abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 mei 2006 @ 22:30:16 #151
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_37860759
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:58 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

Tegen nac, rbc, vitesse en willem 2 ja.....
Als dat het argument is kan je Kuyt ook net zo goed thuislaten want ionternationaal heeft hij ook nog niet echt heel veel laten zien ...

(en ik heb echt niets tegen Kuyt hoor - laat maar lekker naar LFC komen ...)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_37863506
Sterket nog, de halve selectie heeft eigenlijk bijna niks laten zien internationaal.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:38:09 #153
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37863785
Wel zielig voor Jan ja: hij mag mee naar het WK...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_37863896
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:22 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar Jan heeft Europees toch ook nimmer echt kunnen overtuigen wat mij betreft. Meer in negatieve zin, denk aan Fenerbahçe. Het is lood om oud ijzer, maar Jan is dan een breekijzer.
Beslissend tegen Monaco, belangrijk tegen Lyon (vorig jaar), gaf een fenomenale assist aan Park. Wat een prutser is die VOH toch ook .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37864627
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

Beslissend tegen Monaco, belangrijk tegen Lyon (vorig jaar), gaf een fenomenale assist aan Park. Wat een prutser is die VOH toch ook .
Vergeet deze niet:

PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_37868775
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
Ik kan het woord breekijzer niet meer horen. Wat een modieuze kutterm.

Vroeger heette dat "ijzervreter". Of "Peter Bosz".
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37869539
Jan Vennegoor of Hesselink is een breekijzer en daarom nodig. Kan iemand me uitleggen in welke groepswedstrijd je precies een type breekijzer nodig gaat hebben? Al onze tegenstanders spelen voetbal voorwaarts. Daarnaast tipt niemand natuurlijk aan het moyenne van Huntelaar. Het argument van gebrek aan internationale ervaring lijkt me zichzelf nogal tegenspreken. Zo doet hij die ervaring ook niet op nee.

Het meest storende vind ik echter de uitverkiezing van (sch)Ooijer. Ten eerste is het een zeer beperkte voetballer met weinig opbouwende kwaliteiten. Ten tweede is het iemand die te vaak tegen geel aanloopt. Was dat nu niet precies de redenering achter het thuislaten van Davids?

Naar Kew Jaliens ben ik benieuwd, ik verwacht eigenlijk dat hij veel te licht is voor het grote werk, maar wellicht weet hij te verbazen.
pi_37869603
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:30 schreef Tranceptor het volgende:
Jan Vennegoor of Hesselink is een breekijzer en daarom nodig. Kan iemand me uitleggen in welke groepswedstrijd je precies een type breekijzer nodig gaat hebben? Al onze tegenstanders spelen voetbal voorwaarts. Daarnaast tipt niemand natuurlijk aan het moyenne van Huntelaar. Het argument van gebrek aan internationale ervaring lijkt me zichzelf nogal tegenspreken. Zo doet hij die ervaring ook niet op nee.

Het meest storende vind ik echter de uitverkiezing van (sch)Ooijer. Ten eerste is het een zeer beperkte voetballer met weinig opbouwende kwaliteiten. Ten tweede is het iemand die te vaak tegen geel aanloopt. Was dat nu niet precies de redenering achter het thuislaten van Davids?

Naar Kew Jaliens ben ik benieuwd, ik verwacht eigenlijk dat hij veel te licht is voor het grote werk, maar wellicht weet hij te verbazen.
Ooijer is de beste verdediger van Nederland.
pi_37869632
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:34 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Ooijer is de beste verdediger van Nederland.
op zondag onderklasse-niveau?

Nee, even zonder dollen. Hij heeft wel kwaliteiten, maar het is geen topverdediger en dat zal hij nooit meer worden ook.
pi_37869770
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:35 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

op zondag onderklasse-niveau?

Nee, even zonder dollen. Hij heeft wel kwaliteiten, maar het is geen topverdediger en dat zal hij nooit meer worden ook.
Je onderschat hem nogal. Hij is zeker de beste die Oranje nu heeft. Hij heeft de meeste ervaring en kan gemeen en irritant zijn voor de tegenstander. Iets wat je van de ideale schoonzonen van AZ niet kunt zeggen. Daarnaast maakt hij al jaren deel uit van de beste verdediging van Nederland bij PSV. Met Ooijer en Boulahrouz in het centrum zie ik wel mogelijkheden voor Oranje.
pi_37869836
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:42 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Je onderschat hem nogal. Hij is zeker de beste die Oranje nu heeft. Hij heeft de meeste ervaring en kan gemeen en irritant zijn voor de tegenstander. Iets wat je van de ideale schoonzonen van AZ niet kunt zeggen. Daarnaast maakt hij al jaren deel uit van de beste verdediging van Nederland bij PSV. Met Ooijer en Boulahrouz in het centrum zie ik wel mogelijkheden voor Oranje.
Ik zeg niet dat we per se beter hebben, maar een echte topverdediger a la Nesta, Cannavaro, Puyol is het gewoon niet. Hij heeft natuurlijk wel internationale ervaring, maar loopt tegen heel veel onnodige gele kaarten aan en daarmee dupeert hij zijn team te vaak, ook bij PSV. Ik vind Boulahrouz ook niet altijd even sterk bij HSV, maar dat lijkt me verder een duidelijke keus. Ik zou zeker Stam terug willen in Oranje, als je zag hoe geweldig hij speelde met AC Milan tegen Barcelona, petje af!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 09:46:53 #162
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37869859
Wanneer is dat EK in Portugal eigenlijk afgelopen?
pi_37869916
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:46 schreef peaceman het volgende:
Als de winnaar bekend is.
pi_37870000
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:46 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat we per se beter hebben, maar een echte topverdediger a la Nesta, Cannavaro, Puyol is het gewoon niet. Hij heeft natuurlijk wel internationale ervaring, maar loopt tegen heel veel onnodige gele kaarten aan en daarmee dupeert hij zijn team te vaak, ook bij PSV. Ik vind Boulahrouz ook niet altijd even sterk bij HSV, maar dat lijkt me verder een duidelijke keus. Ik zou zeker Stam terug willen in Oranje, als je zag hoe geweldig hij speelde met AC Milan tegen Barcelona, petje af!
Je liet weldegelijk doorschemeren dat je Ooijer er niet bij wilden hebben. Hij is dan misschien geen wereldtop, maar wel het beste dat Nederland op dit moment te bieden heeft.

Stam zou inderdaad welkom zijn, dus dat hij niet meer wilde is gewoon heel jammer.
pi_37870251
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:54 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Je liet weldegelijk doorschemeren dat je Ooijer er niet bij wilden hebben. Hij is dan misschien geen wereldtop, maar wel het beste dat Nederland op dit moment te bieden heeft.

Stam zou inderdaad welkom zijn, dus dat hij niet meer wilde is gewoon heel jammer.
Ik ben niet zo gecharmeerd van Ooijer nee, ik vind hem nogal beperkt opbouwend (en dat is toch waar nederland het van oudsher altijd van moet hebben) en hij maakt veel te veel onnodige overtredingen. Hij is het lek van de verdediging, doodzonde dat Stam niet nog een WK wil draaien. Hoe kun je dat nou niet willen?
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:10:09 #166
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37870378
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:05 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik ben niet zo gecharmeerd van Ooijer nee, ik vind hem nogal beperkt opbouwend (en dat is toch waar nederland het van oudsher altijd van moet hebben) en hij maakt veel te veel onnodige overtredingen. Hij is het lek van de verdediging, doodzonde dat Stam niet nog een WK wil draaien. Hoe kun je dat nou niet willen?
Ooijer beperkt opbouwend?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_37870405
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:10 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ooijer beperkt opbouwend?
Yep, ga maar eens tellen hoe vaak hij een verkeerde pass geeft over meer dan 20 meter, net voor of achter de man of aan de tegenstander.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:13:05 #168
148195 Cyclopssss
nu nog nieuwer
pi_37870449
Huntelaar kan ik met een beetje goede wil wel begrijpen, Babel voor Castelen al een stuk minder, maar waar ik echt niet bij kan is Davids thuislaten. Daar kan v. Basten nog wel eens spijt van krijgen, als er een keer écht gebuffeld moet worden.
Free your mind and your ass wil follow!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:21:28 #169
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37870670
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:11 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Yep, ga maar eens tellen hoe vaak hij een verkeerde pass geeft over meer dan 20 meter, net voor of achter de man of aan de tegenstander.
Heb zo geen beelden hier maar kun je concrete voorbeelden noemen?

Ik vind juist dat Ooijer een van de weinige verdedigers is die inschuivend en opbouwend goed is in de selectie van het Nederlands Elftal.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:22:57 #170
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37870714
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:46 schreef peaceman het volgende:
pi_37870726
Ooijer is wmb een zekerheidje.

Door dat hele gezeur over KJH is het helemaal niet meer opvallend dat Bommel er 'gewoon' bijzit.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_37870738
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:05 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nu moet je echt eens ophouden die onzin te verkondigen. Dat hij het lek is in de verdediging is nergens op gebaseerd net als het zogenaamde maken van teveel onnodige overtredingen. Daarnaast is hij opbouwend helemaal niet zo slecht als jij wilt doen geloven.
pi_37870759
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:13 schreef Cyclopssss het volgende:
Huntelaar kan ik met een beetje goede wil wel begrijpen, Babel voor Castelen al een stuk minder, maar waar ik echt niet bij kan is Davids thuislaten. Daar kan v. Basten nog wel eens spijt van krijgen, als er een keer écht gebuffeld moet worden.
Davids is juist zo'n bepalende speler die Van Basten mist op zijn middenveld. Hij is daarnaast ook echt een voorbeeld voor de rest en kan een ploeg op sleeptouw nemen en beschikt over geruime ervaring, dit Nederlands Elftal mist nu juist zo'n persoon. Ik hoop niet dat de verjongingsdrang tegen Van Basten gaat werken. Ik had Davids nooit thuisgelaten. Babel voor Castelen vind ik ook een vreemde keuze, Babel speelt pas de laatste weken weer aardig en Castelen heeft een veel constanter seizoen gedraaid.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:26:17 #174
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37870822
Opstelling wat mij betreft als iedereen fit is:

Sar
Kromkamp-Boula-Ooijer-Bronckhorst
Bommel-Cocu-Vaart
Kuyt-Nistelrooij-Robben
pi_37870879
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:23 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Nu moet je echt eens ophouden die onzin te verkondigen. Dat hij het lek is in de verdediging is nergens op gebaseerd net als het zogenaamde maken van teveel onnodige overtredingen. Daarnaast is hij opbouwend helemaal niet zo slecht als jij wilt doen geloven.
Nou goed, dan geloof je me niet. Je zult het zien op het WK.

Bij Ajax-PSV was het prima zichtbaar dat (Sch)Ooijer een gevaar voor zichzelf is in een wedstrijd. Dat is een lopende tijdbom in je verdediging, van de 10 keer dat hij een sliding nodig heeft is hij 9 keer net even te laat. Je kunt er op rekenen dat verdedigers genadeloos worden afgestraft op het WK. Dan haal je met hem dus een gevaar in de ploeg. Daarnaast loopt hij altijd te zuigen bij een aanvaller en dan kan zowel positief als negatief uitvallen.

Voor die foute passes/matige opbouw zou ik nog even een wedstrijd aanzetten, bijvoorbeeld die wedstrijd waar ze werden uitgeschakeld in de CL. Kom me dan nog een keer vertellen dat ik onzin verkondig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')