De nieuwe single 'Dani California':quote:01. Dani California
02. Snow (Hey Oh)
03. Charlie
04. Stadium Arcadium
05. Hump de Bump
06. She's Only 18
07. Slow Cheetah
08. Torture Me
09. Strip My Mind
10. Especially in Michigan
11. Warlocks
12. C'mon Girl
13. Wet Sand
14. Hey
01. Desecration Smile
02. Tell Me Baby
03. Hard to Concentrate
04. 21st Century
05. She Looks to Me
06. Readymade
07. If
08. Make You Feel Better
09. Animal Bar
10. So Much I
11. Storm in a Teacup
12. We Believe
13. Turn It Again
14. Death of a Martian
ben je er al precies uit wat ze er nou allemaal mee bedoelen dan? Ik kan de tekst wel letterlijk vertalen maar wat ze nou precies zeggen ben ik nog niet uit.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:25 schreef _Flea_ het volgende:
Het album begint steeds meer vorm te krijgen. De laatste 4 of 5 nummers zijn echt goed van Mars. Einde van Deat of a Martian vind ik super.
Wordt de 5de single geloof ik.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:40 schreef Eikelpiercing het volgende:
Stadium Arcadium als single en vlug een beetje!
En de singles tussen de eerste en de vijfde?quote:
Staat in de OPquote:Op zondag 14 mei 2006 13:53 schreef crossover het volgende:
[..]
En de singles tussen de eerste en de vijfde?
Ik kan zo niet 1,2,3 een voorbeeld opnoemen maar volgens mij wel ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:15 schreef Eikelpiercing het volgende:
[..]
Staat in de OP
"Tell me Baby wordt de tweede single.
Snow, Storm in a Teacup en Stadium Arcadium zullen hoogst waarschijnlijk ook singles worden."
Gebeurt het wel vaker dat groepen de singles al van tevoren aankondingen?
Daar doe ik ook aan mee, heb er zo'n zin in!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:00 schreef I_PANDA_I het volgende:
* I_PANDA_I telt af,.... nog 22 dagen voor pinkpop (lees: RHCP)
* I_PANDA_I hoopt voor je mee, mits je handtekeningen voor mijn GF regeltquote:Op zondag 14 mei 2006 20:02 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Daar doe ik ook aan mee, heb er zo'n zin in!
Heb ook aan een prijsvraag meegedaan om een intervieuw met de peppers te kunnen winnen dus ik hoop stiekem dat ik de winnaar ga zijn.
Komt goed die handtekeningen vraag ik zelf ook en dan kopieer ik ze welquote:Op zondag 14 mei 2006 20:05 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
* I_PANDA_I hoopt voor je mee, mits je handtekeningen voor mijn GF regelt![]()
![]()
![]()
Liefst wel originele dan, kopieën kan ik ook van internet afhalenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:06 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Komt goed die handtekeningen vraag ik zelf ook en dan kopieer ik ze wel![]()
Eerst maar is afwachten of ik winquote:Op zondag 14 mei 2006 20:10 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Liefst wel originele dan, kopieën kan ik ook van internet afhalen![]()
Helemaal mee eensquote:Op zondag 14 mei 2006 20:25 schreef fiekster het volgende:
binnen twee weken krijg ik Stadium Arcadium en Blood Sugar Sex Magik in de brievenbus (H) can't wait!!Best een goede besteding voor mijn eerst verdiende geld vond ik zo
!!
Het gaat over de hond van Flea die dood is. Tijdens de opnames is zij dacht ik overleden.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:58 schreef Chup het volgende:
[..]
ben je er al precies uit wat ze er nou allemaal mee bedoelen dan? Ik kan de tekst wel letterlijk vertalen maar wat ze nou precies zeggen ben ik nog niet uit.
Jungle manquote:Op maandag 15 mei 2006 09:56 schreef K-jozz het volgende:
Om het feest compleet te maken ook nog een portie Freaky styley en Uplift mofo party plan:
Jungle man
Hollywood
Blackeyed Blonde!!!
Me and my friends
Behind the sun
Graag, want UMPP is toch wel mijn favoriete RHCP-plaat. Vind de nieuwe maar zo-zoquote:Op maandag 15 mei 2006 09:56 schreef K-jozz het volgende:
Om het feest compleet te maken ook nog een portie Freaky styley en Uplift mofo party plan:
Jungle man
Hollywood
Blackeyed Blonde!!!
Me and my friends
Behind the sun
Ja klopt, maar het zijn toch weer hele andere nummers.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:21 schreef _Flea_ het volgende:
vind dat de bass van Ready Made en Only 18 op elkaar lijken...
Cool zinnetje hequote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:42 schreef _Flea_ het volgende:
yep, en ready made ook: "Clean it up Johnny!"
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:14 schreef Maisnon het volgende:
Toch nog even BSSM aan het luisteren, blijft prachtig
Suck my Kiss!
Goeie moeder! Als ik dat hier zou doen was het "Red hot WAT?"quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:01 schreef ehqo het volgende:
Gegeven aan mijn moeke voor moederdag. Snow is een lekker nummer.
haha, precies ja. "Moet dat nou zo hard?"quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:03 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Goeie moeder! Als ik dat hier zou doen was het "Red hot WAT?""wat-een-teringherrie"
![]()
Om ze te verstoppenquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:00 schreef dndiek het volgende:
Mijn moeder pakt vaak genoeg mijn cd's van RHCP
quote:
Ik probeer zo min mogelijk te skippen maar soms doe je het gewoon ik weet dat het niet magquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:27 schreef Elberrie het volgende:
Ben ik de enige trouwens die de laatste minuut van Wet Sand zo schandalig goed vind? Wat een solo!![]()
Heerlijk album, met Wet Sand, Charlie, Torture me en Storm in a Teacup als toppers, maar eigenlijk zijn er niet tot nauwelijks nummers die ik skip..... Goed werk van de mannen!
Nee je bent zeker niet de enige ik vind het ook helemaal geweldigquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:27 schreef Elberrie het volgende:
Ben ik de enige trouwens die de laatste minuut van Wet Sand zo schandalig goed vind? Wat een solo!![]()
Heerlijk album, met Wet Sand, Charlie, Torture me en Storm in a Teacup als toppers, maar eigenlijk zijn er niet tot nauwelijks nummers die ik skip..... Goed werk van de mannen!
Otherside, m'n fav peppers nummer van allemaalquote:Op zondag 14 mei 2006 20:09 schreef I_PANDA_I het volgende:
Ik ben benieuwd welke nummers ze gaan spelen,..
Een paar nummers die niet mogen onbreken:
Around the world
Dani Calafornia
Readymade
Scar tissue
Calafornication
Snow
Desecration smile
En nog vele andere natuurlijk
Ook leuke solo om te spelen op gitaarquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:16 schreef thettes het volgende:
[..]
Otherside, m'n fav peppers nummer van allemaal![]()
Begin nu trouwens opeens Dani California een topnummer te vinden, vooral John op het einde natuurlijk![]()
De Koningquote:
Heerlijke laatste minuut idd!quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:27 schreef Elberrie het volgende:
Kijk je even de tracklist na op een site, of je koopt hem.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:30 schreef SuperBosch het volgende:
Heeft iemand toevallig goede mp3s van de laatste cd?
Ik heb em wel, maar alle liedjes staan door elkaar en de namen kloppen niet.
Luister hun oude cd's maar eens, dan hoor je dat het wel in hun stijl pastquote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:02 schreef dolfing het volgende:
ik vind charlie echt de beste.
En hump de bump echt super slecht. Past niet bij hun stijl met dat simpele refrein
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:02 schreef dolfing het volgende:
En hump de bump echt super slecht. Past niet bij hun stijl met dat simpele refrein
Rip hem opnieuw en zoek via Media Player naar andere tracklists. Degene die standaard wordt gepakt klopt idd niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:30 schreef SuperBosch het volgende:
Heeft iemand toevallig goede mp3s van de laatste cd?
Ik heb em wel, maar alle liedjes staan door elkaar en de namen kloppen niet.
Hump the Bump vind ik juist een van de leukere. Beter dan If, Animal Bar, She Looks to me en die andere rustige shit.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:02 schreef dolfing het volgende:
Kan, maar ik vind Media Player heel brak qua codecs. De kwaliteit van de mp3tjes die ik op internet vind zijn vaak een stuk hoger dan de Windows Media geripte liedjes.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:33 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Rip hem opnieuw en zoek via Media Player naar andere tracklists. Degene die standaard wordt gepakt klopt idd niet.
Ik hèb em gekocht, maar ik vind het wisselen van cd's zo vervelend, dus wil ik ze ook op MP3.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:19 schreef Shogo het volgende:
[..]
Kijk je even de tracklist na op een site, of je koopt hem.
Je kunt tot 320kbps rippen met Media Player, dus zo brak is da nie.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:25 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Kan, maar ik vind Media Player heel brak qua codecs. De kwaliteit van de mp3tjes die ik op internet vind zijn vaak een stuk hoger dan de Windows Media geripte liedjes.
Ah, tof.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:20 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Je kunt tot 320kbps rippen met Media Player, dus zo brak is da nie.
Luister het album nog maar eens vaker, dan zul je erachter komen dat de nummers zeker niet eentonig zijn, maar juist barsten van verandering.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:18 schreef renz0r het volgende:
Veel nummers is idd goed! Alleen mogen ze wat minder eentonig zijn imo
De koning is het hier mee eensquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:44 schreef Dezz het volgende:
[..]
Luister het album nog maar eens vaker, dan zul je erachter komen dat de nummers zeker niet eentonig zijn, maar juist barsten van verandering.
De eerste paar keer dat ik het album luisterde had ik ook zoiets van: mmm, het is wel een erg vlak album.
Dat gevoel is nu wel helemaal weg![]()
Wet Sand vind ik een van de betere nummers op het album..Especially in Michigan vind ik ook supergaaf...quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:27 schreef Elberrie het volgende:
Een week voordat ie uitkwam was ie al te downloaden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:58 schreef lekkeband het volgende:
Toch wel kut dat dat je nieuwe album na 3 dagen al te downloaden is, blij dak geen artiest ben![]()
Ja steeds beter wordt het album. Geloof dat ik "Hey" aardig grijs draaiquote:Op zondag 14 mei 2006 10:25 schreef _Flea_ het volgende:
Het album begint steeds meer vorm te krijgen. De laatste 4 of 5 nummers zijn echt goed van Mars. Einde van Deat of a Martian vind ik super.
hmmz heb ik toen zeker niet goed genoeg gezocht? Hoewel ik nog geen seconde spijt heb gehad dat ik em gekocht hebquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:49 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Een week voordat ie uitkwam was ie al te downloaden.
mmm, de bas- en gitaarlijnen van Maroon5 zijn bij lange na niet zo interessant als die van de RHCPquote:Op zondag 21 mei 2006 17:21 schreef Rasing het volgende:
Misschien moeten ze maar weer aan de drugs. Het zijn een stel blije hippies geworden. Ik wil harde funkige rock, niet dit saaie Maroon 5-achtige geneuzel. Jammer dat het volgende album weer 4 jaar gaat duren, het zijn niet de meest productieve artiesten (de 6 cds van John in 2004 tel ik dan even niet mee).
* Rasing zet Freaky Styley maar weer eens op
Ik vind dat zulke rare uitspraken. Zo lees ik ook veel over JF dat die maar weer aan de drugs moet want toen die aan de drugs was maakte die 2 goede albums.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:21 schreef Rasing het volgende:
Misschien moeten ze maar weer aan de drugs.
Amen.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:21 schreef Rasing het volgende:
Misschien moeten ze maar weer aan de drugs. Het zijn een stel blije hippies geworden. Ik wil harde funkige rock, niet dit saaie Maroon 5-achtige geneuzel. Jammer dat het volgende album weer 4 jaar gaat duren, het zijn niet de meest productieve artiesten (de 6 cds van John in 2004 tel ik dan even niet mee).
* Rasing zet Freaky Styley maar weer eens op
Van de Pinkpop site:quote:Op maandag 22 mei 2006 14:53 schreef Siegfried het volgende:
Gewone digitale camera mag wel mee ja, geloof ik
quote:Professionele foto-, audio-, beeld- en andere (opname-) apparatuur is niet toegestaan. Eenvoudige (digitale-) fototoestellen zijn geen probleem.
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:49 schreef savecracker85 het volgende:
kwam dit vandaag tegen
http://rhripoff.ytmnd.com/
nou verwerken ze wel vaker andere stukken in hun eigen nummers (bv outro 'give it away' komt uit black sabbath nummer), maar ik vind deze wel weer heel erg![]()
Goh... misschien toch maar is bij de radio gaan werken.quote:Op maandag 3 april 2006 21:07 schreef IsaacD het volgende:
't couplet doet mij enigszins denken Tom Petty & the heartbreakers - Last dance with MaryJane. Het refrein vind ik een beetje irritant, en de clip vind ik wel grappig, maar niet zo heel tof...
Je hebt smaak.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:57 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb net twee uur in de trein gezeten, slechts terend op Wet Sand, Hey en If..
Zie OP!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:29 schreef _Spook_ het volgende:
Is er een nieuw album dan?
Graag de titel dan kan ik hem even gaan kopen
Ja zo kan onze relatie in het geheim doorgaanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zie OP!
wat een geweldig onopvallende kloon
Hoi.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:06 schreef _Spook_ het volgende:
[..]
Ja zo kan onze relatie in het geheim doorgaan![]()
2 uur en 2 minutenquote:Damn dat zijn een hoop nummers
Dat vind ik ook mindere nummers... Hoewel ik Snow (hey ho) wel erg kan waarderen!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:36 schreef _Flea_ het volgende:
Dat zijn nou net de nummers die ik minder vind
Dat is dan ook wel een leuk nummer. Zelfs m'n vriendin vind 'm leuk. Dat zegt al heel wat!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:09 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dat vind ik ook mindere nummers... Hoewel ik Snow (hey ho) wel erg kan waarderen!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:07 schreef _Flea_ het volgende:
ben nu BSSM unmastered aan het downloaden
Bezoek ook eens het forum van de officieële site.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:00 schreef IsaacD het volgende:
[..]
![]()
Ik durf het bijna niet te vragen, maar ehh heb je misschien een linkje voor me?
isaacd2000[at]hotmail.com, pretty please?![]()
Oh oud nieuws hier dusquote:Op maandag 22 mei 2006 18:49 schreef savecracker85 het volgende:
kwam dit vandaag tegen
http://rhripoff.ytmnd.com/
nou verwerken ze wel vaker andere stukken in hun eigen nummers (bv outro 'give it away' komt uit black sabbath nummer), maar ik vind deze wel weer heel erg![]()
Stom radio programmaquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:00 schreef saksia het volgende:
luister hier eens naar http://www.wgmd.com/SOUNDS/FEATURES/051706-petty.mp3
=edit=
[..]
Oh oud nieuws hier dus, maar die van mij is een wat langere versie van dat clipje
Ach het lijkt wel op elkaar. Maar zo zijn er nog veel meer nummers die op elkaar lijken en daar hoor je niks over.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:16 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Stom radio programmaRed hot chili peppers afkraken hoe durven ze
![]()
Ja dat klopt het lijkt wel op elkaar, maar dat vind ik geen reden om een goede band als RHCP af te gaan krakenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:33 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ach het lijkt wel op elkaar. Maar zo zijn er nog veel meer nummers die op elkaar lijken en daar hoor je niks over.![]()
idd, gezeik altijd...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:14 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Ja dat klopt het lijkt wel op elkaar, maar dat vind ik geen reden om een goede band als RHCP af te gaan kraken![]()
Ze kraken de band toch ook helemaal niet af vind ik, het mag toch wel onder de aandacht gebracht worden? Je moet in dat clipje ook vooral niet teveel gaan letten op die irritante Amerikanen. Zelfs de teksten in dat bewuste stukje komen een beetje overeen (dat ze zingen over 'momma' en een plaatsnaam op ongeveer het exact zelfde moment). Het zal niet met opzet gebeurt zijn en ik heb dit ook niet gepost om de RHCP af te kunnen zeiken, ik vind het grappig omdat ik denk dat ze toch onbewust dit Tom Petty nummer vaag in het hoofd gehad hebben...een best grote 'hit' notabene dus het lijkt me meer dan toeval. Het lijkt me sowieso onmogelijk voor een artiest om steeds maar na te gaan waar de muziek die je in gedachte hebt vandaan komt uit angst dat je per ongeluk iets 'jat'.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:14 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Ja dat klopt het lijkt wel op elkaar, maar dat vind ik geen reden om een goede band als RHCP af te gaan kraken![]()
Bedanktquote:Op maandag 29 mei 2006 10:26 schreef _Flea_ het volgende:
Wie interesse heeft in BSSM mail me ff op michelstel apenstaartje gmail pun com
et zal wel een ongelooflijk domme vraag zijn, maar wat is BSSM? (excuus voor de domme vraagquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:29 schreef _Flea_ het volgende:
Degene die BSSM van mij hebben ontvangen, laat ff je bevindingen weten hier. Vind het wel leuk om te horen wat jullie hebben ontdekt.
haha had ik ook wel kunnen weten.. stom...quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:16 schreef mandark2000 het volgende:
Het vijfde Peppers album: Blood Sugar Sex Magik
heb je em nog? want dan ben ik ook wel geinteresseerd..quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:29 schreef _Flea_ het volgende:
Degene die BSSM van mij hebben ontvangen, laat ff je bevindingen weten hier. Vind het wel leuk om te horen wat jullie hebben ontdekt.
mail me maar!quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heb je em nog? want dan ben ik ook wel geinteresseerd..
Lucky you!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:58 schreef meami het volgende:
Ik heb de limited stadium arcadium box binnen![]()
Ik verstond 'We love John Bonham' (de legendarische drummer van Led Zeppelin)quote:Op maandag 5 juni 2006 22:33 schreef lightjah het volgende:
wie net t stukje op pinkpop heeft gevolgd...wat zei flea op t eind?? we love ... john/jim...???
waar download je dat??quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:24 schreef Pjotorzo het volgende:
Het deel van het concert dat ik nu op tv gezien heb was erg mooi. Tuurlijk zie je dan ook dat Anthony geen natuurtalent is qua zang, en dat de band qua act wat verouderd... maar toch weet je ook dat niemand anders het beter zou doen dan Anthony en dat er geen act beter bij de Peppers past. Chapeau!![]()
Zo, en nu even het hele concert downloaden.![]()
Klopt, maar dat mocht de pret niet drukkenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:52 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
Sodeknetter!
Normaal ben ik niet echt weg van RHCP, maar toen ik gister na het nieuws op Nederland 3 rond aan het neuzen was, begonnen ze net aan hun toegift en ik moet eerlijk zeggen dat ik er best bij zou willen zijn geweest.
Alleen de zanger zat er soms echt naast.
ze begonnen met Universally Speaking en Can't stop volgens mij?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:42 schreef this-is-life het volgende:
, snow, charlie, dani california, warlocks, wet sand en tell me baby, throw away your telivision, under the bridge, californication, by the way, scar tissue, me and my friends, don’t forget me, otherside, give it away en right on time
Ik weet niet zeker of dit alles is maar volgens mij wel
Ja klopt ik kon het me even niet meer herineren maar aan je foto's te zien stond je wel goed zeg!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:43 schreef Frenkel het volgende:
[..]
ze begonnen met Universally Speaking en Can't stop volgens mij?
Mijn foto's van gister:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kerel, jij had een mooie plek. Hoe lang heb je staan wachten om daar te staan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:43 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Mijn foto's van gister:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon naar voren beukenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:25 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Kerel, jij had een mooie plek. Hoe lang heb je staan wachten om daar te staan?
Heb de show in zijn geheel (met een enkele hapering) op de 3voor12 kanalen op UPC Digital gezien. Echt geweldig! Gold trouwens voor veel meer Pinkpop-optredens dit weekend.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:42 schreef Shogo het volgende:
Voor wie net zoals ik niet op pinkpop is kan hier de show van de chili's zo ook gezien worden.
Dat heb ik ook hier, UPC digital. Hoe werkt dat dan? Moet je een internet kabel naar dat ding hebben of werkt dat ook zonder?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:32 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Heb de show in zijn geheel (met een enkele hapering) op de 3voor12 kanalen op UPC Digital gezien. Echt geweldig! Gold trouwens voor veel meer Pinkpop-optredens dit weekend.
Hopekijk doen ze met Lowlands een soortgelijke actie.
* SevenWonders zet de Slane Castlle DVD maar weer eens een keer op.
Chad heeft een lichtgevend drumstel...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:27 schreef crossover het volgende:
Dus het drumstel was toch oranje op het begin. Op het einde lijkt het wel alsof het geel was
John Bonhamquote:Op maandag 5 juni 2006 22:33 schreef lightjah het volgende:
wie net t stukje op pinkpop heeft gevolgd...wat zei flea op t eind?? we love ... john/jim...???
ben benieuwd:P
psst.. ik stond nog beterquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:25 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Kerel, jij had een mooie plek. Hoe lang heb je staan wachten om daar te staan?
Ja dat was ik dus ook van plan maar ik ging nog wat eten en toen kon je niet meer terug in dat vakquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:06 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
psst.. ik stond nog beter
En het was zo makkelijk daar te komen
gewoon bij Franz Ferdinand al vooraan gaan staan en tijdens die concerten flink springen en beuken.. stonden echt 3 rijen mensen nog voor mij en ik stond vooraan.. zo kicken!
Universally Speaking? Waar heb jij die gehoord? Die werd helemaal niet gespeeld. Ze deden een intro en daarna direct Can't Stop.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:43 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Daarom kon je beter wat verder weg staan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:53 schreef Dezz het volgende:
So, wat een kutgeluid gisteren zeg!
Ik stond rechts van de geluidstoren en het klonk écht helemaal nergens naar! Het leek wel of de rechterboxen helemaal naar de knoppe waren. Vrijwel geen gitaargeluid, veel en veel te harde bas, vrijwel geen volume, schel geluid etc...
Bij andere bands klonk het gewoon wel goed.....
Dit heeft het optreden van de Peppers voor mij gisteren totaal verpest![]()
Jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:55 schreef apenvanger het volgende:
Flea: 'When I grow up I want to be a monkey'![]()
Bij mij ook, kwam omdat de wind echt fucked stond.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:53 schreef Dezz het volgende:
So, wat een kutgeluid gisteren zeg!
Ik stond rechts van de geluidstoren en het klonk écht helemaal nergens naar! Het leek wel of de rechterboxen helemaal naar de knoppe waren. Vrijwel geen gitaargeluid, veel en veel te harde bas, vrijwel geen volume, schel geluid etc...
Bij andere bands klonk het gewoon wel goed.....
Dit heeft het optreden van de Peppers voor mij gisteren totaal verpest![]()
Dit mag niet, haal maar snel weg!quote:
Beetje off topic, maar je sluit simpelweg een decoderkastje aan op je CAI-aansluiting en een scart of tulp naar je TV. Opstarten et voila, je hebt tig zenders erbij waaronder 4 soorten MTV, 2x VH1 en 2 TV-kanalen van VPRO's 3voor12 en enkele radio-streams, zoals ze ook op internet te vinden zijn, maar dan een hogere kwaliteit gewoon op je TV.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hier, UPC digital. Hoe werkt dat dan? Moet je een internet kabel naar dat ding hebben of werkt dat ook zonder?
Dit dagjesmens heeft gewoon slim gedaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:37 schreef Longmen het volgende:
Het was veel te druk op pinkpop waardoor ik amper fatsoenlijk heb kunnen kijken en luisteren
Stomme dagjesmenen van Pinkpop!
De mensen die de peppers van dichtbij willen zien zaten gewoon vanaf half 10 's morgens al vooraan en zijn nooit meer weggegaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:37 schreef Longmen het volgende:
Het was veel te druk op pinkpop waardoor ik amper fatsoenlijk heb kunnen kijken en luisteren
Stomme dagjesmenen van Pinkpop!
Ik heb het al voor je gedaan. En nee, geen links naar illegale zooi, we willen geen torrent/warezforum worden.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:06 schreef Pjotorzo het volgende:
Oh, dat wist ik niet.![]()
Ik kan het bericht ook niet wijzigen om de een of andere reden.. Je bent noob of je bent het niet.![]()
Tja inderdaad...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De mensen die de peppers van dichtbij willen zien zaten gewoon vanaf half 10 's morgens al vooraan en zijn nooit meer weggegaan.
Ik bedoel gewoon dat je redelijk vroeg daar moest gaan staan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:55 schreef Prep2Fight het volgende:
Echt onzin is dat The Legend Killer..
Toen ik rond 6 uur daar naar voren ging was er nog plek zat.. je moest alleen even door gedrang heen.. daarna stond je daar gewoon goed..
Moest je eerst Keane gaan kijken bvquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat je redelijk vroeg daar moest gaan staan.
En 6 uur is ook nog vroeg.
Ik ga dan fijn lekker andere bands kijken.
Peppers kom ik ergens anders ook nog wel tegen voor een mooie plek.
En met het geluid kon je juist wat beter verder weg staan.
dat is misschien wel het beste nummer van de cd, naar mijn meningquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:29 schreef bloodymary het volgende:
Wat is Wet Sand toch een ontzettend mooi nummer, is dat jullie ook opgevallen? Geweldig, die opbouw en die gitaarsolo op het eind!
Het is toch gewoon van de gekke dat je 5 uur voor een optreden al vooraan moet gaan staan ...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:55 schreef Prep2Fight het volgende:
Toen ik rond 6 uur daar naar voren ging was er nog plek zat.. je moest alleen even door gedrang heen.. daarna stond je daar gewoon goed..
dat was ook net na dEUS op zondagquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:21 schreef apenvanger het volgende:
Ik vond het ook wel tof dat er nog ff een luchtballon overvloog, ik weet alleen niet meer tijdens welk nummer dat was.
In die tussentijd moet je ook fijn wat andere bands zien !quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is toch gewoon van de gekke dat je 5 uur voor een optreden al vooraan moet gaan staan ...
Dat is nou net de reden waarom Jan Smeets geen stadionacts wilde hebben op Pinkpop ...
Mwah, ik kwam voor FF en de Peppers.. ook wel voor morrisey, maar je kan niet alles. Het is misschien wel van de gekke... maar dan heb je ook wel een mooie plek.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is toch gewoon van de gekke dat je 5 uur voor een optreden al vooraan moet gaan staan ...
Dat is nou net de reden waarom Jan Smeets geen stadionacts wilde hebben op Pinkpop ...
Tja als je daarvoor 1 dagje komt....quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:55 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Mwah, ik kwam voor FF en de Peppers.. ook wel voor morrisey, maar je kan niet alles. Het is misschien wel van de gekke... maar dan heb je ook wel een mooie plek.![]()
Nee inderdaad. Geloof dat zo'n beetje bij voorbaat de slot act de beste act is op PPquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:47 schreef the_legend_killer het volgende:
En waren de Peppers niet eens de beste act.
yep en toch stond ik er van te kijken hoe mooi de vloer er uit kwam. Het gaat er toch niet om hoe moeilijk iets te maken is? Veel nummers van de peppers zijn op de gitaar ook verdomde simpel. Toch zijn ze geniaalquote:
Waar heb je het vandaan? of zijn dat warez en mag dat niet?quote:
Dat wordt denk ik sowieso lastig, tenzij iemand met een camera in het publiek stond? De stream op 3voor12 liep niet helemaal lekker, en toonde tijdens Under The Bridge zelfs een groen scherm gevolgd door een Windows popupje....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:20 schreef _Flea_ het volgende:
Dat is dus de versie die ik bedoel. Vind het dus minder. Wacht wel op een goede dvd versie en rip de audio wel.
Kwaliteit is gewoon goed met 192 kbps.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:20 schreef _Flea_ het volgende:
Dat is dus de versie die ik bedoel. Vind het dus minder. Wacht wel op een goede dvd versie en rip de audio wel.
Doet me denken aan Lowlands vorig jaar. Zuco 103 opent in de Alpha en die moeten naar al die geschminkte gezichten van die Marilyn Manson fans kijken op de eerste rij.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:23 schreef zjroentje het volgende:
Prachtig!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:36 schreef Chup het volgende:
Vandaag een foto gemaakt en bewerkt. Vond het effect wel apart.
[afbeelding]
Niet veel. Groot pluspunt: What is soul? hebben ze ook gespeeld. Vrij onverwacht kun je wel zeggen!quote:Op maandag 12 juni 2006 08:17 schreef _Flea_ het volgende:
was de setlist nog anders dat op Pinkpop?
Tsja zo'n setlist onthoud ik meestal niet...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:33 schreef _Nienna_ het volgende:
[..]
Niet veel. Groot pluspunt: What is soul? hebben ze ook gespeeld. Vrij onverwacht kun je wel zeggen!
Gehele setlist, even van internet geplukt.
[...]
Ze zijn ruim 2 uur bezig geweest. Me and my friends opnieuw moeten starten vanwege problemen bij de gitarist. Drummer die van enthousiasme van zijn stoel viel. Er werd lekker veel gejamd ook, er zat veel energie in de band. Het was weer heerlijk, zelfs met een zo overbekende setlist
Ja die hebben ze wel gespeeld... volgens mijquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:56 schreef bloodymary het volgende:
Speelden ze Wet Sand niet, het mooiste nummer van Stadium Arcadium? Op Pinkpop wel namelijk.
Ik vind een concert erg leuk, maar zo'n jam van 30 a 40 minuten hoeft echt niet...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:42 schreef _Flea_ het volgende:
Berlijn schijnt weer een jam van 30-40 minuten te hebben gehad.
Ik ben er wel een voorstander van, zeker bij JF.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:20 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Ik vind een concert erg leuk, maar zo'n jam van 30 a 40 minuten hoeft echt niet...
Aan het einde deze in in Dortmund ook een "oneindige" jam... ik heb dan na een tijdje zoiets van... " jahaa... we weten wel dat jullie gitaar kunnen spelen"...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:59 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik ben er wel een voorstander van, zeker bij JF.
Chad schijnt hooked te zijn aan de crack, John is een geniale musicus waar niet mee te werken is, Flea wil zijn studie weer oppakken en Anthony ziet dit alles voor zijn ogen gebeurenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:35 schreef twisteddlogic het volgende:
Een vriend van me had het er over dat de RHCP gingen stoppen, iemand wat over gehoord?
Waar heb je deze informatie vandaan, ik heb er niest van gehoordquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:09 schreef Duder het volgende:
[..]
Chad schijnt hooked te zijn aan de crack, John is een geniale musicus waar niet mee te werken is, Flea wil zijn studie weer oppakken en Anthony ziet dit alles voor zijn ogen gebeuren
www.watbenjedan.nlquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:14 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Waar heb je deze informatie vandaan, ik heb er niest van gehoord![]()
Snow vind al saai.. en ik vind het een beetje te soft/poppy. Maar wel een goed nummer, maar wet sand vind ik leukerquote:Op maandag 4 december 2006 13:13 schreef Frenkel het volgende:
Wat is Snow (hey oh) toch een geweldig nummer!
(Net als wet sand trouwens)
Prachtige solo inderdaadquote:Op zondag 10 december 2006 11:33 schreef Longmen het volgende:
Vergeet de geweldige gitaar solo in Turn it again niet!
Vergeet ook de geweldige solo in "Torture me" niet!quote:
Ja absoluut. De eerste paar keer was het nog wel leuk, maar kan het nu echt niet meer aanhoren. Ik luister We Believe en She's Only 18 het meestequote:Op woensdag 24 januari 2007 20:42 schreef LennartCM het volgende:
Ik vind Snow echt tergend saai.
ik blijf toch bij Wet Sand, 21st Century en Especially In Michigan..quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja absoluut. De eerste paar keer was het nog wel leuk, maar kan het nu echt niet meer aanhoren. Ik luister We Believe en She's Only 18 het meeste [afbeelding]
Under the Bridge en Snow is dan ook een wereld van verschil.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:21 schreef thettes het volgende:
Tja, under the bridge wordt ook op erg veel radiozenders zeer regelmatig gedraaid. Ik kan er niet wakker van liggen, vind zowel 80's als 90's als 00's Pepper muziek erg goed te pruimen. Maar Snow is inderdaad wel een nummer dat erg gauw verveelt, maar in eerste instantie juist erg goed klinkt. Voor de top40 dus een geschikt nummer
Dat zeker, maar "commercieel" zijn ze beiden, in ieder geval zoals veel mensen dat woord opvatten. Beiden zijn hits voor een stadionband, en ik vreesde even dat je zo'n negatieveling was die het niet trekt als z'n bandje populair wordt bij het grote publiek. Dat valt wel mee dusquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
Under the Bridge en Snow is dan ook een wereld van verschil.
Eh ja valt wel mee, maar t is wel te hopen dat ze niet de wens van het "commerciele publiek" inwilligen en nog toegankelijker gaan worden. Een cd vol Snow trek ik niet denk ik. Wat mij betreft gaan ze weer eens terug naar de blood, sugar, sex, magik tijdquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:38 schreef thettes het volgende:
[..]
Dat zeker, maar "commercieel" zijn ze beiden, in ieder geval zoals veel mensen dat woord opvatten. Beiden zijn hits voor een stadionband, en ik vreesde even dat je zo'n negatieveling was die het niet trekt als z'n bandje populair wordt bij het grote publiek. Dat valt wel mee dus
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:13 schreef LennartCM het volgende:
Ik vind zowiezo de ballads niet zo veel aan.
Good Time Boys, Higher Ground en Funky Monks vind ik dan vele male interesanter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |