Ja, dit is dan #11, niet #10.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:44 schreef Lynx666 het volgende:
+2 behulpzaam
Of het cijfer gewoon weglaten.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:44 schreef Woelli het volgende:
kan een modje die 10 in de titel even veranderen in een 11?
Dan hoef je ook niet in deze topic te zittenquote:Op maandag 22 mei 2006 12:54 schreef Cage333 het volgende:
Er is maar een Ellen en dat is Ellen Ten Damme en NIET deze commerciële Idols muts.
Leuke foto'squote:Op maandag 22 mei 2006 11:17 schreef Jildauu het volgende:
Foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik sta d'r verrot op, maar twas heel krap, we stonden in een halletje waar mensen langs wilden![]()
JAAA! Neee ik ging jou smsen en jij ging mij bellen! t was zo lawaaiig daar.. kon je amper verstaanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:03 schreef Kirstenn het volgende:
ELLENLANG INDERDAAD. d'r haar is echt vét leuk! Jildau mij bellen dat Ellen er was, ik natuurlijk helemaal jaloers![]()
SUPERVEEL ZIN IN 3 JUNI. iedereen moet komen [moest ik zeggen van ELLEN]
quote:Replay, Esther Hart en Idols-Ellen zingen volkslied
AMSTERDAM - De Nederlandse R&B-band Replay, en de zangeressen Esther Hart en Ellen Eeftink zingen voorafgaande aan de drie oefenduels van het Nederlands Elftal in de voorbereiding op het WK in Duitsland, het volkslied.
Esther Hart.
Replay zal de nationale hymne aanstaande zaterdag vertolken als Nederland Kameroen ontvangt in de Kuip. Op 1 juni, voor de wedstrijd Nederland - Mexcio in Eindhoven zingt oud-songfestivaldeelneemster Esther Hart het Wilhelmus en op 4 juni, vóór Nederland - Australië, zingt Idols-deelneemster Ellen Eeftink de Oranjemannen toe.
De volksliederen van de tegenstander worden vertolkt door Vera de Bree ("Chant de Ralliement" van Kameroen), Laura Engel ("Mexicanos al grito de guerra" van Mexico) en Janine Kitzen ("Advance Australia Fair" van Australië).
Ik ookquote:Op zondag 4 juni 2006 23:20 schreef Svensational het volgende:
Ik wist niet dat Oranje al zo vroeg begon, heb Ellen gemist.
Ik kan alleen de mp3 vindenquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:02 schreef Kirstenn het volgende:
Op m'n site (zie hieronder) staat filmpje + mp3.
Het zijn toch ook vlechtjesquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die dreads niet zo mooi
Verder blift het wel eenen
grietje
jaa dat moet wel ! Wij zijn al 2 keer daar in de buurt geweest bij Ellen, maar jou hebben we niet gezienquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:32 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad![]()
Enne woelli :p 23 juni gaan we je wel zien eh?![]()
Kirstenn?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kan alleen de mp3 vinden
Ze zingt wel mooi trouwens daar!
Jaahaa, maar jij zei dat er ook een filmpje van was, de mp3 kon ik nl. wel vinden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:25 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
http://www.ellenfansite.nl/media/audio/Ellen%20-%20Wilhelmus.mp3![]()
http://www.twii.net/clien(...)chtab=bbconsole_tabsquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaahaa, maar jij zei dat er ook een filmpje van was, de mp3 kon ik nl. wel vinden.
Als ik om 12 uur nog normaal op 2 benen kan staan, zoek ik jullie welquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:32 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad![]()
Enne woelli :p 23 juni gaan we je wel zien eh?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |