JA had mij ook wel leuk gelekenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ellen had er best nog in mogen zitten. Een geweldige finale tussen Ellen en Raffaëla had me niet saai geleken.![]()
Voor mij ookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ellen had er best nog in mogen zitten. Een geweldige finale tussen Ellen en Raffaëla had me niet saai geleken.![]()
JK was vorige keer derde, hoor je niks meer van. Gelukkig.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:45 schreef Woelli het volgende:
Opzich als je het vergelijkt met Hind
Die scoort nu als beste idol![]()
Gelukkig niet zegquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
JK was vorige keer derde, hoor je niks meer van. Gelukkig.
Gelukkig niet neequote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
JK was vorige keer derde, hoor je niks meer van. Gelukkig.
Ja, jou naam kwam er ook in voor hequote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:54 schreef Jildauu het volgende:
En toen was daar zomaar ineens onze ELLEN in de chat van Idols!!!![]()
![]()
Het was leeeeeeeeeeuk! Ze hadden echt de grootste lol hahah![]()
Ja in het begin, kging reclame maken voor onze sitequote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:56 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, jou naam kwam er ook in voor he![]()
Ik bedoelde dat iemand zei: Hey ellen je krijgt de groeten van Jildau en Kirstenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:57 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Ja in het begin, kging reclame maken voor onze site![]()
Maar Ellen heeft ons niet genoemd, toch?
Jaa iddquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:59 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat iemand zei: Hey ellen je krijgt de groeten van Jildau en KirstenMaar ze reageerde er niet op
![]()
Hahah ja Raff is gek!! ELLEN IS LIEFquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:04 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Jaa iddWel 3 mensen deden dat voor ons haha!
En raffaela beantwoorde ook nog een vraag, dat ze wel een foto naar ons wilde sturen, maar dat ze geen adres had haha. (dat was dus tegen ons)![]()
Geen ideeee, anders mag ze m aan mij gevenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:16 schreef Woelli het volgende:
Zou ze die denk je krijgen?
Ik zou hem ook wel willen, maar helaas past niet in me kamerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:47 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Geen ideeee, anders mag ze m aan mij gevenhaha
Ik denk dat ze er wel bij is.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Ellen, ik zal je missen morgenavond....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |