tja kheb m'n prive agenda niet bij de hand op het werk... en ik leef normaal niet zover vooruit... hoogstens een maand meestal... maar doorgaans leef ik van week tot week... en als ik niet werk/school heb leef ik zowat van dag tot dagquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:10 schreef SuperWeber het volgende:
Onder voorbehoud is voor lafbekken...
m.a.w. je hebt nog niets gepland op die dag, dus je kan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:23 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
tja kheb m'n prive agenda niet bij de hand op het werk... en ik leef normaal niet zover vooruit... hoogstens een maand meestal... maar doorgaans leef ik van week tot week... en als ik niet werk/school heb leef ik zowat van dag tot dag
dat zeg ik niet heh...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
m.a.w. je hebt nog niets gepland op die dag, dus je kan.
quote:Foetre-Leidschendam omgeving Den Haag
Dan zal ik het lijstje maar aanvullen hehquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:18 schreef foetre het volgende:
Mischien makkelijk om een lijstje te maken wie waar vandaan komt dan kunnen er mensen met mekaar meerijden.
Ik maak een begin
[..]
quote:Foetre-Leidschendam
Mokkaboon/Suriman - Breda
Maniack28/Joralf - Gouda
Grumpey-Amsterdam
Bonobo11-Leiden
JohanDerksen-Nijmegen
SuperWeber - Groningen
Welke middelbare school vroeger? Vlietland toevallig?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:39 schreef Bonobo11 het volgende:
Leiden
Count me inquote:Op maandag 22 mei 2006 14:32 schreef SuperWeber het volgende:
Komen:
SW
Verbal Kint
Grumpey
qyn (Reageert hier toch niet meer, maar hij moet rijden)
sir_dalord (die begon hierover)
MadKow (Speelt ook alleen maar WoW, maar zijn R5 is nog nooit in Groningen geweest)
JD (Zoals het hoort gewoon van de partij)
Als ik niet werk/school heb? Wat voer je dan uit in godsnaam? Luiquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:23 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
tja kheb m'n prive agenda niet bij de hand op het werk... en ik leef normaal niet zover vooruit... hoogstens een maand meestal... maar doorgaans leef ik van week tot week... en als ik niet werk/school heb leef ik zowat van dag tot dag
komop, samen met Grump en mij met de interlinerquote:
Als het mot kom ik jullie ophalen met me bolide kom toch langs adamquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
komop, samen met Grump en mij met de interliner
quote:Foetre-Leidschendam
Mokkaboon/Suriman - Breda
Maniack28/Joralf - Gouda
Grumpey-Amsterdam
Bonobo11-Leiden
JohanDerksen- Bemmel-city![]()
SuperWeber - Groningen
Frits - Uddel (of daaromstreeks)
Verbal_Kint - Nijmegen/Venlo ('s zaterdags)
kijk, dat klinkt goed.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:36 schreef foetre het volgende:
[..]
Als het mot kom ik jullie ophalen met me bolide kom toch langs adam
Ik zla er ff over nadenken..quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
komop, samen met Grump en mij met de interliner
Eej, hou ook effe een plek voor mij vrijquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:52 schreef sir_dalord het volgende:
Even met qyn overlegd, reken hem er maar bij.
Waarschijnlijk komen we met de auto, Ik bel je nog tegen die tijd suriman
Hulde voor de gastvrijheid van onze Groningse HT'erquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:40 schreef SuperWeber het volgende:
GVD wat is dit nou weer...
Is de meeting op de meest onmogelijke plaats in Nederland, komt iedereen plotseling...
En nog 1quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:52 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Eej, hou ook effe een plek voor mij vrij![]()
He heb je geen camping bij jou in de buurt voor al die andere fokhattrickpaupersquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:40 schreef SuperWeber het volgende:
GVD wat is dit nou weer...
Is de meeting op de meest onmogelijke plaats in Nederland, komt iedereen plotseling...
Hij durft gewoon nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:13 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben er niet bij.... ik heb die maandag daarna een zeer belangrijke herkansing (5e keer dat ik dat tentamen ga maken) en ik wil het nu echt gaan halen, anders loop ik teveel studievertraging op. Bovendien zal het qua kosten ook wel te duur zijn => trein/eten/drinken etc.
Sorry JD, kan je me weer niet IRL zien![]()
quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Een jaar lang rond pauperen en dan alles uitgeven aan festivals, ik vind het jammer een kutstreek Joralf.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:37 schreef Grumpey het volgende:
en wat voor een festivals/bandsalexisonfire
lowlands
![]()
Ga eens naar echte festivals als Sziget, Werchter, Pukkelpop, Roskilde of Glastonbury!![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Een jaar lang rond pauperen en dan alles uitgeven aan festivals, ik vind het jammer Joralf.
Nog langer?quote:
Je hebt gelijk, misschien is het niet kwantitatief maar kwalitatief slecht gesteld met je slaap, sorry, mijn foutquote:
Rock Am Ringquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:37 schreef Grumpey het volgende:
en wat voor een festivals/bandsalexisonfire
lowlands
![]()
Ga eens naar echte festivals als Sziget, Werchter, Pukkelpop, Roskilde of Glastonbury!![]()
Helaas, heb al een oranje-afspraak staanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:23 schreef -J-D- het volgende:
AANSTAANDE ZONDAG MEETING!
Waar: Nijmegen
Waarom: Omdat we in de kroeg Nederland - Servie en Montenegro willen zien
Wie: Verbal_Kint, qyn, Madkow, -J-D-, sirdalord.... wie volgt...?
Hoe laat: Vanaf een uur of 12
Wedstrijd: Die begint om 15 uur
Afzeggen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Helaas, heb al een oranje-afspraak staan![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:23 schreef -J-D- het volgende:
AANSTAANDE ZONDAG MEETING!
Waar: Nijmegen
Waarom: Omdat we in de kroeg Nederland - Servie en Montenegro willen zien
Wie: Verbal_Kint, qyn, Madkow, -J-D-, sirdalord.... wie volgt...?
Hoe laat: Vanaf een uur of 12
Wedstrijd: Die begint om 15 uur
Komtie:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
*tijd-voor-een-update-van-de-organisatie-schop*
Zondag heb ik een voetbalkijkafspraak in Grun'n dus gaat dat helaas niet worden....quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:19 schreef Grumpey het volgende:
anders gaan we schaatsen, op jouw baan
zondag, is het wel mooi weer he.....hmm....ik kijk wel even of ik kom, geef het 50%
Dit weekend kan ik en Nijmegen valt te doen, lekker WK kijken,quote:
TOF!quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:58 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dit weekend kan ik en Nijmegen valt te doen, lekker WK kijken,
groningen wordt lastig
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
pvrens komt waarschijnlijk ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |