithalen óf zoals de landelijke discussie al uitwees Huntelaar meenemen.
b) Het middenveld. Bij iedere wedstrijd dit WK werd het middenveld compleet overlopen, Snijder speelt zwak als hij moet verdedigen, vd Vaart is maar voor 20% fit. vd Vaart had niet geselecteerd moeten worden, Snijder niet zo kwetsbaar aan z'n lot overgelaten.
c) Mathijsen. Wat v Basten in Mathijsen ziet is onbegrijpelijk, maar die man is niet klaar voor de top. Bijna ieder doelpunt tegen kan op het conto van Mathijsen worden geschreven. Kapitale fout om hem vetrouwen te blijven geven, je zou bijna naar Opdam hunkeren.
Verder zijn er natuurlijke meerdere belangrijke factoren aan te wijzen ( vrije trappen/ corners Sneijder, overschatting Robben,..), maar daar had v Basten in mindere mate grip op.
Kortom: v Basten heeft keihard gefaald en moet zodoende weg! Probleem wordt dan echter de opvolging en ik betwijfel of er betere opvolgers klaar zijn.
Die mag ook, ja.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:19 schreef Radegast het volgende:
Als je van Basten wil vervangen, dan moet je bij Leo Beenhakker zijn...
En het probleem is? Dat Heitinga een beetje moeite heeft met Engels?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:18 schreef Suijk het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal geen voorstander van een buitenlandse bondscoach. Die moet je uit je eigen land halen vind ik, is ook een onderdeel van je Nederlandse team. Krijg je zo'n Scolari, spreken ze tijdens de training Engels (als hem dat al lukt).
Dat vindt Van Basten kennelijk ook, want ik heb nog geen mooi voetbal gezien.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:24 schreef daaaaan het volgende:
[..]
En het probleem is? Dat Heitinga een beetje moeite heeft met Engels?
We moeten in ieder geval een coach hebben die niet Ajax-gerelateerd is en dus winnen belangerijker vindt dan mooi voetbal. Hiddink zou perfect zijn.
Het probleem is dat je dan dus je hele team aan moet passen aan een man. En in een andere taal iets overbrengen of begrijpen is toch lastiger dan in je eigen taal, al kan het uiteraard ook wel eens goed gaan (zie Hiddink).quote:Op maandag 26 juni 2006 16:24 schreef daaaaan het volgende:
[..]
En het probleem is? Dat Hetinga geen Engels spreekt?
We moeten in ieder geval een coach hebben die niet Ajax-gerelateerd is en dus winnen belangerijker vindt dan mooi voetbal.
Daar begrijp ik ook helemaal niets van. Net als die zogenaamde basis waaraan hij gebouwd heeft.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:34 schreef Radegast het volgende:
Wat ik wel vreemd van Van Basten vond gisteren, is dat hij zei dat hij vond dat in die twee jaar de groep progressie geboekt had.
Ik viel bijna van m'n stoel.
Dan had hij meer kwaliteit mee moeten nemen, want dat is er echt wel. Of hij moet het systeem eens aanpassen aan de spelers die hij heeft. Het is gewoon een goede groep voetballers, hoor.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:37 schreef ub40_bboy het volgende:
Nou laten we eerlijk zijn. Het is niet de schuld van Van Basten dat Nederland zo slecht voetbalde. We hebben gewoon te weinig kwaliteit. We missen een spits die functioneert in het 4-3-3 systeem zoals Patrick Kluivert en we missen een middenveld en we missen routiniers.
Huntelaar ja. Wie nog meer?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:38 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Dan had hij meer kwaliteit mee moeten nemen, want dat is er echt wel.
Seedorf voegt meer toe dan pakweg een Landzaat.quote:
het is de schuld van van Basten als ie dit systeem wil spelen terwijl dat niet kan zonder kluivert, goede middenvelders en routiniers.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:37 schreef ub40_bboy het volgende:
Nou laten we eerlijk zijn. Het is niet de schuld van Van Basten dat Nederland zo slecht voetbalde. We hebben gewoon te weinig kwaliteit. We missen een spits die functioneert in het 4-3-3 systeem zoals Patrick Kluivert en we missen een middenveld en we missen routiniers.
Davids, Seedorf.quote:
Ik zie het wel, die basis. Hoop ook dat hij gewoon volgens afspraak aanblijft en zijn doelstelling (EK 2008) haalt. Mét Huntelaar, zonder Kuyt, zonder Mathijssen maar verder met het elftal zoals het er stond. Alleen die malle punt naar achteren, die werkt dus niet met Sneijder/VdVaart. Met Maduro misschien weer wel. Hopen dus dat die zich doorontwikkelt of iemand anders (Schaars) snel genoeg rijp is.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:36 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Daar begrijp ik ook helemaal niets van. Net als die zogenaamde basis waaraan hij gebouwd heeft.
Wat voor basis zie jij dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zie het wel, die basis. Hoop ook dat hij gewoon volgens afspraak aanblijft en zijn doelstelling (EK 2008) haalt. Mét Huntelaar, zonder Kuyt, zonder Mathijssen maar verder met het elftal zoals het er stond. Alleen die malle punt naar achteren, die werkt dus niet met Sneijder/VdVaart. Met Maduro misschien weer wel. Hopen dus dat die zich doorontwikkelt of iemand anders (Schaars) snel genoeg rijp is.
Bedankt voor het schrijven van dit stuk. Dan hoef ik het niet meer zelf te doen.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:50 schreef pfaf het volgende:
Lieve SCH,
zoals ik in één of meerdere topics van de 25 voorgaande topics hiervoor heb aangegeven zou ik zo eerlijk zijn, na fouten van v Basten óók hem aan te vallen en te bekritiseren. Dus bij deze: SCH je hebt gelijk gekregen, v Basten was er nog niet klaar voor.
Bij de wedstrijd tegen Portugal werd pijnlijk duidelijk, dat zowel het selectiebeleid als het tactische beleid van Nederland, en dus hoofdverantwoordelijke v Basten, gefaald hebben.
a) Kuyt: Deze man is zo ongeveer in z'n eentje verantwoordelijk voor de uitschakeling van Nederland. De arme drommel loopt als spits de ballen te halen op het middenveld. Dat ze dit in Rotterdam aandoenlijke ijverigheid noemen, laat zien waarom Feyenoord de komende 10 jaar geen kampioen zal worden. Telkens als Kuyt de bal haalde op het middenveld of de flanken, stond er niemand in de punt, waardoor de bal halen nutteloos was. Tevens impliceert dit achterlijke gedraaf dat áls er een goede basl voorkwam ( v Persie 2e helft, strak laag voor het doel langs ) Kuy verkeerd stond en zodoende niet scoorde. Zowel V Nistelrooij ( ook de Ruud uit vorm) als Vennegoor i En met name Huntelaar ! staan wél op de goede plaats.
van Basten hád dit moeten zien en of Kuyt er in de rust uithalen óf zoals de landelijke discussie al uitwees Huntelaar meenemen.
b) Het middenveld. Bij iedere wedstrijd dit WK werd het middenveld compleet overlopen, Snijder speelt zwak als hij moet verdedigen, vd Vaart is maar voor 20% fit. vd Vaart had niet geselecteerd moeten worden, Snijder niet zo kwetsbaar aan z'n lot overgelaten.
c) Mathijsen. Wat v Basten in Mathijsen ziet is onbegrijpelijk, maar die man is niet klaar voor de top. Bijna ieder doelpunt tegen kan op het conto van Mathijsen worden geschreven. Kapitale fout om hem vetrouwen te blijven geven, je zou bijna naar Opdam hunkeren.
Verder zijn er natuurlijke meerdere belangrijke factoren aan te wijzen ( vrije trappen/ corners Sneijder, overschatting Robben,..), maar daar had v Basten in mindere mate grip op.
Kortom: v Basten heeft keihard gefaald en moet zodoende weg! Probleem wordt dan echter de opvolging en ik betwijfel of er betere opvolgers klaar zijn.
(Rechtsback)--Ooijer--Boularouz--V Bronckhorst/De Clerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |