quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:45 schreef SuperWeber het volgende:
18 uur later...
Ik heb even gekeken....
Ik weet niet exact wanneer vakanties beginnen en wanneer mensen met vakantie gaan. Het zou natuurlijk reteflex van mij zijn om hier rekening mee te houden.
Nieuwe data voor de vakantie:
27 mei
10 juni
17 juni
Na de vakantie: (Onder voorbehoud)
19 augustus
26 augustus
2 september
9 september
16 september
Goed hier gaan we het mee doen!!
Ik ga over een week inventariseren en kijken waar we zijn
Gevondenquote:
quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 15:02 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
Ik probeer het opnieuw:
27 mei is op het eerste gezicht de enige datum die moeilijk wordt. Voor de rest kan ik de rest van de data wel
Gisteravond op ircquote:(18:49:38) (@Grumpey) mijn exvriendin hielt de motivatie ook hoog
gebeurt me vaker hoor, JD herinnert me er elke keer weer aanquote:Op maandag 15 mei 2006 19:49 schreef KaheemSaid het volgende:
Hehe, mooi dat het Grumpel ook eens overkomt.
Ik organiseer het... Ik denk niet dat mij dat in A'dam of Nijmegen gaat lukkenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:16 schreef TimmyAsd het volgende:
waar wordt het nou gehouden?
Grunquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:51 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik organiseer het... Ik denk niet dat mij dat in A'dam of Nijmegen gaat lukken
Mja...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Grun![]()
![]()
krijgen we eigenlijk ook een rondleiding in de Hel van het Noorden?
wel lekker rustig danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:42 schreef SuperWeber het volgende:
24 juni staat niet in mijn lijstje...
Met een reden natuurlijk
Juli is wel vakantie toch??quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:54 schreef Grumpey het volgende:
[..]
wel lekker rustig dan![]()
maareh, eind juni en geheel juli zijn normaal gesproken geen vakantieperiode hoor, ben je zo lang weg?![]()
Mja... Ik zit op stage dus ik kan doen whatever I wantquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:19 schreef Grumpey het volgende:
15 juli is vakantie (plus minus). Eind juni zeker niet, en begin juli ook nog niet.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:59 schreef Grumpey het volgende:
Ok mensen, even actief nu
Noem een datum SW, zeg wat we gaan doen, en iedereen reageert dan erop. Dan komt de vaart er beetje in.
Hele tijd wachten gaat natuurlijk niet bevordelijk werken.
GVD dan moet ik weer ff kijken...quote:Op maandag 22 mei 2006 11:41 schreef -J-D- het volgende:
Ik kan dan niet. Heb dan open huis voor mijn familie in mijn nieuwe huis!
SW: Verplaatsen!
Open huis = gratis bier?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:41 schreef -J-D- het volgende:
Ik kan dan niet. Heb dan open huis voor mijn familie in mijn nieuwe huis!
SW: Verplaatsen!
Ik kom waarschijnlijk pas in de week na 8 juli terug... Dat maakt 15 juli??quote:Op maandag 22 mei 2006 13:17 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Open huis = gratis bier?
de 1e of de 8e van juli dan
lees topic ff, ik weet, je tijd-resources zijn beperkt met wow erbij maar nog geen 10 post hierboven geeft JD aan wel te kunnen op die datumquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:00 schreef sir_dalord het volgende:
ik kan ook andere datum btw... jd moet er wel bijzijn natuurlijk
hehe goeie vragen, daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:56 schreef maniack28 het volgende:
Groningen dus he? 15 juli... hmmmm... jullie horen het nog. Is dat op een zaterdag of een zondag? En is er slaapplek of is er geen slaapplek? En wat is het programma? En wat zijn de kosten?
daar gaat t niet om joralf quistquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:56 schreef maniack28 het volgende:
Groningen dus he? 15 juli... hmmmm... jullie horen het nog. Is dat op een zaterdag of een zondag? En is er slaapplek of is er geen slaapplek? En wat is het programma? En wat zijn de kosten?
Dat jij nou financieel gezien geen problemen hebt betekend niet dat ik op een willekeurige zondag zomaar 60 euro ga uitgevenquote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat jij nou financieel gezien geen problemen hebt betekend niet dat ik op een willekeurige zondag zomaar 60 euro ga uitgevenIk ga die week daarna op vakantie, dat kost ook geld... en verder Lowlands + concerten + cd's + kleding + zuipen + etc. etc... denk je dat er dan nog veel geld in het potje zit
Het groeit niet op mn rug ofzo hoor (al zou dat wel mooi zijn natuurlijk
)
pffft, het was een miniscule post die ik gemist hebquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
lees topic ff, ik weet, je tijd-resources zijn beperkt met wow erbij maar nog geen 10 post hierboven geeft JD aan wel te kunnen op die datum![]()
tja kheb m'n prive agenda niet bij de hand op het werk... en ik leef normaal niet zover vooruit... hoogstens een maand meestal... maar doorgaans leef ik van week tot week... en als ik niet werk/school heb leef ik zowat van dag tot dagquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:10 schreef SuperWeber het volgende:
Onder voorbehoud is voor lafbekken...
m.a.w. je hebt nog niets gepland op die dag, dus je kan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:23 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
tja kheb m'n prive agenda niet bij de hand op het werk... en ik leef normaal niet zover vooruit... hoogstens een maand meestal... maar doorgaans leef ik van week tot week... en als ik niet werk/school heb leef ik zowat van dag tot dag
dat zeg ik niet heh...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
m.a.w. je hebt nog niets gepland op die dag, dus je kan.
quote:Foetre-Leidschendam omgeving Den Haag
Dan zal ik het lijstje maar aanvullen hehquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:18 schreef foetre het volgende:
Mischien makkelijk om een lijstje te maken wie waar vandaan komt dan kunnen er mensen met mekaar meerijden.
Ik maak een begin
[..]
quote:Foetre-Leidschendam
Mokkaboon/Suriman - Breda
Maniack28/Joralf - Gouda
Grumpey-Amsterdam
Bonobo11-Leiden
JohanDerksen-Nijmegen
SuperWeber - Groningen
Welke middelbare school vroeger? Vlietland toevallig?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:39 schreef Bonobo11 het volgende:
Leiden
Count me inquote:Op maandag 22 mei 2006 14:32 schreef SuperWeber het volgende:
Komen:
SW
Verbal Kint
Grumpey
qyn (Reageert hier toch niet meer, maar hij moet rijden)
sir_dalord (die begon hierover)
MadKow (Speelt ook alleen maar WoW, maar zijn R5 is nog nooit in Groningen geweest)
JD (Zoals het hoort gewoon van de partij)
Als ik niet werk/school heb? Wat voer je dan uit in godsnaam? Luiquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:23 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
tja kheb m'n prive agenda niet bij de hand op het werk... en ik leef normaal niet zover vooruit... hoogstens een maand meestal... maar doorgaans leef ik van week tot week... en als ik niet werk/school heb leef ik zowat van dag tot dag
komop, samen met Grump en mij met de interlinerquote:
Als het mot kom ik jullie ophalen met me bolide kom toch langs adamquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
komop, samen met Grump en mij met de interliner
quote:Foetre-Leidschendam
Mokkaboon/Suriman - Breda
Maniack28/Joralf - Gouda
Grumpey-Amsterdam
Bonobo11-Leiden
JohanDerksen- Bemmel-city![]()
SuperWeber - Groningen
Frits - Uddel (of daaromstreeks)
Verbal_Kint - Nijmegen/Venlo ('s zaterdags)
kijk, dat klinkt goed.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:36 schreef foetre het volgende:
[..]
Als het mot kom ik jullie ophalen met me bolide kom toch langs adam
Ik zla er ff over nadenken..quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
komop, samen met Grump en mij met de interliner
Eej, hou ook effe een plek voor mij vrijquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:52 schreef sir_dalord het volgende:
Even met qyn overlegd, reken hem er maar bij.
Waarschijnlijk komen we met de auto, Ik bel je nog tegen die tijd suriman
Hulde voor de gastvrijheid van onze Groningse HT'erquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:40 schreef SuperWeber het volgende:
GVD wat is dit nou weer...
Is de meeting op de meest onmogelijke plaats in Nederland, komt iedereen plotseling...
En nog 1quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:52 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Eej, hou ook effe een plek voor mij vrij![]()
He heb je geen camping bij jou in de buurt voor al die andere fokhattrickpaupersquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:40 schreef SuperWeber het volgende:
GVD wat is dit nou weer...
Is de meeting op de meest onmogelijke plaats in Nederland, komt iedereen plotseling...
Hij durft gewoon nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:13 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben er niet bij.... ik heb die maandag daarna een zeer belangrijke herkansing (5e keer dat ik dat tentamen ga maken) en ik wil het nu echt gaan halen, anders loop ik teveel studievertraging op. Bovendien zal het qua kosten ook wel te duur zijn => trein/eten/drinken etc.
Sorry JD, kan je me weer niet IRL zien![]()
quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Een jaar lang rond pauperen en dan alles uitgeven aan festivals, ik vind het jammer een kutstreek Joralf.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:37 schreef Grumpey het volgende:
en wat voor een festivals/bandsalexisonfire
lowlands
![]()
Ga eens naar echte festivals als Sziget, Werchter, Pukkelpop, Roskilde of Glastonbury!![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Een jaar lang rond pauperen en dan alles uitgeven aan festivals, ik vind het jammer Joralf.
Nog langer?quote:
Je hebt gelijk, misschien is het niet kwantitatief maar kwalitatief slecht gesteld met je slaap, sorry, mijn foutquote:
Rock Am Ringquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:37 schreef Grumpey het volgende:
en wat voor een festivals/bandsalexisonfire
lowlands
![]()
Ga eens naar echte festivals als Sziget, Werchter, Pukkelpop, Roskilde of Glastonbury!![]()
Helaas, heb al een oranje-afspraak staanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:23 schreef -J-D- het volgende:
AANSTAANDE ZONDAG MEETING!
Waar: Nijmegen
Waarom: Omdat we in de kroeg Nederland - Servie en Montenegro willen zien
Wie: Verbal_Kint, qyn, Madkow, -J-D-, sirdalord.... wie volgt...?
Hoe laat: Vanaf een uur of 12
Wedstrijd: Die begint om 15 uur
Afzeggen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Helaas, heb al een oranje-afspraak staan![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:23 schreef -J-D- het volgende:
AANSTAANDE ZONDAG MEETING!
Waar: Nijmegen
Waarom: Omdat we in de kroeg Nederland - Servie en Montenegro willen zien
Wie: Verbal_Kint, qyn, Madkow, -J-D-, sirdalord.... wie volgt...?
Hoe laat: Vanaf een uur of 12
Wedstrijd: Die begint om 15 uur
Komtie:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
*tijd-voor-een-update-van-de-organisatie-schop*
Zondag heb ik een voetbalkijkafspraak in Grun'n dus gaat dat helaas niet worden....quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:19 schreef Grumpey het volgende:
anders gaan we schaatsen, op jouw baan
zondag, is het wel mooi weer he.....hmm....ik kijk wel even of ik kom, geef het 50%
Dit weekend kan ik en Nijmegen valt te doen, lekker WK kijken,quote:
TOF!quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:58 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dit weekend kan ik en Nijmegen valt te doen, lekker WK kijken,
groningen wordt lastig
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
pvrens komt waarschijnlijk ook
Waar halen we die?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:14 schreef pvrens het volgende:
misschien een idee om vantevoren even met zn allen een sosjaal te halen
Okquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:27 schreef pvrens het volgende:
spreek dan bij de mac af...
als hij het niet leest, post ik hem hier welquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:40 schreef -J-D- het volgende:
Bonobo: ik heb je mijn mobiele nr ge-ht-maild. Doe er je voordeel mee.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als hij het niet leest, post ik hem hier wel![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als hij het niet leest, post ik hem hier wel![]()
En ik had mijn mooie Hattrickshirt al gewassen met mijn retrotrainingsjackiequote:
Veel plezierquote:Op zondag 11 juni 2006 09:05 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
En ik had mijn mooie Hattrickshirt al gewassen met mijn retrotrainingsjackie
Sorry, maar deze gasten gaan echt voor
Kom aub nogquote:Op zondag 11 juni 2006 09:59 schreef FritsFluitketel het volgende:
Is er vandaag meeting?
Jammer genoeg kom ik er nu net pas achter, anders was ik misschien wel gegaan..
quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:08 schreef MrMoon het volgende:
ik kan alleen op de zondag, maar wil dan wel graag komen..
so count me in voor de zondag!
Rustig aan Grump...quote:Op maandag 10 juli 2006 11:36 schreef Grumpey het volgende:
wordt wel tijd voor even wat tijden en meetingpoints door te geven vermoed ik SWenne, waar slapen we bijv.?
wie er allemaal komen en wanneer is ook wel mooi om te wetenquote:Op maandag 10 juli 2006 11:36 schreef Grumpey het volgende:
wordt wel tijd voor even wat tijden en meetingpoints door te geven vermoed ik SWenne, waar slapen we bijv.?
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:24 schreef -J-D- het volgende:
qyn
sirdalord
JD
madkow
mrmoon
sw
grump
mokkaboon
VK
iig
je staat er nu al tussen als zijnde persoon die iig komtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik houd de boot trouwens nog ff af. heb nog ongeveer 70 euro besteedbaar vermogen en ik heb zojuist vernomen dat ik de eerste week van augustus mn scriptie af moet hebben... ik zie ff hoe t financieel en met de scriptie gaat deze week.
ik ga iig mn best doen![]()
Ik wilde zojuist vragen wat de bedoeling allemaal is, maar vond 2 pagina's terug dit...quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:36 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Komtie:
Aanvang: Zaterdag 15 juli +/- 20:00
20:00 Koffie (Gratis) Geleuter over hattrick (onbetaalbaar)
Nadat iedereen is binnengekomen, tijd voor de ouderwetse bordspellen (goed idee Grump) onder het genot van BIER!! (Hangt af van het aantal personen, ik regel het bier waarschijnlijk tegen kleine vergoeding exclusief statiegeld)
Available bij mij thuis: Risk en Triviant
23:30 - 00:30 Hier ergens vertrekt de laatste bus naar de stad om ons volledig lam te gaan zuipen...
04:00 - 06:00 Thuiskomst per taxi
Zondag 16 juli
14:00 Iedereen zal wel wakker zijn, dus koffie!
15:00 Vertrek richting stad
15:20 aankomst in stad.... (Vanaf hier moet ik het nog invullen, we kunnen poolen cq bowlen cq whatever
18:30 We gaan op zoek naar een restaurant, waar ik waarschijnlijk van te voren even ga reserveren
20:00 Aankomst in een internetcafé om Hattrick te koekeloeren, waarschijnlijk vertrekken hier de eerste mensen alweer.
Alles onder voorbehoud en nadere updates komen vooral onregelmatig en zijn vooral onduidelijk
niet moeilijk, er zit niks in het noorden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:58 schreef SuperWeber het volgende:
Trouwens, ik denk dat we gewoon naar een poolcentrum gaan op zondagmiddag om de kosten enigszins binnen de perken te houden, daarnaast zal ik reserveren bij Napoli, het allerbekendste studentenpizzarestaurant van noord nederland.
ik kan op zich wel zondagmiddag gewoon richting Grote Markt komen.. of een andere plek.. Ik heb een fiets ter beschikking..quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:55 schreef -J-D- het volgende:
Verbeter me als ik het fout heb:
Volgens mij kunnen sd, qyn en ik met de auto van qyn. Mokkaboon kan evt ook meerijden.
Als ik MK goed begrepen had, rijdt hij zelf aangezien hij zaterdagavond weer terug moet. Zondag had ie afspraken.
Dus blijven er 5 tukken? Aangezien mrmoon aangaf alleen op zondag te komen.
(tukkers = sd, qyn, grump, jd, mokka)
Verbal: al duidelijkheid?
hoever is t vanuit Boalsert?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik kan op zich wel zondagmiddag gewoon richting Grote Markt komen.. of een andere plek.. Ik heb een fiets ter beschikking..
ik zou mee kunnen rijden?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:55 schreef -J-D- het volgende:
Verbeter me als ik het fout heb:
Volgens mij kunnen sd, qyn en ik met de auto van qyn. Mokkaboon kan evt ook meerijden.
Als ik MK goed begrepen had, rijdt hij zelf aangezien hij zaterdagavond weer terug moet. Zondag had ie afspraken.
Dus blijven er 5 tukken? Aangezien mrmoon aangaf alleen op zondag te komen.
(tukkers = sd, qyn, grump, jd, mokka)
Verbal: al duidelijkheid?
niet die zij-ingang die veel makkelijker is tov van de looproute naar de binnenstad? (heej, ik ken groningen welquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef SuperWeber het volgende:
20.00 Station Groningen onder de NS letters Groningen aan de monumentale voorzijde van het station!!
Nee, ik wil een duidelijk herkenningspunt...quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
niet die zij-ingang die veel makkelijker is tov van de looproute naar de binnenstad? (heej, ik ken groningen wel)
en hoe zit dat op de zondag? Ik wil ook wel graag een duidelijk herkenningspunt voor de zondagquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef SuperWeber het volgende:
20.00 Station Groningen onder de NS letters Groningen aan de monumentale voorzijde van het station!!
De bushalte bij de boerhavelaan??quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en hoe zit dat op de zondag? Ik wil ook wel graag een duidelijk herkenningspunt voor de zondag
Ohja, dat mooie gebouw op dat historische pleinquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:30 schreef SuperWeber het volgende:
op de grote markt bij de ABN amro bank
Dat plein is idd historisch, die bank daarentegen weer wat minderquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ohja, dat mooie gebouw op dat historische plein
checkquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef SuperWeber het volgende:
Mail is onderwegquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
De bushalte bij de boerhavelaan??![]()
![]()
Even zonder gekheid. We gaan waarschijnlijk poolen dus we kunnen rond 15.00 op de grote markt bij de ABN amro bank afspreken.
Mail mij voor de zekerheid je tel. nr. even (voor noodgevallen)...
We kunnen naar Cue-Action, is daar geen ruimte, dan hebben we Santana's nog....quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:47 schreef MrMoon het volgende:
Welk internetcafe heb je trouwens op het oog? en welk poolcentrum?
Is dat die in die straat waar je in komt als je bij de Herestraat doorloopt (richting station)? en waar de Coach op de hoek zit?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:44 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
We kunnen naar Cue-Action, is daar geen ruimte, dan hebben we Santana's nog....
Internet-café zijn er velen... @ease is vrij dicht bij het station en daarom misschien wel handig!!
Jep... Ben er nog nooit geweest... Maar lekker belangrijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Is dat die in die straat waar je in komt als je bij de Herestraat doorloopt (richting station)? en waar de Coach op de hoek zit?
die is misschien idd wel het makkelijkst ivm lui die naar het station moeten.. Als ie maar niet te duur isquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jep... Ben er nog nooit geweest... Maar lekker belangrijk
Geen flauw idee... Meestal zitten er meerdere mensen achter 1 pc op zo'n meeting...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die is misschien idd wel het makkelijkst ivm lui die naar het station moeten.. Als ie maar niet te duur is
mja maar in dit geval zijn er misschien mensen die op vakantie gaan komende zomer en daardoor misschien op de centen letten?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:25 schreef Mokkaboon het volgende:
hey, ik ben niet iemand die zeurt over geld... maar ik zie nu een paar keer terug komen dat het niet te duur zal zijn, of dat de zondag het duurste is... nu bij de i-net cafe's of er eentje duur is en dat mensen bij elkaar zijn zodat dat de kosten wat drukt...
hoeveel geld wordt er gemiddeld uitgegeven bij zo'n weekend meeting? het boeit me niet, maar ben wel benieuwd hoeveel het dan is...
ik ben zelf iemand die zoiets heeft van: geld moet rollen en bezuinigen op geld op de momenten dat je juist plezier hebt vind ik stom (dat zorgt vaak ervoor dat er minder plezier is namelijk)
voorbeeldje... als je het hele jaar werkt en je gaat op vakantie... zie je dat veel mensen juist op die vakantie gaan bezuinigen... echt stom want dat is maar 1 ding in het hele jaar...
of bezuinigen op je auto... je zit er erg veel uren in... maakt er lange afstanden mee... voor forenzen bijvoorbeeld... die zitten soms wel 3... 4... uur in de auto per dag...
hetzelfde verhaal met een computer... die ene 500 euro kan ervoor zorgen dat je veel meer plezier van dat ding hebt over een periode van 1, 2, 3.... jaar... is toch voor de gekke dat je dan alleen naar het aanschaf bedrag blijft kijken?
Net als de vorige keerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:11 schreef Grumpey het volgende:
Overigens, wie heeft er zin om zondagochtend een rondje van +/- 10 km te hardlopen? Neem even hardloopspullen mee, kan je meelopen
Ik zal kijken of ik kleding hebquote:
nee dank jequote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:11 schreef Grumpey het volgende:
Overigens, wie heeft er zin om zondagochtend een rondje van +/- 10 km te hardlopen? Neem even hardloopspullen mee, kan je meelopen
hoe laat is zondagochtend?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:11 schreef Grumpey het volgende:
http://irc.johan-derksen.comquote:Op zondag 16 juli 2006 19:43 schreef MrMoon het volgende:
JD hoe zat het ook al weer met die IRC?
quote:Op zondag 16 juli 2006 19:40 schreef The_Hives het volgende:
meet is toch volgende week?
het werkt niet bij mijquote:
dacht ik echt. Volgende week bij SW. Ik had zelfs gekeken of ik dan niets hadquote:
5-1 achterstaan niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:33 schreef Grumpey het volgende:
as usual even mijn foto weer verwijderen graag, scheelt me weer herkinningsmogelijkheden (ofzo)![]()
was tof overigens
die kruin van jou herken je toch nietquote:Op zondag 16 juli 2006 21:33 schreef Grumpey het volgende:
as usual even mijn foto weer verwijderen graag, scheelt me weer herkinningsmogelijkheden (ofzo)![]()
was tof overigens
Jij blij dat ik niet wist dat er vandaag meeting wasquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
trouwes, de 'biologen' hebben nog een revanche partij te goed met triviant
zo beter?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:33 schreef Grumpey het volgende:
was tof overigens
bij jij op die foto op de achtergrond? Ik zag het in het begin niet eensquote:Op zondag 16 juli 2006 22:13 schreef Mokkaboon het volgende:
man o man, wat een weekend... mensen ik ben bekaf!![]()
was erg gezellig!
prachtige foto van sirdalord overigens!![]()
jepquote:Op zondag 16 juli 2006 22:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
bij jij op die foto op de achtergrond? Ik zag het in het begin niet eens![]()
tsss en ik had nog wel een flitser nodig...quote:Op zondag 16 juli 2006 22:33 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
jep
op de eerste foto zie je rechts van SD een bruine arm/elleboog - die's van mij
op de tweede foto sta ik helemaal rechts, je ziet mijn mooie derriere
op de vierde foto zit ik rechts
en op de vijfde en laatste foto zie je me beter... maar ik lijk er donkerder als wat ik ben hoor
jammer dat ik op deze foto's niet een keer echt goed in beeld ben... maar ach, ben ook niet iemand die altijd voorrop springt bij een foto
(had niet eens door dat er foto's waren gemaakt bij het polen trouwens....)
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:28 schreef sir_dalord het volgende:
gaarne mijn gezicht onherkenbaar maken ivm met enkele buitenechtelijke kinderen die mijn identiteit nog niet kennen
samenvatting:quote:Op maandag 17 juli 2006 14:00 schreef SuperWeber het volgende:
Mijn review als organisator zijnde (Het is niet altijd makkelijk. Daarom nog steeds hulde aan JD, die het al 2 keer heeft gedaan).
Afgelopen dinsdag zit SW in het vliegtuig richting nederland. Het was maar goed dat het een Fins vliegtuig was, want plotseling begon SW te vloeken: Ik moet Godverdomme de Fok!meet van aanstaande zaterdag nog organiseren. Na woensdag wat uitgeslapen te zijn begint SW een beetje te scharrelen, goed... spelletjes, stappen, poolen en daarna eten werd de planning.
Zaterdag 17.00 SW arriveert in Groningen en realiseert zichzelf dat hij nog een boel moest doen. Eerst heeft SW zijn vriendin geleerd hoe te fietsen met een krat bier (is ook in de toekomst erg handig). Daarna werd er dus naar de supermarkt geknapt, bier, chips en nootjes gescoord en een ontbijt voor de zondag ochtend. Ondertussen stond de telefoon al roodgloeiend met mensen die onderweg waren of nog moesten vertrekken.
Thuis aangekomen was het koelkast vullen en wachten... Nadat qyn, JD, SD en MB --> VK van het station hadden opgepikt kwamen ze strak op tijd bij de desbetreffende flat aan. Na eerst de koffie en stroopwafels verzorgt te hebben kon er begonnen worden aan een of ander ingewikkeld spel wat VK had meegenomen en waarvan hij klaarblijkelijk ook de enige was die het snapte. Ondanks dat wist SD waarschijnlijk met behulp van WoW miracles toch te winnen. Omdat hattrick de dagen voor de meet behoorlijk down was, moest de pc van SW tijdens dit gebeuren nog overuren draaien om al de opstellingen en andere hattrick dingen te regelen. In de tussentijd was Grumpey ook gearriveerd. Nu kon het echte werk beginnen Mex(ico) met een fles Bacardi van het huis werd er vrolijk op los gespeeld. Inmiddels kwamen SW en de overige FHT-ers tot de ontdekking dat er het een en ander verbouwt moest worden om slaapplaatsen te organiseren. Na dat gedaan te hebben werd er vrolijk de stad in gegaan en er op los gefeest. Er werden enkele krogen aangedaan en na een shoarmaatje naar binnen gewerkt te hebben werd er weer naar huis teruggekeerd om te slapen.
De volgende dag. Na wakker geworden te zijn besloot SW om een ontbijt en koffie te verzorgen, wat er bij de meeste FHT-ers er wel in ging. Na wat geouwehoert te hebben en Grumpey zijn dagelijkse wandeltocht gemaakt had, werd er vertrokken richting stad om MrMoon op te pikken en een potje te gaan poolen. Zo gezegd zo gedaan, na kennis gemaakt te hebben met MrMoon werd er naar het eerste poolcentrum vertrokken wat gesloten was wegens te hoge temperaturen. Op naar de 2e dan maar. Die gelukkig wel geopend was. Na ons daar een aantal uren vermaakt te hebben zijn VK en Grump op de trein richting huis vertrokken en de overige gasten werden terugbegeleid en uitgezwaait vanaf de galerij.
Al met al een geslaagde meeting in mijn ogen en iedereen is de volgende keer weer welkom!!
nice picsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:57 schreef Verbal_Kint het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
grumpey... daar hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor vind ik... tis ieder z'n EIGEN keuze of hij/zij (herkenbare) foto's op internet wil hebben...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:46 schreef Grumpey het volgende:
heej leuk en aardig natuurlijk, maar het feit dat ik geen verspreide internetfotos van mezelf wil betekend nog niet dat ik wel overal mijn logo over mijn hoofd wil. Hopelijk nemen jullie dat ook serieus en halen de fotos gewoon weg, bij voorbaat dank
overigens sorry dat ik zo flauw ben.
quote:
dacht ik echtquote:Op zondag 16 juli 2006 19:40 schreef The_Hives het volgende:
meet is toch volgende week?
ik las t ja , zuurquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]
dacht ik echt. Ik ben niet vaak meer online, en zat eigenlijk te wachten op bericht van eh... weet ik niet meer, die mss via Amsterdam en Hoorn naar Grun zou rijden met de auto. Had er nog niets van gelezen dus dacht dat het nog niet was.
Balen, maar had afgelopen weekend toch niet gekund.
Ik ben btw nog steeds voor een Amsterdam meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |