quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:45 schreef SuperWeber het volgende:
18 uur later...
Ik heb even gekeken....
Ik weet niet exact wanneer vakanties beginnen en wanneer mensen met vakantie gaan. Het zou natuurlijk reteflex van mij zijn om hier rekening mee te houden.
Nieuwe data voor de vakantie:
27 mei
10 juni
17 juni
Na de vakantie: (Onder voorbehoud)
19 augustus
26 augustus
2 september
9 september
16 september
Goed hier gaan we het mee doen!!
Ik ga over een week inventariseren en kijken waar we zijn
Gevondenquote:
quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 15:02 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
Ik probeer het opnieuw:
27 mei is op het eerste gezicht de enige datum die moeilijk wordt. Voor de rest kan ik de rest van de data wel
Gisteravond op ircquote:(18:49:38) (@Grumpey) mijn exvriendin hielt de motivatie ook hoog
gebeurt me vaker hoor, JD herinnert me er elke keer weer aanquote:Op maandag 15 mei 2006 19:49 schreef KaheemSaid het volgende:
Hehe, mooi dat het Grumpel ook eens overkomt.
Ik organiseer het... Ik denk niet dat mij dat in A'dam of Nijmegen gaat lukkenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:16 schreef TimmyAsd het volgende:
waar wordt het nou gehouden?
Grunquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:51 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik organiseer het... Ik denk niet dat mij dat in A'dam of Nijmegen gaat lukken
Mja...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Grun![]()
![]()
krijgen we eigenlijk ook een rondleiding in de Hel van het Noorden?
wel lekker rustig danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:42 schreef SuperWeber het volgende:
24 juni staat niet in mijn lijstje...
Met een reden natuurlijk
Juli is wel vakantie toch??quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:54 schreef Grumpey het volgende:
[..]
wel lekker rustig dan![]()
maareh, eind juni en geheel juli zijn normaal gesproken geen vakantieperiode hoor, ben je zo lang weg?![]()
Mja... Ik zit op stage dus ik kan doen whatever I wantquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:19 schreef Grumpey het volgende:
15 juli is vakantie (plus minus). Eind juni zeker niet, en begin juli ook nog niet.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:59 schreef Grumpey het volgende:
Ok mensen, even actief nu
Noem een datum SW, zeg wat we gaan doen, en iedereen reageert dan erop. Dan komt de vaart er beetje in.
Hele tijd wachten gaat natuurlijk niet bevordelijk werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |