Hier ook niet meer, maar als ik de odds mag geloven heeft Federer teruggebroken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:45 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is de score? Mijn livescore doet het niet.
Let's hope.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier ook niet meer, maar als ik de odds mag geloven heeft Federer teruggebroken.
Wat had je niet gedacht? Ik heb Federer-Rochus namelijk niet gezien.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:19 schreef TheGeneral het volgende:
Ongelooflijk.. hoe die het doet, doet ie het... maar ik had het zeker niet verwacht.
Waarom ben jij voor Rochus?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:10 schreef suus21 het volgende:
godver waarom kan Rochus het niet afmaken?
ik omdat het een schatje is, en omdat hij belg is. Federer is zo'n goeie speler het zou dan zo'n opsteker zijn voor rochus om eens van hem te winnen. Iedereen zegt dat hij te klein is om iets te presteren, maar op zulke momenten kan hij toch eens tonen wat hij waard is.quote:
nadal heeft net opgegeven ... ( ik volg op bbc2)quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:37 schreef addictivebeat het volgende:
heeft nadal hewitt inmiddels al op z'n donder gegeven op queens?
damn nadal?? hij was erg goed bezig...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:41 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nadal heeft net opgegeven ... ( ik volg op bbc2)
nu roddick-gonzalez
Wegens een schouderblessure: http://www.stellaartoistennis.com/quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:48 schreef suus21 het volgende:
waarom gaf ie op?
Ik heb het niet gezien. Maar hoe zou dat komen? Wel knap dat hij vier matchpoints overleeft (of waren het alleen fouten van Rochus?)quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:57 schreef Butra het volgende:
Federer stond er weer als een zak hooi bij. Onvoorstelbaar dat Rochus hem laat ontsnappen.
Hij heeft 1 MP zelf weggewerkt, verder gewacht op de fouten van Rochus.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Maar hoe zou dat komen? Wel knap dat hij vier matchpoints overleeft (of waren het alleen fouten van Rochus?)
Overigens, iemand wees me erop dat Mirka (Federers vriendin) niet bij de finale van Roland Garros was. Speelt er misschien iets in de privé-sfeer dat het afleidt van zijn tennis?
Ja, ik heb er ook geen verklaring voor. Je zou zeggen dat dit (namelijk het breken van records) toch is waar hij het voor doet. Maar hij staat er echt redelijk ongeīnteresseerd bij soms. Ben benieuwd, morgen moet hij tegen Haas. Weer een lastige tegenstander.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:05 schreef Butra het volgende:
[..]
Hij heeft 1 MP zelf weggewerkt, verder gewacht op de fouten van Rochus.
Federer kan natuurlijk gewoon ff een dip hebben, maar ik vind het raar dat hij er zo gelaten bij staat (zondag ook al).
Oh, oké.quote:Zn vriendin was er wel gewoon vandaag trouwens.
quote:Ik heb alleen de 2e set en het laatste stuk van de 3e gezien, misschien was het daarbuiten wel een wereldpot.![]()
![]()
Kan ik me best voorstellen. Buiten RG heeft hij alles gewonnen wat er te winnen valt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:45 schreef Norrage het volgende:
Federer scheen laatst in een interview gezegd te hebben dat zijn motivatie een beetje weg is...Dat het hem allemaal wat te makkelijk afgaat en dat hij het tennis te saai begint te vinden en geen uitdagingen meer heeft..
Waar heb je dat gevonden? Ik kan nergens quotes vinden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:57 schreef zjroentje het volgende:
Verder vond hij zelf overigens dat hij goed gespeeld had vandaag ...
Dat is waar. Maar dat was ook tegen Gasquet al zo lijkt me. Hoop wel dat hij van Haas wint.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen tegen Haas, dat zou zomaar het einde van de reeks kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |