Zorg er eerst eens voor dat die rotzooi van jullie van de laatste plek afkomt, kutkneus.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:32 schreef Madine het volgende:
Wat hangt er voor doek bij de ingang van het stadion? 'Toekomst van Parkstad' ofzoiets? Ik wist niet dat Roda ook al jeugdspelers begint af te leveren... meestal halen ze rotzooi uit de kelder van het Belgische voetbal. Misschien passen ze daar ook beter: de Jupiler League. Welke moeten jullie maar zeggen.
Zie je: verkopen ze in plaats van 700, 800 seizoenskaarten hebben ze meteen een grote bek...quote:
Ik ben helemaal geen fan van Fortunaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:20 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zie je: verkopen ze in plaats van 700, 800 seizoenskaarten hebben ze meteen een grote bek...
Nee, je bent een limburgse Ajacied, dat is nog twee trapjes lager.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:14 schreef Madine het volgende:
Jullie zijn trouwens wel makkelijk in het trekken van conclusies.. één soepkip roept dat ik voor Fortuna ben en de rest van de Hollandia bende gaat erin mee. lol
Deze 2 plattegronden heb ik kunnen vinden:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:31 schreef Schimpie het volgende:
En misschien is het een idee om net zoals bij de threads van andere clubs een plattegrondje te maken van het stadion met iedereen van hier erop, zodat we weten waar iedereen zit.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:31 schreef Madine het volgende:
Da's wederom gelul, want ik ben geen Limburger
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:22 schreef Madine het volgende:
Ik ben al lang blij dat ze weer een beetje toekomst hebben. Ben geen fan van Fortuna, maar als inwoner van Limburg vind ik toch wel leuk als de plaatselijke clubs (muv roda) goed presteren.
5, Rompelberg, Bejas, Bouchiba, Rudge en Gerrie natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:58 schreef Beschouw het volgende:
Boeiende discussie hier. Hoeveel Limburgers spelen er eigenlijk bij Roda?
Castro is een Belgisch Limburger.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:20 schreef Schimpie het volgende:
[..]
5, Rompelberg, Bejas, Bouchiba, Rudge en Gerrie natuurlijk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |