quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:08 schreef MrMoon het volgende:
ik kan alleen op de zondag, maar wil dan wel graag komen..
so count me in voor de zondag!
Rustig aan Grump...quote:Op maandag 10 juli 2006 11:36 schreef Grumpey het volgende:
wordt wel tijd voor even wat tijden en meetingpoints door te geven vermoed ik SWenne, waar slapen we bijv.?
wie er allemaal komen en wanneer is ook wel mooi om te wetenquote:Op maandag 10 juli 2006 11:36 schreef Grumpey het volgende:
wordt wel tijd voor even wat tijden en meetingpoints door te geven vermoed ik SWenne, waar slapen we bijv.?
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:24 schreef -J-D- het volgende:
qyn
sirdalord
JD
madkow
mrmoon
sw
grump
mokkaboon
VK
iig
je staat er nu al tussen als zijnde persoon die iig komtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik houd de boot trouwens nog ff af. heb nog ongeveer 70 euro besteedbaar vermogen en ik heb zojuist vernomen dat ik de eerste week van augustus mn scriptie af moet hebben... ik zie ff hoe t financieel en met de scriptie gaat deze week.
ik ga iig mn best doen![]()
Ik wilde zojuist vragen wat de bedoeling allemaal is, maar vond 2 pagina's terug dit...quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:36 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Komtie:
Aanvang: Zaterdag 15 juli +/- 20:00
20:00 Koffie (Gratis) Geleuter over hattrick (onbetaalbaar)
Nadat iedereen is binnengekomen, tijd voor de ouderwetse bordspellen (goed idee Grump) onder het genot van BIER!! (Hangt af van het aantal personen, ik regel het bier waarschijnlijk tegen kleine vergoeding exclusief statiegeld)
Available bij mij thuis: Risk en Triviant
23:30 - 00:30 Hier ergens vertrekt de laatste bus naar de stad om ons volledig lam te gaan zuipen...
04:00 - 06:00 Thuiskomst per taxi
Zondag 16 juli
14:00 Iedereen zal wel wakker zijn, dus koffie!
15:00 Vertrek richting stad
15:20 aankomst in stad.... (Vanaf hier moet ik het nog invullen, we kunnen poolen cq bowlen cq whatever
18:30 We gaan op zoek naar een restaurant, waar ik waarschijnlijk van te voren even ga reserveren
20:00 Aankomst in een internetcafé om Hattrick te koekeloeren, waarschijnlijk vertrekken hier de eerste mensen alweer.
Alles onder voorbehoud en nadere updates komen vooral onregelmatig en zijn vooral onduidelijk
niet moeilijk, er zit niks in het noorden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:58 schreef SuperWeber het volgende:
Trouwens, ik denk dat we gewoon naar een poolcentrum gaan op zondagmiddag om de kosten enigszins binnen de perken te houden, daarnaast zal ik reserveren bij Napoli, het allerbekendste studentenpizzarestaurant van noord nederland.
ik kan op zich wel zondagmiddag gewoon richting Grote Markt komen.. of een andere plek.. Ik heb een fiets ter beschikking..quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:55 schreef -J-D- het volgende:
Verbeter me als ik het fout heb:
Volgens mij kunnen sd, qyn en ik met de auto van qyn. Mokkaboon kan evt ook meerijden.
Als ik MK goed begrepen had, rijdt hij zelf aangezien hij zaterdagavond weer terug moet. Zondag had ie afspraken.
Dus blijven er 5 tukken? Aangezien mrmoon aangaf alleen op zondag te komen.
(tukkers = sd, qyn, grump, jd, mokka)
Verbal: al duidelijkheid?
hoever is t vanuit Boalsert?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik kan op zich wel zondagmiddag gewoon richting Grote Markt komen.. of een andere plek.. Ik heb een fiets ter beschikking..
ik zou mee kunnen rijden?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:55 schreef -J-D- het volgende:
Verbeter me als ik het fout heb:
Volgens mij kunnen sd, qyn en ik met de auto van qyn. Mokkaboon kan evt ook meerijden.
Als ik MK goed begrepen had, rijdt hij zelf aangezien hij zaterdagavond weer terug moet. Zondag had ie afspraken.
Dus blijven er 5 tukken? Aangezien mrmoon aangaf alleen op zondag te komen.
(tukkers = sd, qyn, grump, jd, mokka)
Verbal: al duidelijkheid?
niet die zij-ingang die veel makkelijker is tov van de looproute naar de binnenstad? (heej, ik ken groningen welquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef SuperWeber het volgende:
20.00 Station Groningen onder de NS letters Groningen aan de monumentale voorzijde van het station!!
Nee, ik wil een duidelijk herkenningspunt...quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
niet die zij-ingang die veel makkelijker is tov van de looproute naar de binnenstad? (heej, ik ken groningen wel)
en hoe zit dat op de zondag? Ik wil ook wel graag een duidelijk herkenningspunt voor de zondagquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef SuperWeber het volgende:
20.00 Station Groningen onder de NS letters Groningen aan de monumentale voorzijde van het station!!
De bushalte bij de boerhavelaan??quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en hoe zit dat op de zondag? Ik wil ook wel graag een duidelijk herkenningspunt voor de zondag
Ohja, dat mooie gebouw op dat historische pleinquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:30 schreef SuperWeber het volgende:
op de grote markt bij de ABN amro bank
Dat plein is idd historisch, die bank daarentegen weer wat minderquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ohja, dat mooie gebouw op dat historische plein
checkquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef SuperWeber het volgende:
Mail is onderwegquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
De bushalte bij de boerhavelaan??![]()
![]()
Even zonder gekheid. We gaan waarschijnlijk poolen dus we kunnen rond 15.00 op de grote markt bij de ABN amro bank afspreken.
Mail mij voor de zekerheid je tel. nr. even (voor noodgevallen)...
We kunnen naar Cue-Action, is daar geen ruimte, dan hebben we Santana's nog....quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:47 schreef MrMoon het volgende:
Welk internetcafe heb je trouwens op het oog? en welk poolcentrum?
Is dat die in die straat waar je in komt als je bij de Herestraat doorloopt (richting station)? en waar de Coach op de hoek zit?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:44 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
We kunnen naar Cue-Action, is daar geen ruimte, dan hebben we Santana's nog....
Internet-café zijn er velen... @ease is vrij dicht bij het station en daarom misschien wel handig!!
Jep... Ben er nog nooit geweest... Maar lekker belangrijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Is dat die in die straat waar je in komt als je bij de Herestraat doorloopt (richting station)? en waar de Coach op de hoek zit?
die is misschien idd wel het makkelijkst ivm lui die naar het station moeten.. Als ie maar niet te duur isquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jep... Ben er nog nooit geweest... Maar lekker belangrijk
Geen flauw idee... Meestal zitten er meerdere mensen achter 1 pc op zo'n meeting...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die is misschien idd wel het makkelijkst ivm lui die naar het station moeten.. Als ie maar niet te duur is
mja maar in dit geval zijn er misschien mensen die op vakantie gaan komende zomer en daardoor misschien op de centen letten?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:25 schreef Mokkaboon het volgende:
hey, ik ben niet iemand die zeurt over geld... maar ik zie nu een paar keer terug komen dat het niet te duur zal zijn, of dat de zondag het duurste is... nu bij de i-net cafe's of er eentje duur is en dat mensen bij elkaar zijn zodat dat de kosten wat drukt...
hoeveel geld wordt er gemiddeld uitgegeven bij zo'n weekend meeting? het boeit me niet, maar ben wel benieuwd hoeveel het dan is...
ik ben zelf iemand die zoiets heeft van: geld moet rollen en bezuinigen op geld op de momenten dat je juist plezier hebt vind ik stom (dat zorgt vaak ervoor dat er minder plezier is namelijk)
voorbeeldje... als je het hele jaar werkt en je gaat op vakantie... zie je dat veel mensen juist op die vakantie gaan bezuinigen... echt stom want dat is maar 1 ding in het hele jaar...
of bezuinigen op je auto... je zit er erg veel uren in... maakt er lange afstanden mee... voor forenzen bijvoorbeeld... die zitten soms wel 3... 4... uur in de auto per dag...
hetzelfde verhaal met een computer... die ene 500 euro kan ervoor zorgen dat je veel meer plezier van dat ding hebt over een periode van 1, 2, 3.... jaar... is toch voor de gekke dat je dan alleen naar het aanschaf bedrag blijft kijken?
Net als de vorige keerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:11 schreef Grumpey het volgende:
Overigens, wie heeft er zin om zondagochtend een rondje van +/- 10 km te hardlopen? Neem even hardloopspullen mee, kan je meelopen
Ik zal kijken of ik kleding hebquote:
nee dank jequote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:11 schreef Grumpey het volgende:
Overigens, wie heeft er zin om zondagochtend een rondje van +/- 10 km te hardlopen? Neem even hardloopspullen mee, kan je meelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |