Pumaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:36 schreef yosander het volgende:
Ik heb net deze Puma Smash nieuw!
[afbeelding]
[afbeelding]
In het blauw dus!
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:54 schreef schatje het volgende:
Check de site van plutosport.nl voor diverse Adidas sneakers. Allemaal afgeprijsd. Alleen wel beperkte maten.
Puma is gewoon lelijkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Nog nooit problemen mee gehad ofzo.....
Gelukkig verschillen onze smaken...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:34 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Puma is gewoon lelijkBehalve de Pumacat schoenen, en die zijn dan weer alleen in Japan te koop
![]()
Beide erg mooi!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:19 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Heb dit paar gekocht:
[afbeelding]
¤49,95
en nog een schooltas, handig voor mn laptop
[afbeelding]
¤14,95
Tilburg is echt kut qua sneakers...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:25 schreef Double_B het volgende:
Wie weet er waar ze in Tilburg een beetje toffe Adidas sneakers verkopen?
Verdomd! Die ken ik niet!quote:
In Eindhoven zit op de Kleine Berg T-Shuquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:36 schreef Double_B het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op idd
Is het in Eindhoven wel wat beter gesteld?
Zijn ze ookquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:36 schreef schatje het volgende:
Erg mooi hoor. Maar wat voor maat schoenen heb je in godsnaam? Ze lijken namelijk best wel groot.
Kleine Bergquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:29 schreef bleiblei het volgende:
Hebben een hoop gave originele sneakers.
Best aardig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:19 schreef woeeiiii het volgende:
Heb dit paar gekocht:
[afbeelding]
¤49,95
Nee helaas, dit zijn ze niet...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:19 schreef _SnoepHond het volgende:
hoe lijken ze op die PT 70's? Qua model of kleur of beide?
Bedoel je mischien deze?
Die zijn echt coolquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
In Eindhoven zit op de Kleine Berg T-Shu.
Ik heb vandaag de Adicolors gevonden die ik wilde.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wist niet dat je die ook kan customizen.
Waar heb je die gehaald man? En wat kosten ze?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
In Eindhoven zit op de Kleine Berg T-Shu.
Ik heb vandaag de Adicolors gevonden die ik wilde.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wist niet dat je die ook kan customizen.
bronquote:adidas goes AMS
Heb je het al gespot?! 191 m2 extra shoppingruimte vol met klavers. Gisteren ging de deuren open van de adidas Originals Store in Amsterdam!
Na New York, Londen, Tokio, Moskou, Berlijn en Parijs is Amsterdam eindelijk aan de beurt voor een adidas hook-up. Het nieuwste adidas Originals filiaal vind je op Leidsestraat 7, bestaande uit drie verdiepingen vol met goodies geïnspireerd op de old school adidas ontwerpen. Naast de must-have klassiekers kun je je garderobe uitbreiden met de Respect ME collectie van Missy Elliot en de Ali by adidas designs van Muhammed Ali. Ben je al te kwijlen?
Rond de opening van de Amsterdamse store staat de World Cup Greatest Moments collectie centraal, adidas’ speelse manier om het WK voetbal en haar geschiedenis als footie merk in de spotlights te zetten.
Ik ga vast wat ruimte maken in mijn kledingkast… (NMH)
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:08 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik ben op zoek naar een bepaald type Onitsuka Tiger, maar ik krijg hem niet gevonden in de winkels![]()
Ik zag er vandaag nog een paar mensen mee lopen, zelfs op de officiele site staan ze niet.
Kleuren zijn wit/bruin zoals onderstaand model, maar het is dan steviger uitgevoerd, niet meer dat irritantje lipje aan de anderkant,
[afbeelding]
en de hak is ook anders, heeft de hak van het onderstaand model.
[afbeelding]
En de stevigheid van dit model:
[afbeelding]
Wie weet welk model/type ik bedoel?
http://xs301.xs.to/xs301/06216/schoenen.jpgquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:55 schreef EstebaN900 het volgende:
[..]
Nee helaas, dit zijn ze niet...
Het is het model, of althans, iets wat er sterk op lijkt, maar dan met hele andere basiskleuren..
De voorkan van de schoen is neongeel, en ik kan me herinneren dat grote delen van de schoen blauw waren, en ook fel oranje veel op schoen voorkwam...
Zoek me suf, ik heb 2 gasten ermee gezien. Ze bestaan dus...
Maar waar!?? :-)
Toffe schoen zat er ook naar te kijkenquote:Op zondag 28 mei 2006 12:53 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[afbeelding]
Vrijdag toch maar gescoord. Ze lopen best wel anders tov gewone dunkies omdat het 1 stuk leer is.
Ik zoek ook zulke veters!quote:Op zondag 28 mei 2006 14:57 schreef fretclick het volgende:
hebben ze verder nog leuke dingen (lees:sneakers) bij lijfstijl?
en floyd, verkopen jullie bij outlawz ook die ronde veters die bij sb's zitten?
allright, thanksquote:Op zondag 28 mei 2006 15:05 schreef thaWarhead het volgende:
Lijfstijl en Urbanunit hebben vaak wel een aardig collectietje staan. SB laces worden niet los verkocht, misschien kun je een paar Es of Emerica laces scoren bij je locale Soletech dealer, die komen aardig in de buurt.
Die zijn vet. Zwart met roze is ook vet:quote:Op zondag 28 mei 2006 15:06 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[afbeelding]
Slechts ¤50,00 en kreeg er ook nog een spuitbus bij zodat ze langer mooi blijven en een speciaal sponsje om ze goed schoon te krijgen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |