Wet Sand.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:27 schreef Kinz het volgende:
desecration smile is leuk!leuker dan hump de bump vind ik zelf, hoewel hump de bump wel weer dat funky gebeuren heeft..
Daar moeten ze van afblijvenquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:20 schreef Haunter het volgende:
Venice Queen
Wel tof als je niet helemaal helder bent. In éen shot gefilmd, ik vind het wel grappig. En ik kende het nummer nog niet, de hele cd nog niet trouwens.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
weer zo'n jammerlijk cheap videoclipje...![]()
oeh das wel een gemis hoor.. D'r staan toppers tussen...quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wel tof als je niet helemaal helder bent. In éen shot gefilmd, ik vind het wel grappig. En ik kende het nummer nog niet, de hele cd nog niet trouwens.
Ik vind de hele cd wel tof! Het is gewoon wat rustiger allemaal (paar nummers uitgezonderd)quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oeh das wel een gemis hoor.. D'r staan toppers tussen...
Dat is ook zeker mijn favoriete liedjequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:16 schreef Public_NME het volgende:
Ben stadium arcadium nu een beetje zat, heb hem helemaal grijs gedraaid op mijn mp3 speler. Mijn all-time favo song blijft toch altijd nog the Zephyr song. Als ik dat nr. hoor ben ik instant happy en kan ik de hele wereld aan! Echt mijn lieflied!
Zeker een tof lied. Ben nu wel een beetje uitgekeken op Stadium Arcadium (het album) Terwijl die oudere nog steeds vet zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:06 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dat is ook zeker mijn favoriete liedje
Die stond al op Mothers Milk. De eerste cd waarop John te horen is. Alleen is Fire nog opgenomen met Hillel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zeker een tof lied. Ben nu wel een beetje uitgekeken op Stadium Arcadium (het album) Terwijl die oudere nog steeds vet zijn.
Mijn ontdekking van de week:
RHCP heeft Fire van Jimi Hendrix gecoverd.
Had die CD (What Hits?!) al een tjidje op mn plank staan, maar nooit helemaal geluisterd
Fire is super ja. Ook de opname op dat Amerikaanse festival met die brandjes op t veld. T liep een beetje uit de hand dat optreden van de Peppers.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zeker een tof lied. Ben nu wel een beetje uitgekeken op Stadium Arcadium (het album) Terwijl die oudere nog steeds vet zijn.
Mijn ontdekking van de week:
RHCP heeft Fire van Jimi Hendrix gecoverd.
Had die CD (What Hits?!) al een tjidje op mn plank staan, maar nooit helemaal geluisterd
Mothers Milk heb ik nog niet. Die moet ik nog steeds kopen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:07 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Die stond al op Mothers Milk. De eerste cd waarop John te horen is. Alleen is Fire nog opgenomen met Hillel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |