quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar heb je dat gevonden? Ik kan nergens quotes vinden.
Van de Belgische teletekst.quote:Federer: "Ik heb gevochten, de zege is
verdiend. Ik heb goed gespeeld, zeker
op de vier matchpunten voor Rochus. Ik
heb het dus aan mezelf te danken dat ik
het haalde. Ik ben nu wel wat moe."
Ik besef ook dat de kans steeds groter
wordt dat ik op gras verlies. Vandaag
kon het al zo ver zijn: ik speelde niet
slecht, Rochus was gewoon heel goed. Je
mag die kerel echt geen kansje geven."
Oh, bedankt. Hierbij een artikel van de officiële website (http://www.gerryweber-open.de/1846.php (wel in het Duits, weet niet of dat mag)):quote:
Hij speelt nu best goed. De commentator zegt dat Federer beter speelt dan in alle dagen hiervóór in dit toernooi. Ik geloof het graag.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:25 schreef Ambrosius het volgende:
Hij is nu bezig tegen Haas, live op ZDF.
2-1 en een break voor Federer.
Nee, klopt. 6-4, 0-1.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:50 schreef Ambrosius het volgende:
5-4. Federer speelt idd best goed, maar Haas ook zeker niet slecht.
Ik vond Federer wel aardig spelen. Hij had weinig afzwaaiers. Maar hij stond er niet zo heel geïnspireerd inderdaad.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:32 schreef Ambrosius het volgende:
6-3 derde set Federer.
Ik vond Federer nog niet overtuigend.
Z'n uitstraling is momenteel echt bagger idd ...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:20 schreef Federer-fan het volgende:
Maar hij stond er niet zo heel geïnspireerd inderdaad.
Ja, en om 3 uur Blake-Hewitt. Lijkt me ook wel wat. Ik denk dat Blake wel wint, maar je weet het nooit.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:16 schreef TheGeneral het volgende:
Om 1 uur op ZDF trouwens de finale met Federer.
3-0. Superbegin. Dat laatste punt in zijn servicegame was echt mooi.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:12 schreef TheGeneral het volgende:
2-0 Fedje, break op love. Met een paar zeer mooie punten. Hij begint iiig scherp.
Idd, mooi ook dat de umpire ongeveer tegelijk met het landen van de bal al riep "Spiel Federer"quote:Op zondag 18 juni 2006 13:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
3-0. Superbegin. Dat laatste punt in zijn servicegame was echt mooi.
Zou hij voor de dubbele bagel gaan? Half uurtje?quote:Op zondag 18 juni 2006 13:24 schreef TheGeneral het volgende:
Ja hoor 6-0
Hij staat super te spelen zeg.
Zou zomaar kunnen. In een finale een dubbele bagel.. is dat ooit wel eens gebeurd?quote:Op zondag 18 juni 2006 13:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou hij voor de dubbele bagel gaan? Half uurtje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |