Mail nu wel ontvangen, gelijk mail terug + geld overgemaaktquote:Op maandag 15 mei 2006 13:10 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
(ik had je trouwens weer gemaild, heb hem ook zojuist naar je hotmail gestuurd.)
Eej stiekemerd je zat eerst nog op 14.quote:
Wil je zeggen dat je 12 uur per dag slaapt dan? Ik sta door me onregelmatige tijden ook niet altijd op dezelfde tijd op. Maar ik zorg er wel voor dat ik ongeveer 16 uur wakker ben en 8 uur slaap, in 16 uur kun je best veel eten. Ik eet btw 12 boterhammen per dag, maar ik hoef ook niet meer zwaarder te worden. Toen ik dat wel wou at ik er 24, maar dat was tijdens mijn "schoolcarriere" en toen had ik er veel meer tijd voor.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:47 schreef Jurrio het volgende:
Tering, ook veel....maar het maakt natuurlijk ook uit hoe vroeg je opstaat: als je er om 8 uur uit bent, kan je veel meer eten dan dat je pas om 12 uur uit je nest bent. (als je er vanuit gaat dat je wel beide keren tegen 12 uur weer gaat slapen)
Ik heb het maar met twee verhoogd, nu ik toch min of meer een nieuwe bulk start zo voor de zomer mag mijn ontbijt ook wel wat steviger, vandaar.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:21 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Eej stiekemerd je zat eerst nog op 14.
[..]
Wil je zeggen dat je 12 uur per dag slaapt dan? Ik sta door me onregelmatige tijden ook niet altijd op dezelfde tijd op. Maar ik zorg er wel voor dat ik ongeveer 16 uur wakker ben en 8 uur slaap, in 16 uur kun je best veel eten. Ik eet btw 12 boterhammen per dag, maar ik hoef ook niet meer zwaarder te worden. Toen ik dat wel wou at ik er 24, maar dat was tijdens mijn "schoolcarriere" en toen had ik er veel meer tijd voor.
Ik heb alweer gruwelijke plannen voor na de zomert. Meer brood rammen (in plaats van 4 op elkaar 5 op elkaar). En meer melk zuipen, want als ik dat zo lees hier is 1 litertje helemaal niks.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:23 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik heb het maar met twee verhoogd, nu ik toch min of meer een nieuwe bulk start zo voor de zomer mag mijn ontbijt ook wel wat steviger, vandaar.
Geen flauw idee, ik wil langzamerhand naar de 120 kilo denk ik. Volgend jaar zomer hoop ik helemaal klaar te zijn met alles. Maarja dat zeg ik bijna elk jaar. Domme hoereverslaving.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:30 schreef LedZep het volgende:
Don't talk about it, na de zomer gaan bij mij alle remmen los. Ik heb simpelweg meer spiermassa nodig om zware compounds met respectabel gewicht te maken. (ook omgekeerd natuurlijk, door zware compounds meer massa)
Hoeveel wil je verhogen? (ruwweg in kcal geschat)
Nee op 12 uur kom ik denk ik nooit...maar als ik er pas om 12 uur uitga, ben ik die avond ervoor meestal ook pas later gaan slapen (maar op de een of andere manier eet ik dan nooit zoveel en daarom heb ik het mezelf maar aangeleerd)quote:Op maandag 15 mei 2006 17:21 schreef ivosnivo het volgende:
Wil je zeggen dat je 12 uur per dag slaapt dan? Ik sta door me onregelmatige tijden ook niet altijd op dezelfde tijd op. Maar ik zorg er wel voor dat ik ongeveer 16 uur wakker ben en 8 uur slaap, in 16 uur kun je best veel eten. Ik eet btw 12 boterhammen per dag, maar ik hoef ook niet meer zwaarder te worden. Toen ik dat wel wou at ik er 24, maar dat was tijdens mijn "schoolcarriere" en toen had ik er veel meer tijd voor.
ik heb ook al genoeg van brood. Eet er op een normale dag 10-12. Vreet er verder aardig wat noten, en dan vooral dry roasted pinda's, bij. Die zijn best goed te behappen. En natuurljik havermout met kwark/yoghurt. en bananen. en kwark. en tonijn. en etc etc etcquote:Op maandag 15 mei 2006 17:56 schreef MyImmortal het volgende:
Ik eet laatste tijd sowieso weinig brood, ben het een beetje beu, nu allemaal andere dingen vreten
ik heb echt geen moeite met brood hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 18:32 schreef LedZep het volgende:
Mja ik heb niet echt een alternatief, dus daarom maar brood. En als je er niet teveel bij nadenkt zijn die stukken met pindakaas/ vleeswaren ook zo weg eigenlijk.
Zo heb ik het ook, vaak doe ik voor me werk aan 3 crackers of 3 rijstewafels. Als soort van extra omdat ik moet werken. En als tussendoortje soms een muslireep, of een (aldi versie van een) liga met melk er bovenop.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:32 schreef LedZep het volgende:
Mja ik heb niet echt een alternatief, dus daarom maar brood. En als je er niet teveel bij nadenkt zijn die stukken met pindakaas/ vleeswaren ook zo weg eigenlijk.
Volkoren of meergranen brood. In ieder geval flink donker, want die vind ik het lekkerst + gezondst.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:55 schreef Tommy__ het volgende:
wat verstaan jullie onder brood? als ik hier de bakker binnenstap en ik vraag naar brood, zou hij niet weten wat hij me moet geven.. er bestaan wel 30 soorten![]()
Eh, 800 gram havermout?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:59 schreef McGilles het volgende:
Ik eet maar zo'n 4-8 boterhammen op een dag!
Vandaag pas 2 boterhammen op, dat komt wel vaker voor, tot nu toe dit vandaag op:
Ontbijt 09:00u : 800 gr havermout incl melk + shake
Middag 12:15u : 250 gram pasta + 3 tomaten + 1 paprika + 100gr ham
Snack 15:00u : 2 bruine boterhammen Pindakaas + 300gr kwark
After workout shake: 400ml melk + 30gr whey + 40gr weightganer
Avondeten: 18:30 : 250gr groente + 3 aardappels + vlees + 250gr kwark + fruit
en vanavond waarschijnlijk nog 2 boterhammen + kwark ofzo en een bordje brinta + shake
Dat is dus totaal 4 boterhammen maar op een dagbeetje weinig tov jullie allemaal
Inclusief melk is dat, dus het zou wel zo'n 150gram havermout zijn gok ik zo, de rest is dan 650ml melkquote:
Oh zo bedoel je hetquote:Op maandag 15 mei 2006 19:03 schreef McGilles het volgende:
[..]
Inclusief melk is dat, dus het zou wel zo'n 150gram havermout zijn gok ik zo, de rest is dan 650ml melk
Maar ik krijg in mijn eetschema dus echt geen 16 boterhammen gepropt, dan knal ik echt uit mijn broekquote:
Succes! Ik ga melk drinkenquote:Op maandag 15 mei 2006 19:27 schreef ivosnivo het volgende:
Daarom loop ik meestal rond in me naakte reet. Ik ga me schoudertjes, hamstrings en kuitjestjestjestjes trainen.
Ik heb mijn klompen al aan en loop over een klein kwartiertje richting het lokale weiland, jaquote:
Drie oefeningen:quote:Op maandag 15 mei 2006 19:51 schreef zBus het volgende:
Ik heb ff een vraagje over het trainen voor nin-jutsu, ik wil graag
-triceps
-quadriceps
-onderrug
-bovenrug
trainen, hoe kan ik dit het beste doen zonder naar een sportschool te gaan. Ik hoef er niet super gespierd uitzien ik wil alleen sterker worden in die plaatsen.
Sasuke...........:Pquote:Op maandag 15 mei 2006 19:51 schreef zBus het volgende:
Ik heb ff een vraagje over het trainen voor nin-jutsu, ik wil graag
-triceps
-quadriceps
-onderrug
-bovenrug
trainen, hoe kan ik dit het beste doen zonder naar een sportschool te gaan. Ik hoef er niet super gespierd uitzien ik wil alleen sterker worden in die plaatsen.
Ik dip altijd als laatste oefening voor me tri's met een 25kg schijf op me benen. Dat is echt moordend als je dan wat hoger in je reps gaat zitten, dan kan ik nauwelijks meer de deur naar de kleedkamers openduwenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:07 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
Sasuke...........:P
voor triceps kan je ook nog dippen tussen 2 bankjes
thnx hier heb ik wat aan, maar zou het ook helpen om in een handstand push ups te doen, aangezien je dan je spieren trained vanaf de bovenkant?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef LedZep het volgende:
[..]
Drie oefeningen:
1. push ups (close grip, op vuisten)
2. pull ups
3. pistols (one legged bodyweight squats)
JA! Handstand push ups zijn zo mogelijk nog beter, doen dus!quote:Op maandag 15 mei 2006 20:55 schreef zBus het volgende:
[..]
thnx hier heb ik wat aan, maar zou het ook helpen om in een handstand push ups te doen, aangezien je dan je spieren trained vanaf de bovenkant?
Dit zie ik vaker en snap eigenlijk niet waarom men het doet, ik heb in ieder geval nooit de neiging een dergelijke beweging te maken.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:22 schreef McGilles het volgende:
Ik kreeg vandaag trouwens een klein beetje commentaar op mijn uitvoering van bankdrukken. Ik tik gewoon netjes mijn borst aan, dat is het probleem niet, maar ik til mijn hoofd iets van het bankje op zeg maar en doe mijn kin iets naar m'n borst.
Hoe doen jullie dit?
Je plaatje wat doe jequote:Op maandag 15 mei 2006 19:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik heb mijn klompen al aan en loop over een klein kwartiertje richting het lokale weiland, ja![]()
Ik laat mijn lichaam helemaal stil liggen, zo kun je volgens mij de meeste kracht zetten en heb je het minst kans op blesures. Soms zie ik mensen met 1 been van de grond komen, dan heb ik zoiets van wtf. Toen ik vroeger wel is onderkant borst deed met bankdrukken (incline of decline whatever) deed ik wel altijd mijn kin naar mijn borst toe om te voorkomen dat ik een rood knarretje kreeg.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:22 schreef McGilles het volgende:
Ik kreeg vandaag trouwens een klein beetje commentaar op mijn uitvoering van bankdrukken. Ik tik gewoon netjes mijn borst aan, dat is het probleem niet, maar ik til mijn hoofd iets van het bankje op zeg maar en doe mijn kin iets naar m'n borst.
Hoe doen jullie dit?
Ik heb 7 jaar in een sportschool getraind zonder airco, en 1 keer in de zomer werd het tijdens het bankdrukken zwart voor me ogen. Ik proberen die stang in de stellage te leggen, maar dat lukte maar aan 1 kantquote:Op maandag 15 mei 2006 20:26 schreef Fugie het volgende:
strak naar het plafond kijken
ging ik squatten, leg ik er 40 kilo op, flikkert die stang bijna van me schouders
de squat ging op zich wel, maar daarna toch maar weer verder gegaan met 20 kilo om techniek te oefenen
Lijkt me wel. Ik zou ff op internet zoeken naar de juiste uitvoeringen van alle oefeningen, omdat je geen begeleiding hebt. Dat is beter om blesures te voorkomen en ook voor het resultaat.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:55 schreef zBus het volgende:
[..]
thnx hier heb ik wat aan, maar zou het ook helpen om in een handstand push ups te doen, aangezien je dan je spieren trained vanaf de bovenkant?
Laat dat nou een übersite zijnquote:Op maandag 15 mei 2006 21:38 schreef zBus het volgende:
ik had deze website al gevonden http://www.beastskills.com/
Ik volg het niet super goed hier ofzo? maar hardlopen op een lege maag is zeg maar niet erg fijn, waarom zou je dat willen doen?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:58 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ik wil morgenvroeg even hardlopen op een nuchtere maag. Ik vraag me nu af kan ik als ik opsta eerst een banaan eten dan omkleden en halfuur rustig lopen. Of toch maar eerst ontbijten?
Vetverbranding? Lege maag.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:58 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ik wil morgenvroeg even hardlopen op een nuchtere maag. Ik vraag me nu af kan ik als ik opsta eerst een banaan eten dan omkleden en halfuur rustig lopen. Of toch maar eerst ontbijten?
Ik zou toch eens naar de papieren vragen van die lui. Vet verbrandt je altijd. De feiten zijn dat de vetverbranding pas flink op gang komt wanneer er een constant zuurstofniveau in het bloed zit. Dit wordt meestal bereikt na 8-10 minuten.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:03 schreef zBus het volgende:
Voor vetverbranding kan je dan niet beter langer dan 30 minuten gaan lopen omdat je de eerste 30 minuten alleen nog maar je glucose systeem gebruikt waardoor je niks afvalt. Je gebruikt alleen de glucose en glycogen uit je spieren en je lever. Als je langer dan 30 minuten gaat lopen dan ga je pas effectief vet verbranden.
Tenminste dat is wat ze me leren op de ALO
Leuk hoor. Eerst eten en dan die zooi weer verbranden door te gaan rennenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:03 schreef McGilles het volgende:
Kan me ook niet voorstellen dat je dat wilt doen! Eerst even een goed ontbijtje denk ik en 45min later kan je lekker gaan rennenOf je wilt verbranden, dan is het een goede oplossing!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |