Krijg ik nog euro`s van u ofzoquote:Op zondag 14 mei 2006 01:18 schreef Svensational het volgende:
Ghostbuster heeft glansrijk gewonnen.
Kan jij als Ghostbuster-zijnde dan wel het gehele andere kamp representateren?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar ja maar
Je bent als Nympho zijnde niet representief voor de vrouw in het algemeen
Ga je me nou afpersenquote:
Mod van IDO ja. Dat heb ik gewoon meegemaakt hoor, ik postte ook in IDO.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:18 schreef Svensational het volgende:
Je hebt zeker ook gemist dat ik mod was, Christine.?
Dat was keitof toen.
Van de 30 plussers makkelijkquote:Op zondag 14 mei 2006 01:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kan jij als Ghostbuster-zijnde dan wel het gehele andere kamp representateren?
quote:Op zondag 14 mei 2006 01:19 schreef BVO het volgende:
Er komt een homo een tatoeagezaak binnen. Homo: "Meneer ik wil een mooie rode tractor op mijn lul laten tatoeėren."
Man: "Dan kunt u toch beter een mooie rode ferrari op uw lul tatoeėren?"
Homo: "U denkt toch zeker niet dat ik met zo'n dure auto door de stront ga rijden?"
Ben je homo?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:19 schreef BVO het volgende:
Er komt een homo een tatoeagezaak binnen. Homo: "Meneer ik wil een mooie rode tractor op mijn lul laten tatoeėren."
Homo: "U denkt toch zeker niet dat ik met zo'n dure auto door de stront ga rijden?"
quote:Op zondag 14 mei 2006 01:19 schreef BVO het volgende:
Alle andere nymfo's slapen ook, dus het is een vrij eerlijke discussie, dit. Lijkt me.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Van de 30 plussers makkelijk![]()
* Ghostbuster kijkt om zich heen hmm ze slapen al denk ik
310 posts, die heb ik dan even gemistquote:Op zondag 14 mei 2006 01:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mod van IDO ja. Dat heb ik gewoon meegemaakt hoor, ik postte ook in IDO..
Hoeveel keer per dag wilt een nympho sex eigenlijk?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Alle andere nymfo's slapen ook, dus het is een vrij eerlijke discussie, dit. Lijkt me.
Ja, ik had ook andere dingen te doen. MSNnen enzo.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
310 posts, die heb ik dan even gemist!
Verzin eens een leukere openingszinquote:
1 keer.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoeveel keer per dag wilt een nympho sex eigenlijk?
Die is ook al oudquote:
Ben jij nympho Donnaquote:Op zondag 14 mei 2006 01:22 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ejj spook hebbie weer zitten klootviolen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |