vorig jaar zaten jullie toch ook in pot 2?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Houdt dat overigens in dat wij in pot 3 komen?
zo maak je je wel populairquote:Eindhovens Dagblad
De supporters van PSV hebben altijd aangegeven de verkoop van het stadion niet te zien zitten. Westerhof heeft hier echter een stuk minder moeite mee: “Het zijn maar stenen.”
Volgens mij door toedoen van anderen. Even opzoeken...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vorig jaar zaten jullie toch ook in pot 2?
Wanneer gaat ie weg? Hij zou toch maar een paar jaar blijven?quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:04 schreef zjroentje het volgende:
Wat zijn dan de consequenties voor PSV bij een verkoop van het stadion? Ze zijn nu toch ook geen eigenaar ervan?
Waarom willen ze het dan verkopen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]Jawel... we hebben het stadion voor een appel en een ei gekocht van philips...
Tja dat vraagt iedereen zich af.quote:
omdat we zelf voor meer dan 100 miljoen vertimmerd hebben aan de toko. PSV heeft namelijk de hele verbouwing zelf betaald. Die hypotheek ligt nu als een molensteen om de nek van de club.quote:
Volgens het ED zit zowel ajax als PSV in pot 2quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Houdt dat overigens in dat wij in pot 3 komen?
Eerst plaatje doet het nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:22 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij kochten we het zo:
[afbeelding]
en via wat verbouwingen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hebben we nu dit:
[afbeelding]
Natuurlijk als ze zich plaatsen. (net zoals jij met HSV straksquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:25 schreef rubbereend het volgende:
moet Ajax zich eerst wel kwalificeren en volgens mij kunnen ze ploegen als HSV en Fiorentina ontmoeten...... da's nog niet zo makkelijk
dat is dus het probleem HSV staat 77e en Fiorentina 90equote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Natuurlijk als ze zich plaatsen. (net zoals jij met HSV straks)
Maar daar ga ik eigenlijk wel vanuit.
Gezien de hoge plaats op de ranking zal ajax ploegen als HSV en Fiorentina wel ontlopen.
Eerste plaatje nog met de oude L-sidequote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:22 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij kochten we het zo:
[afbeelding]
en via wat verbouwingen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hebben we nu dit:
[afbeelding]
Kunnen we makkelijk hebben...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is dus het probleem HSV staat 77e en Fiorentina 90e
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:33 schreef zjroentje het volgende:
In Eindhoven ligt al gauw iets (bijna) midden in het centrum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |