Goed voor de conditie, bouwt ie toch nog iets op!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:08 schreef LedZep het volgende:
[..]
Leuk hoor. Eerst eten en dan die zooi weer verbranden door te gaan rennen![]()
![]()
Ik weet niet of je te vertrouwen bent, als je dat bent kan ik de emmer morgen wel in de brievenbus legen. Dan zou je hem woensdag moeten hebben. Honger?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:25 schreef McGilles het volgende:
btw ivo, stuur je de shake op als je het geld binnen hebt of kan ik hem woensdag al verwachten?
Hoe was je training?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik weet niet of je te vertrouwen bent, als je dat bent kan ik de emmer morgen wel in de brievenbus legen. Dan zou je hem woensdag moeten hebben. Honger?![]()
Ranzig as usualquote:
Ik ben zeker wel te vertrouwen, als je het goede rekeningnummer hebt gegeven weet ik 100% zeker dat je het geld morgen hebt (als de bank een beetje mee werkt)quote:Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik weet niet of je te vertrouwen bent, als je dat bent kan ik de emmer morgen wel in de brievenbus legen. Dan zou je hem woensdag moeten hebben. Honger?![]()
Ik stuur hem morgen wel op. Btw ik heb je adres, stel dat je geen geld overgemaakt hebt wacht ik je liever daar op dan dat ik je om geld moet smeken via je telefoonquote:Op maandag 15 mei 2006 22:31 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ben zeker wel te vertrouwen, als je het goede rekeningnummer hebt gegeven weet ik 100% zeker dat je het geld morgen hebt (als de bank een beetje mee werkt)
Ik moet morgen en donderdag werken dus woensdag komt voor mij zeer goed uit, daarom vraag ik het!
Als je het niet vertrouwt kan ik ook wel mijn telefoonnummer geven, geen probleem
Maak je geen zorgen!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:33 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik stuur hem morgen wel op. Btw ik heb je adres, stel dat je geen geld overgemaakt hebt wacht ik je liever daar op dan dat ik je om geld moet smeken via je telefoon.
Wat doe je voor werk?
Nog meer lieden getraint vandaag?
Upright row. Trek hem maar totdat je bovenarmen in 1 lijn met je schouders zijn (dus parallel met de vloer) en met wijdere grip. Stuk minder blessuregevoelig (+de belasting komt meer op de side delts aan ipv traps) dus mss dat je dat wel pijnloos kan.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:30 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ranzig as usual. Ik heb geprobeerd om die oefening voor je schouders te doen, dat je een stang optilt naar je kin. Maar ik krijg dat niet voor elkaar, ik heb dan zo'n pijn in me polsen als ik bij me kin ben. Terwijl het zo'n goeie oefening is. Maarja, ik heb geleerd dat als iets niet goed voelt je het beter niet kunt doen.
Ik deed vandaag stifflegged deadlift met 90 kg in plaats van 130. En ik voelde hem nu veel beter in me hams. Normaal voel ik alleen dat ik me onderrug verneuk. Enig idee hoe dat kan? Me uitvoering is wel hetzelfde.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:37 schreef LedZep het volgende:
Btw, hier een vergroting van mijn avater:
[afbeelding]
Ja hij is een beetje misvormd geworden
Dit is zo'n beetje het langetermijndoel (dwz een jaar of 5) wat ik voor ogen heb qua fysiek. Mocht ik dat bereikt hebben ga ik volledig voor functionele kracht en conditie om een allround-krachtsporter te worden die bestand is tegen elke uitdaging in de moderne jungle, en waar de elite-militairen nog een puntje aan kunnen zuigen.
Denk dat je je simpelweg meer kan concentreren op je hammies door het lagere gewicht, ipv alleen te denken aan het omhoog trekken van die barbell. Zelfde als puur drukken vanuit je borst (echt 'voelen' dat je met je borst drukt) bij het bankdrukken ipv domweg dat ding omhoog drukken. Werkt vaak beter dan voor het grote gewicht te gaan.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:40 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik deed vandaag stifflegged deadlift met 90 kg in plaats van 130. En ik voelde hem nu veel beter in me hams. Normaal voel ik alleen dat ik me onderrug verneuk. Enig idee hoe dat kan? Me uitvoering is wel hetzelfde.
Denk van niet, mijn polsen moeten altijd recht blijven anders gaan ze pijn doen. Op zich geen probleem want ik ken bijna elke oefening doen behalve die. Paar jaar geleden toen de blesure nog vers was was het echt naatje. Toen kon ik alleen trek oefeningen doen, omdat ik er geen druk op kon verdragen. Zelfde met triceps of biceps oefeningen, ik kon helemaal niks alleen een beetje roeien, een vaag schouder apparaat (soort van side raises) en pecht deck met me armen gestrekt. Dat nooit meer. KLOP KLOP KLOP KLOP (klopt af met hoofd tegen houten bureau).quote:Op maandag 15 mei 2006 22:38 schreef LedZep het volgende:
[..]
Upright row. Trek hem maar totdat je bovenarmen in 1 lijn met je schouders zijn (dus parallel met de vloer) en met wijdere grip. Stuk minder blessuregevoelig (+de belasting komt meer op de side delts aan ipv traps) dus mss dat je dat wel pijnloos kan.
iddquote:Op zondag 14 mei 2006 22:37 schreef LedZep het volgende:
[..]
MrJ leest alleen nog mee, want als hij iets post onder werktijd wordt hij onzedelijk vernederd door zijn chef. Verder babbelen wij deze threads wat aan elkaar, dus je bent welkom (terug)Behalve als je goede genen hebt, want dat soort mensen moeten wij ecto's niet
![]()
Het antwoord werd al gegeven, voor de vetverbrandingquote:Op maandag 15 mei 2006 22:00 schreef zBus het volgende:
[..]
Ik volg het niet super goed hier ofzo? maar hardlopen op een lege maag is zeg maar niet erg fijn, waarom zou je dat willen doen?
Laatste poging: upright row met dumbbells? De beweging is dan wel hetzelfde maar je kan gemakkelijker de beweging iets aanpassen waardoor je polsen mss stuk ontlast worden. Als dat ook niet mag baten, motte we het maar op side raises houden.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:44 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Denk van niet, mijn polsen moeten altijd recht blijven anders gaan ze pijn doen. Op zich geen probleem want ik ken bijna elke oefening doen behalve die. Paar jaar geleden toen de blesure nog vers was was het echt naatje. Toen kon ik alleen trek oefeningen doen, omdat ik er geen druk op kon verdragen. Zelfde met triceps of biceps oefeningen, ik kon helemaal niks alleen een beetje roeien, een vaag schouder apparaat (soort van side raises) en pecht deck met me armen gestrekt. Dat nooit meer. KLOP KLOP KLOP KLOP (klopt af met hoofd tegen houten bureau).
1.80quote:Op maandag 15 mei 2006 22:44 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
idd![]()
ik herkende je al niet meet met je nieuwe afbeelding, die vogel was er echt teveel aan![]()
hoeveel meet je trouwens voor 73kg Led?
Als ik die oefening na boetseer op mijn comfortabele bureaustoel, merk ik dat me polsen dan naar beneden hangen. En dat is foute shit. Of kan het ook met je polsen vooruit met een licht dumbeltje?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:46 schreef LedZep het volgende:
[..]
Laatste poging: upright row met dumbbells? De beweging is dan wel hetzelfde maar je kan gemakkelijker de beweging iets aanpassen waardoor je polsen mss stuk ontlast worden. Als dat ook niet mag baten, motte we het maar op side raises houden.
Mwah maakt weinig uit denk ik. Gaat erom dat je die beweging omhoog maakt, niet hoe die omhoog gaatquote:Op maandag 15 mei 2006 22:49 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Als ik die oefening na boetseer op mijn comfortabele bureaustoel, merk ik dat me polsen dan naar beneden hangen. En dat is foute shit. Of kan het ook met je polsen vooruit met een licht dumbeltje?
Ik denk dat je een mieterige bitch bent die niet hard genoeg traintquote:Op maandag 15 mei 2006 22:50 schreef McGilles het volgende:
Een tijdje geleden heb ik mijn schema hier gepost en toen had Ledzep de kritiek dat ik teveel de onderrug belast enzo.
Kan goed kloppen maar heb tot nu toe echt geen last ervan. Toch zit ik te denken om ipv 2x deadlift 2x squat in de week te gaan naar ene week 2x sq 1x dl en andere week 2x dl 1x sq.
Voor de rest doe ik naast het squatten ook 2 andere beenoefeningen op dezelfde dag en naast het dl-en geen beenoefeningen.
Jullie mening?
maffe gains, zo ecto ben je dan toch precies niet? :pquote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef LedZep het volgende:
[..]
1.80
Die 73 is ondertussen 75, en als het goed is over 6 weken 80.
Edit: vet% schat ik op 12-13%
Ik vind mezelf best ecto heur, echt massa heb ik dan ook simpelweg niet. Die 5 kilo MOET er alleen gewoon bij, voor minder ga ik mezelf geen 6 weken pijnigen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:02 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
maffe gains, zo ecto ben je dan toch precies niet? :p
ik meet 1.83 bij 69kg, schat m'n vet% op 6-8%, heb het nooit laten meten, maar in mijn ogen is ivo een dikkertje![]()
gadver, nu ben ik eens 3 maand goed bezig en nu beginnen examens, kan ik er weer voor 1,5 mee kappenwacht maar als het zomer wordt
![]()
present!quote:
Eej bek houwe he. Tuurlijk kun je wel gains maken als ecto. Als je maar een plan hebt.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:02 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
maffe gains, zo ecto ben je dan toch precies niet? :p
ik meet 1.83 bij 69kg, schat m'n vet% op 6-8%, heb het nooit laten meten, maar in mijn ogen is ivo een dikkertje![]()
gadver, nu ben ik eens 3 maand goed bezig en nu beginnen examens, kan ik er weer voor 1,5 mee kappenwacht maar als het zomer wordt
![]()
Kijk zo werkt dat.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik vind mezelf best ecto heur, echt massa heb ik dan ook simpelweg niet. Die 5 kilo MOET er alleen gewoon bij, voor minder ga ik mezelf geen 6 weken pijnigen.
De kans dat ik die 95 kilo haal is nihil. Ik denk dat ik sowieso een paar keer trainingen 'over moet doen', dmz als ik bijv op 65 zit en ik haal er maar 17 dat ik de volgende training weer 65 doe, net zolang tot ik wel die 20 reps heb. En dan zie ik wel of ik doorga tot de 95 of stop na 6 weken.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:10 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Eej bek houwe he. Tuurlijk kun je wel gains maken als ecto. Als je maar een plan hebt.
[..]
Kijk zo werkt dat.
Ik ben echt mega benieuwt of je over 6 weken op de 95 kilo zit met squaten. If so dan moet ik ook maar iets soort gelijks gaan proberen.
hehe was niet slecht bedoeldquote:Op maandag 15 mei 2006 23:10 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Eej bek houwe he. Tuurlijk kun je wel gains maken als ecto. Als je maar een plan hebt.
Wat is dat godverdomme voor een instelling. Als je al zo begint haal je het nooit.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef LedZep het volgende:
[..]
De kans dat ik die 95 kilo haal is nihil. Ik denk dat ik sowieso een paar keer trainingen 'over moet doen', dmz als ik bijv op 65 zit en ik haal er maar 17 dat ik de volgende training weer 65 doe, net zolang tot ik wel die 20 reps heb. En dan zie ik wel of ik doorga tot de 95 of stop na 6 weken.
Ga maar is een zak pinda's per dag kanen. 50x gepompt? Wat zijn dat voor herhalingen, wil je nog droger worden?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:16 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
hehe was niet slecht bedoeldik heb echt te weinig vet en met al dat eten de afgelopen maanden is er niet veel bijgekomen, daarom ga ik ook beginnen met gainers. voor de rest ben ik wel tevree over de gains dat ik heb gemaakt deze maanden
![]()
ik voel me goed ik voel me goeeeed![]()
daarnet nog 50x gepomptvoelt naar meer
![]()
Vertel dat aan de gym eigenaar als de halve sportschool straks onder het zweet en kots ligt en alle huisvrouwtjes hun abonnement opzeggenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:25 schreef MegaMarc het volgende:
respect ledzep!
noten kosten teveel (in belgie), en jah 50x, wat heb je er anders aanquote:Op maandag 15 mei 2006 23:19 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ga maar is een zak pinda's per dag kanen. 50x gepompt? Wat zijn dat voor herhalingen, wil je nog droger worden?
Ik heb me laten vertellen dat frituur en mayo best goed werktquote:Op maandag 15 mei 2006 23:29 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
noten kosten teveel (in belgie), en jah 50x, wat heb je er anders aan(ik weeg maar 69), dit wil niet zeggen dat ik bij benchpress ook 50 reps doe
zeg maar 8 of 10
Bij mij zit een kerel op de gym (die ik overigens wel ken) die als ie langsloopt zegt "zwaarder 'de Wit', dit is niks"quote:Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef LedZep het volgende:
[..]
Vertel dat aan de gym eigenaar als de halve sportschool straks onder het zweet en kots ligt en alle huisvrouwtjes hun abonnement opzeggen
maar... ik eet al elke dag frietenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat frituur en mayo best goed werkt![]()
ik ben overigens al begonnen met cola en andere frisdranken te drinken idpv enkele glazen waterquote:Op maandag 15 mei 2006 23:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat frituur en mayo best goed werkt![]()
Bijna een kilo per week, oei. Heb ik zelf ook een keer gedaan, werkte alleen voor geen meter. Ik woog toen nog 82kg ofzo en heb mezelf toen in 2 maanden naar de 89,8kg gevreten/getraind. Alleen als ik ook maar 1 dag ietsje minder at lag er al meteen weer 1,5kg af. Ik hield ook heel veel vocht vast. Dat was dus op een avond pilsen echt 20x naar de WC omdat al dat vocht werd afgevoerd. Uiteindelijk 83,5kg van overgehouden. Sindsdien wat minder rigoreus gebulkt, momenteel 86kg bij 1,85m met een procentje of 10 denk ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef LedZep het volgende:
[..]
1.80
Die 73 is ondertussen 75, en als het goed is over 6 weken 80.
Edit: vet% schat ik op 12-13%
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef Sloper het volgende:
Wat is trouwens jullie mening over 1x per week een flink Bulkmeal bij de Mac/BK ? Ik doe dit regelmatig op zondag middag (2x per maand ofzo)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |