Niet specifiek voor jouw opmerking, maar het blijft ondoenlijk om die wedstrijden te voorspellen. Er valt niet echt een peil op te trekken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:00 schreef Norrage het volgende:
Nouja. Normaal gesproken wint Nadal morgeen makkie in 4 sets...en nu is Federer toch iets minder in vorm (dan in Monte Carlo) en nog best wel moe vast ook nog, dus ik verwacht een straight sets win voor Nadal.
Nog eentje....quote:
Geweldige partij van Nadal. wat een sportieve speler ook: 2 keer een bal van Federer ingeven die uit werd gegeven. Groot kampioen!quote:
Zouden ze zich terugtrekken?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:26 schreef Mr.Johnson het volgende:
Die gaan morgen niet in Hamburg tennissen, en dinsdag ook niet denk ik.
quote:
De NOS heeft morgenmiddag en -avond vast wel beelden in het sportjournaal.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:50 schreef Norrage het volgende:
Heeft iemand beelden van de wedstrijd of zo? :/
ja precies, federer moet nog wennenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:30 schreef TheGeneral het volgende:
Ach, ik baal wel, maar ik zie Federer alleen nog maar beter worden op zijn slechtste ondergrond, en Nadal niet. Dus nog ff en hij wint ook gewoon van Nadal.
het matchpoint zekerquote:Op zondag 14 mei 2006 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De NOS heeft morgenmiddag en -avond vast wel beelden in het sportjournaal.
Wow!quote:
Perenweer.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:54 schreef Brahimov het volgende:
(ik weet niet wat voor weer het op Foro Italico was overigens)
Vreemd idd dat hij in koud, nat en traag Hamburg wel won. Kan ook met de tegenstand te maken hebben, maar van wat ik me herinner is het altijd wel een sterk bezet toernooi.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:35 schreef suus21 het volgende:
Hamburg is heel traag (ik ben er vorig jaar geweest) en meestal ook gepaard met kutweer dus nog trager maar Fed heeft daar wel 2 keer gewonnen dus voor hem is dat geen probleem schijnbaar. Maar ik denk dat Fed de meeste kans heeft om van Nadal te winnen op een wat snellere gravelbaan zoals in Rome...RG zal toch wel moeilijk worden voor hem.
Kortom, wie zou de nummer 3 van het gravel zijn???quote:Nadal und Federer sagen Teilnahme am Rothenbaum ab
Roger Federer und Rafael Nadal haben ihre Teilnahme am Masters Series Hamburg 2006 presented by E.ON Hanse wegen Erschöpfung abgesagt. Beide Spieler werden laut Reglement nach Hamburg kommen, um sich ärztlich untersuchen zu lassen. Roger Federer wird zudem am Dienstag mit Walter Knapper in einem Pressegespräch zur Verfügung stehen.
Die beiden freien Plätze werden mit Lucky Losern besetzt. Demnach trifft Tommy Haas am Dienstag auf Robin Söderling (SWE), Rainer Schüttler wird gegen Lukas Dlouhy (CZE) spielen.
De opening van het sportjournaal gisteravond was ook wel mooi. Het eerste item was dat op maandag de laatste maanden altijd gemeld kon worden dat Sluiter uitgeschakeld was en nu nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:21 schreef zjroentje het volgende:
Sluiter won gisteren in Zagreb voor het eerst sinds 3 maanden weer eens.
Frisjes daar, zo te zienquote:Op zondag 21 mei 2006 12:32 schreef Butra het volgende:
Vanaf vandaag dus de World Team Cup, live uitgezonden door de WDR:
(...)
Na vieren gaat het elke dag verder op DSF, maar dat zal vrijwel niemand kunnen ontvangen..
ES is er toch? Het is 4-2.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:27 schreef Ambrosius het volgende:
Jammer dat Eurosport niet live naar Hingis-Safina gaat. 5-5 in de tweede set, Hingis miste al twee matchpoints.
Vind ik ook altijd erg irritant van die herhalingen !quote:Op zondag 21 mei 2006 18:10 schreef Brahimov het volgende:
Als ES om 18:00u bij 5-5 in de 2e set in beeld brengt: Next 18:10 Giro d'Italia, is ook wel duidelijk wie wint![]()
Leuke dubbel op WDR nu. Duitsland - Italiequote:Op zondag 21 mei 2006 12:32 schreef Butra het volgende:
Vanaf vandaag dus de World Team Cup, live uitgezonden door de WDR:
21.05.06 13.00 - 16.10 Uhr live
22.05.06 13.00 - 16.00 Uhr live
23.05.06 13.00 - 16.00 Uhr live
24.05.06 13.00 - 16.00 Uhr live
25.05.06 12.30 - 16.10 Uhr live
26.05.06 13.00 - 16.00 Uhr live
27.05.06 12.00 - 16.50 Uhr live
Na vieren gaat het elke dag verder op DSF, maar dat zal vrijwel niemand kunnen ontvangen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |