Nou, Fortuna Sittard.... Volgens mij zijn er in Limburg en Brabant clubs waar je dan beter in de hoofdklasse kan spelen, zowel sportief als financieel.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:01 schreef HAL9000S het volgende:
Ik verwacht dat hij liever als verdediger bij een profclub speelt dan als spits bij een hoofdklasser.
Ja vast, maar Fortuna is wel de mooiste club waar je maar kunt voetballenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, Fortuna Sittard.... Volgens mij zijn er in Limburg en Brabant clubs waar je dan beter in de hoofdklasse kan spelen, zowel sportief als financieel.
Ho, als ik 20000 op jaarbasis zou krijgen voor drie keer trainen en één wedstrijd, zou ik geen fulltime baan meer hoeven hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:08 schreef Vandalist het volgende:
Het verschil in financien ligt vooral in het feit dat je bij een amateurverening nog ongeveer een fulltime baan langs kan houden. Bij Fortuna gaat dat niet. .
Er zouden volgende week twee nieuwe proefspelers komen, waaronder een spits. Geen idee wie. Vandaag op de training (wat eigenlijk een wedstrijd onderling zou moeten zijn) was er nog niemand nieuw bij iig.quote:
Die geruchten gaan. Maarja.. dr gaan wel meerdere geruchten..quote:
Als eerste is hij jou niet je hebt geen idee wat voor vaste lasten deze jongen heeft.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ho, als ik 20000 op jaarbasis zou krijgen voor drie keer trainen en één wedstrijd, zou ik geen fulltime baan meer hoeven hoor.
Het uitshirt is echt geweldigquote:Op maandag 17 juli 2006 20:41 schreef meami het volgende:
Vandaag was de persdag (bron fortunahome.com)
De selectie:
[afbeelding]
Het thuisshirt waar niet veel aan veranderd is:
[afbeelding]
Het uitshirt, in de kleuren groen-wit waarin Fortuna 54 ooit speelde![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:38 schreef meami het volgende:
Gisteren gewonnen van Willem II met 2-1. Ik ben benieuwd!
Ben ook erg benieuwd. Naast Olondo hebben we echt nog iemand nodig. Liefst iemand die er ook 25 maakt, net als Wasioooooooo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:11 schreef meami het volgende:
Vandaag heeft Daniel Voigt (ex-helmond) getekend. Daarnaast gaat de club nog op zoek naar een spits. Ben benieuwd of dat nog lukt..
Heusden Zolder, speciaal aanbevolen door Luccie Nilis, die daar TD was.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:17 schreef Yeahinho het volgende:
Olondo? Waar komt die vandaan, en is het zo'n goalemaker dan?
Super Mels krijgt vanaf vrijdag ook zijn eigen spandoek!quote:
Tja, ik zie het ook nog niet zo in hem. Zelfs in de voorbereiding slechts één doelpunt gemaakt. Ben daarom ook benieuwd naar een eventuele nieuwe spitsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:19 schreef Evertje het volgende:
[..]
Heusden Zolder, speciaal aanbevolen door Luccie Nilis, die daar TD was.
Een goalenmaker kan ik het nog niet noemen. Eerder iemand die een actie maakt vanaf de zijkant of de bal kan vasthouden. Misschien is dat juist ideaal voor samen met Taiwo, wie weet.
Hier het spandoek (bron: www.fortuna-united.nl)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:35 schreef Evertje het volgende:
[..]
Super Mels krijgt vanaf vrijdag ook zijn eigen spandoek!
En hij staat ipv Edwin Hermans in de basis en dat is een heel goede zaak.
Daar zeg je wat. Aan de slag zou ik zeggenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:46 schreef meami het volgende:
[..]
Hier het spandoek (bron: www.fortuna-united.nl)
[afbeelding]
Usta moet eigenlijk ook nog een spandoek
Doel: Christianenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:48 schreef Vandalist het volgende:
Wat denken jullie dat de opstelling is aankomende vrijdag?
Zelfdequote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:16 schreef Afunados het volgende:
Succes dit seizoen, ben benieuwd tot wat Körver nog in staat is.
Indeed. En hij wordt morgen helemaal opgepeuzeld. De drie puntjes op het bord zijn voor ons!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:36 schreef meami het volgende:
Zwolle=worst!
Heb er toch een beetje mijn twijfels over... zit je straks tijdens de wedstrijd met mensen die de hele tijd liedjes van marco borsato gaan zingen..quote:5 topconcerten na Fortuna wedstrijd in stadion
Het eerste topconcert is reeds een gegeven: na de wedstrijd Fortuna-VVV (15 september 20.00 uur) zal namelijk de Nederlandse band Van Dik Hout een concert geven van 90 minuten. Het concert heeft aanvang om 22.15 uur en zal duren tot 23.45 uur.
De prijs voor dit alles, wedstrijd en concert, bedraagt slechts ¤ 16,50. Fortuna hoopt middels deze stunt aan te kunnen treden voor een uitverkocht stadion! Seizoenskaarthouders en sponsoren hebben gratis toegang.
De Westerhoutgroep is inmiddels in onderhandeling met ondermeer Guus Meeuwis, Rowwen Heze, Marco Borsato (!), Trijntje Oosterhuis, Rene Schuman en Angeleye en de Schintaler voor de invulling van een volgend topconcert.
Maar wel spelen voor een vol stadion!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:50 schreef meami het volgende:
[..]
Heb er toch een beetje mijn twijfels over... zit je straks tijdens de wedstrijd met mensen die de hele tijd liedjes van marco borsato gaan zingen..
Zeker weten. En dat gebeurt ook!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:36 schreef Madine het volgende:
Komend seizoen moet Fortuna maar eens van de laatste plaats af.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:05 schreef Evertje het volgende:
[..]
Indeed. En hij wordt morgen helemaal opgepeuzeld. De drie puntjes op het bord zijn voor ons!
Ja, de ober kwam al iets te snel het bord weghalen jammergenoeg.quote:
Mooie beelden! Weer een geslaagde actie van Fortuna United.quote:
Ik vond Olondo nog meevallen. Hij kwam soms wat statisch over, maar hij won bijna ieder kopduel! Als Taiwo de volgende keren er gewoon vanuit gaat dat Olondo die kopduels wint, dan kun je al verrassende situaties creeren richting het doel van de tegenstander.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:23 schreef meami het volgende:
[..]
Mooie beelden! Weer een geslaagde actie van Fortuna United.
bel al met al redelijk tevreden over de 0-0. Er was weer strijd, dat is al heel wat. Verder blijft Olondo me tegenvallen...
Het is jammer dat dat voor mij allemaal aan de overkant van het veld plaatsvindt, maar in de tweede helft stond ie toch wel heel erg druk te gebaren toen het dreigde mis te gaan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:30 schreef Beschouw het volgende:
Hoe was Korver op de bank? Rustig? Of wond hij zich weer vreselijk op, zoals we hem kennen van vroeger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |