quote:Op zondag 14 mei 2006 01:19 schreef BVO het volgende:
Er komt een homo een tatoeagezaak binnen. Homo: "Meneer ik wil een mooie rode tractor op mijn lul laten tatoeëren."
Man: "Dan kunt u toch beter een mooie rode ferrari op uw lul tatoeëren?"
Homo: "U denkt toch zeker niet dat ik met zo'n dure auto door de stront ga rijden?"
Alle andere nymfo's slapen ook, dus het is een vrij eerlijke discussie, dit. Lijkt me.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Van de 30 plussers makkelijk![]()
* Ghostbuster kijkt om zich heen hmm ze slapen al denk ik
310 posts, die heb ik dan even gemistquote:Op zondag 14 mei 2006 01:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mod van IDO ja. Dat heb ik gewoon meegemaakt hoor, ik postte ook in IDO..
Hoeveel keer per dag wilt een nympho sex eigenlijk?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Alle andere nymfo's slapen ook, dus het is een vrij eerlijke discussie, dit. Lijkt me.
Ja, ik had ook andere dingen te doen. MSNnen enzo.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
310 posts, die heb ik dan even gemist!
Verzin eens een leukere openingszinquote:
1 keer.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoeveel keer per dag wilt een nympho sex eigenlijk?
Die is ook al oudquote:
Ben jij nympho Donnaquote:Op zondag 14 mei 2006 01:22 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ejj spook hebbie weer zitten klootviolen?![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 01:24 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja maar moet t toch vaker doen nog , word weer dik![]()
sex-dieeten![]()
![]()
Ik ben niet echt nympho hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nympho`s geven me angst ik weet niet waarom![]()
Ik kom wel een keertje langsquote:Op zondag 14 mei 2006 01:24 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja maar moet t toch vaker doen nog , word weer dik![]()
sex-dieeten![]()
![]()
Niet altijd hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 01:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik heel frigide, maar ik weet het te verbergen.
Nee dat lieg jequote:Op zondag 14 mei 2006 01:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik heel frigide, maar ik weet het te verbergen.
Oké, dat frigide was een grapje.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat lieg je
Je wilt gewoon van je sex-imago af nu![]()
Tijd om iets meer balans in het topic te brengen danquote:Op zondag 14 mei 2006 01:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Van de 30 plussers makkelijk![]()
* Ghostbuster kijkt om zich heen hmm ze slapen al denk ik
Hoooooiquote:Op zondag 14 mei 2006 01:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tijd om iets meer balans in het topic te brengen dan.
Je wil zeggen dat omdat ik Burdie ken ik me automatisch in haar kamp bevind? En dus mee mag helpen de nymphos te representeren?quote:
Nou ja de kans zit erin natuurlijkquote:Op zondag 14 mei 2006 01:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat omdat ik Burdie ken ik me automatisch in haar kamp bevind? En dus mee mag helpen de nymphos te representeren?.
Je bent nog redelijk goed bij de les, zo op de late avond.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat omdat ik Burdie ken ik me automatisch in haar kamp bevind? En dus mee mag helpen de nymphos te representeren?.
Ok. Nymphos, opstellen in rotten van drie, klaar voor inspectiequote:
Toch niet weer de soa-politie?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok. Nymphos, opstellen in rotten van drie, klaar voor inspectie.
Done. En nu?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok. Nymphos, opstellen in rotten van drie, klaar voor inspectie.
Tanden poetsen maar dan moet je heel fucking handig zijnquote:Op zondag 14 mei 2006 01:42 schreef donnahvh het volgende:
[..]
do ejij ff paar suggesties![]()
dingen die je met je geslachtsdeel kan doen
Wachten tot de soa-politie terugkomt.quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 01:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tanden poetsen maar dan moet je heel fucking handig zijn![]()
Ik hoop zó op Huntelaarquote:Op zondag 14 mei 2006 10:19 schreef Canisfire het volgende:
Iets meer dan een uurtje en dan komt het grote moment
Jij met je Greenequote:
quote:
Ik vind het ook onzin hoor. Natuurlijk is Vennegoor een 'breekijzer', maar toch zou ik liever KJH dan Vennegoor mee zien gaan.quote:
Ik zal het doen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:41 schreef Svensational het volgende:
Lieve jongens en meisjes, zouden jullie mij een plezier willen doen en jullie moeders namens mij een dikke zoen op de wang willen geven. Op een dag als deze zullen ze dat vast waarderen.
Waarom vind je het dan zo grappigquote:Op zondag 14 mei 2006 11:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind het ook onzin hoor. Natuurlijk is Vennegoor een 'breekijzer', maar toch zou ik liever KJH dan Vennegoor mee zien gaan.
Zeg je er dan wel bij dat het van dé Svensational komt? Dat maakt het natuurlijk extra speciaalquote:
Natuurlijk.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg je er dan wel bij dat het van dé Svensational komt? Dat maakt het natuurlijk extra speciaal!
De reacties stromen nu al binnen overalquote:Op zondag 14 mei 2006 11:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom vind je het dan zo grappig?
Hofsquote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef Canisfire het volgende:
Ze gaan er in de eerste rond uit.
Greene en Hofs niet mee nemen![]()
En Babel kan dat niveu wel aanquote:Op zondag 14 mei 2006 11:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Hofs. Die jongen kan dat niveau echt nog niet aan. Je gaat toch niet net als die Ajacieden ook met zo'n clubbril op praten
.
Die staat toch op een heel andere positie?quote:
Heb je wel met je weddenschap meegedaan?quote:
Kluivertquote:Op zondag 14 mei 2006 12:20 schreef Bupatih het volgende:
Ha! Ik ga stiekem een Oranje 2 meenemen naar het WK met Huntelaar, Davids, Kluivert, Seedorf enzo...
Je hebt geen eens verstand van voetbal johquote:Op zondag 14 mei 2006 12:20 schreef Bupatih het volgende:
Ha! Ik ga stiekem een Oranje 2 meenemen naar het WK met Huntelaar, Davids, Kluivert, Seedorf enzo...
Hihi.quote:
Meer dan je denkt, lapzwans.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je hebt geen eens verstand van voetbal joh
Kluivert moet mee. Gewoon. Zonder reden. Je laat de Oranje-topscorer aller tijden niet twee toernooien thuis of op de bank zitten.quote:
Oh, wacht. Dat is een reden.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kluivert moet mee. Gewoon. Zonder reden. Je laat de Oranje-topscorer aller tijden niet twee toernooien thuis of op de bank zitten.
Even een reminderquote:Op zondag 14 mei 2006 11:41 schreef Svensational het volgende:
Lieve jongens en meisjes, zouden jullie mij een plezier willen doen en jullie moeders namens mij een dikke zoen op de wang willen geven. Op een dag als deze zullen ze dat vast waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |