abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205237539
quote:
Op Werchter ging het gelukkig door. En hoe! Was erg lekker.
pi_205684800

Nieuwe single van het nieuwe album 'Return of the dream canteen'. Ik vind hem tof.
pi_205744706
Heerlijk nummer ja. Flea wederom op dreef.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_206343789
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 12:32 schreef Shogo het volgende:

Nieuwe single van het nieuwe album 'Return of the dream canteen'. Ik vind hem tof.
Hele nieuwe album is tof!
pi_206344238
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 19:46 schreef _Flea_ het volgende:

[..]
Hele nieuwe album is tof!
Zeker :Y
Veel beter dan hun vorige imo. Het voelt alsof ze eindelijk weer hun oude vertrouwde geluid hebben gevonden
pi_206345880
quote:
12s.gif Op zondag 16 oktober 2022 20:24 schreef ok01 het volgende:

[..]
Veel beter dan hun vorige imo. Het voelt alsof ze eindelijk weer hun oude vertrouwde geluid hebben gevonden
Oh de vorige heb ik overgeslagen eigenlijk.

By the way en californication zijn voor mij de echte albums van het echte geluid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206346019
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 22:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

By the way en californication zijn voor mij de echte albums van het echte geluid.
Voor mij blijft Blood Sugar Sex Magik wel echt hun magnum opus
pi_206346175
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2022 22:29 schreef ok01 het volgende:

[..]
Voor mij blijft Blood Sugar Sex Magik wel echt hun magnum opus
Ja, ook lekker.

Zwoel, niet zo main stream.
Mothers Milk, ook lache. Vooral dat bas werk van Flea is op die oude albums goud.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 oktober 2022 @ 23:13:53 #34
862 Arcee
Look closer
pi_206346483
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 22:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Voor mij Californication vooral dankzij "Scar Tissue", "Otherside", "Californication" en "Road Trippin'". ^O^
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_206346807
Ik vind het toch allemaal maar slapjes aanvoelen, ook al is John er weer. Gelukkig is er oud materiaal en zijn solo werk is natuurlijk fantastisch _O_
pi_206348613
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 22:40 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja, ook lekker.

Zwoel, niet zo main stream.
Mothers Milk, ook lache. Vooral dat bas werk van Flea is op die oude albums goud.
Absoluut _O_
Vooral op Johnny Kick A Hole in the Sky is Flea zo ontzettend goed
pi_206348679
quote:
99s.gif Op maandag 17 oktober 2022 00:00 schreef boskameel het volgende:
Ik vind het toch allemaal maar slapjes aanvoelen, ook al is John er weer. Gelukkig is er oud materiaal en zijn solo werk is natuurlijk fantastisch _O_
Ja leipe gitarist, icm Flea, live, leip. Meer kan ik er niet van maken. Goud om dat samenspel te zien.

Maar heb die nieuwe LP gehad voor mijn verjaardag, heel soepeltjes is het allemaal... Maar ze zijn al vanaf het eerste album de Funk wat aan het afbouwen lijkt wel en wat meer naar relaxte rock.

Maar nog steeds, pure kwaliteit laat zich echt zien bij de live optredens als bassist en gitarist aan het jammen zijn.

Als zij wat lekker werk laten zien dan snap je het als reviewer niet als je een slechte review achterlaat, dan heb je poep in je oren.
pi_206348790
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 10:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja leipe gitarist, icm Flea, live, leip. Meer kan ik er niet van maken. Goud om dat samenspel te zien.

Maar heb die nieuwe LP gehad voor mijn verjaardag, heel soepeltjes is het allemaal... Maar ze zijn al vanaf het eerste album de Funk wat aan het afbouwen lijkt wel en wat meer naar relaxte rock.

Maar nog steeds, pure kwaliteit laat zich echt zien bij de live optredens als bassist en gitarist aan het jammen zijn.

Als zij wat lekker werk laten zien dan snap je het als reviewer niet als je een slechte review achterlaat, dan heb je poep in je oren.
Inderdaad, mooi voorbeeld is die intro van Californication bij dat Slane Castle concert. 2003 alweer...

pi_206348916
quote:
99s.gif Op maandag 17 oktober 2022 10:46 schreef boskameel het volgende:

[..]
Inderdaad, mooi voorbeeld is die intro van Californication bij dat Slane Castle concert. 2003 alweer...

Dat hele optreden zit volllllllll met dit soort dingen, wmb het beste opgenomen concert van RHCP.

Kwaliteit van dat concert is ook dat ze veel nummers in elkaar laten overlopen, outro/intro/nummer.

Ze spelen ook Venice Queen op dat concert overigens, met meerdere gitaren... Een van de beste nummers van ze als je het mij vraagt.
  woensdag 19 oktober 2022 @ 13:11:51 #40
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_206374242

Beste nr van het nieuwe album wat mij betreft. Een vrij a-typische melodie mede door ongebruikelijke akkoorden(schema's).
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_206374275
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 13:11 schreef SonicVolcano het volgende:

Beste nr van het nieuwe album wat mij betreft. Een vrij a-typische melodie mede door ongebruikelijke akkoorden(schema's).
Creepy, dat zo met halloween in aantocht! :)
De enige echte.
pi_206384972

Wat een snowflakes op Reddit. Dit had Anthony Kiedis NIET moeten doen, want anti-woke, vlees eten en jagen. _O-

Ook wordt er door de die-hards verwacht dat Joe Rogan het 100% heeft over de Peppers. Alsof dat het enige is in zijn leven :')
De enige echte.
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 16:06:58 #43
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_206409464
Roulette ❤
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_206453916
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 11:52 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een snowflakes op Reddit. Dit had Anthony Kiedis NIET moeten doen, want anti-woke, vlees eten en jagen. _O-

Ook wordt er door de die-hards verwacht dat Joe Rogan het 100% heeft over de Peppers. Alsof dat het enige is in zijn leven :')
Hahaha en dan moeten die wokies zijn boek denk ik nog gaan lezen. :')
pi_206455603
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 11:52 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]

Lijkt me een mooie kerel. Heb dat boek van hem gelezen en ondanks al die drugs, is het verhaal wel echt geschreven vanuit een gevoel van heel graag willen leven. Super positief verhaal eigenlijk.
pi_206542082
quote:
12s.gif Op zondag 16 oktober 2022 20:24 schreef ok01 het volgende:

[..]
Als je met de vorige Unlimited Love bedoeld. Beide albums zijn tegelijk geschreven btw.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 maart 2025 @ 22:04:36 #47
862 Arcee
Look closer
pi_216966792
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 17 maart 2025 @ 20:34:38 #48
13148 Shogo
Psycho...
pi_217088817
Ik zag in de LIDL folder Vinyls staan en toen zag mijn oog in het klein een vinyl genaamd Red Hot Chili Peppers - Around The World. Na wat Googlen kom ik het tegen op: https://www.bol.com/nl/nl(...)ld/9300000165703120/

Het lijkt niet echt officieel of zo, maar een liveshow uit 1999 van een bootleg getrokken en op Vinyl gepleurd. Iemand hier info over? Niet dat ik het moet of wil hebben, maar meer uit nieuwsgierigheid is mijn vraag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')