Had geen meerwaarde in Dusseldorf, 1op1 met de keeper van Dusseldorf mistte hij...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:06 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat die nieuwe pool gaat brengen, als ie er maar genoeg d'r in legt!
quote:Tester Gregorek kan Roda JC niet overtuigen
2/8/2006 11:53
Roda JC biedt Karol Gregorek geen contract aan. De Poolse aanvaller kon de technische staf van de Limburgse club niet overtuigen.
'Hij is nog niet de afmaker waar wij op dit moment naar op zoek zijn', aldus directeur Huub Narinx op de website van Roda JC. 'Wij zullen hem echter wel blijven volgen en kijken hoe hij zich ontwikkelt. Wij gaan nu verder op zoek naar een speler die wel aan onze eisen voldoet.'
Gregorek was afgelopen seizoen bij Amica Wronki ploeggenoot van Jarda Simr, die inmiddels door Excelsior is teruggehaald naar Nederland. Nu staat hij onder contract bij Lech Poznan dat is gefuseerd met Amica Wronki.
En terecht zoals DS al zei, de kans die hij kreeg verzilverde hij niet, voor de rest was het ook zeer armoedig van de kant van Roda gisteren in Dusseldorfquote:
Zullen veel Duitsers komenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:56 schreef TheGHunter het volgende:
morgen de open dag, en de oefenwedstrijd tegen aken, wordt leuk
Ik denk dat ze in de meerderheid zullen zijn.quote:
alleen maarquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in de meerderheid zullen zijn.![]()
En dat noemen ze dan een open dag.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:42 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
alleen maar
je moet 10 euro betalen voor n kaartje dus er zal behalve duitsers geen hond komen.
Idd was wel leuke wedstrijd moet ik zeggen, normaal vind ik de oefenwedstrijden niet echt bolstaan van spanning e.d. maar vandaag vond ik het wel grappigquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:19 schreef LeonH het volgende:
Maar mensen. Wat hebben wij een goede rechtsbuiten. Als hij zo het seizoen kan volhouden zie ik hem ook niet lang in kerkrade voetballen. Voor de buitenstaanders: heb het over jamaique vandamme
En speelden ze gisteren nog tegen Blackburn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:11 schreef DarkShine het volgende:
Vond Roda niet slecht spelen, ook al speelde Aachen niet in hun sterkste opstelling!
http://www.v-style.nl/nieuws.php?toon=11775quote:Roda JC morgen in speciale retro-shirts
Chris Frencken
05-08-2006, 09:46
Morgenmiddag speelt Roda JC een oefenwedstrijd tegen het Duitse Alemannia Aachen. De confrontatie zal in het teken staan van het landskampioenschap van Rapid JC, de voorloper van het huidige Roda.
Precies vijftig jaar geleden behaalde die club het kampioenschap. Morgen zal Roda JC daarom in speciale retro-shirts spelen, die de spelers in 1956 droegen.
De speciale retro-shirts
De wedstrijd tegen de club, die afgelopen woensdag nog met 1-1 gelijkspeelde tegen PSV, zal voorafgaan aan de opendag in het Parkstad Limburg Stadion in Kerkrade. Op die opendag zullen ook alle oud-spelers van 1956 die nog in leven zijn worden uitgenodigd. Ook hun kinderen en eventueel achterkleinkinderen zullen aanwezig zijn.
Aansluitend zal de spelerspresentatie van de huidige selectie plaatsvinden. Bovendien zijn er optredens van een aantal DJ’s. De club roept via de website alle fans op, om naar deze Rodadag te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |