De nieuwe single 'Dani California':quote:01. Dani California
02. Snow (Hey Oh)
03. Charlie
04. Stadium Arcadium
05. Hump de Bump
06. She's Only 18
07. Slow Cheetah
08. Torture Me
09. Strip My Mind
10. Especially in Michigan
11. Warlocks
12. C'mon Girl
13. Wet Sand
14. Hey
01. Desecration Smile
02. Tell Me Baby
03. Hard to Concentrate
04. 21st Century
05. She Looks to Me
06. Readymade
07. If
08. Make You Feel Better
09. Animal Bar
10. So Much I
11. Storm in a Teacup
12. We Believe
13. Turn It Again
14. Death of a Martian
ben je er al precies uit wat ze er nou allemaal mee bedoelen dan? Ik kan de tekst wel letterlijk vertalen maar wat ze nou precies zeggen ben ik nog niet uit.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:25 schreef _Flea_ het volgende:
Het album begint steeds meer vorm te krijgen. De laatste 4 of 5 nummers zijn echt goed van Mars. Einde van Deat of a Martian vind ik super.
Wordt de 5de single geloof ik.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:40 schreef Eikelpiercing het volgende:
Stadium Arcadium als single en vlug een beetje!
En de singles tussen de eerste en de vijfde?quote:
Staat in de OPquote:Op zondag 14 mei 2006 13:53 schreef crossover het volgende:
[..]
En de singles tussen de eerste en de vijfde?
Ik kan zo niet 1,2,3 een voorbeeld opnoemen maar volgens mij wel ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:15 schreef Eikelpiercing het volgende:
[..]
Staat in de OP
"Tell me Baby wordt de tweede single.
Snow, Storm in a Teacup en Stadium Arcadium zullen hoogst waarschijnlijk ook singles worden."
Gebeurt het wel vaker dat groepen de singles al van tevoren aankondingen?
Daar doe ik ook aan mee, heb er zo'n zin in!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:00 schreef I_PANDA_I het volgende:
* I_PANDA_I telt af,.... nog 22 dagen voor pinkpop (lees: RHCP)
* I_PANDA_I hoopt voor je mee, mits je handtekeningen voor mijn GF regeltquote:Op zondag 14 mei 2006 20:02 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Daar doe ik ook aan mee, heb er zo'n zin in!
Heb ook aan een prijsvraag meegedaan om een intervieuw met de peppers te kunnen winnen dus ik hoop stiekem dat ik de winnaar ga zijn.
Komt goed die handtekeningen vraag ik zelf ook en dan kopieer ik ze welquote:Op zondag 14 mei 2006 20:05 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
* I_PANDA_I hoopt voor je mee, mits je handtekeningen voor mijn GF regelt![]()
![]()
![]()
Liefst wel originele dan, kopieën kan ik ook van internet afhalenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:06 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Komt goed die handtekeningen vraag ik zelf ook en dan kopieer ik ze wel![]()
Eerst maar is afwachten of ik winquote:Op zondag 14 mei 2006 20:10 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Liefst wel originele dan, kopieën kan ik ook van internet afhalen![]()
Helemaal mee eensquote:Op zondag 14 mei 2006 20:25 schreef fiekster het volgende:
binnen twee weken krijg ik Stadium Arcadium en Blood Sugar Sex Magik in de brievenbus (H) can't wait!!Best een goede besteding voor mijn eerst verdiende geld vond ik zo
!!
Het gaat over de hond van Flea die dood is. Tijdens de opnames is zij dacht ik overleden.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:58 schreef Chup het volgende:
[..]
ben je er al precies uit wat ze er nou allemaal mee bedoelen dan? Ik kan de tekst wel letterlijk vertalen maar wat ze nou precies zeggen ben ik nog niet uit.
Jungle manquote:Op maandag 15 mei 2006 09:56 schreef K-jozz het volgende:
Om het feest compleet te maken ook nog een portie Freaky styley en Uplift mofo party plan:
Jungle man
Hollywood
Blackeyed Blonde!!!
Me and my friends
Behind the sun
Graag, want UMPP is toch wel mijn favoriete RHCP-plaat. Vind de nieuwe maar zo-zoquote:Op maandag 15 mei 2006 09:56 schreef K-jozz het volgende:
Om het feest compleet te maken ook nog een portie Freaky styley en Uplift mofo party plan:
Jungle man
Hollywood
Blackeyed Blonde!!!
Me and my friends
Behind the sun
Ja klopt, maar het zijn toch weer hele andere nummers.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:21 schreef _Flea_ het volgende:
vind dat de bass van Ready Made en Only 18 op elkaar lijken...
Cool zinnetje hequote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:42 schreef _Flea_ het volgende:
yep, en ready made ook: "Clean it up Johnny!"
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:14 schreef Maisnon het volgende:
Toch nog even BSSM aan het luisteren, blijft prachtig
Suck my Kiss!
Goeie moeder! Als ik dat hier zou doen was het "Red hot WAT?"quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:01 schreef ehqo het volgende:
Gegeven aan mijn moeke voor moederdag. Snow is een lekker nummer.
haha, precies ja. "Moet dat nou zo hard?"quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:03 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Goeie moeder! Als ik dat hier zou doen was het "Red hot WAT?""wat-een-teringherrie"
![]()
Om ze te verstoppenquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:00 schreef dndiek het volgende:
Mijn moeder pakt vaak genoeg mijn cd's van RHCP
quote:
Ik probeer zo min mogelijk te skippen maar soms doe je het gewoon ik weet dat het niet magquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:27 schreef Elberrie het volgende:
Ben ik de enige trouwens die de laatste minuut van Wet Sand zo schandalig goed vind? Wat een solo!![]()
Heerlijk album, met Wet Sand, Charlie, Torture me en Storm in a Teacup als toppers, maar eigenlijk zijn er niet tot nauwelijks nummers die ik skip..... Goed werk van de mannen!
Nee je bent zeker niet de enige ik vind het ook helemaal geweldigquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:27 schreef Elberrie het volgende:
Ben ik de enige trouwens die de laatste minuut van Wet Sand zo schandalig goed vind? Wat een solo!![]()
Heerlijk album, met Wet Sand, Charlie, Torture me en Storm in a Teacup als toppers, maar eigenlijk zijn er niet tot nauwelijks nummers die ik skip..... Goed werk van de mannen!
Otherside, m'n fav peppers nummer van allemaalquote:Op zondag 14 mei 2006 20:09 schreef I_PANDA_I het volgende:
Ik ben benieuwd welke nummers ze gaan spelen,..
Een paar nummers die niet mogen onbreken:
Around the world
Dani Calafornia
Readymade
Scar tissue
Calafornication
Snow
Desecration smile
En nog vele andere natuurlijk
Ook leuke solo om te spelen op gitaarquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:16 schreef thettes het volgende:
[..]
Otherside, m'n fav peppers nummer van allemaal![]()
Begin nu trouwens opeens Dani California een topnummer te vinden, vooral John op het einde natuurlijk![]()
De Koningquote:
Heerlijke laatste minuut idd!quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:27 schreef Elberrie het volgende:
Kijk je even de tracklist na op een site, of je koopt hem.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:30 schreef SuperBosch het volgende:
Heeft iemand toevallig goede mp3s van de laatste cd?
Ik heb em wel, maar alle liedjes staan door elkaar en de namen kloppen niet.
Luister hun oude cd's maar eens, dan hoor je dat het wel in hun stijl pastquote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:02 schreef dolfing het volgende:
ik vind charlie echt de beste.
En hump de bump echt super slecht. Past niet bij hun stijl met dat simpele refrein
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:02 schreef dolfing het volgende:
En hump de bump echt super slecht. Past niet bij hun stijl met dat simpele refrein
Rip hem opnieuw en zoek via Media Player naar andere tracklists. Degene die standaard wordt gepakt klopt idd niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:30 schreef SuperBosch het volgende:
Heeft iemand toevallig goede mp3s van de laatste cd?
Ik heb em wel, maar alle liedjes staan door elkaar en de namen kloppen niet.
Hump the Bump vind ik juist een van de leukere. Beter dan If, Animal Bar, She Looks to me en die andere rustige shit.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:02 schreef dolfing het volgende:
Kan, maar ik vind Media Player heel brak qua codecs. De kwaliteit van de mp3tjes die ik op internet vind zijn vaak een stuk hoger dan de Windows Media geripte liedjes.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:33 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Rip hem opnieuw en zoek via Media Player naar andere tracklists. Degene die standaard wordt gepakt klopt idd niet.
Ik hèb em gekocht, maar ik vind het wisselen van cd's zo vervelend, dus wil ik ze ook op MP3.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:19 schreef Shogo het volgende:
[..]
Kijk je even de tracklist na op een site, of je koopt hem.
Je kunt tot 320kbps rippen met Media Player, dus zo brak is da nie.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:25 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Kan, maar ik vind Media Player heel brak qua codecs. De kwaliteit van de mp3tjes die ik op internet vind zijn vaak een stuk hoger dan de Windows Media geripte liedjes.
Ah, tof.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:20 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Je kunt tot 320kbps rippen met Media Player, dus zo brak is da nie.
Luister het album nog maar eens vaker, dan zul je erachter komen dat de nummers zeker niet eentonig zijn, maar juist barsten van verandering.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:18 schreef renz0r het volgende:
Veel nummers is idd goed! Alleen mogen ze wat minder eentonig zijn imo
De koning is het hier mee eensquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:44 schreef Dezz het volgende:
[..]
Luister het album nog maar eens vaker, dan zul je erachter komen dat de nummers zeker niet eentonig zijn, maar juist barsten van verandering.
De eerste paar keer dat ik het album luisterde had ik ook zoiets van: mmm, het is wel een erg vlak album.
Dat gevoel is nu wel helemaal weg![]()
Wet Sand vind ik een van de betere nummers op het album..Especially in Michigan vind ik ook supergaaf...quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:27 schreef Elberrie het volgende:
Een week voordat ie uitkwam was ie al te downloaden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:58 schreef lekkeband het volgende:
Toch wel kut dat dat je nieuwe album na 3 dagen al te downloaden is, blij dak geen artiest ben![]()
Ja steeds beter wordt het album. Geloof dat ik "Hey" aardig grijs draaiquote:Op zondag 14 mei 2006 10:25 schreef _Flea_ het volgende:
Het album begint steeds meer vorm te krijgen. De laatste 4 of 5 nummers zijn echt goed van Mars. Einde van Deat of a Martian vind ik super.
hmmz heb ik toen zeker niet goed genoeg gezocht? Hoewel ik nog geen seconde spijt heb gehad dat ik em gekocht hebquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:49 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Een week voordat ie uitkwam was ie al te downloaden.
mmm, de bas- en gitaarlijnen van Maroon5 zijn bij lange na niet zo interessant als die van de RHCPquote:Op zondag 21 mei 2006 17:21 schreef Rasing het volgende:
Misschien moeten ze maar weer aan de drugs. Het zijn een stel blije hippies geworden. Ik wil harde funkige rock, niet dit saaie Maroon 5-achtige geneuzel. Jammer dat het volgende album weer 4 jaar gaat duren, het zijn niet de meest productieve artiesten (de 6 cds van John in 2004 tel ik dan even niet mee).
* Rasing zet Freaky Styley maar weer eens op
Ik vind dat zulke rare uitspraken. Zo lees ik ook veel over JF dat die maar weer aan de drugs moet want toen die aan de drugs was maakte die 2 goede albums.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:21 schreef Rasing het volgende:
Misschien moeten ze maar weer aan de drugs.
Amen.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:21 schreef Rasing het volgende:
Misschien moeten ze maar weer aan de drugs. Het zijn een stel blije hippies geworden. Ik wil harde funkige rock, niet dit saaie Maroon 5-achtige geneuzel. Jammer dat het volgende album weer 4 jaar gaat duren, het zijn niet de meest productieve artiesten (de 6 cds van John in 2004 tel ik dan even niet mee).
* Rasing zet Freaky Styley maar weer eens op
Van de Pinkpop site:quote:Op maandag 22 mei 2006 14:53 schreef Siegfried het volgende:
Gewone digitale camera mag wel mee ja, geloof ik
quote:Professionele foto-, audio-, beeld- en andere (opname-) apparatuur is niet toegestaan. Eenvoudige (digitale-) fototoestellen zijn geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |