Tanden poetsen maar dan moet je heel fucking handig zijnquote:Op zondag 14 mei 2006 01:42 schreef donnahvh het volgende:
[..]
do ejij ff paar suggesties![]()
dingen die je met je geslachtsdeel kan doen
Wachten tot de soa-politie terugkomt.quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 01:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tanden poetsen maar dan moet je heel fucking handig zijn![]()
Ik hoop zó op Huntelaarquote:Op zondag 14 mei 2006 10:19 schreef Canisfire het volgende:
Iets meer dan een uurtje en dan komt het grote moment
Jij met je Greenequote:
quote:
Ik vind het ook onzin hoor. Natuurlijk is Vennegoor een 'breekijzer', maar toch zou ik liever KJH dan Vennegoor mee zien gaan.quote:
Ik zal het doen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:41 schreef Svensational het volgende:
Lieve jongens en meisjes, zouden jullie mij een plezier willen doen en jullie moeders namens mij een dikke zoen op de wang willen geven. Op een dag als deze zullen ze dat vast waarderen.
Waarom vind je het dan zo grappigquote:Op zondag 14 mei 2006 11:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind het ook onzin hoor. Natuurlijk is Vennegoor een 'breekijzer', maar toch zou ik liever KJH dan Vennegoor mee zien gaan.
Zeg je er dan wel bij dat het van dé Svensational komt? Dat maakt het natuurlijk extra speciaalquote:
Natuurlijk.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg je er dan wel bij dat het van dé Svensational komt? Dat maakt het natuurlijk extra speciaal!
De reacties stromen nu al binnen overalquote:Op zondag 14 mei 2006 11:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom vind je het dan zo grappig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |