vorig jaar zaten jullie toch ook in pot 2?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Houdt dat overigens in dat wij in pot 3 komen?
zo maak je je wel populairquote:Eindhovens Dagblad
De supporters van PSV hebben altijd aangegeven de verkoop van het stadion niet te zien zitten. Westerhof heeft hier echter een stuk minder moeite mee: “Het zijn maar stenen.”
Volgens mij door toedoen van anderen. Even opzoeken...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vorig jaar zaten jullie toch ook in pot 2?
Wanneer gaat ie weg? Hij zou toch maar een paar jaar blijven?quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:04 schreef zjroentje het volgende:
Wat zijn dan de consequenties voor PSV bij een verkoop van het stadion? Ze zijn nu toch ook geen eigenaar ervan?
Waarom willen ze het dan verkopen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]Jawel... we hebben het stadion voor een appel en een ei gekocht van philips...
Tja dat vraagt iedereen zich af.quote:
omdat we zelf voor meer dan 100 miljoen vertimmerd hebben aan de toko. PSV heeft namelijk de hele verbouwing zelf betaald. Die hypotheek ligt nu als een molensteen om de nek van de club.quote:
Volgens het ED zit zowel ajax als PSV in pot 2quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Houdt dat overigens in dat wij in pot 3 komen?
Eerst plaatje doet het nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:22 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij kochten we het zo:
[afbeelding]
en via wat verbouwingen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hebben we nu dit:
[afbeelding]
Natuurlijk als ze zich plaatsen. (net zoals jij met HSV straksquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:25 schreef rubbereend het volgende:
moet Ajax zich eerst wel kwalificeren en volgens mij kunnen ze ploegen als HSV en Fiorentina ontmoeten...... da's nog niet zo makkelijk
dat is dus het probleem HSV staat 77e en Fiorentina 90equote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Natuurlijk als ze zich plaatsen. (net zoals jij met HSV straks)
Maar daar ga ik eigenlijk wel vanuit.
Gezien de hoge plaats op de ranking zal ajax ploegen als HSV en Fiorentina wel ontlopen.
Eerste plaatje nog met de oude L-sidequote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:22 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij kochten we het zo:
[afbeelding]
en via wat verbouwingen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hebben we nu dit:
[afbeelding]
Kunnen we makkelijk hebben...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is dus het probleem HSV staat 77e en Fiorentina 90e
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:33 schreef zjroentje het volgende:
In Eindhoven ligt al gauw iets (bijna) midden in het centrum.
Aha, nou ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is dus het probleem HSV staat 77e en Fiorentina 90e
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Aha, nou ben benieuwd
HSV - ajax zou wel leuk zijn
bronquote:PSV verkoopt Philips-stadion
PSV gaat het Philips-stadion in de verkoop zetten. Na een vergadering met de commissie van de gemeente Eindhoven heeft preses Rob Westerhof dit gezegd. Tijdens de vergadering bleek het herhaaldelijke verzoek van PSV, om een gemeentegarantie voor een goedkopere lening, tevergeefs. Amerikaanse partijen hebben al interesse getoond in het stadion.
De thuishaven van de Eindhovenaren heeft een geschatte waarde van omstreeks 115 miljoen euro. Volgens Westerhof is een gemeentegarantie het enige dat de club zou kunnen helpen. De voorzitter heeft daarom het overleg over andere mogelijkheden voor steun van de gemeente stop gezet.
Hmmm dat klinkt al beter dan 115 ....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:59 schreef rubbereend het volgende:
laat ze dan snel eerst om de tafel gaan zitten met Tom Moeskops en Harrie van de Moesdijk die hebben tenminste nog enige band met de club bovendie wilde die naar verluid 150 miljoen op tafel leggen.
Dat was vroeger zo... Maar het zou wel een mooie regeling zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:50 schreef PLAE@ het volgende:
Ik snap niet dat Phillips het stadion niet gewoon koopt en het PSV voor een symbolisch bedrag laat gebruiken.
En al dat geld mag in 1x weer naar de bank om de hypotheek af te betalen. Zal vrij weinig van de genoemde 115 miljoen overblijven voor PSVquote:Jawel... we hebben het stadion voor een appel en een ei gekocht van philips... dus de opbrengsten gaan direct naar PSV, als we het verkopen krijgen we in 1 x heel veel geld
Matig, heel, heel heel erg matig...quote:
daarvoor zijn de banden tusse PSV en Philips teveel doorgesnedenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:50 schreef PLAE@ het volgende:
Ik snap niet dat Phillips het stadion niet gewoon koopt en het PSV voor een symbolisch bedrag laat gebruiken.
Staat het hoofdkantoor van Philips niet in Amsterdam?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarvoor zijn de banden tusse PSV en Philips teveel doorgesneden
Ja, volgens mij zijn ze tijdens de Boonstra-tijd naar A'dam gegaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Staat het hoofdkantoor van Philips niet in Amsterdam?
Ja, en toen heeft diezelfde Boonstra een portret van Frist Philips opgehangen in zijn kantoor in Amsterdam. Firts Philips heeft toen op een van zijn bezoeken aan het kantoor iets gezegt als: iedere keer dat je naar dat schilderij kijkt zie je hoe boos ik ben dat het hoofdkantoor niet meer in Eindhoven staat.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zijn ze tijdens de Boonstra-tijd naar A'dam gegaan.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:21 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Ja, en toen heeft diezelfde Boonstra een portret van Frist Philips opgehangen in zijn kantoor in Amsterdam. Firts Philips heeft toen op een van zijn bezoeken aan het kantoor iets gezegt als: iedere keer dat je naar dat schilderij kijkt zie je hoe boos ik ben dat het hoofdkantoor niet meer in Eindhoven staat.
van PSV.nlquote:Schikkingsvoorstel Gomes: 3 duels
De aanklager Betaald Voetbal heeft PSV-doelman Heurelho da Silva Gomes een schikkingsvoorstel van vier duels schorsing, waarvan drie voorwaardelijk, gedaan.
© Pics United - Sneijder glijdt door nadat Gomes de bal al lang heeft.
PSV Trappende beweging
Gomes zou in de bekerfinale een trappende beweging naar Wesley Sneijder van Ajax hebben gemaakt. De Braziliaan moet vóór woensdagochtend 9.30 uur laten weten of hij akkoord gaat met de schorsing, zo niet dan zal de tuchtcommissie van de KNVB zich over deze zaak moeten buigen.
Dat gebeurt nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:59 schreef pascalheister het volgende:
laat ze die sneijder ook gelijk wat wedstrijden geven dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |