Krijg ik nog euro`s van u ofzoquote:Op zondag 14 mei 2006 01:18 schreef Svensational het volgende:
Ghostbuster heeft glansrijk gewonnen.
Kan jij als Ghostbuster-zijnde dan wel het gehele andere kamp representateren?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar ja maar
Je bent als Nympho zijnde niet representief voor de vrouw in het algemeen
Ga je me nou afpersenquote:
Mod van IDO ja. Dat heb ik gewoon meegemaakt hoor, ik postte ook in IDO.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:18 schreef Svensational het volgende:
Je hebt zeker ook gemist dat ik mod was, Christine.?
Dat was keitof toen.
Van de 30 plussers makkelijkquote:Op zondag 14 mei 2006 01:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kan jij als Ghostbuster-zijnde dan wel het gehele andere kamp representateren?
quote:Op zondag 14 mei 2006 01:19 schreef BVO het volgende:
Er komt een homo een tatoeagezaak binnen. Homo: "Meneer ik wil een mooie rode tractor op mijn lul laten tatoeėren."
Man: "Dan kunt u toch beter een mooie rode ferrari op uw lul tatoeėren?"
Homo: "U denkt toch zeker niet dat ik met zo'n dure auto door de stront ga rijden?"
Ben je homo?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:19 schreef BVO het volgende:
Er komt een homo een tatoeagezaak binnen. Homo: "Meneer ik wil een mooie rode tractor op mijn lul laten tatoeėren."
Homo: "U denkt toch zeker niet dat ik met zo'n dure auto door de stront ga rijden?"
quote:Op zondag 14 mei 2006 01:19 schreef BVO het volgende:
Alle andere nymfo's slapen ook, dus het is een vrij eerlijke discussie, dit. Lijkt me.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Van de 30 plussers makkelijk![]()
* Ghostbuster kijkt om zich heen hmm ze slapen al denk ik
310 posts, die heb ik dan even gemistquote:Op zondag 14 mei 2006 01:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mod van IDO ja. Dat heb ik gewoon meegemaakt hoor, ik postte ook in IDO..
Hoeveel keer per dag wilt een nympho sex eigenlijk?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Alle andere nymfo's slapen ook, dus het is een vrij eerlijke discussie, dit. Lijkt me.
Ja, ik had ook andere dingen te doen. MSNnen enzo.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
310 posts, die heb ik dan even gemist!
Verzin eens een leukere openingszinquote:
1 keer.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoeveel keer per dag wilt een nympho sex eigenlijk?
Die is ook al oudquote:
Ben jij nympho Donnaquote:Op zondag 14 mei 2006 01:22 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ejj spook hebbie weer zitten klootviolen?![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 01:24 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja maar moet t toch vaker doen nog , word weer dik![]()
sex-dieeten![]()
![]()
Ik ben niet echt nympho hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nympho`s geven me angst ik weet niet waarom![]()
Ik kom wel een keertje langsquote:Op zondag 14 mei 2006 01:24 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja maar moet t toch vaker doen nog , word weer dik![]()
sex-dieeten![]()
![]()
Niet altijd hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 01:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik heel frigide, maar ik weet het te verbergen.
Nee dat lieg jequote:Op zondag 14 mei 2006 01:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik heel frigide, maar ik weet het te verbergen.
Oké, dat frigide was een grapje.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat lieg je
Je wilt gewoon van je sex-imago af nu![]()
Tijd om iets meer balans in het topic te brengen danquote:Op zondag 14 mei 2006 01:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Van de 30 plussers makkelijk![]()
* Ghostbuster kijkt om zich heen hmm ze slapen al denk ik
Hoooooiquote:Op zondag 14 mei 2006 01:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tijd om iets meer balans in het topic te brengen dan.
Je wil zeggen dat omdat ik Burdie ken ik me automatisch in haar kamp bevind? En dus mee mag helpen de nymphos te representeren?quote:
Nou ja de kans zit erin natuurlijkquote:Op zondag 14 mei 2006 01:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat omdat ik Burdie ken ik me automatisch in haar kamp bevind? En dus mee mag helpen de nymphos te representeren?.
Je bent nog redelijk goed bij de les, zo op de late avond.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat omdat ik Burdie ken ik me automatisch in haar kamp bevind? En dus mee mag helpen de nymphos te representeren?.
Ok. Nymphos, opstellen in rotten van drie, klaar voor inspectiequote:
Toch niet weer de soa-politie?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok. Nymphos, opstellen in rotten van drie, klaar voor inspectie.
Done. En nu?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok. Nymphos, opstellen in rotten van drie, klaar voor inspectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |