maffe gains, zo ecto ben je dan toch precies niet? :pquote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef LedZep het volgende:
[..]
1.80
Die 73 is ondertussen 75, en als het goed is over 6 weken 80.
Edit: vet% schat ik op 12-13%
Ik vind mezelf best ecto heur, echt massa heb ik dan ook simpelweg niet. Die 5 kilo MOET er alleen gewoon bij, voor minder ga ik mezelf geen 6 weken pijnigen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:02 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
maffe gains, zo ecto ben je dan toch precies niet? :p
ik meet 1.83 bij 69kg, schat m'n vet% op 6-8%, heb het nooit laten meten, maar in mijn ogen is ivo een dikkertje![]()
gadver, nu ben ik eens 3 maand goed bezig en nu beginnen examens, kan ik er weer voor 1,5 mee kappenwacht maar als het zomer wordt
![]()
present!quote:
Eej bek houwe he. Tuurlijk kun je wel gains maken als ecto. Als je maar een plan hebt.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:02 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
maffe gains, zo ecto ben je dan toch precies niet? :p
ik meet 1.83 bij 69kg, schat m'n vet% op 6-8%, heb het nooit laten meten, maar in mijn ogen is ivo een dikkertje![]()
gadver, nu ben ik eens 3 maand goed bezig en nu beginnen examens, kan ik er weer voor 1,5 mee kappenwacht maar als het zomer wordt
![]()
Kijk zo werkt dat.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik vind mezelf best ecto heur, echt massa heb ik dan ook simpelweg niet. Die 5 kilo MOET er alleen gewoon bij, voor minder ga ik mezelf geen 6 weken pijnigen.
De kans dat ik die 95 kilo haal is nihil. Ik denk dat ik sowieso een paar keer trainingen 'over moet doen', dmz als ik bijv op 65 zit en ik haal er maar 17 dat ik de volgende training weer 65 doe, net zolang tot ik wel die 20 reps heb. En dan zie ik wel of ik doorga tot de 95 of stop na 6 weken.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:10 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Eej bek houwe he. Tuurlijk kun je wel gains maken als ecto. Als je maar een plan hebt.
[..]
Kijk zo werkt dat.
Ik ben echt mega benieuwt of je over 6 weken op de 95 kilo zit met squaten. If so dan moet ik ook maar iets soort gelijks gaan proberen.
hehe was niet slecht bedoeldquote:Op maandag 15 mei 2006 23:10 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Eej bek houwe he. Tuurlijk kun je wel gains maken als ecto. Als je maar een plan hebt.
Wat is dat godverdomme voor een instelling. Als je al zo begint haal je het nooit.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef LedZep het volgende:
[..]
De kans dat ik die 95 kilo haal is nihil. Ik denk dat ik sowieso een paar keer trainingen 'over moet doen', dmz als ik bijv op 65 zit en ik haal er maar 17 dat ik de volgende training weer 65 doe, net zolang tot ik wel die 20 reps heb. En dan zie ik wel of ik doorga tot de 95 of stop na 6 weken.
Ga maar is een zak pinda's per dag kanen. 50x gepompt? Wat zijn dat voor herhalingen, wil je nog droger worden?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:16 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
hehe was niet slecht bedoeldik heb echt te weinig vet en met al dat eten de afgelopen maanden is er niet veel bijgekomen, daarom ga ik ook beginnen met gainers. voor de rest ben ik wel tevree over de gains dat ik heb gemaakt deze maanden
![]()
ik voel me goed ik voel me goeeeed![]()
daarnet nog 50x gepomptvoelt naar meer
![]()
Vertel dat aan de gym eigenaar als de halve sportschool straks onder het zweet en kots ligt en alle huisvrouwtjes hun abonnement opzeggenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:25 schreef MegaMarc het volgende:
respect ledzep!
noten kosten teveel (in belgie), en jah 50x, wat heb je er anders aanquote:Op maandag 15 mei 2006 23:19 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ga maar is een zak pinda's per dag kanen. 50x gepompt? Wat zijn dat voor herhalingen, wil je nog droger worden?
Ik heb me laten vertellen dat frituur en mayo best goed werktquote:Op maandag 15 mei 2006 23:29 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
noten kosten teveel (in belgie), en jah 50x, wat heb je er anders aan(ik weeg maar 69), dit wil niet zeggen dat ik bij benchpress ook 50 reps doe
zeg maar 8 of 10
Bij mij zit een kerel op de gym (die ik overigens wel ken) die als ie langsloopt zegt "zwaarder 'de Wit', dit is niks"quote:Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef LedZep het volgende:
[..]
Vertel dat aan de gym eigenaar als de halve sportschool straks onder het zweet en kots ligt en alle huisvrouwtjes hun abonnement opzeggen
maar... ik eet al elke dag frietenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat frituur en mayo best goed werkt![]()
ik ben overigens al begonnen met cola en andere frisdranken te drinken idpv enkele glazen waterquote:Op maandag 15 mei 2006 23:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat frituur en mayo best goed werkt![]()
Bijna een kilo per week, oei. Heb ik zelf ook een keer gedaan, werkte alleen voor geen meter. Ik woog toen nog 82kg ofzo en heb mezelf toen in 2 maanden naar de 89,8kg gevreten/getraind. Alleen als ik ook maar 1 dag ietsje minder at lag er al meteen weer 1,5kg af. Ik hield ook heel veel vocht vast. Dat was dus op een avond pilsen echt 20x naar de WC omdat al dat vocht werd afgevoerd. Uiteindelijk 83,5kg van overgehouden. Sindsdien wat minder rigoreus gebulkt, momenteel 86kg bij 1,85m met een procentje of 10 denk ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef LedZep het volgende:
[..]
1.80
Die 73 is ondertussen 75, en als het goed is over 6 weken 80.
Edit: vet% schat ik op 12-13%
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef Sloper het volgende:
Wat is trouwens jullie mening over 1x per week een flink Bulkmeal bij de Mac/BK ? Ik doe dit regelmatig op zondag middag (2x per maand ofzo)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |