Idd was wel leuke wedstrijd moet ik zeggen, normaal vind ik de oefenwedstrijden niet echt bolstaan van spanning e.d. maar vandaag vond ik het wel grappigquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:19 schreef LeonH het volgende:
Maar mensen. Wat hebben wij een goede rechtsbuiten. Als hij zo het seizoen kan volhouden zie ik hem ook niet lang in kerkrade voetballen. Voor de buitenstaanders: heb het over jamaique vandamme
En speelden ze gisteren nog tegen Blackburn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:11 schreef DarkShine het volgende:
Vond Roda niet slecht spelen, ook al speelde Aachen niet in hun sterkste opstelling!
http://www.v-style.nl/nieuws.php?toon=11775quote:Roda JC morgen in speciale retro-shirts
Chris Frencken
05-08-2006, 09:46
Morgenmiddag speelt Roda JC een oefenwedstrijd tegen het Duitse Alemannia Aachen. De confrontatie zal in het teken staan van het landskampioenschap van Rapid JC, de voorloper van het huidige Roda.
Precies vijftig jaar geleden behaalde die club het kampioenschap. Morgen zal Roda JC daarom in speciale retro-shirts spelen, die de spelers in 1956 droegen.
De speciale retro-shirts
De wedstrijd tegen de club, die afgelopen woensdag nog met 1-1 gelijkspeelde tegen PSV, zal voorafgaan aan de opendag in het Parkstad Limburg Stadion in Kerkrade. Op die opendag zullen ook alle oud-spelers van 1956 die nog in leven zijn worden uitgenodigd. Ook hun kinderen en eventueel achterkleinkinderen zullen aanwezig zijn.
Aansluitend zal de spelerspresentatie van de huidige selectie plaatsvinden. Bovendien zijn er optredens van een aantal DJ’s. De club roept via de website alle fans op, om naar deze Rodadag te komen.
En misschien is het een idee om net zoals bij de threads van andere clubs een plattegrondje te maken van het stadion met iedereen van hier erop, zodat we weten waar iedereen zit.quote:eizoen- of clubkaartverplichting voor Roda JC – Real Zaragoza 10-08-2006
Enthousiast meldden wij afgelopen maandag dat de wedstrijd tegen Real Zaragoza voor iedereen gratis toegankelijk is. Gedeeltelijk blijft dit ook gehandhaafd. Supporters hebben nog steeds gratis toegang aanstaande zondag. Er is een belangrijke wijziging: er geldt wel een seizoen- of clubkaartverplichting!!
De reden hiervan is dat Roda JC een convenant heeft gesloten waarin duidelijk vermeld staat dat er voor iedere thuiswedstrijd van de club een seizoen- of clubkaartverplichting geldt. Wij hebben gemeend dat dit voor een gratis wedstrijd niet noodzakelijk zou zijn. Helaas geldt deze verplichting voor alle wedstrijden, dus ook voor a.s. zondag tegen Zaragoza.
Het doel van Roda JC is nog steeds ervoor te zorgen dat er zondag om 18.00 uur zoveel mogelijk mensen op de tribunes van het stadion zitten. Derhalve roepen wij alle supporters op om zijn/haar seizoen- of clubkaart mee te nemen. Op vertoon van deze kaart hebben supporters gratis toegang tot het stadion.
Mensen die niet in het bezit zijn van een seizoen- of clubkaart kunnen hier het aanvraagformulier voor een clubkaart downloaden. Vul dit formulier volledig en neem het aanstaande zondag, mét een kopie van het legitimatiebewijs, mee naar de stands op de hoeken van het stadion. Bij inlevering van deze formulieren krijgt u een kaartje dat gratis toegang geeft tot het stadion.
Beschikt u niet over internet? Kom dan (ruim) voor aanvang van de wedstrijd met een kopie van uw legitimatiebewijs naar de stands op de hoeken van het stadion en vul daar het aanvraagformulier in. Nadat het formulier is ingevuld en ingeleverd, ontvangt u het gratis kaartje. Voor iedereen wordt de clubkaart gratis aangevraagd en voor de eerste thuiswedstrijd per post bezorgd, zodat het ook mogelijk is om tegen betaling de eerste thuiswedstrijd, vrijdag 25 augustus Roda JC – ADO Den Haag, te kunnen bezoeken.
Wij begrijpen dat deze maatregel voor ongemak zorgt, we hopen echter dat het u niet tegenhoudt om zondag a.s. als supporter gratis bij de wedstrijd aanwezig te zijn.
Sjezus kom je uit maastricht of amsterdam ofzo? Of denk je werkelijk dat je getalenteerd bent in (in jouw ogen) "goeie" k*t opmerkingen geven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:32 schreef Madine het volgende:
Wat hangt er voor doek bij de ingang van het stadion? 'Toekomst van Parkstad' ofzoiets? Ik wist niet dat Roda ook al jeugdspelers begint af te leveren... meestal halen ze rotzooi uit de kelder van het Belgische voetbal. Misschien passen ze daar ook beter: de Jupiler League. Welke moeten jullie maar zeggen.
Zorg er eerst eens voor dat die rotzooi van jullie van de laatste plek afkomt, kutkneus.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:32 schreef Madine het volgende:
Wat hangt er voor doek bij de ingang van het stadion? 'Toekomst van Parkstad' ofzoiets? Ik wist niet dat Roda ook al jeugdspelers begint af te leveren... meestal halen ze rotzooi uit de kelder van het Belgische voetbal. Misschien passen ze daar ook beter: de Jupiler League. Welke moeten jullie maar zeggen.
Zie je: verkopen ze in plaats van 700, 800 seizoenskaarten hebben ze meteen een grote bek...quote:
Ik ben helemaal geen fan van Fortunaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:20 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zie je: verkopen ze in plaats van 700, 800 seizoenskaarten hebben ze meteen een grote bek...
Nee, je bent een limburgse Ajacied, dat is nog twee trapjes lager.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:14 schreef Madine het volgende:
Jullie zijn trouwens wel makkelijk in het trekken van conclusies.. één soepkip roept dat ik voor Fortuna ben en de rest van de Hollandia bende gaat erin mee. lol
Deze 2 plattegronden heb ik kunnen vinden:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:31 schreef Schimpie het volgende:
En misschien is het een idee om net zoals bij de threads van andere clubs een plattegrondje te maken van het stadion met iedereen van hier erop, zodat we weten waar iedereen zit.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:31 schreef Madine het volgende:
Da's wederom gelul, want ik ben geen Limburger
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:22 schreef Madine het volgende:
Ik ben al lang blij dat ze weer een beetje toekomst hebben. Ben geen fan van Fortuna, maar als inwoner van Limburg vind ik toch wel leuk als de plaatselijke clubs (muv roda) goed presteren.
5, Rompelberg, Bejas, Bouchiba, Rudge en Gerrie natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:58 schreef Beschouw het volgende:
Boeiende discussie hier. Hoeveel Limburgers spelen er eigenlijk bij Roda?
Castro is een Belgisch Limburger.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:20 schreef Schimpie het volgende:
[..]
5, Rompelberg, Bejas, Bouchiba, Rudge en Gerrie natuurlijk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |