abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 mei 2006 @ 12:38:52 #201
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37875033
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 12:29 schreef devv05 het volgende:
Bovendien maakt hij zichzelf volkomen ongeloofwaardig door eerst te zeggen dat hij niet naar gevestigde namen maar naar vorm kijkt, en dan Huntelaar niet meenemen en van Nistelrooy wel. Zeg zoiets dan niet.
Nou ja,hij knalt er toch 21 in daar...
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 12:39:01 #202
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37875036
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:46 schreef peaceman het volgende:
Wanneer is dat EK in Portugal eigenlijk afgelopen?
3e keer
  dinsdag 16 mei 2006 @ 12:42:32 #203
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37875146
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 12:39 schreef peaceman het volgende:

[..]

3e keer
op www.uefa.com zal het best wel terug te vinden zijn...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_37879054
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 12:39 schreef peaceman het volgende:

[..]

3e keer
zondag 4 juni
ruim op tijd dus
eigenwijs is ook wijs (wear)
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:13:40 #205
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37880120
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:43 schreef Ilmagnifico het volgende:

[..]

zondag 4 juni
ruim op tijd dus
Dan kan KJH gewoon mee
pi_37919503
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

Beslissend tegen Monaco, belangrijk tegen Lyon (vorig jaar), gaf een fenomenale assist aan Park. Wat een prutser is die VOH toch ook .
Twee keer aardig ja, maar ook vaak bijzonder matig.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37919714
VoH is nooit bijzonder matig.

Verder nog een hele belangrijke tegen Leeds en 2 hele belangrijke assist tegen Rosenborg.

Vrijwel altijd beslissende goals of assists
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 17 mei 2006 @ 16:18:24 #208
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37919781
leeds en rosenborg, tering, wereldtop!
pi_37919890
Somalia was ook belangrijk tegen Rosenborg
pi_37919958
Wel beslissend. Dat kan Klaasje nog niet zeggen. En verder kan Klaasje niet koppen en scoort hij minder vaak uit standaardsituaties
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_37919959
Somalia verdiende toen in één klap zijn transferwaarde terug.
www.thuisuiteten.nl
pi_37920008
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 16:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel beslissend. Dat kan Klaasje nog niet zeggen. En verder kan Klaasje niet koppen en scoort hij minder vaak uit standaardsituaties
Kan Klaasje niet koppen? Volgens mij zie ik die toch vrij regelmatig met het hoofd scoren hoor, maar dat kan aan mij liggen.
www.thuisuiteten.nl
pi_37920047
Zoals wanneer?
  woensdag 17 mei 2006 @ 16:27:22 #214
92908 Version1
Jerichoholic
pi_37920118
Inter thuis.
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
  woensdag 17 mei 2006 @ 16:27:52 #215
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_37920137
Huntelaar kan zeker wel koppen joh
pi_37920147
Inter in de CL
Feyenoord thuis play-offs
bekerfinale
met Heerenveen tegen Ajax

Lijken me al genoeg aardige en recente voorbeelden.
www.thuisuiteten.nl
pi_37920339
Huntelaar is idd een uitstekende kopper. Huntelaar nam één vrije trap en benutte die ook. Tikte vaak genoeg een vrije trap van Yildirim of Pranjic binnen. Slecht in standaardsituaties kun je hem dus niet noemen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 26 juni 2006 @ 14:50:51 #218
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_39250372
Lieve SCH,

zoals ik in één of meerdere topics van de 25 voorgaande topics hiervoor heb aangegeven zou ik zo eerlijk zijn, na fouten van v Basten óók hem aan te vallen en te bekritiseren. Dus bij deze: SCH je hebt gelijk gekregen, v Basten was er nog niet klaar voor.

Bij de wedstrijd tegen Portugal werd pijnlijk duidelijk, dat zowel het selectiebeleid als het tactische beleid van Nederland, en dus hoofdverantwoordelijke v Basten, gefaald hebben.
a) Kuyt: Deze man is zo ongeveer in z'n eentje verantwoordelijk voor de uitschakeling van Nederland. De arme drommel loopt als spits de ballen te halen op het middenveld. Dat ze dit in Rotterdam aandoenlijke ijverigheid noemen, laat zien waarom Feyenoord de komende 10 jaar geen kampioen zal worden. Telkens als Kuyt de bal haalde op het middenveld of de flanken, stond er niemand in de punt, waardoor de bal halen nutteloos was. Tevens impliceert dit achterlijke gedraaf dat áls er een goede basl voorkwam ( v Persie 2e helft, strak laag voor het doel langs ) Kuy verkeerd stond en zodoende niet scoorde. Zowel V Nistelrooij ( ook de Ruud uit vorm) als Vennegoor i En met name Huntelaar ! staan wél op de goede plaats.
van Basten hád dit moeten zien en of Kuyt er in de rust uithalen óf zoals de landelijke discussie al uitwees Huntelaar meenemen.

b) Het middenveld. Bij iedere wedstrijd dit WK werd het middenveld compleet overlopen, Snijder speelt zwak als hij moet verdedigen, vd Vaart is maar voor 20% fit. vd Vaart had niet geselecteerd moeten worden, Snijder niet zo kwetsbaar aan z'n lot overgelaten.

c) Mathijsen. Wat v Basten in Mathijsen ziet is onbegrijpelijk, maar die man is niet klaar voor de top. Bijna ieder doelpunt tegen kan op het conto van Mathijsen worden geschreven. Kapitale fout om hem vetrouwen te blijven geven, je zou bijna naar Opdam hunkeren.

Verder zijn er natuurlijke meerdere belangrijke factoren aan te wijzen ( vrije trappen/ corners Sneijder, overschatting Robben,..), maar daar had v Basten in mindere mate grip op.

Kortom: v Basten heeft keihard gefaald en moet zodoende weg! Probleem wordt dan echter de opvolging en ik betwijfel of er betere opvolgers klaar zijn.
  maandag 26 juni 2006 @ 15:10:13 #219
132379 Stew
Heldenzeit
pi_39251032
(Crosspost)

Ik mag hopen dat Van Basten zelf veel ervaring heeft opgedaan tijdens dit toernooi, want het grootste onvermogen zattoch echt bij de bondscoach zelf.

Het wisselbeleid was gewoon slecht, zie alleen al de wedstrijd tegen Portugal.
Het selectiebeleid op z'n minst discutabel. Niet erg, als je dan ook maar resultaten haalt.
Van Nistelrooij afvallen in de pers, nog voor dat hij zelf met hem gepraat heeft. Gelukkig heeft hij deze fout al wel toegegeven, want voor de rest wacht ik toch echt in spanning af hoe de bondscoach zijn eigen handelen gaat evalueren.
Maar de grootste misser was toch wel de keuze van het spelsysteem. Als je de spelmaker op een middenveld van dire man in de punt naar achteren laat spelen, dan deugt er m.i. echt iets niet aan je voetbalinzicht. Ik geef toe, in theorie is er een minime kans dat dit kan gaan werken, maar dan dienen alle factoren 100% mee te zitten en niet in de laatste plaats de tegenstander!. In de praktijk is dit echter onhaalbaar en zijn de gevolgen overduidelijk; de afstand tussen middenveld en aanval wordt te groot, waardoor het middenveld automatisch meer naar achteren zal vallen, tegen de verdediging aan. Hierdoor komt de driemans voorhoede op een eiland tercht, zeker de midvoor, aangezien de buitenspelers de opdracht hebben gekregen stijf aan de zijlijn te voetballen.
De afstanden worden hierdoor te groot om te belopen en dus wordt de lange bal maar gehanteerd ipv combinatievoetbal; een consequent patroon tijdens alle wedstrijden van oranje, met uitzondering van de tweede helft tegen Portugal, maar dat had met andere factoren te maken. Wel ironisch dat het gewenste pressiespel alleen uitvoerd kon worden tegen een tegenstander met een man minder...
Hoewel ik er zelf niet echt een voorstander van ben, kan je in het hedendaagse voetbal best met een 4-3-3 systeem spelen. Maar dan moet je of de PSV variant van de laatste jaren spelen (verdedigende middenvelder in de punt naar achter en zwervende vleugelspitsen die ook achter de spits opduiken) of de klassieke ajax variant (een 10 achter de spits en een inschuivende verdediger die het middenveld versterkt), al doet de laatste variant al een groot beroep op specifieke kwaliteiten binnen een selectie.
Het systeem wat Oranje nu heeft gespeeld moest wel resulteren in saai, defensief voetbal met de hoop op een uitschieter van een vleugelspits. Voetbal dat eigenlijk onwaardig is voor Nederland. Niet voor niets worden "we" het hele toernooi al zeer slecht beoordeeld door de buitenlandse pers (en niet alleen in Duitsland....)

De uitschakeling op het WK is derhalve niet zozeer het gevolg van onervaren spelers, maar van een onervaren coach.
Hat irgendwer gesagt es wäre Zeit für Helden?
pi_39251368
Crosspost:
Marco van Basten moet ontslagen worden, #1.

1. Zwak selectiebeleid.
Het Nederlands Elftal miste dit toernooi duidelijk body op het middenveld. Behalve een niet in vorm zijnde Mark van Bommel heeft Van Basten geen enkele speler geselecteerd die de rol van sloper kan invullen.
Edgar Davids had mee gemoeten.

Ruud van Nistelrooy bleek niet in vorm, dus speelde Dirk Kuijt tegen Portugal. Kuijt voetbalde aardig mee, maar oog in oog met doelman Ricardo kwam hij steeds nét tekort. Oranje miste een scorende spits.
Klaas-Jan Huntelaar had mee gemoeten.

Omdat Van der Vaart nog niet fit was, speelde Oranje gedurende het gehele toernooi noodgedwongen met de punt naar achteren. Er was maar één speler mee die écht geschikt is om achter de spitsen te spelen, en dat was een geblesseerde Van der Vaart.
Clarence Seedorf had mee gemoeten.

2. Zwakke wissels.
In de loop van drie van de vier wedstrijden viel een niets toevoegende Denny Landzaat in. Oranje werd er niet sterker op, en kwam in alle wedstrijden juist meer onder druk te staan na het inbrengen van Landzaat.

Tegen Portugal wachtte Van Basten wel érg lang met het inbrengen van een vierde spits, terwijl er toch weinig perspectief zat in de speelwijze na rust. Er waren wat mogelijkheden, maar geen echte kansen. Tot overmaat van ramp brengt hij dan ook nog Jan Vennegoor of Hesselink in. Iemand die niet bepaald overloopt van de technische kwaliteiten, en een matige kopper die het geluk heeft dat hij lang is. Waarom kwam Ruud van Nistelrooy er niet in, een erkende killer?

3. Slechte prestaties.
Uitschakeling in de achtste finales van een wereldkampioenschap, dat is het Nederlands voetbal onwaardig. Dick Advocaat liet Oranje slecht spelen, bereikte de halve finales op een EK en werd overladen met kogelbrieven. Marco van Basten laat Oranje slecht spelen, bereikt slechts de achtste finales en iedereen haalt zijn schouders op.
Bespeur ik daar enige hypocrisie?
pi_39252653
Zet je Kleine Sneijder met de punt naar achter

Verdedigend wordt hij gewoon overlopen.

1 van zijn minpunten.
De spelers om hem heen kregen het zo zwaarder, omdat hij defensief niets kan.
En defensief spelen was Sneijders opdracht
  maandag 26 juni 2006 @ 16:11:42 #222
137910 daaaaan
bla die bla
pi_39253409
Die man moet NOOIT meer een wedstrijd van oranje coachen.
pi_39253495
Tja, jammer dat het geluk nou net in deze wedstrijd op hield. Ik weet het niet wat we moeten doen...een nieuwe coach zie ik ook niet zo zitten (buiten Hiddink dan)(maar die doet dat niet).
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 26 juni 2006 @ 16:14:00 #224
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39253501
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:11 schreef daaaaan het volgende:
Die man moet NOOIT meer een wedstrijd van oranje coachen.
valt wel mee
pi_39253605
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:14 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

valt wel mee
Ik vond het ook dramatisch. Hij moet duidelijk nog veel leren.
  maandag 26 juni 2006 @ 16:16:39 #226
137910 daaaaan
bla die bla
pi_39253614
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:13 schreef Suijk het volgende:
Tja, jammer dat het geluk nou net in deze wedstrijd op hield. Ik weet het niet wat we moeten doen...een nieuwe coach zie ik ook niet zo zitten (buiten Hiddink dan)(maar die doet dat niet).
Tot wanneer zit Scolari bij Portugal?
pi_39253713
Ik ben eigenlijk helemaal geen voorstander van een buitenlandse bondscoach. Die moet je uit je eigen land halen vind ik, is ook een onderdeel van je Nederlandse team. Krijg je zo'n Scolari, spreken ze tijdens de training Engels (als hem dat al lukt).
Klik dan als je durft
pi_39253752
Adriaanse eens proberen
pi_39253778
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 16:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je zou je eigen clubje wat beter moeten volgen.
pi_39253784
Als je van Basten wil vervangen, dan moet je bij Leo Beenhakker zijn...

Maar Van Basten zal dus wel aanblijven, wat ik me afvraag is of hij nu door blijft gaan met het negeren van bijvoorbeeld Seedorf.
pi_39253851
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:50 schreef pfaf het volgende:
Lieve SCH,

zoals ik in één of meerdere topics van de 25 voorgaande topics hiervoor heb aangegeven zou ik zo eerlijk zijn, na fouten van v Basten óók hem aan te vallen en te bekritiseren. Dus bij deze: SCH je hebt gelijk gekregen, v Basten was er nog niet klaar voor.

Bij de wedstrijd tegen Portugal werd pijnlijk duidelijk, dat zowel het selectiebeleid als het tactische beleid van Nederland, en dus hoofdverantwoordelijke v Basten, gefaald hebben.
a) Kuyt: Deze man is zo ongeveer in z'n eentje verantwoordelijk voor de uitschakeling van Nederland. De arme drommel loopt als spits de ballen te halen op het middenveld. Dat ze dit in Rotterdam aandoenlijke ijverigheid noemen, laat zien waarom Feyenoord de komende 10 jaar geen kampioen zal worden. Telkens als Kuyt de bal haalde op het middenveld of de flanken, stond er niemand in de punt, waardoor de bal halen nutteloos was. Tevens impliceert dit achterlijke gedraaf dat áls er een goede basl voorkwam ( v Persie 2e helft, strak laag voor het doel langs ) Kuy verkeerd stond en zodoende niet scoorde. Zowel V Nistelrooij ( ook de Ruud uit vorm) als Vennegoor i En met name Huntelaar ! staan wél op de goede plaats.
van Basten hád dit moeten zien en of Kuyt er in de rust uithalen óf zoals de landelijke discussie al uitwees Huntelaar meenemen.

b) Het middenveld. Bij iedere wedstrijd dit WK werd het middenveld compleet overlopen, Snijder speelt zwak als hij moet verdedigen, vd Vaart is maar voor 20% fit. vd Vaart had niet geselecteerd moeten worden, Snijder niet zo kwetsbaar aan z'n lot overgelaten.

c) Mathijsen. Wat v Basten in Mathijsen ziet is onbegrijpelijk, maar die man is niet klaar voor de top. Bijna ieder doelpunt tegen kan op het conto van Mathijsen worden geschreven. Kapitale fout om hem vetrouwen te blijven geven, je zou bijna naar Opdam hunkeren.

Verder zijn er natuurlijke meerdere belangrijke factoren aan te wijzen ( vrije trappen/ corners Sneijder, overschatting Robben,..), maar daar had v Basten in mindere mate grip op.

Kortom: v Basten heeft keihard gefaald en moet zodoende weg! Probleem wordt dan echter de opvolging en ik betwijfel of er betere opvolgers klaar zijn.
Volledig mee eens. Wel wil ik eraan toevoegen dat ik Kuyt ook een zeer slechte voetballer. Hij kan niet aannemen niet passen en kan alleen lomp op doel schieten.

En ik vind Van Basten zo slecht nog niet. Maar zijn grootste fout is dat hij alleen spelers selecteert die kleurloos zijn.
lollig
pi_39253869
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:19 schreef Radegast het volgende:
Als je van Basten wil vervangen, dan moet je bij Leo Beenhakker zijn...
Die mag ook, ja.
  maandag 26 juni 2006 @ 16:24:30 #233
137910 daaaaan
bla die bla
pi_39253991
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:18 schreef Suijk het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal geen voorstander van een buitenlandse bondscoach. Die moet je uit je eigen land halen vind ik, is ook een onderdeel van je Nederlandse team. Krijg je zo'n Scolari, spreken ze tijdens de training Engels (als hem dat al lukt).
En het probleem is? Dat Heitinga een beetje moeite heeft met Engels?

We moeten in ieder geval een coach hebben die niet Ajax-gerelateerd is en dus winnen belangerijker vindt dan mooi voetbal. Hiddink zou perfect zijn.
pi_39254067
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:24 schreef daaaaan het volgende:

[..]

En het probleem is? Dat Heitinga een beetje moeite heeft met Engels?

We moeten in ieder geval een coach hebben die niet Ajax-gerelateerd is en dus winnen belangerijker vindt dan mooi voetbal. Hiddink zou perfect zijn.
Dat vindt Van Basten kennelijk ook, want ik heb nog geen mooi voetbal gezien.
pi_39254162
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:24 schreef daaaaan het volgende:

[..]

En het probleem is? Dat Hetinga geen Engels spreekt?

We moeten in ieder geval een coach hebben die niet Ajax-gerelateerd is en dus winnen belangerijker vindt dan mooi voetbal.
Het probleem is dat je dan dus je hele team aan moet passen aan een man. En in een andere taal iets overbrengen of begrijpen is toch lastiger dan in je eigen taal, al kan het uiteraard ook wel eens goed gaan (zie Hiddink).

En over Ajax-gerelateerd, tja, ik begrijp je punt, maar er zijn niet veel succesvolle Ajax-coaches de laatste jaren, dus wordt het al moeilijk die evt. te vinden.
Klik dan als je durft
pi_39254245
Van Basten was toch ook geen succesvolle Ajax-coach. Een Nederlander is al gauw Ajax, fnoord of psv gerelateerd. Hiddink als bondscoach zou ik ook wel toejuichen, ik zie het alleen niet meer gebeuren.

Anders lekker Van Basten houden, op zich staat er nu een redelijke basis voor de toekomst. Met enkele vervangingen en Huntelaar erbij kan het nog wel wat worden. Denk wel dat er een paar routiniers nodig zijn.
pi_39254433
Wat ik wel vreemd van Van Basten vond gisteren, is dat hij zei dat hij vond dat in die twee jaar de groep progressie geboekt had.

Ik viel bijna van m'n stoel.
pi_39254486
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:34 schreef Radegast het volgende:
Wat ik wel vreemd van Van Basten vond gisteren, is dat hij zei dat hij vond dat in die twee jaar de groep progressie geboekt had.

Ik viel bijna van m'n stoel.
Daar begrijp ik ook helemaal niets van. Net als die zogenaamde basis waaraan hij gebouwd heeft.
pi_39254542
Nou laten we eerlijk zijn. Het is niet de schuld van Van Basten dat Nederland zo slecht voetbalde. We hebben gewoon te weinig kwaliteit. We missen een spits die functioneert in het 4-3-3 systeem zoals Patrick Kluivert en we missen een middenveld en we missen routiniers.
lollig
pi_39254593
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:37 schreef ub40_bboy het volgende:
Nou laten we eerlijk zijn. Het is niet de schuld van Van Basten dat Nederland zo slecht voetbalde. We hebben gewoon te weinig kwaliteit. We missen een spits die functioneert in het 4-3-3 systeem zoals Patrick Kluivert en we missen een middenveld en we missen routiniers.
Dan had hij meer kwaliteit mee moeten nemen, want dat is er echt wel. Of hij moet het systeem eens aanpassen aan de spelers die hij heeft. Het is gewoon een goede groep voetballers, hoor.
pi_39254611
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:38 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Dan had hij meer kwaliteit mee moeten nemen, want dat is er echt wel.
Huntelaar ja. Wie nog meer?
lollig
pi_39254702
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:39 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Seedorf voegt meer toe dan pakweg een Landzaat.
Davids had ook meer kunnen brengen dan een Van der Vaart zonder wedstrijdritme.
  maandag 26 juni 2006 @ 16:43:19 #243
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_39254777
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:37 schreef ub40_bboy het volgende:
het is de schuld van van Basten als ie dit systeem wil spelen terwijl dat niet kan zonder kluivert, goede middenvelders en routiniers.
Dan kies je of voor een ander systeem of voor een andere selectie.
Wiens schuld is t anders dan van Basten's schuld dat de selectie en het systeem niet op elkaar aansluiten?
Met te weinig kwaliteit op het middenveld, moet je er 4 opstellen ipv 3.
Als je een spits als kluivert nodig hebt, moet je die meenemen.
Als je routine tekort komt, neem je meer routine mee.
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_39254783
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:39 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Davids, Seedorf.

Of het systeem aanpassen, zoals ik eerder schreef. Dan had Makaay ook nog wel mee gekund. Als hij dan toch zo vastgeroest zit in het systeem, dan moet Huntelaar sowieso mee. Dat is de beste 4-3-3-spits van Nederland, maar Van Basten neemt liever een hele lading rechtsbacks mee.
  maandag 26 juni 2006 @ 16:47:01 #245
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_39254930
Marco is gewoon te onervaren en eigenwijs.
Marco naar Milan en Foppe met zijn jonge team laten werken richting 2008. Paar routiniers erbij en klaar. Graag eentje in de verdediging en eentje in het middenveld.
pi_39255572
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:36 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Daar begrijp ik ook helemaal niets van. Net als die zogenaamde basis waaraan hij gebouwd heeft.
Ik zie het wel, die basis. Hoop ook dat hij gewoon volgens afspraak aanblijft en zijn doelstelling (EK 2008) haalt. Mét Huntelaar, zonder Kuyt, zonder Mathijssen maar verder met het elftal zoals het er stond. Alleen die malle punt naar achteren, die werkt dus niet met Sneijder/VdVaart. Met Maduro misschien weer wel. Hopen dus dat die zich doorontwikkelt of iemand anders (Schaars) snel genoeg rijp is.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_39255676
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:03 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik zie het wel, die basis. Hoop ook dat hij gewoon volgens afspraak aanblijft en zijn doelstelling (EK 2008) haalt. Mét Huntelaar, zonder Kuyt, zonder Mathijssen maar verder met het elftal zoals het er stond. Alleen die malle punt naar achteren, die werkt dus niet met Sneijder/VdVaart. Met Maduro misschien weer wel. Hopen dus dat die zich doorontwikkelt of iemand anders (Schaars) snel genoeg rijp is.
Wat voor basis zie jij dan?
pi_39255785
Ja, ik snap ook niet waarom die ideale schoonzoon Mathijssen steeds speelde. Zet dan Boulharouz en Ooijer naast elkaar en Heitinga op rechts.
lollig
pi_39256065
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:50 schreef pfaf het volgende:
Lieve SCH,

Bedankt voor het schrijven van dit stuk. Dan hoef ik het niet meer zelf te doen.

Toevoeging bij Kuyt:
* hij heeft nooit gescoord tegen echte goede tegenstanders
* hij heeft nooit echt een beslissende goal gescoord in een wedstrijd waar het er om gaat

In de marge van de HCE kan hij door hard werken redelijk makkelijk meekomen met F'noord, maar in de 3 jaar dat-ie daar zat heeft-ie dan ook geen enkele prijs gewonnen.
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_39256069
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:05 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Wat voor basis zie jij dan?
(Rechtsback)--Ooijer--Boularouz--V Bronckhorst/De Cler

Bommel---(Centrale MV)--VdVaart

Persie---(scorende spits)---Robben

Met voor elk een alternatief dat in die basis bijna of helemaal net zo goed mee kan draaien. Want dat gebeurde dus wel. Hij had weliswaar 2 nutteloze rechtsbacks teveel mee, maar het geheel bleef overeind ondanks wisselingen, dus de basis staat. Dat is iig mijn idee van een basis: een systeem dat draait en te tweaken is.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')