abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 25 maart 2022 @ 19:40:28 #1
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204219067
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 19:40:46 #2
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204219071

Prachtig nieuw nummer wat mij betreft :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_204251799
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 19:40 schreef SonicVolcano het volgende:

Prachtig nieuw nummer wat mij betreft :)
Voor mij een van de zwaktste op 't album.
  maandag 4 april 2022 @ 12:16:44 #4
13148 Shogo
Psycho...
pi_204327154
Goed album weer! Veel funk en ook mooie nieuwe nummers. Loving it! :*
pi_204328093
Lijkt echt nergens op dit album. Ze kunnen beter stoppen met nieuwe muziek maken en gewoon greatest hits spelen. Je zou verwachten dat het met Frusciante beter zou gaan maar blijkbaar niet. Hopelijk doen ze niks van de laatste 15 jaar in Nijmegen. Snap ook niet helemaal dat ze dit soort zouteloze shit uitbrengen onder de RHCP naam.
  zaterdag 9 april 2022 @ 13:25:23 #6
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_204382317
Deze vind ik toch wel erg lekker weer. Hoogtepunt van het album.

It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  zaterdag 9 april 2022 @ 19:15:03 #7
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204385132
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 13:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Lijkt echt nergens op dit album. Ze kunnen beter stoppen met nieuwe muziek maken en gewoon greatest hits spelen. Je zou verwachten dat het met Frusciante beter zou gaan maar blijkbaar niet. Hopelijk doen ze niks van de laatste 15 jaar in Nijmegen. Snap ook niet helemaal dat ze dit soort zouteloze shit uitbrengen onder de RHCP naam.
Met Josh hebben ze nog best toffe dingen gedaan vind ik. Dark Necessities, Sick Love en The Longest Wave vind ik echt goed te pruimen bijvoorbeeld.

Ik vind One Hot Minute ook goed :@ Vooral Aeroplane en Coffee Shop is gewoon genot _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 11 april 2022 @ 18:17:31 #9
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204405871
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 13:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Lijkt echt nergens op dit album. Ze kunnen beter stoppen met nieuwe muziek maken en gewoon greatest hits spelen. Je zou verwachten dat het met Frusciante beter zou gaan maar blijkbaar niet. Hopelijk doen ze niks van de laatste 15 jaar in Nijmegen. Snap ook niet helemaal dat ze dit soort zouteloze shit uitbrengen onder de RHCP naam.
  dinsdag 12 april 2022 @ 17:00:18 #10
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_204414642
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:16:17 #11
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_204738938
Vanwege een bruiloft in Italië kan ik helaas niet naar de Nijmegen show op 10 juni. Iemand hier wellicht interesse in 3 tickets? Kostprijs uiteraard. :)

edit: inmiddels verkocht

[ Bericht 6% gewijzigd door Haunter op 14-05-2022 13:47:11 ]
pi_205018737
Was een enorm gave show _O_ (ondanks dat Under the bridge niet gespeeld werd)
Kreeg echt kippenvel toen ze Californication instartte O+
pi_205022235
De recensies zijn verschillend, RTL was lovend, De Gelderlander was vrij kritisch en De Oor zat daar tussen in, ik vermoed als je daar als fan bent geweest dat je genoten hebt al is anderhalf uur spelen wel vrij kort
pi_205027833
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 16:25 schreef Cupfighter het volgende:
De recensies zijn verschillend, RTL was lovend, De Gelderlander was vrij kritisch en De Oor zat daar tussen in, ik vermoed als je daar als fan bent geweest dat je genoten hebt al is anderhalf uur spelen wel vrij kort
Er zijn ook ronduit slechte recencies,

Maar John speelde geweldig, met recht gewoon beste gitarist van de wereld.
Het geluid was gewoon erg goed, maar mensen hebben zoiets van "weinig performance"
Het was loepzuiver, technisch uitmuntend, maar blijkbaar misten sommigen de energie o.i.d. maar dat is sowieso een wisselwerking publiek en band.

En ik stond gvd 3 uur in de file ofzo, wat een stumperts zeg, de band begon ook met spelen en er stonden nog véél te veel mensen in de rij.

Toen hebben ze de hekken maar gewoon open gezet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205027957
https://oor.nl/concerten/(...)onaf-in-goffertpark/

Net ff te weinig over hoe bijzonder dat solo / jam werk wel niet is van John en Flea.
En John pakte hem wel hoor, op het laatst was er ook wat gitaar geluid dat ik wat emo-corrupt zou noemen, dat was mij te veel, maar ik ben dan écht een zeikert aan het spelen.

https://www.nu.nl/nijmege(...)overvolle-rijen.html
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205028090
https://twitter.com/subvvaytovenus/status/1535452001282277376

Dit soort dingen tussendoor, en dan zijn er recensies die bagger zijn. Gvd dan heb je ook poep in je oren maar okay.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205030281
Ik vond het een goed optreden. Heb er echt van genoten. Zoveel mooie momenten als de heren weer eens een jam beginnen.
Vond wel dat Californication te langzaam gespeeld werd.
En waarom zijn ze gestopt met die lang eind jams? Dat maakte het concert altijd af.
Alle negatieve recensies begrijp ik niet. Denk dat ze azijn hebben gedronken ipv bier.
pi_205030402
Ja soms is het ook zeiken om het zeiken in recensies, de heren zijn zestigers en hebben naar wat ik heb gehoord heb een energiek optreden neer gezet, dat verdient een pluim, wel jammer dat ze inderdaad Under the bridge niet gespeeld hebben, maar goed ze hebben ook echt veel goede nummers
pi_205033776
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 11:15 schreef _Flea_ het volgende:
Ik vond het een goed optreden. Heb er echt van genoten. Zoveel mooie momenten als de heren weer eens een jam beginnen.
Vond wel dat Californication te langzaam gespeeld werd.
En waarom zijn ze gestopt met die lang eind jams? Dat maakte het concert altijd af.
Alle negatieve recensies begrijp ik niet. Denk dat ze azijn hebben gedronken ipv bier.
Wat vond jij van die "emo corrupt" solo van John opt laatst? Of is dat iets wat alleen ik heb.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205036654
Genoten van Flea en John, wat een tandem blijft dat toch. Wel jammer dat die zangert met afstand de slechtste in de band is, ik kom daar niet doorheen.

Zo heerlijk dat we weer de weides opmogen.
pi_205037138
Ik vind Anthony Kiedis juist een held. Hou wel van het stemgeluid.

Maar Flea en John samen = tjah, ongekende klasse... Echt ongekend.

[ Bericht 37% gewijzigd door ludovico op 12-06-2022 22:19:23 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 14 juni 2022 @ 17:00:09 #22
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_205049286
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 11:15 schreef _Flea_ het volgende:
Ik vond het een goed optreden. Heb er echt van genoten. Zoveel mooie momenten als de heren weer eens een jam beginnen.
Vond wel dat Californication te langzaam gespeeld werd.
En waarom zijn ze gestopt met die lang eind jams? Dat maakte het concert altijd af.
Alle negatieve recensies begrijp ik niet. Denk dat ze azijn hebben gedronken ipv bier.
Die jams vond ik juist altijd irritant, kunnen ze ook een paar nummertjes meer voor spelen. Maar dat zal echt persoonlijk zijn
  dinsdag 14 juni 2022 @ 17:05:09 #23
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_205049317
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 23:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

En ik stond gvd 3 uur in de file ofzo, wat een stumperts zeg, de band begon ook met spelen en er stonden nog véél te veel mensen in de rij.

Je moet blijkbaar al 13uur smiddags richting Nijmegen of Arnhem om op tijd binnen te komen.
Das alleen lastig als je ook moet werken.
pi_205049532
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 17:00 schreef AgeEll het volgende:

[..]
Die jams vond ik juist altijd irritant, kunnen ze ook een paar nummertjes meer voor spelen. Maar dat zal echt persoonlijk zijn
Hmm, nee sorry, denk dat er gewoon wat mis is met je :p toch maar ff langs de KNO arts.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Spellchecker vrijdag 1 juli 2022 @ 13:38:43 #25
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205199347
Red Hot Chili Peppers annuleren optreden Glasgow wegens ziekte
quote:
De Red Hot Chili Peppers laten op Twitter weten dat het optreden van de band in Glasgow vrijdagavond niet door kan gaan wegens ziekte. Wie er ziek is, laat de Amerikaanse groep in het midden.

In een reactie laten de Peppers weten „diep teleurgesteld” te zijn dat ze niet in Schotland kunnen optreden. Er wordt nog gezocht naar een vervangende datum, tickethouders worden geadviseerd om hun kaartje niet weg te doen. De band hoopt binnenkort met een update te komen.

Na het optreden in Glasgow zouden de Red Hot Chili Peppers naar België gaan voor een optreden op Rock Werchter zondag. Het is nog niet bekend of de groep het festival vanwege het ziektegeval ook moet overslaan.
pi_205237539
quote:
Op Werchter ging het gelukkig door. En hoe! Was erg lekker.
pi_205684800

Nieuwe single van het nieuwe album 'Return of the dream canteen'. Ik vind hem tof.
pi_205744706
Heerlijk nummer ja. Flea wederom op dreef.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_206343789
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 12:32 schreef Shogo het volgende:

Nieuwe single van het nieuwe album 'Return of the dream canteen'. Ik vind hem tof.
Hele nieuwe album is tof!
pi_206344238
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 19:46 schreef _Flea_ het volgende:

[..]
Hele nieuwe album is tof!
Zeker :Y
Veel beter dan hun vorige imo. Het voelt alsof ze eindelijk weer hun oude vertrouwde geluid hebben gevonden
pi_206345880
quote:
12s.gif Op zondag 16 oktober 2022 20:24 schreef ok01 het volgende:

[..]
Zeker :Y
Veel beter dan hun vorige imo. Het voelt alsof ze eindelijk weer hun oude vertrouwde geluid hebben gevonden
Oh de vorige heb ik overgeslagen eigenlijk.

By the way en californication zijn voor mij de echte albums van het echte geluid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206346019
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 22:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
Oh de vorige heb ik overgeslagen eigenlijk.

By the way en californication zijn voor mij de echte albums van het echte geluid.
Voor mij blijft Blood Sugar Sex Magik wel echt hun magnum opus
pi_206346175
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2022 22:29 schreef ok01 het volgende:

[..]
Voor mij blijft Blood Sugar Sex Magik wel echt hun magnum opus
Ja, ook lekker.

Zwoel, niet zo main stream.
Mothers Milk, ook lache. Vooral dat bas werk van Flea is op die oude albums goud.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 oktober 2022 @ 23:13:53 #34
862 Arcee
Look closer
pi_206346483
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 22:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
Oh de vorige heb ik overgeslagen eigenlijk.

By the way en californication zijn voor mij de echte albums van het echte geluid.
Voor mij Californication vooral dankzij "Scar Tissue", "Otherside", "Californication" en "Road Trippin'". ^O^
pi_206346807
Ik vind het toch allemaal maar slapjes aanvoelen, ook al is John er weer. Gelukkig is er oud materiaal en zijn solo werk is natuurlijk fantastisch _O_
pi_206348613
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 22:40 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja, ook lekker.

Zwoel, niet zo main stream.
Mothers Milk, ook lache. Vooral dat bas werk van Flea is op die oude albums goud.
Absoluut _O_
Vooral op Johnny Kick A Hole in the Sky is Flea zo ontzettend goed
pi_206348679
quote:
99s.gif Op maandag 17 oktober 2022 00:00 schreef boskameel het volgende:
Ik vind het toch allemaal maar slapjes aanvoelen, ook al is John er weer. Gelukkig is er oud materiaal en zijn solo werk is natuurlijk fantastisch _O_
Ja leipe gitarist, icm Flea, live, leip. Meer kan ik er niet van maken. Goud om dat samenspel te zien.

Maar heb die nieuwe LP gehad voor mijn verjaardag, heel soepeltjes is het allemaal... Maar ze zijn al vanaf het eerste album de Funk wat aan het afbouwen lijkt wel en wat meer naar relaxte rock.

Maar nog steeds, pure kwaliteit laat zich echt zien bij de live optredens als bassist en gitarist aan het jammen zijn.

Als zij wat lekker werk laten zien dan snap je het als reviewer niet als je een slechte review achterlaat, dan heb je poep in je oren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206348790
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 10:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja leipe gitarist, icm Flea, live, leip. Meer kan ik er niet van maken. Goud om dat samenspel te zien.

Maar heb die nieuwe LP gehad voor mijn verjaardag, heel soepeltjes is het allemaal... Maar ze zijn al vanaf het eerste album de Funk wat aan het afbouwen lijkt wel en wat meer naar relaxte rock.

Maar nog steeds, pure kwaliteit laat zich echt zien bij de live optredens als bassist en gitarist aan het jammen zijn.

Als zij wat lekker werk laten zien dan snap je het als reviewer niet als je een slechte review achterlaat, dan heb je poep in je oren.
Inderdaad, mooi voorbeeld is die intro van Californication bij dat Slane Castle concert. 2003 alweer...

pi_206348916
quote:
99s.gif Op maandag 17 oktober 2022 10:46 schreef boskameel het volgende:

[..]
Inderdaad, mooi voorbeeld is die intro van Californication bij dat Slane Castle concert. 2003 alweer...

Dat hele optreden zit volllllllll met dit soort dingen, wmb het beste opgenomen concert van RHCP.

Kwaliteit van dat concert is ook dat ze veel nummers in elkaar laten overlopen, outro/intro/nummer.

Ze spelen ook Venice Queen op dat concert overigens, met meerdere gitaren... Een van de beste nummers van ze als je het mij vraagt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 19 oktober 2022 @ 13:11:51 #40
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_206374242

Beste nr van het nieuwe album wat mij betreft. Een vrij a-typische melodie mede door ongebruikelijke akkoorden(schema's).
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_206374275
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 13:11 schreef SonicVolcano het volgende:

Beste nr van het nieuwe album wat mij betreft. Een vrij a-typische melodie mede door ongebruikelijke akkoorden(schema's).
Creepy, dat zo met halloween in aantocht! :)
Ik krijg nog geld van je.
pi_206384972


Wat een snowflakes op Reddit. Dit had Anthony Kiedis NIET moeten doen, want anti-woke, vlees eten en jagen. _O-

Ook wordt er door de die-hards verwacht dat Joe Rogan het 100% heeft over de Peppers. Alsof dat het enige is in zijn leven :')
Ik krijg nog geld van je.
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 16:06:58 #43
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_206409464
Roulette ❤
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_206453916
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 11:52 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een snowflakes op Reddit. Dit had Anthony Kiedis NIET moeten doen, want anti-woke, vlees eten en jagen. _O-

Ook wordt er door de die-hards verwacht dat Joe Rogan het 100% heeft over de Peppers. Alsof dat het enige is in zijn leven :')
Hahaha en dan moeten die wokies zijn boek denk ik nog gaan lezen. :')
pi_206455603
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 11:52 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een snowflakes op Reddit. Dit had Anthony Kiedis NIET moeten doen, want anti-woke, vlees eten en jagen. _O-

Ook wordt er door de die-hards verwacht dat Joe Rogan het 100% heeft over de Peppers. Alsof dat het enige is in zijn leven :')
Lijkt me een mooie kerel. Heb dat boek van hem gelezen en ondanks al die drugs, is het verhaal wel echt geschreven vanuit een gevoel van heel graag willen leven. Super positief verhaal eigenlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206542082
quote:
12s.gif Op zondag 16 oktober 2022 20:24 schreef ok01 het volgende:

[..]
Zeker :Y
Veel beter dan hun vorige imo. Het voelt alsof ze eindelijk weer hun oude vertrouwde geluid hebben gevonden
Als je met de vorige Unlimited Love bedoeld. Beide albums zijn tegelijk geschreven btw.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')